radiusG Postat Martie 9, 2013 Autor Share Postat Martie 9, 2013 (editat) salut . azi am pornit-o in garaj, si am turat-o un pic, inainte sa ies la o mica plimbare, si au pornit alarmele tuturor masinilor din parcarea din fata garajului ) ... tre sa fac ceva cu toba asta ca, nu trec rar-u nici intr-o mie de ani ... ciudat e ca alarmele au pornit fara ca eu s-o turez...statea la relantiu la 1300 de ture...si au inceput sa sune toate daca e cineva din zona bacau - piatra neamt care ma poate ajuta cu o toba stock de sv, dau o bere....(sau orice toba care merge si la mine ) Editat Martie 9, 2013 de radiusG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 "honda, the perfect way to make noise and burn gasoline without the side-effect of horsepower!" hei sefu' gata, ajunge am inteles ca nu iti place honda .. dar sa ajungi sa adaptezi citate despre harly la honda e prea de tot :crack: salut . azi am pornit-o in garaj, si am turat-o un pic, inainte sa ies la o mica plimbare, si au pornit alarmele tuturor masinilor din parcarea din fata garajului ... tre sa fac ceva cu toba asta ca, nu trec rar-u nici intr-o mie de ani ... ciudat e ca alarmele au pornit fara ca eu s-o turez...statea la relantiu la 1300 de ture...si au inceput sa sune toate daca e cineva din zona bacau - piatra neamt care ma poate ajuta cu o toba stock de sv, dau o bere....(sau orice toba care merge si la mine ) deci incet incet ajungi la vorbele mele : oglinzi, semnalizari si toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Martie 9, 2013 Autor Share Postat Martie 9, 2013 sa stii ca da... luna asta nu prea mai "este"bani, dar luna viitoare vreau sa-mi iau oglinzi si semnalizari...am pus ochii pe astea : http://www.performance-shop.ro/912-semnale-led-freccia-barracuda.html si pe astea http://www.performance-shop.ro/oglinzi-universale/1371-oglinzi-ego-race-barracuda-carbonlook-pereche.html . nu stiu cum s-or vedea pe sv , dar mie imi plac foarte mult. ...si apoi voi cauta un set cauciucuri fata - spate noi ....ca vreau s-o fac " ca pentru mine " .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 La RAR/ITP n-ai probleme daca mergi cu semnalizari "albe"? Intreb pentru ca luna viitoare trebuie sa fac si eu itp-ul si parca l-as face doar odata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 de ce sa faci itp la RAR? sau mergi la identificare sau e adus de afara? altfel nu are rost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 nu cred ca galagia-i mare! doar n-ai honda! "honda, the perfect way to make noise and burn gasoline without the side-effect of horsepower!" Nu-i honda,dar ma tenteaza una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 ei, daca-ti iei sa stii ca am piese pentru gunoaiele astea la preturi mult mai mici decat piata! ))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Actualii posesori cred ca se bucura deja de oferta ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 de ce sa faci itp la RAR? sau mergi la identificare sau e adus de afara? altfel nu are rost Trebuie sa fac itp-ul luna viitoare, autentificarea am facut-o dar aveam semnalizari normale si toba stock pe atunci... deaia intrebam . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 Actualii posesori cred ca se bucura deja de oferta ta de mai multe ori pe an pentru aceleasi piese chiar! dar nah, aftermarket nu vor, alea de la honda-s bune tare! =)))) )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 Trebuie sa fac itp-ul luna viitoare, autentificarea am facut-o dar aveam semnalizari normale si toba stock pe atunci... deaia intrebam . pai atunci nu fa itp la rar si nu o sa te intrebe nimeni de smnalizari si alte cele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 Da,sunt destule statii ITP,peste tot,linistit ai unde merge de mai multe ori pe an pentru aceleasi piese chiar! dar nah, aftermarket nu vor, alea de la honda-s bune tare! =)))) )) Bune de pastrat!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Martie 10, 2013 Autor Share Postat Martie 10, 2013 (editat) salut baieti . vremea de la bacau mi-a dat peste cap planurile de a iesi cu motorul, asa ca azi mi-am pierdut timpul lustruind si pregatindu-mi motorul pentru zilele urmatoare (cand sper sa fie mai cald ) .Am incarcat niste poze...de asemenea am pus o poza cu piesa defecta (acea pipa care vine peste bujie ) datorita careia am luat acest motor cu mult sub pretul pietei.(baiatul a crezut ca are probleme la motor , ca merge intr-un piston, ceva de genu asta ) . si de fapt motorul a avut nevoie de o revizie majora ( schimbat toate consumabilele, reglat si curatat carburatoarele, plus aceasta piesa pe care am dat 25 de lei )..atata tot ... Editat Martie 10, 2013 de radiusG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 Pipa era crapata?avea scapari? In alta ordine de idei,fain motoru,numa griji de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Martie 10, 2013 Autor Share Postat Martie 10, 2013 (editat) pipa era asa cum o vezi in poza, nu stiu cum de a ajuns in stadiu asta, dar bine ca n-a fost mai grav ..si mai scump ... Editat Martie 10, 2013 de radiusG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 Da,sunt destule statii ITP,peste tot,linistit ai unde merge Bune de pastrat!? da, pe post de presse-papiers... