cr1s71 Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Irinel nu stiu daca ai fost ironic, dar filtrul de hartie, e de unica folosinta si nu se spala.In cazul filtrului sport, refolosibil banuiesc, cum ai tu il cureti cu http://www.knfilters.com/clningacc.htmPS: motorul nu il distrugi, in cel mai rau caz omori bateria. Performante Solutions, e un senzor in air box, la acela ma refer.Uite-l: http://www.ebay.com/itm/HONDA-CBR600RR-CBR-600-RR-AIRBOX-AIR-BOX-PRESSURE-SENSOR-SWITCHES-2003-2006-/281010822537?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item416d8cdd89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 man dar al meu e BMC, nu se strica daca il curat cu solutie de la K&N? am citit pe undeva ca cica astia de la K&N sau de la filtre in general is bulangii si pun un compus in solutia lor,care in contact cu alte filtre, de la alt brand, fac nu stiu ce depunere de k.k.t..... al meu nu stiu daca e sport, ca nu scrie pe el decat BMC,nu scrie sport.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Hai sa punem un pariu ! Daca nu e asa cum zic eu, jur ca maine imi vand motocicleta cu 1 euro. Irinel, cei care ti-au vandut filtrul , trebuie sa comercializeze si produse de curatat, in cazul in care e refolosibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 pai eu am luat mobra cu tot cu filtru, nu am luat-o fara filtru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Irinel nu stiu daca ai fost ironic, dar filtrul de hartie, e de unica folosinta si nu se spala. In cazul filtrului sport, refolosibil banuiesc, cum ai tu il cureti cu http://www.knfilters.com/clningacc.htm PS: motorul nu il distrugi, in cel mai rau caz omori bateria. Performante Solutions, e un senzor in air box, la acela ma refer. Uite-l: http://www.ebay.com/itm/HONDA-CBR600RR-CBR-600-RR-AIRBOX-AIR-BOX-PRESSURE-SENSOR-SWITCHES-2003-2006-/281010822537?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item416d8cdd89 =)))))) esti... epic! hai sa-ti narui visele: r6 2003, motorul in cauza, n-are senzor de presiune in airbox. are o mizerie de iat. asta 1 la mana. 2 la mana senzorul ala de presiune atmosferica regleaza amestecul in functie de altitudine pe o plaja relativ mica. in cel mai rau caz va merge mai bogat sau mai sarac dar va merge tigaia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 bah voua va place sa dati din taste aiurea, pe pagina 1 a zis omu' ca problema era de la cheie... deci s-a rezolvat.... ce plm mai macaniti prosti p-acilea, sunteti cu capu... pe waine iar l-au apucat impresiile de cunoscator si mare mecanic, etc, etc, etc. filtrul de aer nu se curata, se inlocuieste in cazul in care nu este sport, si, SI ALEA AU O DURATA DE VIATA LIMITATA . ce va mai place tzigania....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Performance, eu am fost de fata la o honda f4i, ca a mea, cand au incercat sa-i curete filtrul de aer cu nu stiu ce degresant(nu din ala special pentru curatat) si nu a mai pornit, exact cum zice initiatorul topicului. Apoi cand au scos filtrul de aer ... a mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 domnu' cristi, povesteste-ne si noua ceva din vasta dvs experienta de mecanic, ca vad ca pe altii ii sfatuiti sa isi arunce sculele la gunoi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Performance, eu am fost de fata la o honda f4i, ca a mea, cand au incercat sa-i curete filtrul de aer cu nu stiu ce degresant(nu din ala special pentru curatat) si nu a mai pornit, exact cum zice initiatorul topicului. Apoi cand au scos filtrul de aer ... a mers. era ud filtrul de la ce or fi folosit ei, n-are nici o treaba cu vreun senzor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Domnule Stulewa, eu vorbesc doar despre ce cunosc. Eram de fata cand s-a intamplat ce am povestit mai sus.Nu ma contrazic aiurea, doar pe ce am vazut, nici macar pe ce am auzit. Ideea era ca motocicleta nu pornea ... ceea ce tu ai exclus din start, deci nu aveai dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Da am tot verificat pana cand am observat ca este de la immobiliser ... Am montat pe moto de cand am cumparat-o un emulator care as Pires zice ca pacaleste Cdi-ul sau ul anuleaza ECU .... Firele nu faceau contacta bine ... Am miscat de ele si pompa a inceput sa functioneze .. o scot din casa sa vad daca porneste dupa ce ii lipesc firele cum trebuie. Multumesc mult pentru ajutor Saracul om a rezolvat problema , dar ......... degeaba . