Sergiu_SP Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 dar echipamentu il am, si cu intretinerea o sa ma descurc .. motoreta imi trebuie.. asta-i ca bancul cu casa de toleranta care la deschidere cheama presa sa-i faca reclama: mobila ultimu' racnet, paturi cu perna de apa, barul dotat cu de toate, jucarii erotice prin camere, oglinzi, jacuzzi etc. mai putin femei nu vad jurnalistii nicaieri. raspunsul a fost: femei nu avem dar cu logistica stam bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Februarie 28, 2013 Autor Share Postat Februarie 28, 2013 daca aveti chef de misto mergeti pe bancuri.ro, ori imi dati un sfat care ma ajuta ori mai bine abtinetiva de la glume de 2 lei care nu isi au rostul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 incercam sa spun ca faptul ca nu poti stapani motorul in cauza nu tine neaparat de pregatirea fizica si nici de mc de muschi din dotare. nu ma refeream la usurinta de a porni la kick sau ridica de pe jos motoreta de mii de ori. vorbeam de greutatea in a controla si manui bestia, fapt ce tine in principal de maiestria pilotului si mai putin de muschi. de la tine am inteles ca te intrebai de ce nu poate stapani motoreta in conditiile in care are 80 kg si 177 cm... dar si lungimea in craci conteaza,aici el are un avantaj fata de unu cu o inaltime de 1.65,sa zicem, daca aveti chef de misto mergeti pe bancuri.ro, ori imi dati un sfat care ma ajuta ori mai bine abtinetiva de la glume de 2 lei care nu isi au rostul. ai primit o gramadenie,printre care si,, lasa motoretele si baga banii in ceva productiv,,.deci ai de unde alege Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 (editat) daca nu vrei hard enduro nu iti iei motor de hard. ia-ti ceva ce costa putin ca si intretinere, adaptat la bugetul tau, ca sa se invatra roata sa poti invata. cand stii sa mergi ajungi la omu si cu varadero daca nu stii te chinui cu oricare si nu vorbesc din auzite Editat Februarie 28, 2013 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 daca nu vrei hard enduro nu iti iei motor de hard. ia-ti ceva ce costa putin ca si intretinere, adaptat la bugetul tau, ca sa se invatra roata sa poti invata. cand stii sa mergi ajungi la omu si cu varadero daca nu stii te chinui cu oricare si nu vorbesc din auzite Un drz, nuuu?? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Un drz, nuuu?? ) ala e prea scump Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 ok, i-ati unul fara Z ... ieftin si bun, doar ca s-ar putea sa nu gasesti niciunul intr-o stare ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 ala e prea scump ala e prea scump. oricum cat ne-am plimbat impreuna ai vazut ca si peisagisticu poate sa fie greu iar dr-z-ul a facut fata cu brio si din punctul de vedere al fiabilitatii, consumului (stresul de a ramane fara benzina) cat si al supensiei, ciclisticii in zonele unde 10 km la ora era enorm. transmisia puterii la sol era un plus fata de alte motoare mai adevarate. adica cu plusuri si minusuri nu poti zice ca motoru x e mai bun decat motoru y din toate punctele de vedere. cand nu-i banu mergi pe ceva mai cuminte daca pereferi sa iesi des. enduro mai tine si de imaginatie s-a intamplat de exemplu sa scot un dr de 350 cu motoru oprit de unde propietaru nu reusa sa-l scoata cu motoru pornit. l-a vandut si si-a luat un pur sange ca motoru nu era bun. in fine hard enduro e boala grea in romania dar foarte multi sunt imuni chiar daca isi pun pansamente infestate pe rana deschisa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 dar si lungimea in craci conteaza,aici el are un avantaj fata de unu cu o inaltime de 1.65,sa zicem, din ce am vazut la domnii profesori ce zici tu e valabil pentru incepatori neindemanatici... ideea e ca trebuie mereu sa pastrezi motorul sub tine, sa fii cu picioarele infipte in scarite ( ideal stai in picioare ) iar in situatiile in care te folosesti de picioare te ajuti cu un singur picior - cu celalalt trebuie sa impingi in scarita sa presezi motoreta de sol, adica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 din ce am vazut la domnii profesori ce zici tu e valabil pentru incepatori neindemanatici... ideea e ca trebuie mereu sa pastrezi motorul sub tine, sa fii cu picioarele infipte in scarite ( ideal stai in picioare ) iar in situatiile in care te folosesti de picioare te ajuti cu un singur picior - cu celalalt trebuie sa impingi in scarita sa presezi motoreta de sol, adica. fara vreo intentie de a-l jigni,spun ca,daca initiatorul topicului era un expert,nici noi nu mai scriam aici acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 lungimea in craci conteaza, dar ideal e sa stai in scarite. asta o zic de dragul filozofiei pt ca suntem nascuti poeti (filozofi), nu pt ca m-as considera demn de citate. "zi-i omului ce vrea sa auda" zicea cineva las dar perspicace. cam prea usor se construieste prefectionismul si prea mult se ravneste la locul intai. locul intai cere foarte multe sacrificii (vorbesc mare parte din auzite) iar odata atins, realizezi ca nu-ti mai ramane nimic de facut. nici macar amintiri pt ca acestea au fost sacrificate performantei. locul mentiune poate fi cel ideal (parerea mea).este incomplet dar lasa locul unui dialog sau completari (socializare) altfel orice topic ar avea un singur raspuns(reply) venit din bunavointa preaincununatului, reply urmat de ovatiunile si mataniile obligatorii in jocul de curling. hai bre ca si 6-7-8 is note bune mai ales in gimnastica cu sau fara craci lungi. aia de au luat 10 (primul 10 cel putin) au fost nevoiti sa se suteasca pt ca in ciuda locului intai tot nu au fost bine primiti. honda e honda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calutz Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 (editat) Scuza-ma, dar esti pe langa fenomenul enduro. Pornire la KICK inseamna LA PEDALA!!! ELECTRIC e ELECTRIC!!!!!!!!! Tu ai cu adevarat motocicleta? Prietenii tai cu TA spun ca'' s-au dat hard'' cand urca o bordura. mda am gresit recunosc gresala mea vroiam sa ma refer ca are pornire electric si pedala si pedalatul la pornire mi se parea mai usor si nu mai eram asa obosit pornindul doar din pedala. sa arat dovada ca transalpul chiar a vazut padurea si na urcat o simpla bordura daca la,,mancat''pe pilot.conteaza conditia fizica,prietenii cu care faci iesirile si motorul clar. Editat Martie 2, 2013 de calutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Padurea o vezi si de pe strada...ii faci cu mana-n departare. Aia-i de peisagistic, in compania unei vacute de lapte )) Padure, domne, busteni! Pietre! Munte! Albii de rau! Sa-ti blestemi zilele ca te-ai nascut, sa borasti de 2-3 ori si sa urci din nou! Enduro, pentru fizic, e si cand urmezi ghidul postat anterior. Nu este vorba de efortul depus, ci dificultatea traseului parcurs. Orice tembel poate lua un motor, sa il impinga pe unde crede de cuviinta si sa se laude ca face enduro. Cred ca spiritul enduro-ului este, mai degraba, parcurgerea unui traseu cat mai dificil cu consum de energie cat mai mic. Ca exista unele specimene care se baga cu 950 SE si Hp2-uri pe trasee de enduro...jos palaria, dar motorul ii cara pe ei, nu invers. Gio Sala, Chris Pfeiffer. Acum, ca unii nu mai pot si trec de la 525 la 300 exc si apoi la minimobra. @soso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 adica ce vrei sa zici Achile,ca am imbatranit?..si eu am lasat 525-ul si mi-am luat 300.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Nu, domne! Doamne fere! La tine e vorba de cumul de mase =)) . Vreau sa subliniez faptul ca eficienta este la loc de cinste. Acum, ce sa zic...eu am porc mare. Ajung si eu unde ajungeg 530-ul, 250-ul sau 300-le...da' behai. Depinde si de fizicul si de experienta pilotului. Da-i lui Jarvis un LC4 si iti garantez ca ajunge mult mai departe si mai odihnit decat multi calare pe 300 exc sau alte oratanii. Acum oi fi scos din "tinerete fara batranete si viata fara de moarte", nu? Pot sa te-ating? )) La dracu...si eu ma resimt! Nu mai sunt ca la 18 ani. Ma bate gandul sa iau un 300 sau un 250 la anu. p.s: felicitari pentru achizitie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Martie 25, 2013 Autor Share Postat Martie 25, 2013 Deci, am reusit sa scapt de tractorasul ala de SX..l'am dat la 1100 ca sa ma scap de el pentru ca era pe duca ... si de curand mi'am luat un exc 250 dar este cam vechi .. 1999 ... am fost cu un mecanic cand l'am luat. La'am pornit inainte sa il luam si la relantiu troncane foarte tare..mecanicul a zis ca nu are nimica deoarece modelele mai vechi nu au echilibrator si chiar daca ii faci tot motoru cap coada tot se aude asa ... tin sa precizec ca,cand mergi cu el in ture nu se aude absolut nimica zici ca ii nou. dar la relantiu zici ca se sparge.. Ce parere aveti ? Sa am incredere in el sau nu ? Multumesc tuturor pentru parerile acordate. Va salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Nu e normal sa aiba zogomote. Gandeste-te putin, ar scoate vreo fabrica de motoare asa ceva pe piata? Doar Ducati are un zgomot specific, dar la enduro nu e cazul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Nu e normal sa scoata zgomote mari. Dar acum, daca tot e motorul tau, care mai e greutatea mare? Du-l la un alt mecanic, sa-si mai dea si altcineva cu parerea, decat sa risti sa ti se sparga motorul dupa cateva iesiri. Pe forum nu te poate ajuta nimeni, atata timp cat nu aude exact ce zgomot e ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 la vechimea asta e destul de probabil ca anumite piese sa aiba deja uzuri mari (ax supape, etc), insa un zgomot mai mare la ralanti pt exc nu e o tragedie. daca se reduce din zgomot dupa ce se incalzeste e de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 2t sau 4t ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Martie 26, 2013 Autor Share Postat Martie 26, 2013 2t sau 4t ? exc 2t 250 1999 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.