slick89 Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 (editat) Salutare all ! Acum ceva vreme am cumparat si eu o motoreta, o Honda CBR 600 F2 din 1991 ! Batranica si cu o groaza de probleme , la inceput mi a facut numai zile fripte dar am reusit intr un sfarsit sa o pun pe roate si sa ii aduc unele imbunatatiri ! O sa pun poze de cand a ajuns la mn si pana ieri ) , astazi mi a fost lene sa lucrez la ea, pana la ora asta cel putin ! ->Sa incepem cu inceputul, motoreta a fost cumparata din Eforie Sud si adusa in Bucuresti ! Era al 4 lea propietar(primul din Brasov, 2 din Bucuresti si ultimul din Eforie Sud ) si motorul inca era inscris pe numele baiatului care a aduso in tara ! ->A stat 2 ani in curtea cuiva in eforie sud , lovita si cu APA in radiator ! A trebuit sa desfac motorul , am gasit o mare crapatura in chiulasa ! Am ajuns sa schimb motorul ! -> Au fost foarte multe piese lipsa : carena fata completa, usita service, cadru de bord , bord , instalatie electrica etc ! Dupa ce am reusit sa adun majoritatea pieselor , am inceput sa o montez pentru a vedea daca vin toate cat de cat la loc ! ->Carenele vopsite (intr un garaj ,fara cuptor ) -> Produsul finit -> Modificarile de dupa accident (un geniu a facut stanga pe contrasens si a intrat in mine , a strambat furca si mi a spart carenele fata) -> Poze din drumetii ! -> Si un upgrade pe care am vrut neaparat sa il fac ! Nu mi au placut niciodata franele de pe F2 (curgeau semeringurile si discurile erau sub orice critica de uzate si am preferat sa vand furca si sa mi iau altceva) ! Inca este in lucru ! Mai astept un distantier si pompa frana si pot sa dau o tura ! Cam asta e tot ! Acum as vrea sa aud pareri pro si contra ! Multumesc anticipat pentru ca v-ati facut timp sa cititi threadul ! Ride safe ! Editat Februarie 28, 2013 de slick89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ala cu F-ul Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Foarte frumos gestul, sa readuci batranica pe sosea! Multi km fara incidente si sa te bucuri de ea! Totusi nu inteleg o chestie, cum umbli fara oglinzi??? Trebuie sa fie naspa la depasiri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick89 Postat Februarie 28, 2013 Autor Share Postat Februarie 28, 2013 Ms Liviugsx , cat despre oglinzi, este foarte nashpa, dar nu am avut bani de usite servic si oglinzi ,tot ce ai vazut , am facut eu cu un prieten, fara nici un fel de experienta mecanica , doar cu manualul in fata si cu buget de student care tb sa fie zilnic la facultate deci nu are un loc de munca stabil, carena fata de RR a fost gratis si farurile , erau facute praf, le am lipit eu pentru a le putea folosi ! Sper ca de la 1 mai cand imi fac asigurare sa reusesc sa mi cumpar si oglinzi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ala cu F-ul Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Atunci nu pot decat sa ma inclin in fata ta. Stiu si eu cat de naspa este sa pui cate putin din putin sa faci ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micutul19 Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Palaria jos , felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RzVan Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 asta inseamna sa fi motociclist.respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Tot respectul! PS:Am mai vazut eu sportive cu "nr indoit",dar asa niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick89 Postat Februarie 28, 2013 Autor Share Postat Februarie 28, 2013 Multumesc frumos pentru aprecieri ! Nationalistul : nr a fost indoit de un politist (nu dau nume) care mi a oferit si scuza perfecta ! "S-a agatat intr un stalp domnule ofiter prin Cora , ikeea probabil !" Va tin la curent cu ce reusesc sa fac pana de 1 mai ! Asfalt uscat pentru cei care deja au scos motoretele de la caldura ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OKEy Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Bravo..frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madryder46 Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Good job man:) Am doua intrbari: Unde ai cumparat lucrul ala(nu stiu exact numele) care este acolo in carena,si cum ai montat-o?.Arata ca un fel gard. Si ce fel de furca ai pus acum in locul celui original? Si eu am motocicleta respectiva,in diferenta ca al meu este din 93. In curand voi pune si eu ceva poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Felicitari !!! Despre asta ar trebui sa fie motociclismul. Pasiunea nu cunoaste limte ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick89 Postat Februarie 28, 2013 Autor Share Postat Februarie 28, 2013 (editat) OKEy , liviu_m2002: Multumesc frumos ! Madryder46 : Gardul ala de pe carena laterala este plasa de "tunning" ) , o vezi prin grilele de la masini daca te uiti atent ! Furca este de Aprilia RSV Mille , an 2001-2002 ! A fost aproape schimb pe schimb cu a mea (+200 ron diferenta din partea mea) ! Ai adus ceva modificari la mobra ta ? Editat Februarie 28, 2013 de slick89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew4u2007 Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 bravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madryder46 Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Pana acum a trebuit sa schimb blocul,pentru ca cu care am cumparat motoul,a explodat( mi sa spart o supapa si sa explodat pistonul) Pana acum am schimbat eu blocul,caucul de spate de la marime 160/60/17 la o anvelopa de 180/55/17,si proprietarul pe care a fost inaintea de mine, a schimbat franele (discuri,placute,conducta de frana metalic) pe marca BRAKING.Carena fata nu este stock,pt ca a fost schimbata.Acum lucrez la carenele,pt ca in loc de vopsit am pus folie carbon. Numai rezervorul va fii vopsit,pt ca nu a iesit bine cu folie.Saptamana viitoare va fii gata rezervorul.Ai putut sa-l testezi cu furca asta?Sunt curios sa vad,cat de mult a schimbat geometria mobrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciudinesco Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Tot respectul pt ceea ce faci si ai facut tre sa ai vointa si foarta multa pasiune ca sa mergi pana in panzele albe pt a realiza ceea ce iti doresti! bafta multa si poate ne intalnim pe soselele romanicai!!! ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pl4m4n Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 frumoasa bv la tine ... daca ai mai umbla un pic si la codita ar arata super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spEEdEE Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Felicitari, fain proiect! De curiozitate, la ce pret ai luat-o din Eforie? Am si eu una de care vreau sa ma despart.. Bafta pe mai departe si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreibican Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 bravo !!! asfalt uscat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick89 Postat Februarie 28, 2013 Autor Share Postat Februarie 28, 2013 Nu am reusit sa il testez inca ! Luni este gata distantierul pentru unu din rulmenti si sper sa imi ajunga si pompa frana pana atunci ! Vanzatorul, care este din Ploiesti ma tot duce cu vorba ca tb sa o trimita, ca maine o trimite, au trecut 2 saptamani de atunci ! Este o oarecare diferenta de inaltime in fata, este mai joasa acum, dar nu cu mult, pozitia s-a schimbat foarte mult, este mult mai sportiva , daca pot spune asa ! Majoritatea care au pus furca USD pe F2 / F3 mi au recomandat amortizor de ghidon, am primit unul odata cu furca de RSV,dar nu stiu daca reusesc sa il adaptez ! Codita este in proiect, si roata pe spate este in proiect, dar nu mai sunt bani ! Pana una alta as vrea sa ma bucur de ea vara asta nu sa o tin pe butuci ! Bugetul pe anul asta s-a epuizat (de fapt este pe minus )...estei exact -300 ron) ! Pana achit toate datoriile vine sezonul, si nu as vrea sa ma prinda in garaj ! Multumesc tuturor pentru aprecieri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murica Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Toata stima frate Acum incerc sa fac si eu ceva de genu cu un F2 tot din 91. Asfalt uscat si sa te bucuri cat mai mult de mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Ma bucura extraordinar sa vad un "fer" resuscitat si pus din nou in serviciu "pe sosele". Mai ales cand treaba e facuta cu truda multa si bani putini dar cu grija si pasiune. Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 bravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick89 Postat Martie 1, 2013 Autor Share Postat Martie 1, 2013 Multumesc frumos pentru aprecieri ! Capacele o sa le vopsesc atunci cand vopsesc si cadru / bascula ! Vreau sa le fac aceasi culoare si inca nu sunt hotarat daca o sa fie negru (vopsite cu spray ul cel mai probabil, mi se pare exagerat de scump o vopsea in camp electrostatic ) ! Am putin joc in unul din discuri (de la acele capse care leaga partea pe care actioneaza placutele de suportu care se prinde pe janta ), nu este alarmant de mare, dar mi se pare foarte ciudat sa fie joc doar pe o parte , stangu este perfect strans , dreapta are joc ! Aveti idee daca se reconditioneaza / schimba capsele acelea ? Un pret si un loc , de preferat in Bucuresti ? Intr'un sfarsit mi-a pus pompa la curier astazi ! Maine ar trebui sa ajunga ! sper ca nu ma minte, din toata saracia mea , fac rost de bani si plec la Ploiesti sa port o discutie cu acest individ ! Weekendul asta sper sa reusesc sa repar si toba, am o gaura de 4x4cm pe o laterala , am pierdut si tot interiorul din ea, a mai ramas tzeava aceea perforata ! Ma gandeam sa ii pun un strat de fibra de sticla pe interior ! Aveti idei mai bune ? Toba a fost cva de carbon, rupta de cand am cumparato, am reparat cat s-a putut si am mers cu ea o vara .dar se pare ca s-a rupt de tot acum ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Baga o poza cu toba. Eu unul, la o toba pleznita, am taiat-o pana unde am avut nevoie si i-am pus alt capac. Destul de tare ce ai facut tu. Nu o sa inteleaga nimeni pana nu face bucati o 'janghina' batrana din asta. Si eu cu honda mea la fel, am gasit improvizatii, surburi lipsa, filete bulite si altele. Am adus-o pe linia de plutirea acum si inca mai am. e de apreciat faptul ca ai adaptat si carenele alea (care dupa pararea mea arata mai rau ca originalul, dar am inteles de ce ai facut-o), cat si faptul ca ai adus-o din nou pe strazi dupa incidentul avut cu masina. Mi-a parut rau sa citesc si asta pt ca imi placea cum arata originala... Sa ai spor in ceea ce ti-ai propus sa faci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick89 Postat Martie 1, 2013 Autor Share Postat Martie 1, 2013 Am taiat din ea prima data, nu mai am din ce sa tai asta e problema :-s ! Are in jur de 35 cm acum ! Ms frumos ! O sa va tin la curent ! Sper sa reusesc sa o si vopsesc pana pe 1 mai ! Nu as vrea sa plec la mare cu ea sorcova ) ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.