zîmbesc Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Pe cand am facut eu scoala de soferi instructorul mi-a spus ca in caz de accident vina se imparte la 2, jumate eu, jumate instructorul. Acum imi dau seama cat de naiv eram... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 totusi, constietizezi ca esti un caz foarte rar nu? iar legile trebuie facute pentru binele comun si pentru modul de comportament al majoritatii; nu poti face o lege pentru fiecare. iar din cate stiu eu, nu prea exista motociclisti care sa nu fi mers cu pasager, NICIODATA. cel putin eu nu cunosc nici unul. si pana la urma, nu e chiar atat de greu. ba chiar te ajuta la franare poate la ciopar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi_pci Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Pe cand am facut eu scoala de soferi instructorul mi-a spus ca in caz de accident vina se imparte la 2, jumate eu, jumate instructorul. Acum imi dau seama cat de naiv eram... Tu esti doar un cursant si pana ajungi sa treci de examinare se considera ca nu esti apt sa conduci pe drumurile publice, fapt pentru care nu atragi asupra ta consecintele unui astfel de eveniment!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cyba Postat Martie 19, 2013 Autor Share Postat Martie 19, 2013 Daca "Tu esti doar un cursant si pana ajungi sa treci de examinare se considera ca nu esti apt sa conduci pe drumurile publice, fapt pentru care nu atragi asupra ta consecintele unui astfel de eveniment!!!", asta inseamna ca, majoritatea instructorilor moto, care au facut la randul lor, "scolarizarea" pt a obtine autorizatia pentru a preda cursuri de categ. A, pe mobre de 125, 250, ar trebui si ei, sa fie re'examinati, pentru a'si dovedi competentele, in ceea ce priveste condusul unui moto >600 cmc, nu? Sa vedem atunci cati din asa zisii instructori , vor dovedi ca intradevar merita titulatura de instructori moto:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi_pci Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 (editat) Nu vad de ce ar mai avea nevoie sa fie reexaminati din moment ce legea nu se aplica retroactiv + ca parerea mea personala este ca in noua lege nu este nimic exagerat in afara de faptul ca la ora actuala nu te poti inscrie la o scoala moto si sa-ti poti urma cursurile linistit, stiind ca dupa o sa dai un examen care o sa contina proba X, Y, si Z!!! Pentru moment este o vraiste totala in sistem. Editat Martie 19, 2013 de costi_pci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ala cu F-ul Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Daca "Tu esti doar un cursant si pana ajungi sa treci de examinare se considera ca nu esti apt sa conduci pe drumurile publice, fapt pentru care nu atragi asupra ta consecintele unui astfel de eveniment!!!", asta inseamna ca, majoritatea instructorilor moto, care au facut la randul lor, "scolarizarea" pt a obtine autorizatia pentru a preda cursuri de categ. A, pe mobre de 125, 250, ar trebui si ei, sa fie re'examinati, pentru a'si dovedi competentele, in ceea ce priveste condusul unui moto >600 cmc, nu? Sa vedem atunci cati din asa zisii instructori , vor dovedi ca intradevar merita titulatura de instructori moto:) Subscriu! La scoala unde am facut eu, alcineva aducea motocicleta in poligon. Instructorul avea o frica in el... Motocicleta era un amarat de first bike formula de 250cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
licinius Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Cata lume " avizata " vorbeste pe aici ... dar si pers care pun pct pe "I" si care stiu exact despre ce vb . Marea problema pe care vad ca o are toata lumea este legata de pasager / instructor in spate in timpul examenului ... sa clarificam : pana acum erai sau nu pregatit , intructorul de baga in examen ... il durea in 'dos" daca tu erai pregatit sau nu ... acum cand e dosul lui in joc ? ce ziceti ? Isi va da silinta sava invete ? Cunosc intructor moto care atunci cand s-a suit pe un scuter m-a intrebat pe mine ce si cum trebuie sa faca ... Jenant... Multi ziceti " eu nu merg cu pasager" ... vrajeala - atata timp cat motocicleta e prevazuta cu 2 locuri trebuie sa stii si sa fii pregatit pt pasager, e ca si cum ai zice ca tu nu iei niciodata pe nimeni in masina , ce daca are 5 locuri ... aveti grija ca va miroase gura urat daca mai ziceti asta . Alta probl - femeile pe moto ... cica gata nu vor mai putea lua permisul din cauza fazei asteia cu pasagerul ... Pai ce ? il cara in spate ? Eu cunosc tipe cu care am tot curajul sa ma sui