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 Acum am vazut. da, pe post de presse-papiers... Incep sa ma departez de gandul asta,cred c-o mai padtrez pe actuala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Martie 13, 2013 Autor Share Postat Martie 13, 2013 salutare . am si eu o intrebare in legatura cu socul . Nu vreau sa repet patania cu socul tras si lasat prea mult , ceea ce a dus la motor inecat, si apoi la rupt o bujie in chiulasa . Deci fac in felul urmator : e dimineata, frig, pornesc cu socul tras, dar nu-l tin mai mult de 5 secunde..il dau incet inapoi, turatia scade pan la 1000 , dar o tin usor din acceleratie undeva la 1300 de ture. O tin asa cam 20 de secunde, pana vad ca turatia ramane pe la 1300 fara ca eu sa mai ajut din acceleratie . E bine ce fac ? Sau trebe lasat socul mai mult ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Citeste in manual ca scrie exact cum se face operarea socului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Martie 13, 2013 Autor Share Postat Martie 13, 2013 Citeste in manual ca scrie exact cum se face operarea socului. stiu ce scrie in manual, dar as vrea sa stiu daca ceea ce fac eu e bine sau e gresit . Adica socul tinut cat mai putin, si tinut motorul foarte usor din acceleratie pana se incalzeste ( in maxim 20-30 de sec imi sta fix la 1300 ceea ce am inteles ca e turatia de relanti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Frig cand o pornesti. Tragi socul la maxim, o pornesti, apoi ai grija ca manevrand usor socul catre pozitia inchis sa mentii turatia motorului intre 2000-2500 rot/min. Dupa maxim 30 sec. inchizi complet socul (ca sa nu mai afumi bujiile), iar daca turatia la relanti este sub 1000/1100 rot/min mai o ajuti putin din acceleratie. Cand este rece nu prea sta la 1300 rot/min. Aceasta este turatia normala cu motorul cald (in manual scrie ca se regleazxa turatia la relanti cu motorul cald, tocmai pt. ca atunci cand e rece nu prea sta la 1300). Nu-i nici o problema daca o mai ajuti din acceleratie, nu se intampla nimic rau. Daca motorul este cald nu mai trebuie tras socul si, iar, daca este f. cald afara (peste 30 gr. C) nu mai este nevoie de soc. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Martie 28, 2013 Autor Share Postat Martie 28, 2013 Frig cand o pornesti. Tragi socul la maxim, o pornesti, apoi ai grija ca manevrand usor socul catre pozitia inchis sa mentii turatia motorului intre 2000-2500 rot/min. Dupa maxim 30 sec. inchizi complet socul (ca sa nu mai afumi bujiile), iar daca turatia la relanti este sub 1000/1100 rot/min mai o ajuti putin din acceleratie. Cand este rece nu prea sta la 1300 rot/min. Aceasta este turatia normala cu motorul cald (in manual scrie ca se regleazxa turatia la relanti cu motorul cald, tocmai pt. ca atunci cand e rece nu prea sta la 1300). Nu-i nici o problema daca o mai ajuti din acceleratie, nu se intampla nimic rau. Daca motorul este cald nu mai trebuie tras socul si, iar, daca este f. cald afara (peste 30 gr. C) nu mai este nevoie de soc. Bafta! mersi mult..asta e tot ce vroiam sa stiu salutare . de cand a revenit iarna la bacau nu am mai scos motorul din garaj, dar nici "cuminte" n-am putut sa stau . o data la 4 zile il pornesc si il las sa mearga 10 - 15 minute , pana se incalzeste bine . stric ceva pe-acolo in felu asta, sau e bine ca-l mai incalzesc din cand in cand ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Aprilie 2, 2013 Autor Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) tocmai am descoperit ca un telescop imi pierde ulei ...nu mult, dar destul cat sa ma faca sa nu ma mai aventurez prea departe de casa . e grav ? e costisitoare reparatia ? trebuie schimbat telescopul? sau doar acea garnitura de acolo (sau cum s-o numi)... mai pot merge asa cu ea ? cei cu care am vb mi-au spus ca nu-i o problema grava, si ca pot merge linistit .. au dreptate ? Editat Aprilie 2, 2013 de radiusG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 ei, ar fi bine sa nu mergi linistit prea mult asa ci sa rezolvi problema. Doar simeringul nu este foarte scump. Nu stiu cat te costa manopera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 probleme pot fi de la foarte simple de genul comportamnet ciudat pe viraje sau tras dreapta/stinga pina la foarte naspa de genul ulei pe discul de frina.... mai departe iti faci tu scenariile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.