JCDenton Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 arata superb. Pot sa intreb de ce baza pentru acest cafe racer e un enduro? N-am mai auzit asa ceva. De obicei lumea ia un naked sau ceva cu motor in linie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinblk Postat Iulie 5, 2013 Autor Share Postat Iulie 5, 2013 Multumesc. De fapt nu e un café racer. Am plecat de la ideea unui street tracker si a iesit ce se vede. Nu am avut un proiect exact, I-am dat forma "din mers". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 @florinblk: sa inteleg ca ai lucrat bine cu Garcya. Si eu am fost foarte multumit! Trecand spre partea tehnica,de cat ai duza la ala de sablat? In rest, numai laude, iese bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinblk Postat Iulie 5, 2013 Autor Share Postat Iulie 5, 2013 Garcya e un baiat de nota 10. Duza e de fapt o bujie...are cam 2 - 2,5mm. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neamtu99 Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 Foarte tare .Felicitarile mele!Voi posta si eu honda zilele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 Duza e de fapt o bujie...are cam 2 - 2,5mm. Mersi Ha haaa. Genial, nu mi-a trecut prin cap... Pot sa te rog, daca ai timp vreodata sa tragi o poza si la capul ala? Eu am acces la un compresor de 100L oricand, si mi-ar fi mai usor cu el, pt ca mai am nevoie de niste reductii sa il pot pune in functiune pe cel diesel... Tot zic ca ma apuc si eu de honda mea, insa deja a trecut un an si juma de cand o am si nu am facut mai nimic. Am bagat vreo 1500 ron in carburi, macar alea sunt ca noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinblk Postat Iulie 5, 2013 Autor Share Postat Iulie 5, 2013 Mersi neamtule. Asteptam si Honda ta. @DaSchmutz: Maine ii voi face o poza si o voi posta. Cu cel de 100L nu faci treaba, iti trebuie cel putin 6 bari, constant. Eu m-am chinuit tot cu unul de 100L... sulfa bine 3-4 minute apoi trebuia sa astept pana isi facea presiune. Mai e varianta sa cuplezi doua compresoare de cate 100L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 Eu m-am chinuit tot cu unul de 100L... sulfa bine 3-4 minute apoi trebuia sa astept pana isi facea presiune. Exact! Ma tot intind cu reductiile la ala mare, insa nu prea am avut timp de umblat sa imi caut ce trebuie ... E un ingersol rand destul de capabil si la munca oricum sta degeaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 nu-ti recomand sa imbraci saua in piele ... la felam facut si eu dar pastreaza apa dupa ce poua ... si se decoloreaza in timp de la soare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iulie 6, 2013 Share Postat Iulie 6, 2013 arata f bine, bravo keep it up Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinblk Postat Iulie 10, 2013 Autor Share Postat Iulie 10, 2013 DaSchmutz, iata poza promisa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 Eu tot nu am rezolvat nimic cu ce am eu. Am, in schimb, zilele astea o promisiune de un echipament profi care vine la fix pe compresorul mare, acum sa vad unde gasesc nisip prin C-ta. Ca fapt divers, bujia ai gaurit-o sau cum ai scos miezul? Eu am vazut ca la mine o bujie care am gasit-o are mijlocul ~3.5. Eu o mai intind iar si cu proiectul meu, am intrat tare in TDM sa il vopsesc/remediez cateva defecte estetice si iar am lasat vf-ul uitat in garaj... Multam frumos de efortul cu poza si iti urez spor la treaba iar satisfactiile sa fie maxime! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 frumos Florine! frumos! Bravo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 (editat) Eu tot nu am rezolvat nimic cu ce am eu. Am, in schimb, zilele astea o promisiune de un echipament profi care vine la fix pe compresorul mare, acum sa vad unde gasesc nisip prin C-ta. Ca fapt divers, bujia ai gaurit-o sau cum ai scos miezul? Eu am vazut ca la mine o bujie care am gasit-o are mijlocul ~3.5. Eu o mai intind iar si cu proiectul meu, am intrat tare in TDM sa il vopsesc/remediez cateva defecte estetice si iar am lasat vf-ul uitat in garaj... Multam frumos de efortul cu poza si iti urez spor la treaba iar satisfactiile sa fie maxime! Pentru sablat trebuie nisip cuartos, nu nisip simplu. Oricum ar fi, nisipul se sparge in particule fine in timpul sablarii (siliciu), in timp riscand foarte tare sa te imbolnavesti de silicoza. Dintre cei care lucreaza constant in acest domeniu si am vorbit cu ei, toti fug de nisip. Cand sablarea era un vis