Sari la conținut

Util


Serj
 Share

Postări Recomandate

Nu iti pune sperante in CSA, trust me, ca stiu ce vorbesc. Aiai isi iau banii de la asiguratori, adica de la cei pe care ar trebui sa ii supravegheze.

Directoarea CSa'ului nu avea degeaba 50.000 ron salar.

Acuma, daca tot scrii acolo cum e, cum ar trebui sa fie, cum nu e sau cum nu iti accepta sugestiile, spune'mi te rog, ai dovedit sau macar stii cum se dovedeste gradul de uzura la o masina/ motor ?

Sau tu spui cum ti'ar place sa accepte asiguratorul dosarul tau si cum ti'l accepta defapt ?

Vad ca te legi de gradul de uzura...cat e diferenta de coeficient scazut intre cele doua grade de uzura...media/ satisfacatoare ?

Si inca o chestiune legata de nedumerirea ta cu privire la stampila punctului de lurcu...ti s'ar parea logic ca Banca OTP sa imi trimita felicitarea de Craciun direct din Bucuresti, daca ei au oricum sucursala/ filiala la mine in sat ? Dara daca eu merg si cer OTP'ului 500.000 de euro, e normal ca deciziile ''grase'' se sa ia la sediul central, unde sunt mai multi juristi, mai multi contabili, experti, etc. Intelegi ideea ?

Si DA, e normal ca , virgula, calculele sa se faca la Bucuresti, atata timp cat ei aici considera ca nu merita angajat un personal in plus, pe care oricum il are deja. Bucurestiu' oricum vede tot dosarul online, scanat, etichetat si mail'uit catre sediu central.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@yzu raspunsul meu este da:) sunt in cunostinta de cauza. lucru ce am descoperit ca mi-au calculat despagubirea pentru coeficientul de satisfacator, cand dosarul mi-e pentru mediu.

ar exista posibilitatea sa se ia dupa extrem de multii km pe care ii am si de acolo sa scada. asta ar putea sa-mi spuna, daca nu as fi in cunostinta de cauza si la capitolul asta. dat fiind:

 

Art. 58.

(1) Pentru stabilirea valorii vehiculelor la data producerii evenimentului asigurat, din valoarea de nou a acestora se scade uzura valorică.

Prin uzura valorica se înțelege acea parte din valoarea vehiculului ce se pierde prin vechime, întrebuințare sau stare de întreținere.

(2) Uzura valorica se calculează prin aplicarea unui coeficient de uzura asupra valorii de nou a vehiculului la data producerii evenimentului asigurat.

(3) Coeficientul de uzură se stabileÂşte în funcție de gradul de întrebuințare, kilometrii parcurÂşi cu vehiculul, precum Âşi de vechimea în exploatare, exprimată în unități de timp — ani, diferențiată pe categorii de vehicule, potrivit tabelelor coeficienților de uzura nr. 1 Âşi 2, cuprinse în anexa nr. 3.

(4) Pentru stabilirea coeficientului de uzura al unui vehicul sunt necesare:

a) data introducerii în exploatare de nou a vehiculului respectiv, menționată în documentele de identificare a acestuia: carte de identitate, certificat de înmatriculare etc., sau, în lipsa, anul de fabricație de pe placa de origine a vehiculului;

B) parcursul în kilometri realizat de vehiculul respectiv de la data introducerii lui în exploatare de nou Âşi pana la data producerii evenimentului asigurat.

Art. 59. — (1) În cazul vehiculelor la care se cunosc datele menționate la art. 58 alin. (4), pentru stabilirea coeficientului de uzură al vehiculului avariat se caută în tabelul coeficienților de uzură linia corespunzătoare vechimii în exploatare, în ani, Âşi coloana corespunzătoare stării de întreținere medie, la intersecția cărora se va găsi coeficientul de uzură respectiv. Coeficienții de uzură sunt determinați pentru un parcurs mediu anual de:

— 15.000 km pentru vehicule cu masa totala maxima autorizata de pana la 3,5 t Âşi pentru cele al căror număr de locuri pe scaune nu este mai mare de 9;

— 20.000 km pentru vehicule cu masa totala maxima autorizata mai mare de 3,5 t si pentru cele al căror număr de locuri pe scaune este mai mare de 9.