in spate ... Daca nu pot stapani un motor cu pasager inseamna ca nu au ce cauta pe moto. De cand si unde se mai face diferenitiere la categ de sofer in functie de sex? Esti bun si esti capabil obtii permisul , altfel nu ai ce cauta sa conduci ... Multa lume a luat permisul ( nu ma refer doar la categ A ... vb la modul general ) ca a avut pile/dat spaga , ca " tasu " e cineva , ca a fost examinatorul prea plicitisit... si alte prostiii, nu ca era el bun. Ne-am invatat sa ni se cuvina : permis , drepturi etc chiar daca noi fentam cat se poate legile din RO ... Hai sa va supun discutiei un subiect : In Italia cat si in alte state civilizate examenul auto/ moto etc .. se da cu instructorul si nu cu politistul . Ce ziceti ? ar fi bine sa aplicam asta si in Romania? Cata spaga si manevre ar fi ? Cate permise de " pitesti" ar fi pe mana unor necunoscatori ? Cata responsabilitate ar avea instructorii ? ROMANIA TARA TUTUROR POSIBILITATILOR SI INTREPRINZATORILOR ! O "manevra" ,un "smen" , o smecherie sa "fentam" , sa "prostim" , sa facem o " duda" , sa ne "descuram" trebuie sa fie la indemana oricarui roman ? SUNA BINE ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Nu imi spune ca tu nu ai luat pasager in primul an!!! + ca multi isi iau permisele si mobrele vin dupa 1,2,5 ani, timp in care ei acumuleaza experienta pe forum....la ce ar mai fi bun sa-ti interzica sa nu iei pasager in primul an??? Eu chiar nu am luat pasager in primul an. Iau pasager doar ocazional. Nu-mi place cu pasager ca strica placerea. Trebuie sa accelerez si sa pun frana mai incet, motocicleta e mai greoaie la viteze mici, mai se ciocnesc castile, mai vine peste tine cand pui frana.... in loc sa mergi de placere te trasnporti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
licinius Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 (editat) Ce imi place cand o luati atat de personal , in loc sa vedeti lucrurile in ansamblul lor . Ceea ce spui tu stimabile motociclist despre demontatul scaritelor/seii, reprezinta o PARTICULARITATE !!! Cati mai sunt ca tine ? 10- 20 / 100? Si pentru asta trebuie facuta o regula ? Repet : motocicleta prin constructie este prevazuta cu 2 locuri. 2. Gagica 65 kg vs moto 180 - cine pe cine cara ?? ia gagica motocicleta in spate sau invers? Si crede-ma ca multe fete s-ar simti lezate de afirmatia / consecinta ta logica cum ca ele nu ar putea conduce asa ceva . Motociclismul este pentru fete cu c-oie, nu pt fete mari, mironosite si neputincioase. Motor 600 cmc = neparat nervos ??? ma indoiesc. 3. nu vreau sa plec din tara si sa nu fac nimic in a schimba ceva . Era doar o trimitere la stilul nostru de "romani" pe care din cate imi dau seama tu il cam agreezi. In al doilea rand faceam referire la competentele unora si altora vis-avis de RO. In alte tari chiar se face pregatire cu tine pt a iesi un bun sofer . La noi ? ca pe banda . Eu pt categ A am platit scoala si m-am mai vazut cu "instructorul" la examen . Si a trebuit sa invat singur. Despre asta vorbesc . 4.Daca "si-o sa ne vedem la vara" vrea sa fie o amenintare deja tremur... daca nu ma simt mult mai bine . Editat Martie 20, 2013 de licinius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi_pci Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 cand se vorbeste de fete se face referire la greutatea motocicletei pe care astea trebuie s-o stapaneasca desi sint incepatoare si motorul e nervos (600), domnule avizat. zi-mi si mie cum se descurca o gagica mai bine, cand are 65 de kg si mobra 180 (asta fara pasager)? sau ar fi si variante mai bune? uiti poate cum ti-a dardait poponeata si tie la inceput. si uite ca eu sustin ca n-o sa iua pasager niciodata, am demontat scaritele spate. si sa stii ca ma spal pe dinti dupa fiecare masa... nici o sansa sa-mi miroase gura. intrebai de cand se face diferenta intre sexe vis a vis de mersul pe moto. eu te intreb cine iti da dreptul sa faci diferenta intre cei care vor sa ia pasager sau nu, asta in versiunea ta echivaland cu a fi sau nu capabil sa mergi cu mobra. apropo, chiar daca nu am rezolvat-o cu schengen, poti sa pleci cand vrei din tara asta de... cum ii zici tu. si-o sa ne vedem la vara... O gagica de 65 kg, daca nu poate tine un motor de 180 kg, de ce mai da pentru categoria A....poate sa isi ia A1 sau A2 (ceva pe masura ei)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 cand se vorbeste de fete se face referire la greutatea motocicletei pe care astea trebuie s-o stapaneasca desi sint incepatoare si motorul e nervos (600), domnule