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 (editat) tovarase te-ai apucat sa scri si sa dai sfaturi fara sa citesti tot topicul... la ce ti-ar fi folosit asta... ca doar tu stiai ca-i de la filtru....ca asa ai vazut tu intr-un film... PE PAGINA 1 SCRIE OMU' , POSESORUL IN SPETZA SI INITIATORUL DISCUTIEI CA S-A REZOLVAT PROBLEMA, ERA DE LA CHEIE HEEEEELOOOOOOOO ceea ce este si mai tare e ca primul reply dupa ce este anuntata rezolvarea problemei de catre initiator este... este ... ESTE AL TAU.... cat de tare ))))))0 Editat Februarie 10, 2013 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 sa nu-l tratezi,asa o sa evoluezi pana la nivelul(paranoic) al lui ceresel Il invoci.. vine, si iar ti-o da. Las-o asa Hai sa punem un pariu ! Daca nu e asa cum zic eu, jur ca maine imi vand motocicleta cu 1 euro. Irinel, cei care ti-au vandut filtrul , trebuie sa comercializeze si produse de curatat, in cazul in care e refolosibil. Buei, Adrian/Irinel este cel mai bun om cu care sa pui pariuri, el vorbeste din ceea ce crede si nu din experienta. Din aceasta cauza are cote foarte mari in castigarea concursului de trolling sustinut de catre motoretism.ro Poate la capitolul poze ar sta mai bine, dar cu motociletele e praf. Oricum cota de castig este foarte, foarte mare.. pariul cu acesti cai este intodeauna unul castigator. Saracul om a rezolvat problema , dar ......... degeaba . Nu conteaza.. tovarase te-ai apucat sa scri si sa dai sfaturi fara sa citesti tot topicul... la ce ti-ar fi folosit asta... ca doar tu stiai ca-i de la filtru....ca asa ai vazut tu intr-un film... ceea ce este si mai tare e ca primul reply dupa ce este anuntata rezolvarea problemei de catre initiator este... este ... ESTE AL TAU.... cat de tare ))))))0 Da si vom pastra vie aceasta solutie a sprayului degresant pe filtrul de aer. Tine minte, ca daca vine vreun ier6 la tine in garaj si care nu mai porneste, primul lucru.. verifici filtrul de aer. Vrei sa-ti printez o foaie pe care s-o lipesc pe usa garajului?? PE PAGINA 1 SCRIE OMU' , POSESORUL IN SPETZA SI INITIATORUL DISCUTIEI CA S-A REZOLVAT PROBLEMA, ERA DE LA CHEIE HEEEEELOOOOOOOO Jumba.. te rog frumos sa ne lasi si sa vorbim, tu du-te si plimba mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 eu vreau totusi sa invat despre senzorul ala minunat care miroase aerul din airbox! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 @zair: sti bine ca evit sa lucrez la cacao-uri d-aste cu multe plastice, uite ce poti sa patesti, i se apleaca senzorului si nu isi mai face treaba ..... acuma daca iti iei matale ier sase s-ar putea sa te ajut ) nu ma duc zilele astea ca e prea mult nori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 (editat) @zair: .... acuma daca iti iei matale ier sase s-ar putea sa te ajut ) Nu ma complic cu stricaciuni, eu iti aduc doar italience. Editat Februarie 10, 2013 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 (editat) De ce razi ? E posibil si asta. In airbox, adica cutia unde se afla filtrul de aer, e un senzor. Daca dai pe filtru cu anumite solutii, nu mai porneste motocicleta, e pe cat se poate de adevarat. Informeaza-te si apoi o sa vezi ca e adevarat, iar data viitoare te rog frumos abtine-te daca nu stii. E ceva cand nu stii, dar cand mai esti si ingamfat si faci pe desteptul e total aiurea. Abused ai dat cu ceva pe filtrul de aer ? Opreste-te, fara suparare dar esti "pe langa".Chiar daca scoti IAT (pe romaneste senzorul de temperatura a aerului aspirat) motorul porneste si ECU il declara ca defect si urmeaza o harta cu temp standard 20grade fara nici o corectie. Pentru initiatorul topicului: Daca tot mergi pe mana chinezilor cu emulator de ce nu te-ai gandit prima data la acel montaj. Apropo de ce ai ajuns sa-l folosesti? Ai pierdut cheile ,pe toate 3.... Editat Februarie 11, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 bah voua va place sa dati din taste aiurea, pe pagina 1 a zis omu' ca problema era de la cheie... deci s-a rezolvat.... ce plm mai macaniti prosti p-acilea, sunteti cu capu... pe waine iar l-au apucat impresiile de cunoscator si mare mecanic, etc, etc, etc. filtrul de aer nu se curata, se inlocuieste in cazul in care nu este sport, si, SI ALEA AU O DURATA DE VIATA LIMITATA . ce va mai place tzigania....... un alt cereasel in devenire...ce i-am spus je? sa verifice conexiunile daca sunt montate corect...el e spus ca a omis ceva la montarea rezervorului Parca tu nu mesteresti la mobrele de strada....vad ca esti si tu toba de teorie dar stai prost cu practica la motoarele 