Sari la conținut

problema pornire sv650


Postări Recomandate

salut . azi am pornit-o in garaj, si am turat-o un pic, inainte sa ies la o mica plimbare, si au pornit alarmele tuturor masinilor din parcarea din fata garajului :)) ... tre sa fac ceva cu toba asta ca, nu trec rar-u nici intr-o mie de ani ...

 

ciudat e ca alarmele au pornit fara ca eu s-o turez...statea la relantiu la 1300 de ture...si au inceput sa sune toate

 

 

daca e cineva din zona bacau - piatra neamt care ma poate ajuta cu o toba stock de sv, dau o bere....(sau orice toba care merge si la mine )

Editat de radiusG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 128
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

"honda, the perfect way to make noise and burn gasoline without the side-effect of horsepower!"

 

 

hei sefu' gata, ajunge am inteles ca nu iti place honda ..

 

 

 

 

dar sa ajungi sa adaptezi citate despre harly la honda e prea de tot :crack: :crack: :crack:

 

salut . azi am pornit-o in garaj, si am turat-o un pic, inainte sa ies la o mica plimbare, si au pornit alarmele tuturor masinilor din parcarea din fata garajului ... tre sa fac ceva cu toba asta ca, nu trec rar-u nici intr-o mie de ani ...

 

ciudat e ca alarmele au pornit fara ca eu s-o turez...statea la relantiu la 1300 de ture...si au inceput sa sune toate

 

 

daca e cineva din zona bacau - piatra neamt care ma poate ajuta cu o toba stock de sv, dau o bere....(sau orice toba care merge si la mine )

deci incet incet ajungi la vorbele mele :

 

oglinzi, semnalizari si toba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa stii ca da... luna asta nu prea mai "este"bani, dar luna viitoare vreau sa-mi iau oglinzi si semnalizari...am pus ochii pe astea : http://www.performance-shop.ro/912-semnale-led-freccia-barracuda.html si pe astea http://www.performance-shop.ro/oglinzi-universale/1371-oglinzi-ego-race-barracuda-carbonlook-pereche.html . nu stiu cum s-or vedea pe sv , dar mie imi plac foarte mult. ...si apoi voi cauta un set cauciucuri fata - spate noi ....ca vreau s-o fac " ca pentru mine " ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce sa faci itp la RAR? sau mergi la identificare sau e adus de afara? altfel nu are rost

Trebuie sa fac itp-ul luna viitoare, autentificarea am facut-o dar aveam semnalizari normale si toba stock pe atunci... deaia intrebam :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa fac itp-ul luna viitoare, autentificarea am facut-o dar aveam semnalizari normale si toba stock pe atunci... deaia intrebam :).

pai atunci nu fa itp la rar si nu o sa te intrebe nimeni de smnalizari si alte cele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti . vremea de la bacau mi-a dat peste cap planurile de a iesi cu motorul, asa ca azi mi-am pierdut timpul lustruind si pregatindu-mi motorul pentru zilele urmatoare (cand sper sa fie mai cald ) .Am incarcat niste poze...de asemenea am pus o poza cu piesa defecta (acea pipa care vine peste bujie ) datorita careia am luat acest motor cu mult sub pretul pietei.(baiatul a crezut ca are probleme la motor , ca merge intr-un piston, ceva de genu asta ) . si de fapt motorul a avut nevoie de o revizie majora ( schimbat toate consumabilele, reglat si curatat carburatoarele, plus aceasta piesa pe care am dat 25 de lei )..atata tot ...

post-72580-0-73971700-1362919248_thumb.jpg

post-72580-0-33152400-1362919265_thumb.jpg

post-72580-0-27606900-1362919277_thumb.jpg

Editat de radiusG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare . am si eu o intrebare in legatura cu socul . Nu vreau sa repet patania cu socul tras si lasat prea mult , ceea ce a dus la motor inecat, si apoi la rupt o bujie in chiulasa . Deci fac in felul urmator : e dimineata, frig, pornesc cu socul tras, dar nu-l tin mai mult de 5 secunde..il dau incet inapoi, turatia scade pan la 1000 , dar o tin usor din acceleratie undeva la 1300 de ture. O tin asa cam 20 de secunde, pana vad ca turatia ramane pe la 1300 fara ca eu sa mai ajut din acceleratie . E bine ce fac ? Sau trebe lasat socul mai mult ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citeste in manual ca scrie exact cum se face operarea socului.

 

stiu ce scrie in manual, dar as vrea sa stiu daca ceea ce fac eu e bine sau e gresit . Adica socul tinut cat mai putin, si tinut motorul foarte usor din acceleratie pana se incalzeste ( in maxim 20-30 de sec imi sta fix la 1300 ceea ce am inteles ca e turatia de relanti .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frig cand o pornesti. Tragi socul la maxim, o pornesti, apoi ai grija ca manevrand usor socul catre pozitia inchis sa mentii turatia motorului intre 2000-2500 rot/min. Dupa maxim 30 sec. inchizi complet socul (ca sa nu mai afumi bujiile), iar daca turatia la relanti este sub 1000/1100 rot/min mai o ajuti putin din acceleratie. Cand este rece nu prea sta la 1300 rot/min. Aceasta este turatia normala cu motorul cald (in manual scrie ca se regleazxa turatia la relanti cu motorul cald, tocmai pt. ca atunci cand e rece nu prea sta la 1300). Nu-i nici o problema daca o mai ajuti din acceleratie, nu se intampla nimic rau. Daca motorul este cald nu mai trebuie tras socul si, iar, daca este f. cald afara (peste 30 gr. C) nu mai este nevoie de soc. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Frig cand o pornesti. Tragi socul la maxim, o pornesti, apoi ai grija ca manevrand usor socul catre pozitia inchis sa mentii turatia motorului intre 2000-2500 rot/min. Dupa maxim 30 sec. inchizi complet socul (ca sa nu mai afumi bujiile), iar daca turatia la relanti este sub 1000/1100 rot/min mai o ajuti putin din acceleratie. Cand este rece nu prea sta la 1300 rot/min. Aceasta este turatia normala cu motorul cald (in manual scrie ca se regleazxa turatia la relanti cu motorul cald, tocmai pt. ca atunci cand e rece nu prea sta la 1300). Nu-i nici o problema daca o mai ajuti din acceleratie, nu se intampla nimic rau. Daca motorul este cald nu mai trebuie tras socul si, iar, daca este f. cald afara (peste 30 gr. C) nu mai este nevoie de soc. Bafta!

mersi mult..asta e tot ce vroiam sa stiu :)

 

salutare . de cand a revenit iarna la bacau nu am mai scos motorul din garaj, dar nici "cuminte" n-am putut sa stau . o data la 4 zile il pornesc si il las sa mearga 10 - 15 minute , pana se incalzeste bine . stric ceva pe-acolo in felu asta, sau e bine ca-l mai incalzesc din cand in cand ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai am descoperit ca un telescop imi pierde ulei ...nu mult, dar destul cat sa ma faca sa nu ma mai aventurez prea departe de casa . e grav ? e costisitoare reparatia ? trebuie schimbat telescopul? sau doar acea garnitura de acolo (sau cum s-o numi)... mai pot merge asa cu ea ? cei cu care am vb mi-au spus ca nu-i o problema grava, si ca pot merge linistit .. au dreptate ?

post-72580-0-71092700-1364916282_thumb.jpg

Editat de radiusG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probleme pot fi de la foarte simple de genul comportamnet ciudat pe viraje sau tras dreapta/stinga pina la foarte naspa de genul ulei pe discul de frina.... mai departe iti faci tu scenariile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...