Sari la conținut

Honda Shadow 600 vs Kawasaki Vulcan 750/800


xploiter
 Share

Postări Recomandate

Asa.

 

In primul rand salutari la toata lumea. Ma invart de cativa ani pe forumul asta, chiar daca mai mult am citit decat am vorbit.

 

Vreau sa-mi iau si eu in urmatoarele luni un motor si am trecut prin multe optiuni. Acum am ramas cu 2 optiuni - Honda Shadow si Kawasaki Vulcan.

Ambele mi se par misto, fiecare cu plusurile si minusurile lor, de aici si dilema mea. Am mai cautat pe forum, dar nu am gasit nimic relevant.
Am 1.70, 70 de kile si sunt dispus sa dau aproximativ 2000 - 2500 de euro pentru el (si mai mult daca e ceva misto, dar o sa plang putin)

Vreau sa mentionez ca sunt incepator care nu se da in vant dupa viteza si la un moment dat o sa vreau sa merg si cu pasager.

 

Stiu ca o sa apara si Virago ca si optiune. Misto partea cu cardanul (pardon de cacofonie) dar nu-mi plac. Drag Star-urile mi se par cam lenese si mari pentru mine, iar EN-urile de 500 sunt cam meh.

 

P.S. Sper ca am nimerit bine sectiunea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa.

 

In primul rand salutari la toata lumea. Ma invart de cativa ani pe forumul asta, chiar daca mai mult am citit decat am vorbit.

 

Vreau sa-mi iau si eu in urmatoarele luni un motor si am trecut prin multe optiuni. Acum am ramas cu 2 optiuni - Honda Shadow si Kawasaki Vulcan.

Ambele mi se par misto, fiecare cu plusurile si minusurile lor, de aici si dilema mea. Am mai cautat pe forum, dar nu am gasit nimic relevant.

Am 1.70, 70 de kile si sunt dispus sa dau aproximativ 2000 - 2500 de euro pentru el (si mai mult daca e ceva misto, dar o sa plang putin)

Vreau sa mentionez ca sunt incepator care nu se da in vant dupa viteza si la un moment dat o sa vreau sa merg si cu pasager.

 

Stiu ca o sa apara si Virago ca si optiune. Misto partea cu cardanul (pardon de cacofonie) dar nu-mi plac. Drag Star-urile mi se par cam lenese si mari pentru mine, iar EN-urile de 500 sunt cam meh.

 

P.S. Sper ca am nimerit bine sectiunea.

De ce adica sint cam meh? oricum, intre en500 si shadow de 600... en-ul cistiga din mai multe puncte de vedere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce adica sint cam meh? oricum, intre en500 si shadow de 600... en-ul cistiga din mai multe puncte de vedere

mai putin la aspect :P

ca-n rest, nu zic nu

shadow 600 e mai de buget, vulcanul de 800 evident mai mare si mai ok de cursa lunga.

Vulcanul de 750 frumusel, bine echilibrat in opinia mea, dar cam vechi totusi...

Eu, poate si subiectiv, pentru ca-l am, as merge cu ochii inchisi pe vulcanul de 800 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VN800 este castigatorul din cele expuse. En 500, motor turat, bleah. Shadow 600, are motorul de 600 deci iar castiga VN-ul 800.

 

Parere subiectiva, nu am avut nici unul dintre modele.

 

Kawa VN750 am mers cu el, motor turat (bleah), urat cu spume, complicat. Avantaj cardanul. Fuge de mananca pamantul, dar este urat cu spume. Parca am mai zis. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai putin la aspect :P

ca-n rest, nu zic nu

shadow 600 e mai de buget

ok, gusturile nu se discuta. asta asa e .

