Sari la conținut

suzuki tl 1000 s


nokiaccr
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 90
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am luato a mana ...ulei motor filtre iar in seara asta am finalizat o toba la cealalta mai e de lucru ... dupa ce am dat cu tunul dupa un set de tobe stock si nu am gasit mam apucat sarguincios de ale mele care erau gaurite(in spate sa urle) julite pe toate partile ...etc ...ragea de nu se vedea om cu caramida langa ea ....am tras aer in piept si mam apucat de tobe la recomandarile vecinilor ...am un vecin care spoonea ca iarna asta i sau stricat cartofii pe balcon si ii este lene sa ii duca la gunoi da mi-a promis ca ii arunca dupa mine daca fac ceva cu tobele ....

post-72867-0-22112700-1360186303_thumb.jpg

post-72867-0-56355100-1360186351_thumb.jpg

post-72867-0-15954400-1360186402_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Irinel Stiulete

felicitari pt achizitie

 

intai ia si schimba opincile alea. Nu-ti recomand sa iesi in primavara cu alea.

 

dupa aia ,chestiile clasice: bujii,ulei,filtru ulei,filtru aer, lichid frana fata/spate (aerisit franele,curatat etrierii,verificat placutele si daca e nevoie schimbate), schimbat antigelu, uleiul din furca, REGLAT SUSPENSIA dupa greutatea ta si in functie de drumurile pe care vei rula. sincronizat injectia etc etc..

 

iar tobe: un set de tobe sport se vor auzi foarte frumos,foarte ok + ca sunt mult mai usoare si nu se incing ca astea stock.


cea mai proasta combinatie sunt tobele stock gaurite/manarite. (vorbesc din experienta :) )

 

sa o stapanesti sanatos si fara incidente!

 

eventual mai pune poze,dar mai calitative,sa intelegem si noi una alta :))


PS: tobele sa fie ultima ta grija: cel mai important e sa ai grija de cauciucuri ,ulei si sistemul de franare.

Editat de Irinel Stiulete
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uleiul in motor ia-m poos motul 10/40 w 7100 filtru de aer se spala (iam luat chit) plangeau telescoapele la furca le-am schimbat si am schimbat uleiul de furca cauciuc fata cumparat nou spatele imi pare bun apoi placutele fata sunt uzate 50% motocicleta mea nu mai avea telescop de ghidon si am inteles ca la tl e esential si am achizitionat unul cu suporti cu tot(telescopul nu e original e toby cu 14 pozitii) tobele cel pootin acum vor ramane astea (din motive materiale )

te rog sa imi explici daca stii cum se seteaza telescoapele eu am 70 kg ...



astazi voi trece pe la atelier si am sa ii fac neste poze mai clare ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca apesi o singura data pe "u" e mai rapid decat de doua pe "o". incearca si-o sa vezi! :)

 

cauta pe google "motorcycle suspension setup". de aia-s reglabile, sa le reglezi pentru tine. nu toti oamenii de 70 de kile (care se seteaza cel putin, in romania nu prea se face asta) le au setate la fel. ma rog, in afara de sag.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te felicit , Doamne ajuta , sa o stapanesti sanatos si fara incidente!Si eu sunt posesorul unui astfel de utilaj.De fapt a doua dihanii (una rosie si una neagra) acum vreau sa o inmatriculez pe cea neagra.Ma bucur sa vad ca mai sunt dinozauri (TL-uri) V Tiwin prin Romanica.Din cate am vazut si stiu... , nu suntem prea multi. Ar fi fain daca am reusi sa ne cunoastem...sa stim unii de alti ...sa mai aflam noutati...piese..chestii...

De treaba cu reglajul suspensiei tin sa marturisesc ca nici eu nu am facut.Daca cumva ii faci ceva , pune aici sunt curios.

Cad despre putere si cuplu si sunet....,nu stiu daca ai apucat sa mergi cu ea dar eu inclin sa cred ca nu sunt foarte multe motociclete asemeni TL-ului ( mie-mi place sa scriu si pronunt putin altfel T- Leului si T-Leu ) isi merita cu prisosinta aceste apelative. Posesorii de V Twin stiu despre ce vorbesc.

Sper sa tinem legatura.Poate mai vad si alti proprietari de Suzuki T Leu :) topicul si mai postam una alta pe aici.ASFALT USCAT SI DOAMNE AJUTA!

Editat de Zoran IasinGrozescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu voi folosi un spray de temperatura negru mat de la policolor a tinut pe catalizator deci pe tobele moto tre sa tina ........



de urate nu sunt urate dar sunt rosiatice o fi tleul rosu da cred eu ca nu ii sta bine un alt motiv pentru care vreau sa demontez evacuarea e ca la cilindru din fata unul din prezoane e rupt iar ea sta intr-un surub cu cap imbus slab si sufla mie imi place sa fie ca la carte ...voi cauta 4 prezoane de chiuloasa la dezmembrari (sa aiba duritate) apoi de pe o dacie 1300 de la remat 4 piulite cu seibi cu toot (alea sunt de cupru nu se blocheaza pe prezon si nici nu se mananca) am si eu pasarelele mele :)



apropo daca la unul din leii tai ai nevoie de vreo piesa am 2 baieti seriosi care dezmembreaza ca piese noi ...te apropii cam greu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu voi folosi un spray de temperatura negru mat de la policolor a tinut pe catalizator deci pe tobele moto tre sa tina ........

 

de urate nu sunt urate dar sunt rosiatice o fi tleul rosu da cred eu ca nu ii sta bine un alt motiv pentru care vreau sa demontez evacuarea e ca la cilindru din fata unul din prezoane e rupt iar ea sta intr-un surub cu cap imbus slab si sufla mie imi place sa fie ca la carte ...voi cauta 4 prezoane de chiuloasa la dezmembrari (sa aiba duritate) apoi de pe o dacie 1300 de la remat 4 piulite cu seibi cu toot (alea sunt de cupru nu se blocheaza pe prezon si nici nu se mananca) am si eu pasarelele mele :)

 

apropo daca la unul din leii tai ai nevoie de vreo piesa am 2 baieti seriosi care dezmembreaza ca piese noi ...te apropii cam greu

 

 

nu cauta prezoane aiurea! du-te la un magazin gen fabory si ia-ti suruburi noi si gata. minim 8.8, costa vreo 2 lei toate. si pune niste vaselina cuprata pe ele sa nu se intepeneasca, ai rezolvat balciul!

 

de spray nah, eu n-am gasit unul care sa tina mai mult de 3-4 ploi, trebuie sa recunosc totusi ca n-am folosit niciodata de la policolor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de acord cu voi in sutele de metri parcurse ....:D am constatat si eu lucrul asta



ceea ce multi nu inteleg e ca doza de gaz care e pompata in cilindru tu o alegi constiient asa ca daca dai cu casca de asfalt numai din vina ta mare grija trebuie (un armasar care se gadila foarte usor) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu urmaresc sa ii respect linia sunt mai conservator ...

Sa tii bine de el. M-am dat si eu multa vreme cu un TL. N-am mai gasit o alta motocicleta care sa-mi provoace la fel de multa placere vizuala si auditiva cat mi-a provocat V-Twinul asta. Si oricat de conservator ai fi, TL-ul urla dupa doua Akrapovic :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...