M.I.B. Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 Azi i-am luat numar nou Diseara iau si noua carcasa de far, pe care o voi lasa "natur", adica tabla goala cu defecte de lovituri de ciocan etc. Doar grunduita pe interior si lacuita. BRAVO DOMNU, Sa o stapanesti sanatos si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 5, 2014 Autor Share Postat August 5, 2014 Merci, asfalt uscat si tie cu MIB-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 IOI! Bravo ma! Ia zi, iti merg suportii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 5, 2014 Autor Share Postat August 5, 2014 Da bre, sar'na mult pt ei... trebuie doar modificata prinderea de la amortizoare. La tine era teava mai lunga si subtire, la mine e scurta si mai groasa... teava ) Nu am ajuns cu ei la zdriki sa ii modifice, am fost prins cu altele... acum ma apuc sa montez carcasa noua de far. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 Mda, am citit, vezi ce ziceam? Apropo, stii ca eu am un semn pe buza tot din cauza asta nu? La suporti tai teava aia si pui alta bucata sa se potriveasca, cam asa gandesc eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thechaotik Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 Tocmai am terminat de citit toate cele 15 pagini. Foarte tare. Felicitari pentru rabdare si pentru munca depusa. Tin sa mentionez ca am ramas profund impresionat sa vad ceea ce ai facut, mai ales ca astfel de proiecte le credeam posibile doar in emisiunile de la tv. Mi-ar place ca intr-o zi sa pot si eu sa fac asa ceva. Iti doresc asfalt uscat si sa te bucuri cat mai mult de creatia ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 5, 2014 Autor Share Postat August 5, 2014 Am reusit sa montez farul, cu chiu, cu vai... nu a fost facut prea bine, mai trebuie ajustata putin carcasa. La final eram plin de nervi asa ca am uitat sa-i mai fac o poza ) @Banzay da, asta o sa si fac... taiat si sudata alta bucatica de teava pe dimensiunea corecta. @thechaotik multumesc, tot mai apar mici probleme, dar le rezolv usor, usor. Duce saracuta, duminica i-am dat putin, de proba, tot bordul.. acul trecuse de 140 km/h. Si eram si cu pasager, tocmai ne intorceam de la o plimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 (editat) Cred ca trebuie sa-ti etalaonezi kilometrajul 140 poate la vale si cu vant din spate sau la absorbtie. Faptul ca ai pasager nu influenteaza la drum plat viteza maxima ci doar demarajul. Editat August 5, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 24, 2014 Autor Share Postat August 24, 2014 @Vlad: am facut asta in primavara mergand in paralel cu alte 2 masini, indica la fel... evident, si alea au o eroare, absolut toate km au eroare. Ideea e ca nu indica gresit raportat la alte masini/moto. Saptamana trecuta a cedat cablul de ambreiaj original, am ajuns cu el in 2-3 sarme acasa. L-am pus pe cel universal, azi l-am si gresat putin, pana acum totul e ok. Azi i-am montat intr-un final capetele de ghidon, le aveam de vreo luna prin casa si nu apucasem sa le montez. Negre, simple si cat de cat grele. Cu ocazia asta am montat si manete noi de ambreiaj si frana, cu cranii la capete Sunt chinezesti, dar par bune, s-au potrivit la fix. In plan urmeaza suportii de coburi modificati si montati... si un nou ghidon, pe "masura mea", un z-bar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 Mi se pare sau asta-i alt ghidon ca parca-i mai putin inalt decat cel din pozele anterioare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 24, 2014 Autor Share Postat August 24, 2014 Nu, e acelasi ghidon. Probabil ti se pare pt ca era pe cric mobra si ghidonul spre stanga... Oricum e mai deschis, mai inalt si mai tras spre spate decat cele montate pe alti ani de fabricatie... am "investigat" problema si se pare ca in 1991 si 1994 au pus ghidoanele astea mai mari. De asta nu pica bine cablul original de ambreiaj. » Post actualizat in 30 Aug 2014 13:52Azi mi-a facut-o... Am luat-o spre Bv pe A1, cu ocol prin Pitesti, Campulung... La km 60 a cazut puterea, am tras pe dreapta. Nema scanteie pe cilindrul fata. In 2 ore jumatate (timp in care nu a oprit nici un posesor de moto, le urez multa m..., doar 2 baieti si sotia unuia, din Cta, Draculas cred, au oprit si le multumesc), am demontat TCI, bujii, fise, scos mufe, curatat, strans papuci, verificat scanteie...nimic. De fapt, da scateie, dar f slaba si rara. Ma gandesc ca e bobina...99%. 