(2) În cazul în care există diferențe între parcursul real Âşi cel rezultat utilizându-se media anuală, coeficientul corespunzător stării de întreținere medie se va corecta cu 0,5% pentru fiecare 1.000 km, fără a se putea depăÂşi coeficienții corespunzători stărilor de întreținere buna sau satisfăcătoare.

(3) Corecția se face prin adunare, dacă parcursul real este mai mare decât parcursurile medii menționate la alin. (1), ori prin scădere, dacă parcursul real este mai mic.

 

 

avand in vedere cele de mai sus, media de km parcursi la masina mea, fiind de 15 ani, ar fi de 220.000 km. eu am 190.000, deci cu 30.000 mai putini, adica ar mai trebui sa-mi acorde inca 15% din valoarea sumei maxime asigurate. pete de rugina nu, indoituri nu, barile, parti din caroserie ne-lovite. :) ce altceva vor? s-o plachez cu aur sa fie de stare "buna"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine vrea sa downloadeze muzica de pe net fara nici un soft special iata un site cu aproape ori ce muzica.

www.downloads.nl apoi acolo este rubrica music ( cu rosu ) selectezi aia si poti lua ce vrei tu. Vine cu viteza ff buna.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Patania mea: accident cu moto (proprietate personala) , primit raspuns de la societatea ardaf la care eram asigurat si eu,ca si pagubit,si cel vinovat de producerea accidentului.Raspunsul celor de la ardaf ,dupa vreo 2 luni, accident cu circumstante neplauzibile, ca atare refuz de plata . Facut plangere catre csa, raspuns tot cam intr-o luna jumate, de genul ...n-ai decat sa-i dai in judecata (recte ardaf) ! Si nu a-m avut niciodata accident,nu a-m "batut niciodata" la usa lor sa le cer bani (despagubiri). Asa ca traim in tara in care hotia si minciuna este ridicata la rang de politica de stat ! Vorba unui prieten :"nu ai ce face,este tara lor!"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Patania mea: accident cu moto (proprietate personala) , primit raspuns de la societatea ardaf la care eram asigurat si eu,ca si pagubit,si cel vinovat de producerea accidentului.Raspunsul celor de la ardaf ,dupa vreo 2 luni, accident cu circumstante neplauzibile, ca atare refuz de plata . Facut plangere catre csa, raspuns tot cam intr-o luna jumate, de genul ...n-ai decat sa-i dai in judecata (recte ardaf) ! Si nu a-m avut niciodata accident,nu a-m "batut niciodata" la usa lor sa le cer bani (despagubiri). Asa ca traim in tara in care hotia si minciuna este ridicata la rang de politica de stat ! Vorba unui prieten :"nu ai ce face,este tara lor!"

 

cine ti-a facut constatarea? ala trebuia lamurit. toata treaba tine de inspectorul de constatari. tot ce zice el se ia in calcul, si in functie de ce zice, iei sau nu banii. daca el zice ca nu i se pare ca asa s-a intamplat, cei de la bucuresti merg pe mana lui, doar de aia e pus acolo.

 

la fel am patit si eu. am mers sus si eu si sprinterul de 3.5 care m-a palit. dar surpriza... tipul cu sprinterul si-a spalat masina si nu se mai vedeau urmele, doar putin se vedea indoitura din pragul lui. dar cum sa compari tabla de mertzan cu tabla de hople? inspectorul... claaaar asta nu intre voi s-a intamplat. nici macar nu se vede urma albastra cum ca ar fi fost intre voi impactul. ei ce sa vezi? l-am luat frumos pe domnu' inspector si i-am aratat frumos niste urme albastre care se potrivreau cu culoarea masini. apoi el, pai uite aici era intaritura neagra de la bara, negru trebuia sa se vada. i-am aratat si negreala, si cu ce s-a facut dunga albastra, adica surubul din traversa care bine-nteles mi-a intrat cu tot cu lonjeron ca si miezul de membrana la difuzor cand bagi degetul in el. apoi luate masurari cu ruleta si alte chestii. trebuie doar sa-ti bati capul cu ei si sa nu te lasi. eu sper sa nu imi dea raspuns in favoarea mea, sa ajung in proces cu ei. am destule dovezi sa-i cocosesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda... :alcy:

