Sari la conținut

Yamaha Virago - Bloody Mary


Geo_ZGA
 Share

Postări Recomandate

Azi i-am luat numar nou :D

Diseara iau si noua carcasa de far, pe care o voi lasa "natur", adica tabla goala cu defecte de lovituri de ciocan etc. Doar grunduita pe interior si lacuita.

BRAVO DOMNU,

Sa o stapanesti sanatos si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 391
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Da bre, sar'na mult pt ei... trebuie doar modificata prinderea de la amortizoare. La tine era teava mai lunga si subtire, la mine e scurta si mai groasa... teava :))

Nu am ajuns cu ei la zdriki sa ii modifice, am fost prins cu altele... acum ma apuc sa montez carcasa noua de far.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, am citit, vezi ce ziceam? :) Apropo, stii ca eu am un semn pe buza tot din cauza asta nu? :rusinica:

 

La suporti tai teava aia si pui alta bucata sa se potriveasca, cam asa gandesc eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai am terminat de citit toate cele 15 pagini. Foarte tare. Felicitari pentru rabdare si pentru munca depusa. Tin sa mentionez ca am ramas profund impresionat sa vad ceea ce ai facut, mai ales ca astfel de proiecte le credeam posibile doar in emisiunile de la tv. Mi-ar place ca intr-o zi sa pot si eu sa fac asa ceva. Iti doresc asfalt uscat si sa te bucuri cat mai mult de creatia ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa montez farul, cu chiu, cu vai... nu a fost facut prea bine, mai trebuie ajustata putin carcasa. La final eram plin de nervi asa ca am uitat sa-i mai fac o poza :))

 

@Banzay da, asta o sa si fac... taiat si sudata alta bucatica de teava pe dimensiunea corecta.

 

@thechaotik multumesc, tot mai apar mici probleme, dar le rezolv usor, usor. Duce saracuta, duminica i-am dat putin, de proba, tot bordul.. acul trecuse de 140 km/h. Si eram si cu pasager, tocmai ne intorceam de la o plimbare.

post-69984-0-22282200-1407270761_thumb.jpg

post-69984-0-02197400-1407270786_thumb.jpg

post-69984-0-80294900-1407270803_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca trebuie sa-ti etalaonezi kilometrajul 140 poate la vale si cu vant din spate sau la absorbtie. Faptul ca ai pasager nu influenteaza la drum plat viteza maxima ci doar demarajul.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

@Vlad: am facut asta in primavara mergand in paralel cu alte 2 masini, indica la fel... evident, si alea au o eroare, absolut toate km au eroare. Ideea e ca nu indica gresit raportat la alte masini/moto.

 

Saptamana trecuta a cedat cablul de ambreiaj original, am ajuns cu el in 2-3 sarme acasa. L-am pus pe cel universal, azi l-am si gresat putin, pana acum totul e ok.

Azi i-am montat intr-un final capetele de ghidon, le aveam de vreo luna prin casa si nu apucasem sa le montez. Negre, simple si cat de cat grele.

Cu ocazia asta am montat si manete noi de ambreiaj si frana, cu cranii la capete :D Sunt chinezesti, dar par bune, s-au potrivit la fix.

In plan urmeaza suportii de coburi modificati si montati... si un nou ghidon, pe "masura mea", un z-bar.

post-69984-0-31064700-1408890575_thumb.jpg

post-69984-0-56629900-1408890595_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, e acelasi ghidon. Probabil ti se pare pt ca era pe cric mobra si ghidonul spre stanga...

Oricum e mai deschis, mai inalt si mai tras spre spate decat cele montate pe alti ani de fabricatie... am "investigat" problema si se pare ca in 1991 si 1994 au pus ghidoanele astea mai mari. De asta nu pica bine cablul original de ambreiaj.


» Post actualizat in 30 Aug 2014 13:52
Azi mi-a facut-o... Am luat-o spre Bv pe A1, cu ocol prin Pitesti, Campulung... La km 60 a cazut puterea, am tras pe dreapta. Nema scanteie pe cilindrul fata. In 2 ore jumatate (timp in care nu a oprit nici un posesor de moto, le urez multa m..., doar 2 baieti si sotia unuia, din Cta, Draculas cred, au oprit si le multumesc), am demontat TCI, bujii, fise, scos mufe, curatat, strans papuci, verificat scanteie...nimic. De fapt, da scateie, dar f slaba si rara. Ma gandesc ca e bobina...99%. 1% TCI dar mai am unul acasa si il probez maine
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Asa cum cred ca ti-am mai spus poti sa pui orice bobina care mergea cu platina, singura conditie este ca rezistenta primarului sa nu fie mai mica decat la bobina ta.Cauta una de Dacia 1300 si pastraza-i rezistenta.Nu e nevoie sa stai pe bara pana gasesti una de a ta.


