oxigen72000 Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Am cumparat recent un Suzuki Gsx-R 1000 k7 .Motoru are 9000 km reali ,spuneti mi ce ulei imi recomandati ? Cineva mi a recomandat Motul 7100 10W-40 .Este un ulei adecvat pentru acest motor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Daca ai de gand sa ii fortezi limitele poti alege si motul 300v. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi007 Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 E o alegere buna !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bratulucian Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) e forte bun 7100,dar daca iti place sa tragi de motor foloseste 300V (full racing) Editat Februarie 7, 2013 de bratulucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Baga doar un ulei full sintetic.Daca mergi in oras unde racirea motorului e deficitara vara, baga un ulei mai gros decat 10w 40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOSU WEST Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 da parerea e ca este ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Talmazan Ady Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 E ok 7100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) eu as baga 10w50 castrol power racing, lasi motoreta sa se incinga mai mult inainte sa pleci. Editat Februarie 7, 2013 de christian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat Februarie 7, 2013 Autor Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) multumesc frumos de sfaturi .Cand le am spus ca vreau sa bag 300v raspunsul lor a fost :"Dai motoru peste cap daca bagi un ulei asa gros ,tu ai km putini cu el". oki ,alta intrebare .. uleiul motul 300v 15w50 este bun pentru o motocicleta care are doar 9000km ? este cumva prea gros ?nu prea am incredere in 7100 acela ,si chiar vreau sa bag un ulei de top in ea ,nu imi place sa imi bat joc de mobra Editat Februarie 7, 2013 de oxigen72000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Daca vrei sa te dai de-acum, atunci 15w50 e putin cam gros. Daca intentionezi sa te dai cand sunt minime de la 15 grade in sus, atunci foloseste-l. 7100 e un ulei full sintetic, ester, grupa 4 sau 5, am impresia ca nu are numai esteri, 300 V e grupa 5 sigur, dublu ester. Sfatul meu e sa iti pui 7100, 300 V e un ulei de competitie care nu iti va ajuta nici cat negru sub unghie pentru tine fata de 7100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Salut, BelRay 15W50.. parerea mea. Eu am bagat in K8 cumparat nou de la primul schimb si n-am avut nici o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat Februarie 8, 2013 Autor Share Postat Februarie 8, 2013 gata m-am decis ..voi merge pe motul 300v double ester 10w-40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elf Workshop Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 7100 este un ulei stradal care rezista foarte foarte bine la forja . 300v este un ulei deosebit de bun dar care la anumite motociclete 'se consuma' in regim de autostrada. 10w40 este alegerea potrivita , cifra data de fabricant, iar la numarul de km pe care il ai nu este necesar sa pui 15w50 dintr-un motiv foarte simplu : motocicleta are un circuit de racire bine pus la punct ,care nu depinde de temperatura de afara . O cifra mai mare nu face decat sa forteze garniturile din motor . Alegerea uleiului ramane exclusiv a clientului ,noi putem oferi informatiile care sa ii vina in ajutor pentru a face alegerea potrivita pentru motocicleta pe care o detine si stilul de mers pe care il are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Diagrama de uleiuri din manualul motocicletei: Temperatura reala (nu cea speculata) a uleiului o poti sti doar cu asa ceva Cu un 10W 40 foarte incins vei simti cum schimba cutia mai greu, o scoti mai greu la neutru plus alte lucruri cu potential de risc mai mare dar pe care nu ai cum sa le simti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 (editat) incearca si bardahl,e un ulei la fel de bun ca toate celelalte. apropo...am gasit o oferta,dar mi se pare muuuult prea putin 26 lei/litru(xtc c60 10w40) Editat Februarie 8, 2013 de THE GYX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat Februarie 8, 2013 Autor Share Postat Februarie 8, 2013 va multumesc de sfaturi ,cand va veni vremea frumoasa voi merge la elf in popesti si ii voi pune motul 300v factory line double ester 10w-40 cu un filtru de ulei K&N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pavelescuwnx Postat Iulie 5, 2019 Share Postat Iulie 5, 2019 Salut, vreau sa cumpăr un k7 și am văzut la motor ca e închis cu mastik negru, știe cineva să-mi spună dacă asa e din fabrica sau o fi fost desfăcut motorul? Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.