 

are rost sa ti le insir pe toate? ei ar trebui sa imi dea inca 15% din valoare, pentru ca sunt cu 30.000 de km sub media lor de km pt o masina de 15 ani de zile.

pe langa asta calculele facute sunt pentru masina catalogata la satisfacator ca si stare de intretinere, iar dosaru mi-e de mediu. si inca cateva chestii. i have back-up in tot ce spun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiti cind deschid magazinul cei de pe calea manastur? sau de ce e inchis.

Daca te referi la mymoto atunci e un obicei de-al lor "tampit" de a nu isi respecta programul. De vreo 2 ori am muscat-o si eu si le-am batut obrazul. Poti sa mergi sa le faci o reclamatie la primarie ca nu isi respecta orarul, e 1000 ron amenda :rolleyes: Dupa asta ma gandesc ca or sa respecte mai cu strictete programul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te referi la mymoto atunci e un obicei de-al lor "tampit" de a nu isi respecta programul. De vreo 2 ori am muscat-o si eu si le-am batut obrazul. Poti sa mergi sa le faci o reclamatie la primarie ca nu isi respecta orarul, e 1000 ron amenda :rolleyes: Dupa asta ma gandesc ca or sa respecte mai cu strictete programul :)

vreau sa cumpar nu sai f :rolleyes:

 

vreau sa cumpar nu sai f :rolleyes:

azi a avut o scuza buna linga el. il inteleg :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare, daca masor bateria in timp ce merge motorul valorile ar trebuii sa creasca sau sa scada daca ridic turatiile sa zicem pana in 5000?Eu am 13.5 iar cand ridic turatiile ajunge la 12.5.Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare, daca masor bateria in timp ce merge motorul valorile ar trebuii sa creasca sau sa scada daca ridic turatiile sa zicem pana in 5000?Eu am 13.5 iar cand ridic turatiile ajunge la 12.5.Multumesc

aia nu ii bine cand cresti turatia tre sa incarce peste 13,8-14 v...aprinde si farurile si vezi asa daca nu incarca peste ii dus releu de incarcare :scratch:

 

daca vrei suna-l pe robi( 0724361652) si cred cate rezolva el cu un releu de incarcare cred

Editat de fairplaybiker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare, daca masor bateria in timp ce merge motorul valorile ar trebuii sa creasca sau sa scada daca ridic turatiile sa zicem pana in 5000?Eu am 13.5 iar cand ridic turatiile ajunge la 12.5.Multumesc

In afara de regimul de relanti, incarcarea trebuie sa fie 13.7-14.4V, in functie de motor. Valorile astea le gasesti oricum de referinta in manualul mobrei.

 

Dat fiind ca ai japoneza si alternator cu magnet permanent, asta e o problema clasica. Solutia ar fi sa iei alt regulator de tensiune si sa il pozitionezi intr-o zona mai aerisita, unde sa nu se incinga asa de tare. Cu asta, ii mai prelungesti putin viata la ala nou. ;)

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot releul am spus si eu ca e dus dar am avut nevoie de cat mai multe pareri, l-am masurat si pe el conform manualului iar la unele fire aparatul de masurat nici nu reactiona sau piuia si afisa o valoare de aprox -400 si crestea pana la 1900 dupaia revenea inapot la 1(am masurat cu aparatul setat pe semnul de dioda conform manualului).Am sa vorbesc cu robi (multumesc de nr de telefon), daca nu are nu ii problema caci am gasit un releu in aiud. Va multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiti cind deschid magazinul cei de pe calea manastur? sau de ce e inchis.

