zapp Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Salutare tuturor, M-am decis sa imi iau unul din motoarele din titlu si as vrea sa aflu mai multe despre fiabilitatea lor, pretul pieselor, simplitatea operatiunilor de schimbare a consumabilelor etc... Rog pe cei avizati sa posteze cat mai multe detalii referitoare la orice aspect chiar si pe langa cele enumerate de mine mai sus, la care trebuie sa ma gandesc inainte de a decide pe ce model sa ma axez. Ca si an toate ar fi in jurul anului 2000 -> 2003 ... la pretul (de care dispun eu) 1800 - 2000 euro. M-ar interesa mai ales fiabilitatea motocicletei in sine (facand abstractie de starea in care ar fi in momentul cumpararii, ci pur de natura mecanica ), ce anume cedeaza la fiecare model in parte, la ce anume sa fiu atent cand il voi viziona pentru prima data etc... Sfaturi si iar sfaturi (sper ca in scop constructiv) ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanT Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Parerea mea...GSX-R. Subiectiv desigur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Nu pot sa cred ca e un topic ce trateaza fiabilitatea si nu se discuta despre Honda. Drept urmare, nu am ce sa adaug. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 man, nu-l intereseaza honda deci, care-i mai fiabila dintre alea ramase? io zic ca cea mai fiabila e aia care a fost cel mai bine intretinuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 eu zic a e clar ca la yamaha mai crapa cutia eu zic sa te orietezi spre cea care are injectie...la consumabile, in general preturile sunt similare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinR6 Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Cum spunea cineva mai sus,alege-o pe cea mai intretinuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 La o motocicleta de 11-12 ani cea mai fiabila e ...bingo! ..cea mai intretinuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nimeni Altu' Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 La banii care ii ai depinde de noroc si cat de disperat este respectivul sa vanda acel motor . Mai sunt care au nevoie de bani urgent si lasa mult din pret . Nu stii de unde sare iepurele , iar legat de fiabilitate eu zic ca este relativa ... Eu pot sa am R1(sau orice alt motor) sa imi bat joc de el in ultimul hal si sa nu pateasca nimic , iar tu poti sa il ingrijesti , sa investesti in el (consumabile schimbate la timp , de calitate) si iti crapa cutia , sau mai stiu eu ce alte probleme.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Daca pui in balanta R6 si R1 ... arata ca nu stii ce vrei ... Nici macar nu stii de cilindree vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Martie 18, 2013 Autor Share Postat Martie 18, 2013 Multumesc tuturor de sfaturi, dupa cum citisem mai sus ... clar cea mai ingrijita va primi mai multa atentie din partea mea cand va veni timpul deicziei cumpararii. Aici intervine si ochiul format a unei persoane care se ocupa cu motociclete - service ma refer, plus atentia la detalii, ci nu o simpla motocicleta facuta de "fatada", pentru a-i da vant mai departe. Eu unul ce am avut pana acum -> masini + motocicleta, eram perfectionist (nu e vorba de laude aici !), iar tot ce tinea de ele trebuia sa fie la locul lor, piese schimbate la timp, aspect placut, curat dar si functionabilitate foarte buna. Aici intervin diferentele de pareri vanzator-cumparator ... Eu unul poate sunt atent la o zgarietura adanca, sau la o carena care nu sta bine pe suporti ... Altul, in locul meu, nici nu se uita la asa ceva, plus altele. Deci ca idee, la R`uri crapa cutia, citisem ca mai sare pe liber din viteza ... (fapt ce mi l-ati confirmat si voi) Eu incerc sa inclin spre un GSXR - motivul principal - injectie .... mai putin pretentioasa plus o distribuire a puterii liniara, nu asa de agresiva ca si cea pe carburatie. Un dezavantaj major al GSXR`ului - pretul si numarul de bucati gasite La banii care ii am am gasit mai multe R6`uri decat GSXR`uri si R1`uri. Acum totusi sa fim sinceri - putini sunt posesori de moto care sa tina evidenta pe hartie plus facturi la consumabile etc ... @BQGDDAN -> nu pun in balanta R1 si R6 ca si motor ... clar sunt 2 clase diferite, doar din simplul punct de vedere ale celor enumerate mai sus. Nu cred ca intru in conflict cu adminii daca as cere niste preturi subiective la unele consumabile - gen ulei ... filtre, placute ... etc etc Si ma mai gandeam la niste sfaturi pentru a proba pentru prima data o motocicleta ... Ca idee stiu sa ma uit la: * furca - pierderi ulei, jocuri * butoane peste butoane, comenzi ... etc * motor, pornire la rece * stare lant + pinioane * selectarea treptelor de viteza. Voi ca si posesori de motocicleta, la ce anume as mai fi nevoit sa ma uit in momentul in care sunt langa motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Multumesc tuturor de sfaturi, dupa cum citisem mai sus ... clar cea mai ingrijita va primi mai multa atentie din partea mea cand va veni timpul deicziei cumpararii. Aici intervine si ochiul format a unei persoane care se ocupa cu motociclete - service ma refer, plus atentia la detalii, ci nu o simpla motocicleta facuta de "fatada", pentru a-i da vant mai departe. Eu unul ce am avut pana acum -> masini + motocicleta, eram perfectionist (nu e vorba de laude aici !), iar tot ce tinea de ele trebuia sa fie la locul lor, piese schimbate la timp, aspect placut, curat dar si functionabilitate foarte buna. Aici intervin diferentele de pareri vanzator-cumparator ... Eu unul poate sunt atent la o zgarietura adanca, sau la o carena care nu sta bine pe suporti ... Altul, in locul meu, nici nu se uita la asa ceva, plus altele. Deci ca idee, la R`uri crapa cutia, citisem ca mai sare pe liber din viteza ... (fapt ce mi l-ati confirmat si voi) Eu incerc sa inclin spre un GSXR - motivul principal - injectie .... mai putin pretentioasa plus o distribuire a puterii liniara, nu asa de agresiva ca si cea pe carburatie. Un dezavantaj major al GSXR`ului - pretul si numarul de bucati gasite La banii care ii am am gasit mai multe R6`uri decat GSXR`uri si R1`uri. Acum totusi sa fim sinceri - putini sunt posesori de moto care sa tina evidenta pe hartie plus facturi la consumabile etc ... @BQGDDAN -> nu pun in balanta R1 si R6 ca si motor ... clar sunt 2 clase diferite, doar din simplul punct de vedere ale celor enumerate mai sus. Nu cred ca intru in conflict cu adminii daca as cere niste preturi subiective la unele consumabile - gen ulei ... filtre, placute ... etc etc Si ma mai gandeam la niste sfaturi pentru a proba pentru prima data o motocicleta ... Ca idee stiu sa ma uit la: * furca - pierderi ulei, jocuri * butoane peste butoane, comenzi ... etc * motor, pornire la rece * stare lant + pinioane * selectarea treptelor de viteza. Voi ca si posesori de motocicleta, la ce anume as mai fi nevoit sa ma uit in momentul in care sunt langa motor? omule, du-te cu cineva care se pricepe cat de cat. sau cel mai sigur du-o la un service autorizat sa-i faca o diagnoza si gata. (daca testul e ok il platesti tu, daca nu e ok il plateste proprietarul. daca da inapoi e clar ca are ceva probleme asa ca nu o cumpara.