Performance Solutions Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 sau chiar mai putin, depinde cum le folosesti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 ai ducati si ti se pare mult? gizas! ai ducati si ti se pare mult? gizas!sunt curios de cate ori pe an schimbi uleiul si filtrele ,daca zici ca,cauciucurile,le schimbi de 2 chiar 3 ori. Daca te dai pe pista,da. dar nu despre asta discutam aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danysenda Postat Februarie 14, 2013 Autor Share Postat Februarie 14, 2013 Eu propun sa facem o petitie catre toti producatorii de cauciucuri moto,sa scada preturile ca si asa cauciucurile lor nu sunt bune de folosit decat 1 an. buna,buna tare asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Sau mai bine ca in CT cu ajutoarele de incalzire si reducerea taxei de habitat, daca ai venitul mediu pe familie sub 1000 lei sa iti scada 30% din pretul setului. NOT ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danysenda Postat Februarie 14, 2013 Autor Share Postat Februarie 14, 2013 Asta cam asa e..la Derbi-ul lui fortele de frecare sunt mai mici dar oricum .. nu ca baiatul ala cu cauciuc din 2001 Doar nemtii aia nu-s atat de ineficienti si cand n-au ce face schimba cauciucurile la moto degeaba iar acele gume nedorite ajung la noi. Majoritatea sh-urilor sunt sh-uri dintr-un motiv..si vad ca treaba merge invers, in loc sa isi puna gume noi cei cu sportive si cu motoare puternice, ei isi pun sh iar cei cu motoare touring , naked s.a.m.d isi iau gume noi. Sau asta inseamna ca majoritatea pe sportive sunt tinerei fara cap iar la celelalte categorii incep neuronii sa lucreze ? nu prea am inteles cu derbi'ul...dar apropo chiar si de derbi ,cand l-am dat avea cauciucurile originale cu aproape 12k km facuti,erau cam praf si i-am recomandat sa le schimbe,erau tot enduro dar si-au facut treaba de minune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Am crezut ca e pentru Derbi, mea culpa. Acum vad ca ai XT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 nu e nici o vrajeala, eu le schimb de doua ori cel putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 sunt curios de cate ori pe an schimbi uleiul si filtrele ,daca zici ca,cauciucurile,le schimbi de 2 chiar 3 ori. Daca te dai pe pista,da. dar nu despre asta discutam aici. la 5000, relativ in acelasi timp cu gumele, la 5-6000, gumele n-au km. exacti. am ajuns si la 7000 cu un set... ce e de ras? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Foarte bine. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Eu propun sa facem o petitie catre toti producatorii de cauciucuri moto,sa scada preturile ca si asa cauciucurile lor nu sunt bune de folosit decat 1 an. Subscriu !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danysenda Postat Februarie 14, 2013 Autor Share Postat Februarie 14, 2013 (editat) nu e nici o vrajeala, eu le schimb de doua ori cel putin. si nu-s singurul, crede-ma! de ce fac asta? pentru ca da, ma dau si tare. si niste gume noi nu numai ca ma ajuta sa ma distrez dar imi ofera si siguranta franarilor de urgenta chiar si la 50 la ora. si pot sa si bruschez motorul mult mai mult daca e nevoie sa evit. si pentru ca orice spitalizare e mai scumpa decat un set de gume. niste gume stradale bune costa cam 1300 de lei setul. la 3 seturi pe an vin 300 de lei pe luna. chiar e asa de mult? nu, nu cred... Omule...eu nu stiu ce sa iti spun,e super ok daca iti permiti da chiar si asa....nu crezi ca e cam des?un set nou te tin 5000 de km si daca te dai numa tot peste cap.Cati km faci anual?ca din calculele mele faci cel putin 10k,corect? Editat Februarie 14, 2013 de Danysenda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Omule...eu nu stiu ce sa iti spun,e super ok daca iti permiti da chiar si asa....nu crezi ca e cam des?un set nou te tin 5000 de km si daca te dai numa tot peste cap.Cati km faci anual?ca din calculele mele faci cel putin 10k,corect? in ultimii doi ani am fost ghei maxim si n-am facut decat 12.000, respectiv 9000... normal faceam 20-25.000, anul asta promit sa-mi revin! nu, nu e des, depinde si cum mergi. cum am mai spus, imi place sa merg tare pe strada, merg mult si-n oras, altfel as merge numai pe gume de circuit, gen d211. dar in oras pana le-ncalzesti pe alea... eniuei, cum am mai spus, gumele au un anumit numar de cicluri de incalzire dupa care aderenta scade drastic. la stilul meu de mers acel numar de cicluri se consuma in 5-7000. gumele mai au profil "destul" dar degeaba daca nu mai sunt aderente... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 (editat) eu stiam ca dupa 4 ani nu's ce componente din cauciuc se modifica si asta este perioada dupa care performantele privind aderenta scad sub nivelul promis de producator ... chiar daca mobra nu este puternica, este indicat sa nu prea "dai din coada" pe asfalt. Nu mai vorbin de zonele vopsite ... marcaje Cea mai mare diferenta am observat-o pe asfalt razuit cu gumele imbatranite (7 ani) ce le avea mobra la achizitie si apoi in acelasi loc cu cele noi . Editat Februarie 15, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Pe motor am un dot 2005 pe spate si un dot 2008 ,enduro,dar au aprox 3000 km si motorul a fost tinut in garaj. Chiar credeti ca ar trebui sa le schimb?ca am vazut tare multe topicuri pe subiectu asta cu dotu' Inca e moale cauciucul in ele si nu doar la suprafata. Am vazut astfel de sfaturi...zicea tipu am 2000 de km cu ele dot 2008 sa le schimb?(o consider o intrebare capcana pusa aiurea) si ca raspuns ....Da ...daca ti la viata ta,alea is bune de aruncat ..(mi-l imaginez pe ala ce o raspuns:)) ) MAA :crack: !!! da cum poti sa zici asa ceva ?cum sa fi motorist si sa porti astfel de discutii...care,de altfel ,erau foarte serioase,nu vreau sa dau link'uri sa fiu si mai rautacios,dar sigur gasiti astfel de subiecte pe forum . in legatura cu cauciucurile mele ...is curios de raspunsuri pt ca cel din 2005 da...are niste ani,dar pastrat in conditii optime...na..,de asta va intreb daca are 8 ani si e ok,chiar ar trebui sa il schimb? nu merg nu stiu cat de tare,motorul il folosesc mai mult prin oras si iesiri cu prietenii printr'o padurice ,iar la o intalnire pana la sibiu eu is de parere ca sigur tin cauciucurile Un salut respectuos si la fel sper sa fie si discutiile purtate pe acest topic ! tine de tine daca le schimbi sau nu. dupa mine, n-ar trebui schimbate, dupa altii da. asa ca tot tu decizi. tocmai ce-a aparut un topic despre dot-uri, vezi acolo. noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Stie de topic, cred ca il are si la urmarite. Doar ca ce scrie acolo nu prea e de urmat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 pt initiator: mergi bre cu ele asa ca n-au nici pe dracu, oricum le tocesti imediat daca sunt cramponate. la genul asta de gume daca sunt imbatranite se rup crampoanele la primul span si atunci si sa vrei nu mai poti merge cu ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.