 

Salut,

 

cu scuzele de rigoare, banuiesc ca ai aflat problemele intampinate. Programul e stabilit pe site, link, timp in care vom fi online. In cazul in care nu aparem online, va rugam sunati inainte de a veni. Speram sa nu mai fie cazul.

 

Multumim pentru intelegere!

 

Cu stima,

Echipa MyMoto Cluj

Calea Manastur 33

734.285.805

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat dar pana la urma e bateria de vina, am mai incarcat-o inca odata si am pus-o din nou pe motocicleta avand aceleasi simptome, am zis hai sa incerc cu alta baterie si ca prin minune releul incarca fara nici o problema.Tot astazi am aflat ca bateriile cu gel te lasa brusc, clar ca nu stiam asta.Ei..bine ca s-a rezolvat, acum ma intereseaza un magazin cu baterii mai ieftine ca mai trebuie si asigurare, gume, si posbil o alarma alarma. :pow:

Editat de khrisstyan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor,sunt incepator,am un transalp din 97 si de cand am luat motoru ma tot dau cu el ca un disperat. :moto: M-a cuprins teama ca intr-o zi se va strica si ma gandeam ca e timpu sa mai si fac cate ceva la el. :rusinica: M-ar interesa un service bun unde cineva sa-mi regleze carburatoarele (chestie de finete din cate am inteles) pt ca turatia e variabila si din cand in cand mai pusca tobele.ar mai fi schimb de ulei si de filtru,bujii,bec de pozitie,bec ce lumineaza bordul.habar n-am care sunt potrivite,de unde sa le cumpar si cine sa mi le lucreze.daca ma puteti ajuta...e perfect si poate ne si cunoastem vreodata nu sa va tot salut (chestie care de altfel imi place la culme).multumesc! :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor,sunt incepator,am un transalp din 97 si de cand am luat motoru ma tot dau cu el ca un disperat. :moto: M-a cuprins teama ca intr-o zi se va strica si ma gandeam ca e timpu sa mai si fac cate ceva la el. :rusinica: M-ar interesa un service bun unde cineva sa-mi regleze carburatoarele (chestie de finete din cate am inteles) pt ca turatia e variabila si din cand in cand mai pusca tobele.ar mai fi schimb de ulei si de filtru,bujii,bec de pozitie,bec ce lumineaza bordul.habar n-am care sunt potrivite,de unde sa le cumpar si cine sa mi le lucreze.daca ma puteti ajuta...e perfect si poate ne si cunoastem vreodata nu sa va tot salut (chestie care de altfel imi place la culme).multumesc! :wave:

 

Ia vezi uite AICI :cheers:

Eu cel putin ii recomand cu caldura.

 

PS: Forumul are functia search, iti va fi mai usor (si mai rapid) sa gasesti informatiile care le cauti (pe pagina a 3-a era altcineva care cauta un service)

 

Oricum, sa ai mult noroc de motor! :moto: Urca si o poza cu ea la topicul de poze!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

0744817857 Andrei, Moto Petraș de pe Sarmisegetusa

Poti incerca si la Sebi pe Rebreanu, dar nu stiu in ce masura el face lucrari mecanice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor,sunt incepator,am un transalp din 97 si de cand am luat motoru ma tot dau cu el ca un disperat. :moto: M-a cuprins teama ca intr-o zi se va strica si ma gandeam ca e timpu sa mai si fac cate ceva la el. :rusinica: M-ar interesa un service bun unde cineva sa-mi regleze carburatoarele (chestie de finete din cate am inteles) pt ca turatia e variabila si din cand in cand mai pusca tobele.ar mai fi schimb de ulei si de filtru,bujii,bec de pozitie,bec ce lumineaza bordul.habar n-am care sunt potrivite,de unde sa le cumpar si cine sa mi le lucreze.daca ma puteti ajuta...e perfect si poate ne si cunoastem vreodata nu sa va tot salut (chestie care de altfel imi place la culme).multumesc! :wave:

 

Salut,

recomand http://servicemotociclete.cluj.ro/ - rar gasesti pe cineva sa lucre mai cu pasiune pe motoare ca si Dragos - 0745409188

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...