1% TCI dar mai am unul acasa si il probez maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Asa cum cred ca ti-am mai spus poti sa pui orice bobina care mergea cu platina, singura conditie este ca rezistenta primarului sa nu fie mai mica decat la bobina ta.Cauta una de Dacia 1300 si pastraza-i rezistenta.Nu e nevoie sa stai pe bara pana gasesti una de a ta. » Post actualizat in 02 Sep 2014 19:16Apropo ai examinat bibina? La masuratoare iti da bine (vezi ca ai valorile in manual)? Este fisurata cumva? » Post actualizat in 02 Sep 2014 19:22Sau fa comparatie de valori cu cea buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 2, 2014 Autor Share Postat Septembrie 2, 2014 Da, culmea ca la masuratori da bine... 1.5 ohmi parca. Faza e ca mai da si scanteie, dar f slaba si rara. Cea buna are 1.6 ohmi. TCI-ul nu cred sa gie defect, am pus altul si e la fel...am inversat si fisele, si bobinele...nimic Nu ma risc cu alta bobina, mi-e sa nu ard tci-ul... Am gasit una non-originala, pe la 125 lei, noua. Mai stau maine sa vad daca gasesc altceva si daca nu, o comand pe aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 (editat) Si pe secundar cat ai? Ca daca ai aceeasi valoare ca la cea buna inseamna ca e fisurata si da la masa.Asta se poate rezolva. » Post actualizat in 02 Sep 2014 19:46Pentru bobina de 535 (tot TCI) incearca la WildRider 0753080789 ca adezmembrat o viroaga. Editat Septembrie 2, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 2, 2014 Autor Share Postat Septembrie 2, 2014 Le-am masurat acum iar... Defecta avea 1.5 ohmi duminica, acum are 0.8. Cea buna are constant 1.6 ohmi. Nu vad crapaturi, lovituri etc. pare intreaga. Cea de 535 nu am gasit-o ca fiind compatibila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Uite ce scrie in cartile de service: 535 primar 3,8-4,6 ohmi secundar 10,6-15,8 kohmi 250 primar 3,4-4,6 ohmi secundar 10,4-15,6 kohmi Eu iti garantez ca sunt compatibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 2, 2014 Autor Share Postat Septembrie 2, 2014 Inseamna ca am masurat aiurea, sunt 15 ohmi si 8 ohmi... Atunci maine il contactez si pe WildRider » Post actualizat in 06 Sep 2014 13:13 It's aliveeee! Am luat ieri 2 bobine de atv Linhai de 300cmc, la recomandarea mai multor oameni si au avut dreptate, sunt ok. Sunt putin mai scurte si mai bombate dar pe suport se potrivesc la fix si, cel mai important, functioneaza perfect. Am pornit-o azi, a cam scos fum, a mers intrerupt vreo 10 minute la ralanti, dar dupa aceea am alergat-o nitel si si-a revenit. Totul bine acum, revenim pe strazi » Post actualizat in 21 Sep 2014 16:48 Vineri n-am facut decat sa-i ung lantul (si am incercat sa-i montez parbrizul dar are niste prinderi de tot rahatul, nu sta fix deloc. pana la urma am renuntat)... si ieri am plecat la drum cu ea, la Sanzieni. Cu prietena in spate si rezervorul plin (am consumat 2 plinuri), i-am dat bice... croaziera 100-120 km/h, un varf de 135-137 km/h intr-o depasire, cam fortata dar eram pe fuga, ne-a dus fara probleme. La intoarcere singura problema (in afara frigului si a ploii) a fost o semnalizare care nu a mai functionat. Azi am reparat-o, am schimbat si siguranta care se arsese din cauza unui scurt, totul pare ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 4, 2014 Share Postat Octombrie 4, 2014 Geo nu mai zici nimic ce ai constatat cu privire la starter clutch? Sunt curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 4, 2014 Autor Share Postat Octombrie 4, 2014 (editat) Nu am apucat sa ma ocup de ea... azi am scos uleiul din ea, am golit benzina din rezervor, am spalat-o si maine o bag in "service", adica din nou in sufragerie Cred ca tot maine ii dau jos capacul si ma uit la starter clutch-ul ala. Editat Octombrie 4, 2014 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 4, 2014 Share Postat Octombrie 4, 2014 Nu uita sa te uiti intai la sensul de rotatie al electromotorului sa nu fi invesrsat cumva legaturile la carbuni cand ai refacut lipiturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 4, 2014 Autor Share Postat Octombrie 4, 2014 Nu am cum sa-i inversez, sunt 2 carbuni si fiecare e diferit la prindere, unul singur e cositorit, celalalt e doar prins cu un surubel pe platou. O sa fac si poze maine, cand dau jos capacul. » Post actualizat in 05 Oct 2014 13:48Asa cum am promis, am revenit cu ceva poze... vechitura e iar in casa, la "caldurica". Electromotorul invarte, dar nu antreneaza si rotorul de la alternator, se invarte doar roata dintata mare, din spate... banuiesc ca aia e buba, rulmentul unisens, nu??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 (editat) Daca sensul de invartire e corect roata mare invers ceas, da rulment unisens. Editat Octombrie 5, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 5, 2014 Autor Share Postat Octombrie 5, 2014 Sensul sigur e corect pt ca, cum am spus, nu ai cum sa gresesti Daca invart rotorul la mana, se invarte cu totul... daca dau la automat, rotorul sta pe loc. Ceea ce e si normal, nu se compara forta electromotorului cu mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Rotorul in sens orar trebuie sa se invarta cu totul (si cu electromotor) iar antiorar singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 5, 2014 Autor Share Postat Octombrie 5, 2014 Nu se invarte impreuna cu electromotorul in sensul acelor de ceasornic. Doar daca il intorc la mana, usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.