bogdyrammstein Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Salutare baieti; Am o yamaha r6 din 1999 si zilele astea am iesit la o tura cu ea.Problema este ca dupa ce pornesc cu ea de pe loc imi merge vitezometru iar dupa vreo 2 min se opreste pe 0,si mai porneste doar a 2-a zi cand ies cu ea,care la fel merge 2 min dupaia nu mai merge. Aveti vreo ideea?sau daca pot sa verific un senzor ceva?fiint electronic nu stiu unde e senzoru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Motorul merge bine? joaca si turatia in momentul in care se opreste vitezometrul ? luminile merg cand scade pe zero ? daca impreuna cu vitezometrul scadesi turometrul, da nas motorul incearca sa masori tensiunea la baterie, posibil sa nu mai functioneze releul de incarcare dupa ce se incinge. incalzeste motorul apoi masoara voltajul cu motorul pornit. daca tensiunea variaza tare incearca sa schimbi releul de incarcare, poat fi o posibilitate care intr-o oarecare masura se manifesta asa. eu sunt 90% ca asta e cauza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdyrammstein Postat Februarie 17, 2013 Autor Share Postat Februarie 17, 2013 Motorul merge bine? joaca si turatia in momentul in care se opreste vitezometrul ? luminile merg cand scade pe zero ? daca impreuna cu vitezometrul scadesi turometrul, da nas motorul incearca sa masori tensiunea la baterie, posibil sa nu mai functioneze releul de incarcare dupa ce se incinge. incalzeste motorul apoi masoara voltajul cu motorul pornit. daca tensiunea variaza tare incearca sa schimbi releul de incarcare, poat fi o posibilitate care intr-o oarecare masura se manifesta asa. Inafara de vitezometru,toate merg bine,acu de la turometru merge bine tot timpu,farurile merg,lumina in bord merge,deci toate merg bine,bateria e noua,incarcarea merge bine deoarece a fost verificata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Posibil sa fie o problema ce se manifesta la cald! O recomandare din partea mea e sa cureti toate mufele de contact, pot fi oxidate si sa faca figuri cand incep sa se incalzeasca conductorii. Verifica si curata si panoul de sigurante! Senzorul de kilometraj este undeva pe cutia de viteze - mai mult ca sigur imi pare o problema de contact imperfect. BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdyrammstein Postat Februarie 17, 2013 Autor Share Postat Februarie 17, 2013 Posibil sa fie o problema ce se manifesta la cald! O recomandare din partea mea e sa cureti toate mufele de contact, pot fi oxidate si sa faca figuri cand incep sa se incalzeasca conductorii. Verifica si curata si panoul de sigurante! Senzorul de kilometraj este undeva pe cutia de viteze - mai mult ca sigur imi pare o problema de contact imperfect. BAFTA! ms mult,o sa iau in considerare sfatul tau. Inca o problema este ca acuma de 2 minute am venit de la garaj si am observat ca releu de incarcare e prins in 2 suruburi pe cadru,iar unu din ele lipseste. Se poate sa fie si asta problema?sa nu mai faca masa bine si din cauza asta cand dau poate intr-o groapa sau hop sa piarda masa si sa nu mai mearga vitezometru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 cand dau poate intr-o groapa sau hop sa piarda masa ar fi chiar culmea sa dai tot la 2 minute dupa ce pornesti in groapa respectiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Contact imperfect la mufa senzorului sau bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 ceva de genul am patit si eu. imi mergea numai cand vroia el. am mers de la senzor pana la prima mufa si acolo era problema ,era plina de ulei si mazga..am curata si merge bine. e o mufa oxidata,mergi pe fir si ai sa gasesti problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nica Blandea Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdyrammstein Postat Februarie 17, 2013 Autor Share Postat Februarie 17, 2013 ceva de genul am patit si eu. imi mergea numai cand vroia el. am mers de la senzor pana la prima mufa si acolo era problema ,era plina de ulei si mazga..am curata si merge bine. e o mufa oxidata,mergi pe fir si ai sa gasesti problema Imi poti zice exact pe unde gasesc senzoru asta te rog? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danysenda Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 La un motor ce l-am avut...imi era faza lunga arsa si cand puneam faza lunga nu imi mai mergea turometru,nu inteleg cum era posibil,dar am schimbat becul cu pricina si totul s-a rezolvat.Insa si in cazul tau pot fi mai multe cauze..i-a pe rand fiecare problema in parte ca si cum ar fi de bai.Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Imi poti zice exact pe unde gasesc senzoru asta te rog? Urmareste toate firele care ies din partea de jos a motorului. Nu stiu daca trebuie date jos carene. Cam asa arata - trebuie sa fie undeva in zona cutiei de viteze.. Uite la un GSXR unde e: LA R6 tre sa fie ceva similar, nu sunt sigur daca e sub carene sau nu, vezi si tu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdyrammstein Postat Februarie 17, 2013 Autor Share Postat Februarie 17, 2013 ms,acuma ca am vazut asa aproximativ,credca imi dau seama care este,undeva pe langa pinionu de lant am vazut ca este un fir care iasa din partea de jos,si e singurul in zona aia,credca acela este.o sa verific. ms inca o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Aici ai pozitia senzorului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Micul Printz Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 ai rezolvat ceva???te intreb pentru ca si io am aceiasi problema ca si tine P.S. : stiu ca era un spray pentru contacte care se foloseste pentru mufele care nu au contact cum trebuie nu??cum se numeste si de unde se poate procura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdyrammstein Postat Martie 14, 2013 Autor Share Postat Martie 14, 2013 Are cineva un senzor de vitezometru in stare buna?si la ce pret? Pana la urma am curatat toate mufele si le-am dat cu spary de contacte,dar tot asa face.Merge doar cand vrea,merge se opreste iara merge iara se opreste. ai rezolvat ceva???te intreb pentru ca si io am aceiasi problema ca si tine P.S. : stiu ca era un spray pentru contacte care se foloseste pentru mufele care nu au contact cum trebuie nu??cum se numeste si de unde se poate procura? Se numeste spray de contacte si se gaseste la piese auto sau unde sunt piese electrice de vanzare Eu am dat cu spray de contacte dar tot asa imi face,merge doar cand vrea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian90 Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Am si eu o problema asemanatoare la mobra mea. Am un Rieju RS2 125 4T si in urma cu aproape 2 ani dupa ce am luat o groapa calumea si am continuat drumul am observat la iesirea din oras cand am accelerat la viteza ei maxim (120 km/h) ca pe bord imi afisa electronic ba 70 km, ba 200 ... acum m-am documentat putin si dupa ce am citit pe aici cred ca am gasit unde am senzorul de viteza. Pare sa fie pus pe discul de frana spate, dar cum nu ma pricep prea bine, nu stiu unde duce, sau cum sa verific/repar ceva la el... exsita ceva universal de inlocuit? ca piesa originala Rieju e greu de importat avand in vedere ca nu e o reprezentanta in tara. Sau ceva de la Yamaha, Rieju avand motor Yamaha din fabrica banuiesc ca are mai multe piese care se pot potrivi. Nu mai pun la socoteala ca si turometru (analog) a fost reglat odata la un service si acum iar nu mai pleaca de la 0. Dar nu turometru ma deranjeaza pt ca am invatat deja sa schimb vitezele dupa ureche si cum trage, problema e ca nu stiu cu cat rulez si asta e o mare problema cand ies din oras sau chiar in oras. Ba imi arata ca merg cu 40 km la ora si eu merg cu 80 (estimativ), ba arata 200 cand ii dau maxim.. Putin ajutor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdyrammstein Postat Martie 17, 2013 Autor Share Postat Martie 17, 2013 Nu stiu exact ce sfat iti pot da.e diferit de ce este pe modelele mai mari,la noi senzorul e pe cutia de viteza. Ce pot sa iti zic sa dai senzorul jos si sa cumperi altul din dezmembrari,poate gasesti modelul tau de motocicleta pe Bikeshop.ro la cineva care dezmembreaza,si sa cumperi alt senzor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
renato17 Postat Noiembrie 25, 2020 Share Postat Noiembrie 25, 2020 Va salut...am aceeasi problema..pornesc,merge vitezometrul iar dupa un anumit timp imi ramane pe 0...doar ca eu am Yamaha N-max de 125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.