Cind imi cautam mobra ma gindeam si eu la shadow, dar e cam puturoasa rau. Mai ales in 2... nu-s vitezoman deloc, dar mai ales in 2, un pic de putere nu strica mai ales pe dealuri.. Vulcan de 800 zic si eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te ingrijora de puterea Hondei. Unde te duce Vulcanul,te duce si Shadowul. Ambele mobre sunt foarte bune,viroaga scoate-o din calcul daca tot ai bugetul asta. Cel mai bine este sa faci o tura cu ambele si sa decizi tu.Eventual daca ai ceva ganduri de customizare pe viitor,tine cont si de asta cand alegi mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce adica sint cam meh? oricum, intre en500 si shadow de 600... en-ul cistiga din mai multe puncte de vedere

Stiu postarile tale mai vechi cand iti alegeai EN-ul (stalker much). Pur si simplu nu ma impresioneaza ca si aspect, chiar daca motorul si mobra per total e foarte buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te ingrijora de puterea Hondei. Unde te duce Vulcanul,te duce si Shadowul. Ambele mobre sunt foarte bune,viroaga scoate-o din calcul daca tot ai bugetul asta. Cel mai bine este sa faci o tura cu ambele si sa decizi tu.Eventual daca ai ceva ganduri de customizare pe viitor,tine cont si de asta cand alegi mobra.

tare asta...ceva de genul,unde te duce dacia,te duce si mercedes-ul...

normal ca si honda e ok,doar ca e mica,puturoasa....eu am avut si virago-shadow pe mina si is subdimensionate pt 2 persoane,de aia am zis ca vn800 e za best...

 

EN500 e foarte asemanator cu VN800,doar ca are motor de gpz,urit si turat.

Editat de TheFatBob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai bani si gasesti unul care sa-ti placa, ia-ti Vulcan 800 si nu o sa-ti para rau (daca esti sigur ca nu e prea grea pt tine). Urmatoarea ar fi Shadow-ul care are avantajul ca e un pic mai mica si mai potrivita pt inceput. Eu am si Shadow si Vulcan. Vulcanul e de nota 10 dar nu stiu daca m-as fi descurcat cu el chiar de la inceput (e un pic mai grea). Poti veni pe la mine pe la garaj sa te documentezi. Detalii pe privat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa.

 

In primul rand salutari la toata lumea. Ma invart de cativa ani pe forumul asta, chiar daca mai mult am citit decat am vorbit.

 

Vreau sa-mi iau si eu in urmatoarele luni un motor si am trecut prin multe optiuni. Acum am ramas cu 2 optiuni - Honda Shadow si Kawasaki Vulcan.

Ambele mi se par misto, fiecare cu plusurile si minusurile lor, de aici si dilema mea. Am mai cautat pe forum, dar nu am gasit nimic relevant.

Am 1.70, 70 de kile si sunt dispus sa dau aproximativ 2000 - 2500 de euro pentru el (si mai mult daca e ceva misto, dar o sa plang putin)

Vreau sa mentionez ca sunt incepator care nu se da in vant dupa viteza si la un moment dat o sa vreau sa merg si cu pasager.

 

Stiu ca o sa apara si Virago ca si optiune. Misto partea cu cardanul (pardon de cacofonie) dar nu-mi plac. Drag Star-urile mi se par cam lenese si mari pentru mine, iar EN-urile de 500 sunt cam meh.

 

P.S. Sper ca am nimerit bine sectiunea.

Nu stiu cum ti se pare dar Dragstarul nu e cu nimic mai lenes fata de shadow 600.Deasemenea este pe cardan, racirea e pe aer(aici sunt puncte pro si contra). Ca aspect , din punctul meu e vedere mi se pare ca le intrece pe toate. Deasemenea este o motocicleta super fiabila si elastica, motorul fiind luat de pe 535 si modificat putin.

 

VN-ul de 800 e cel mai ,, nervos" dintre toate. Deasemenea arata foarte foart bine( modelul Classic). E si cel mai scump din lista ta. Motorul este super rezistent. Finisajele sunt slabute, din nou, din punctul meu de vedere.

 

Uita-te si la Intruder VS600/800.

 

Despre VN-ul de 750 nu stiu prea multe dar personal mi se pare cam uratel.

 

 

In alta ordine de idei, sunt motociclete cu care oricum nu o sa mergi peste 130 prea mult, asta doar daca te ancorezi bine pe ele. Deci si variantele mai putin puternice sunt recomandate pentru inceput.

 

Prerea mea ca pt un cruiser frumusel, intretinut si bun, iti trebuie un buget un pic mai mare. Cel mai bine cauta , urca-te pe dansele si vezi cum stai pe fiecare.