frumos printre motociclisti am fost la un atelier de sculptura cruci, unde se folosea si sablare cu nisip normal. Nu voi uita niciodata cat praf era in acea hala si cat de incet mergea cu acel nisip. Nu stiu daca era refolosit, dar cu cat este mai spart si refolosit nisipul cu atat mai putin abraziv devine. Din cate stiu eu, la sablare cea mai ok este pulberea de aluminiu. Cred ca o gasesti de vanzare sub denumirea oxid de aluminiu. Cei pe care ii stiu eu asta folosesc. Editat Iulie 10, 2013 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 (editat) Felicitari! Arata minunat ... desi cu o furca USD i-ar veni super bine. Spor la treaba ! furca usd i-ar da un aer prea "modern", parerea mea neavizata si nesolicitata plus ca eu unul cred la fel ref roti super moto, in ochii mei ar fi aratat mai bad ass daca pastrai roti de domi (adica fata de domi sa fie spate de domi) deh, doar la dat din gura ma pricep Editat Iulie 11, 2013 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Pentru sablat trebuie nisip cuartos, nu nisip simplu. Oricum ar fi, nisipul se sparge in particule fine in timpul sablarii (siliciu), in timp riscand foarte tare sa te imbolnavesti de silicoza. Dintre cei care lucreaza constant in acest domeniu si am vorbit cu ei, toti fug de nisip. Cand sablarea era un vis frumos printre motociclisti am fost la un atelier de sculptura cruci, unde se folosea si sablare cu nisip normal. Nu voi uita niciodata cat praf era in acea hala si cat de incet mergea cu acel nisip. Nu stiu daca era refolosit, dar cu cat este mai spart si refolosit nisipul cu atat mai putin abraziv devine. Din cate stiu eu, la sablare cea mai ok este pulberea de aluminiu. Cred ca o gasesti de vanzare sub denumirea oxid de aluminiu. Cei pe care ii stiu eu asta folosesc. Sa traiesti Domn Raul! Stiu detaliile astea. Am avut placerea sa dau peste un mosulet care a facut treaba asta la viata lui, in modul cel mai serios: pe la vapoare in port, la rezervoare in midia etc si am tot furat meserie de la el, acum incerc sa il conving sa re-intre in afacere, iar lui ii cam surade ideea. Tot el mi-a adus diverse medii de sablare si le-am testat. Am inteles ca ar fi undeva sub podul de la ovidiu unii care ar avea diverse materiale, o sa incerc sa ajung intr-una din zile. Oricum, de sablat nu voi sabla in aer liber ci imi voi face o cabina dintr-un cubitainer (pt. inceput) deci eliminam (mare parte) din risc. Numai stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mcozma Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Salut, am o furca USD de Aprilia Pegaso care sta degeaba in garaj, inclusiv pompa etrier si disc frana, toate la 300 Ron + transport. Daca te intereseaza da-mi un semn. 0731 835 762 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinblk Postat Iulie 11, 2013 Autor Share Postat Iulie 11, 2013 Multumesc pentru aprecieri. mcozma, suna foarte bine oferta ta. Deocamdata vreau s-o termin asa cum este... ca deja e jumatatea verii si eu nu am iesit deloc...fierbe sangele in mine. Te voi contacta cand am banii pentru ea. Azi m-am apucat sa construiesc galeria de evacuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viorelicox Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 foarte tare proiectul, bravo mai vrem poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Noutati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Felicitari ptr proiect !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinblk Postat Iunie 9, 2014 Autor Share Postat Iunie 9, 2014 Salut prieteni. Multumesc! Momentan motoreta e aproape gata de drum. Incerc sa urc poze si nu pot. Nu functioneaza butonul add to post. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KNO3 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Frumos proiectul, hai cu pozele sa vedem ce-ai mai facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinblk Postat Iunie 10, 2014 Autor Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) Saua, pana la urma, am invelit-o cu vinilin. La bordul original am renuntat si m-am apucat de un turometru cu LED-uri pe care-l montez intr-un capac de termos. Ca vitezometru am optat pentru un ciclocomputer Sigma BC16.12, care isi face treaba foarte bine. Editat Iunie 10, 2014 de florinblk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 felicitari pentru ambitie si efortul depus! bravo! eu as avea o singura intrebare: cam cat cantareste in starea finala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.