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 (editat) Dar de compresie, rebound, preload la amortizoare, ai auzit? Cred ca e la fel de important ca propulsorul sau cadrul .Foarte, foarte multe motorete cu acesti ani in spate su avut accidente, furcile usor strimbe, s-a mers cu ele in starea in care erau, hidraulica din furci nu mai functioneaza.Chiar daca furcile au fost indreptate, internalele tot nu mai lucreaza cum trebuie. Amortizorul spate, daca are peste 50 000km, e demult iesit din parametri, evident, motoreta arata in bord max 30 000km. Editat Martie 19, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Dar de compresie, rebound, preload la amortizoare, ai auzit? Cred ca e la fel de important ca propulsorul sau cadrul .Foarte, foarte multe motorete cu acesti ani in spate su avut accidente, furcile usor strimbe, s-a mers cu ele in starea in care erau, hidraulica din furci nu mai functioneaza.Chiar daca furcile au fost indreptate, internalele tot nu mai lucreaza cum trebuie. Amortizorul spate, daca are peste 50 000km, e demult iesit din parametri, evident, motoreta arata in bord max 30 000km. degeaba le spui, n-au auzit de astea si o sa creada ca i-ai injurat de mama! sa nu mai spunem ca aproape nimeni nu concep faptul ca si uleiul din amortizorul spate are nevoie de schimb, unele chiar mai des decat furca din cauza caldurii de la evacuare... dar sa nu uitam! honda-i honda si la ele nu se intampla asa ceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Martie 19, 2013 Autor Share Postat Martie 19, 2013 degeaba le spui, n-au auzit de astea si o sa creada ca i-ai injurat de mama! sa nu mai spunem ca aproape nimeni nu concep faptul ca si uleiul din amortizorul spate are nevoie de schimb, unele chiar mai des decat furca din cauza caldurii de la evacuare... dar sa nu uitam! honda-i honda si la ele nu se intampla asa ceva! Cu parere de rau despre cele spuse de tine, Da, chiar am auzit de compresia, rata de absortie si de oscilatie a amortizorului ... Deci, clar "nu injuri de mama" spunandu-mi acest lucru. Un lucru bun, multumesc JAGI Observ ca ai un R1 in semnatura ... Overall cum ti se pare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Daca au suspensiile bine reglate, R1 mi se pare OK. Am avut si Honde, 600rr 2003, 600rr 2007, am mers destui km la pista si cu CBR1000RR 2008. Am avut si R1 2000, mi-a placut la maxim. Problema sint amortizoarele, indiferent marca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 (editat) Cam aiurea sa te uti la R1 cand cauti 600cc. Si eu m-am interesat ce crapa mai intai la o mobra ... piesele care special sunt facute sa crape ... dar nu de importanta majora. Yamhele r6 sunt predispuse la bobinele de inductie sa cedeze. Apoi cu saritul din viteza ... wheelie cu a 1 a si schimbi a 2 a in aer ... sau schimbi trepte in sus fara ambreaj ... cu timpul toate se duc pe apa sambetei indiferent de marca. Cat despre Gsxr nu ma pronunt ca nu stiu. Apoi de Honda ... Performance Solution are detalii ... Editat Martie 20, 2013 de BQGDDAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Martie 20, 2013 Autor Share Postat Martie 20, 2013 Am inteles ... amortizoarele, bobinele de inductie si cutia la r6 ... is predispuse la defectiuni ... bineinteles, asta tine in cea mai mare parte de modul cum a fost exploatata motocicleta. Da, bine punctat BQGDDAN ... care ar fi piesele care ar putea cadea frecvent ? ... si nu ma refer la consumabile ... la modelele care m-ar interesa pe mine (R1 / R6 / K1-3) - intreb pe toti cei care citesc topicul si au cunostiinta de acest aspect ... bineinteles, nu neaparat patite pe propria piele, ci si din auzite, dar vorbe fondate pe dovezi ... As vrea sa stiu la ce sa fiu mai atent si inainte sa achizitionez motocicleta, dar si dupa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 (editat) Am inteles ... amortizoarele, bobinele de inductie si cutia la r6 ... is predispuse la defectiuni ... bineinteles, asta tine in cea mai mare parte de modul cum a fost exploatata