Sari la conținut

Crash protectors!


ciudinesco
 Share

Postări Recomandate

Salutare la toti colegii! ) va deranjez si eu cu o rugaminte,nu cu mult timp in urma vroiam sa imi iau niste crash protectors ceva de genul din pozele atasate,cautand eu pe net prospectand piata tatal meu care este strungar de meserie zice ca poate sa le faca el si chiar mai bine decat cele din poze pt ca le poate face dintrun singur bloc de metal adica surubul care vine atasat de cadru este una cu crash protectorul. ce vroiam sa va rog daca careva dintre voi are ceva asemanator cu cele din poze asi vrea sa imi puna si mie o poza si sa imi dea si mie cotele lor! nu ma intereseaza filet doar diametru si lungime ca eu sa stiu cam cat de mari sa le fac sa imi pot face si eu o idee! multimesc mult pt eventualele raspunsuri si indrumari!

post-46298-0-17000900-1360430882_thumb.jpg

post-46298-0-46013500-1360430886_thumb.jpg

post-46298-0-46548400-1360430890_thumb.jpg

post-46298-0-79952700-1360430893_thumb.jpg

post-46298-0-65579200-1360430896_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e bine sa le faci dintr-o singura bucata! Acestea sunt facute sa se deformeze ele in loc de a sparge carenele sau capacele de motor! Daca ai un soc serios in crash-uri care sunt facute dintr-o singura bucata poti stramba sau rupe suportu motorului sau unde montezi pe furca sau pe bascula!

Recomandarea mea e sa le faci din doua piese - surubu si peste sa fie crashpadu dintr-un material mai moale!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoase discuri pe mobra :P ...PS , si eu caut dimensiuni ca am pe cineva in familie strungar...si la fel mi-a spus...cel mai bine este sa fie din 2 bucati...

sunt niste poze informative de pe net nu sunt ale mele :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te sfatuiesc sa nu faci crash pads din metal sau din plastic (chiar daca pare ca ai gasit plasticul care trebuie).

Crash pad-urile nu sunt doar niste "maciuci" simple, sunt destul de complexe.

pai daca ma sfatuiesti sa nu le fac din metal sau plastic sfatuiestema incontinuare din ce sa le fac poate vi cu o idee mai buna. mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut !

 

in legatura cu materialul din care poti sa faci crash pad-ul "relon". iar surubul din OL45 ca sa fie un material moale. Si cele originale sunt la fel ,numai ca ii umfla cu vrajeli economice ca sa se cumpere pe ale lor...da ii face si zincare la surub sa nu rugineasca.

 

succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut !

 

in legatura cu materialul din care poti sa faci crash pad-ul "relon". iar surubul din OL45 ca sa fie un material moale. Si cele originale sunt la fel ,numai ca ii umfla cu vrajeli economice ca sa se cumpere pe ale lor...da ii face si zincare la surub sa nu rugineasca.

 

succes

salutare o idee buna ai dar in ceea ce priveste "relonul" nu prea stiu ce este dar m-am mai sfatuit cu tatal meu si am mai gasit o solutie sa le facem din doua bucati respectiv surubul si crash protectorul iar surubul sa fie din OL45 iar crash protectorul ideea tatalui meu sa fie din duramid un plastic foarte dur ce ziceti?! mersi de rspuns!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut .. pai daca le faci din metal atunci daca exista un impact nu strica ceva la cadru sau motor ? ma gandesc ca aceste crash paduri sunt si ele cumva facute sa absoarba socul nu sa fie rigide pe cadru la impact! asa cred eu :)

 

uite asa cum banuiam !

Editat de MassimoWest
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut .. pai daca le faci din metal atunci daca exista un impact nu strica ceva la cadru sau motor ? ma gandesc ca aceste crash paduri sunt si ele cumva facute sa absoarba socul nu sa fie rigide pe cadru la impact! asa cred eu :)

da ai dreptate sa vedem ce sfaturi mai primesc si cred ca raman la ideea lui rollandstich surubul din OL45 iar crash protectorul din duramid. astept incontinuare sfaturi multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai eu ce pot sa sp ca sa-ti faci o idee e din propie experienta.prin octombrie am avut un eveniment neplacut.am cazut pe dreapta si apoi pe stanga.ce pot sa-ti sp e ca cel dupa dreapta s-a "strambat"exact ca un pocnit iar cel dupa stanga(pe care a mers motocicleta mai mult pe sosea)s-a indoit in asa maniera incat s-a lipit de cadru DAR plasticul respectiv nu a crapat.pur si simplu s-a tocit.dupa parerea mea tre sa gasesti un material atat maleabil dar si rezistent.multa bafta;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am prieten in ungaria si face acolo crashpad-uri.El face numai din aluminiu,pt ca nylonul se topeste,si se aluneca mult mobra...dar aluminiul,nu se topeste,si nici nu se aluneca mult mobra..El a testat cateva ori,si din experienta a zis asta:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare o idee buna ai dar in ceea ce priveste "relonul" nu prea stiu ce este dar m-am mai sfatuit cu tatal meu si am mai gasit o solutie sa le facem din doua bucati respectiv surubul si crash protectorul iar surubul sa fie din OL45 iar crash protectorul ideea tatalui meu sa fie din duramid un plastic foarte dur ce ziceti?! mersi de rspuns!

 

probabil se referea la teflon, cine stie? e ok teflonul.

 

salut .. pai daca le faci din metal atunci daca exista un impact nu strica ceva la cadru sau motor ? ma gandesc ca aceste crash paduri sunt si ele cumva facute sa absoarba socul nu sa fie rigide pe cadru la impact! asa cred eu :)

 

uite asa cum banuiam !

 

alea-s foarte faine si pentru cazaturi usoare gen de pe loc, nu se indoaie la fel e usor surubul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ansambul se deformeaza, si-a facut treaba, absoarbe o parte din shockul initial. Am vazut citeva protectii 100% din Al care au rupt urechile motorului.Tuburile trebuie sa fie cit mai elastice, adica , subtiri in carne, sa se poata deforma(fiecare mm conteaza in economia absortiei energiei cinetice). Nu va ginditi ca trebuie sa reziste, e cea mai mare greseala. O protectie foarte buna, pe care multi nici macar nu si-o omagineaza, sint ghidoanele race, facute din Al moale, si mai lungi decit cele OEM. La cazatura, preiau o mare parte din energie, se indoaie, nu se rup brusc, ca cele OEM. Reparatia nu costa mai mult de 20$/ghidon.

 

Era un tip aici pe forum, WTF, care mi-a facut niste protectii la niste preturi de Romania. Ideea e ca daca aveti niste protectii si vreti sa aveti parti de rezerva, inainte de buff, copiati-le.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...