» Post actualizat in 02 Sep 2014 19:16

Apropo ai examinat bibina? La masuratoare iti da bine (vezi ca ai valorile in manual)? Este fisurata cumva?


» Post actualizat in 02 Sep 2014 19:22

Sau fa comparatie de valori cu cea buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, culmea ca la masuratori da bine... 1.5 ohmi parca. Faza e ca mai da si scanteie, dar f slaba si rara. Cea buna are 1.6 ohmi.

TCI-ul nu cred sa gie defect, am pus altul si e la fel...am inversat si fisele, si bobinele...nimic

Nu ma risc cu alta bobina, mi-e sa nu ard tci-ul... Am gasit una non-originala, pe la 125 lei, noua. Mai stau maine sa vad daca gasesc altceva si daca nu, o comand pe aia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe secundar cat ai?

Ca daca ai aceeasi valoare ca la cea buna inseamna ca e fisurata si da la masa.Asta se poate rezolva.


» Post actualizat in 02 Sep 2014 19:46

Pentru bobina de 535 (tot TCI) incearca la WildRider 0753080789 ca adezmembrat o viroaga.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am masurat acum iar... Defecta avea 1.5 ohmi duminica, acum are 0.8. Cea buna are constant 1.6 ohmi.

Nu vad crapaturi, lovituri etc. pare intreaga.

Cea de 535 nu am gasit-o ca fiind compatibila

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca am masurat aiurea, sunt 15 ohmi si 8 ohmi...

Atunci maine il contactez si pe WildRider

» Post actualizat in 06 Sep 2014 13:13

It's aliveeee! :D

Am luat ieri 2 bobine de atv Linhai de 300cmc, la recomandarea mai multor oameni si au avut dreptate, sunt ok.

Sunt putin mai scurte si mai bombate dar pe suport se potrivesc la fix si, cel mai important, functioneaza perfect.

Am pornit-o azi, a cam scos fum, a mers intrerupt vreo 10 minute la ralanti, dar dupa aceea am alergat-o nitel si si-a revenit. Totul bine acum, revenim pe strazi :D

» Post actualizat in 21 Sep 2014 16:48

Vineri n-am facut decat sa-i ung lantul (si am incercat sa-i montez parbrizul dar are niste prinderi de tot rahatul, nu sta fix deloc. pana la urma am renuntat)... si ieri am plecat la drum cu ea, la Sanzieni. Cu prietena in spate si rezervorul plin (am consumat 2 plinuri), i-am dat bice... croaziera 100-120 km/h, un varf de 135-137 km/h intr-o depasire, cam fortata dar eram pe fuga, ne-a dus fara probleme. La intoarcere singura problema (in afara frigului si a ploii) a fost o semnalizare care nu a mai functionat. Azi am reparat-o, am schimbat si siguranta care se arsese din cauza unui scurt, totul pare ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Nu am apucat sa ma ocup de ea... azi am scos uleiul din ea, am golit benzina din rezervor, am spalat-o si maine o bag in "service", adica din nou in sufragerie :D Cred ca tot maine ii dau jos capacul si ma uit la starter clutch-ul ala.

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am cum sa-i inversez, sunt 2 carbuni si fiecare e diferit la prindere, unul singur e cositorit, celalalt e doar prins cu un surubel pe platou.

O sa fac si poze maine, cand dau jos capacul.


» Post actualizat in 05 Oct 2014 13:48

Asa cum am promis, am revenit cu ceva poze... vechitura e iar in casa, la "caldurica".

Electromotorul invarte, dar nu antreneaza si rotorul de la alternator, se invarte doar roata dintata mare, din spate... banuiesc ca aia e buba, rulmentul unisens, nu???

post-69984-0-67296200-1412516765_thumb.jpg

post-69984-0-20613000-1412516799_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sensul sigur e corect pt ca, cum am spus, nu ai cum sa gresesti :)

Daca invart rotorul la mana, se invarte cu totul... daca dau la automat, rotorul sta pe loc. Ceea ce e si normal, nu se compara forta electromotorului cu mana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...