motocicleta. Da, bine punctat BQGDDAN ... care ar fi piesele care ar putea cadea frecvent ? ... si nu ma refer la consumabile ... la modelele care m-ar interesa pe mine (R1 / R6 / K1-3) - intreb pe toti cei care citesc topicul si au cunostiinta de acest aspect ... bineinteles, nu neaparat patite pe propria piele, ci si din auzite, dar vorbe fondate pe dovezi ... As vrea sa stiu la ce sa fiu mai atent si inainte sa achizitionez motocicleta, dar si dupa ... Cutia e la toate ... daca tragi de ea. Amortizoarele ... buba ... unde dai si unde crapa ... ce imi plac aia care isi echipeaza mobra cu Ohlins si Dunlop D211, quickshifter .. dyno jet ... si nu ies in viata lor pe pista ... Ca sa simti tu ca amortizoarele ca nu lucreaza dupa stilul tau de pilotaj pe circuit ... trebuie sa fii Pro ... Jagi asta ... se da pe circuit ...si se exprima in functie de nevoile lui ... Auzi ... ptr mersul de strada amortizoarele sunt muci ... Apoi probleme la K1-K3 ... sunt predispuse la defectiuni electrice ... Incarcare ... injectie ... cam pe aici ... Editat Martie 20, 2013 de BQGDDAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 (editat) Cutia e la toate ... daca tragi de ea. Amortizoarele ... buba ... unde dai si unde crapa ... ce imi plac aia care isi echipeaza mobra cu Ohlins si Dunlop D211, quickshifter .. dyno jet ... si nu ies in viata lor pe pista ... Ca sa simti tu ca amortizoarele ca nu lucreaza dupa stilul tau de pilotaj pe circuit ... trebuie sa fii Pro ... Jagi asta ... se da pe circuit ...si se exprima in functie de nevoile lui ... Auzi ... ptr mersul de strada amortizoarele sunt muci ... Apoi probleme la K1-K3 ... sunt predispuse la defectiuni electrice ... Incarcare ... injectie ... cam pe aici ... Vorbesti in necunostintza de cauza. Nu sint un campion ca sa conteze Ohlinsurile. E deajuns ca reboundul sa nu amortizeze revenirea suspensiei fatza si te trezesti pe contrasens la o curba destul de larga. Sau pui o frina brusca, fatza se infunda mult prea rapid, roata spete se ridica, pierzi directia, si crash.Sau, reboundul pe spate e slab, nu se mai poate intari, roata spate revine prea repede la o frina violenta, si incepe sa tzopaia sus jos, distantza de frinare creste, si daca nu esti pe pista, ajungi, ghici unde?? Vorbesc aici de cazuri reale, GRAVE, in care daca reglezi reboundul minim, dupaia maxim, nu se va simti aproape deloc vreo diferentza a vitezei de revenire a suspensiei. Daca tu nu ai avut parte de motorete cu amortizoare muci , asta e motivul pt care nu intelegi ce vreau sa zic, si ca sa-ti exprimi cunostintele, incepi cu PISTA NU-I STRADA, de parca ai fi mers vreodata pe pista. Sint citva FRUSTRATI pe aici care nu s-au dat in viatza lor pe pista, insa stiu perfect diferentele intre strada si pista. Va zic eu care sint diferentele: daca la pista te duci (prima data in viatza ta) cu amortizoarele stricate(dar nu ai habar deoarece nu ai experientzxa in domeniu), ai sa cazi, citeva julituri, citeva sute, mii de eura paguba. Daca fortezi pe strada s-ar putea sa ajungi la morga, au fost destule cazuri in care motoretele au pierdut directia la viteze sub 100km/h si s-au infipt in obstacole (nu e vorba de neacordare de prioritate). Am avut R1 2000, care avea hidraulica coplet nefunctionla, cind l-am luat, nici macar nu puteam sa urc o bordura cu el, si avea ulei in furca, 15W, cel mai gros. Se infunda furca extrem de repede, si roata nu urca bordura(deloc inalta). A trebuit sa-i schimb amortizoarele. Bobinele de inductie sint mizilicuri ca pret de achizitionare, ,mult mai multe motociclete devin paguba totala in accidente, fatza de nr de motorete care au nevoie de bobine, deaici si pretul mic. Editat Martie 21, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.