 

Spor la achizitie! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia cel mai mare motor pe care il gasesti la banii pe care ii ai. Diferentele de greutate nu sunt chiar semnificative. Te obisnuiesti in cel mult o luna cu motorul, oricat de greu ar fi. Daca iei una mica, pentru inceput, intr-un an te inveti cu ea, vrei mai mare, o vinzi mai greu sau cu mai multi bani pierduti.

 

Cu cat mai mare cu atat mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tare asta...ceva de genul,unde te duce dacia,te duce si mercedes-ul...

normal ca si honda e ok,doar ca e mica,puturoasa....eu am avut si virago-shadow pe mina si is subdimensionate pt 2 persoane,de aia am zis ca vn800 e za best...

 

EN500 e foarte asemanator cu VN800,doar ca are motor de gpz,urit si turat.

Da,ai dreptate,in cazul in care ai si pasager,diferenta de putere dintre cele doua este mai mare. Clar vn 800 este mai puternic,dar depinde de criteriile lui de selectie,puterea nu este totul. Cu un shadow parca te strecori mai usor prin traficul din oras,mai ales ca incepator.Daca iese rar pe Cheia sau mai stiu eu pe ce serpentine,poate nici nu merita diferenta de putere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia cel mai mare motor pe care il gasesti la banii pe care ii ai. Diferentele de greutate nu sunt chiar semnificative. Te obisnuiesti in cel mult o luna cu motorul, oricat de greu ar fi. Daca iei una mica, pentru inceput, intr-un an te inveti cu ea, vrei mai mare, o vinzi mai greu sau cu mai multi bani pierduti.

 

Cu cat mai mare cu atat mai bine.

un sfat bun in majoritatea cazurilor ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa-mi iau si eu in urmatoarele luni un motor si am trecut prin multe optiuni. Acum am ramas cu 2 optiuni - Honda Shadow si Kawasaki Vulcan.

 

 

Daca ai bani si gasesti unul care sa-ti placa, ia-ti Vulcan 800 si nu o sa-ti para rau (daca esti sigur ca nu e prea grea pt tine). Urmatoarea ar fi Shadow-ul

:funny:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia cel mai mare motor pe care il gasesti la banii pe care ii ai. Diferentele de greutate nu sunt chiar semnificative. Te obisnuiesti in cel mult o luna cu motorul, oricat de greu ar fi. Daca iei una mica, pentru inceput, intr-un an te inveti cu ea, vrei mai mare, o vinzi mai greu sau cu mai multi bani pierduti.

 

Cu cat mai mare cu atat mai bine.

Pai cam asta e si ideea. Stiu ca pentru multi un motor de 800 pare mult pentru un incepator, dar eu ma gandesc sa-l tin mai mult de 2-3 ani si poate sa-l bobber-esc cand mai imbatranesc putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cam asta e si ideea. Stiu ca pentru multi un motor de 800 pare mult pentru un incepator, dar eu ma gandesc sa-l tin mai mult de 2-3 ani si poate sa-l bobber-esc cand mai imbatranesc putin.

eu nu prea cred in chestia cu motor prea mare pt incepator.... da asta-i doar parerea mea (poate un intruder de 1800, da nu-i cazul aici).

si bobbereala ii pt tineri, batranii mai degraba merg pe stock :P

bine, glumesc evident, bobbereala ii in general pt cei care nu merg in ture lungi cu bagaje multe, si care vor ceva mai multa "vana" de la motorul lor, pt ca in primul rand scopul ei este sa usureze motorul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si shadow-ul si vn-ul sunt ok. Daca esti mai mic/scund, shadow-ul o sa-ti vina perfect - fiabila si foarte economica ( 3-3,5%, razi de petrolisti), in rest nu exceleaza prin nimic. Daca esti mai inalt, shadow-ul o sa ti se pare un pic ciudat. VN-ul e mai mare, mai puternic, dar in ultima instanta ar trebui sa hotarasti dupa feeling, dupa ce te-ai dat cu amandoua. EN500 e cam ca si Shadow-ul, doar ca e mai silentios - cureaua. Virago 535 e mai curand un naked mic deghizat in chopper, mie mi-a dat o senzatie total diferita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...