4l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 Hai ca mai are putin "little wayne" si isi deschide service. Teme-te Cesar, o sa iti fure toti clientii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 maistre, nu lucrez la motorete de strada deoarece necesita mai multa atentie la elementele de carenaj, proprietarii in general sunt tot felul de isteti care nu stiu mare branza despre cheia de 14 dar au citit ei pe forum reply-uri ca ale matale, pline de intelepciune virtuala.... ca la practica am inteles din gurita ta ca esti novice. e foarte dificil sa lucrezi cu un personaj care vrea calitate de GP, viteza si acuratete in executia lucrarii desi el foloseste motoreta la maaaxim 50% din ce poate ea si are decat 100 ron pentru treaba asta... de asta prefer motoretele de curse, deoarece pilotii lor oricat de novici ar fi stiu exact ce vor de la mine si pot intelege o explicatie mai complexa a lucrarii executate. dragul meu, principiile de functionare ale motorului cu ardere interna sun aceleasi indiferent de numarul de pistoane. e drept ca fara exercitiu pe latura respectiva nu poti cunoaste toate chichitele dar traim in epoca internetului, exista manuale de reparatii si nu in ultimul rand poti da un telefon unui amic mai priceput. nu e o rusine sa recunosti ca nu te pricepi, mi se pre aiurea sa te dai mare cunoscator, balena in borcan cant ti-a luat o zi sa demontezi roata fata.... TE PUPA CERESELU! Nu ma complic cu stricaciuni, eu iti aduc doar italience. atunci sa vi si cu ceva distonocalm ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 eu fac caca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 Mestere,mi-a luat 30min sa demontez roata fata,nu aveam adaptor pentru axul roti fata.Recunosc ca e greu slabesc 4 suruburi si niciodata nu stiu daca pe dreapta sau stanga se desface surubul(aici glumesc) Inca o chestie,fratemi-o e mecanic auto cu diploma,daca pot sa spun asa.Nu vreau sa apelez tot timpul la el si mi-am luat o trusa de chei sa mai mesteresc singur...daca stric ceva o fac pe banii mei nu pe ai altora,asa cum procedeaza multi muiozauri mestericosi Cand m-am dat eu mecanic? esti pe etno? ce sfaturi am dat,poate imi spui tu ca eu am mintea scurta Anul asta vreau sa verific ambreiajul,aici intervine fratemi-o care stie principiul de functionare al unui motor 4t...basca ca la max 2 ani mai face si cursuri de specializare pentru motoarele 2t Pupici,mestericoasa mica e foarte dificil sa lucrezi cu un personaj care vrea calitate de GP, viteza si acuratete in executia lucrarii desi el foloseste motoreta la maaaxim 50% din ce poate ea si are decat 100 ron pentru treaba asta... haicea poate vrei sa dezvolti ca nu am priceput nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 Hai ca mai are putin "little wayne" si isi deschide service. Teme-te Cesar, o sa iti fure toti clientii. balena in borcan cand ti-a luat o zi sa demontezi roata fata.... Explica-mi si mie principiile de functionare ale ambreiajului in 2 timpi, ca pe ala in 4 timpi il cunosc pe dinafara (Jumba, cand dai peste un motor de Duke 1, da-mi un telefon, sunt in cautari.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 Hai ca mai are putin "little wayne" si isi deschide service. Teme-te Cesar, o sa iti fure toti clientii. O sa cer plata manoperei in cola si bere...nu iti imaginezi cati clenti o sa am la schimbul placutelor de frana si spalatul lantului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 Mestere,mi-a luat 30min sa demontez roata fata,nu aveam adaptor pentru axul roti fata.Recunosc ca e greu slabesc 4 suruburi si niciodata nu stiu daca pe dreapta sau stanga se desface surubul(aici glumesc) Inca o chestie,fratemi-o e mecanic auto cu diploma,daca pot sa spun asa.Nu vreau sa apelez tot timpul la el si mi-am luat o trusa de chei sa mai mesteresc singur...daca stric ceva o fac pe banii mei nu pe ai altora,asa cum procedeaza multi muiozauri mestericosi Cand m-am dat eu mecanic? esti pe etno? ce sfaturi am dat,poate imi spui tu ca eu am mintea scurta Anul asta vreau sa verific ambreiajul,aici intervine fratemi-o care stie principiul de functionare al unui motor 4t...basca ca la max 2 ani mai face si cursuri de specializare pentru motoarele 2t Pupici,mestericoasa mica haicea poate vrei sa dezvolti ca nu am priceput nimic ei na, sa stii ca intr-adevar, ambreiajul este complet diferit intr 2t si 4t. ba mai mult, iti trebuie chiar doua facultati ca sa il verifici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.