avizat. zi-mi si mie cum se descurca o gagica mai bine, cand are 65 de kg si mobra 180 (asta fara pasager)? sau ar fi si variante mai bune? uiti poate cum ti-a dardait poponeata si tie la inceput. si uite ca eu sustin ca n-o sa iua pasager niciodata, am demontat scaritele spate. si sa stii ca ma spal pe dinti dupa fiecare masa... nici o sansa sa-mi miroase gura. intrebai de cand se face diferenta intre sexe vis a vis de mersul pe moto. eu te intreb cine iti da dreptul sa faci diferenta intre cei care vor sa ia pasager sau nu, asta in versiunea ta echivaland cu a fi sau nu capabil sa mergi cu mobra. apropo, chiar daca nu am rezolvat-o cu schengen, poti sa pleci cand vrei din tara asta de... cum ii zici tu. si-o sa ne vedem la vara... Tot insisti cu "nervozitatea" motorului de 600 de parca are mintea lui si se tureaza singur. Am SS de 600 si cand merg cu pasager pana nu trec de 6-7000 e vai de mama lui. (cel mai probabil se vor folosi nakeduri, asa ca alea vor fi si mai vai de steaua lor cu 2 oameni pe ele, adica sanse f mici sa "scapi mana in gaz" - poti sa o scapi, dar NU se intampla nimic) Ce nu inteleg: daca nu ai mers niciodata cu pasager, cum iti permiti sa-ti dai cu parerea? (vorbesti in necunostinta de cauza, din fericire ai o scuza - esti roman ) Vorbesti de greutatea moto de parca fetele sunt obligate sa o duca in carca. Greutatea e o problema DOAR cand stai pe loc si o inclini fara motiv/din greseala prea mult, atunci o sa faca sigur buba. Din nou, ar fi trebuit sa stii asta din moment ce ai moto si mai si mergi cu ea. Dar se pare ca nu stii, asa ca iar imi pare ca nu ar trebui sa-ti dai cu parerea ref subiectul "greutate" moto. Noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 eu am 60 de kg; condusul are prea putin de a face cu greutatea conducatorului. @latomeru: faptul ca ai demontat scaritele este o alegere personala. sunt sigur ca esti capabil sa conduci si cu pasager. faptul ca dai examenul moto cu pasager nu te obliga in nici un fel ulterior. doar arata un grad mai ridicat de indemanare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi_pci Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 ok, doresc sa cedez primul... mai cititi si parerile altora. oricum, topicul se referea la lege, nu la cat sinteti voi de experimentati sau la scaritele mele. http://www.slowride.ro/2013/03/07/pasagerul-tau-responsabilitatea-ta/ Din moment ce legal poti merge cu pasager dupa obtinerea categoriei A...ce este asa anormal sa dai examenul cu pasager?....aici m-ai pierdut un pic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reborned Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Legea e buna, va face mai putine victime, e bine cu pasager..etc Sunt sigur ca voi cei ce militati pentru legea asta sunteti acei motociclisti, care, cu putina experienta in spate, conduceti prudent, stiti sa anticipati diverse situatii periculoase, ati muncit ca sa fiti motociclisti. Dar ce ne facem cu cei care au sau vor avea permis, au motor cel putin S, motor primit cadou, benzina cadou, pitzi in spate, si care "uita" regulile de circulatie, uita de bunul simt in trafic. Am o vaga banuiala ca cei care au aparut la topicul R.I.P. aveau o experienta mai mare decat ce se va face in timpul unei scolarizari si examinari, oricat ar fi de complicate ar fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Ipocriti multi (ca deobicei) cu plastic in buzunar,dar mai catolici ca papa! Efect imediat:scoli putine,instructori si mai putini,preturi foarte mari! Efect pe termen lung:motociclisti putini cu acte (nu ca am fi prea multi acum) si multi care oo vor arde ilegal! Vad tot felul de prostalai sustinund sus si tare ca bine,foarte bine,ca asa si pe dincolo(nu am rabdare sa reproduc toate aberatiile)! Desteptilor,sunt cateva sute de mii care au obtinut carnetul cu vechea metoda(si voi printre ei) iar numarul mortilor(foarte multi nu din vina lor) este de cateva sute!Raportat la traficul ,prostia si infrasctructura de rahat din Romania ,nu sunt putini ci foarte putini!Nu mai zic ca existenta catorva circuite ar face miracole in statistici!Cat de (cuvant urat) sa fi , sa nu intelegi ca nu belitul ala de examen in poligon este problema? Iar pentru toti cei care cred ca noua metoda de examinare va face miracole:va face o laie!Doar vor fi mai putini cei care pot accesa aceasta pasiune nebuneasca! Pasiune care o impartasim cu toti ,cu toate MARILE riscuri care le prezinta! Iar RISCUL,PERICOLUL SI MOARTEA sunt definitia motociclismului!Risti tot timpul,pericole la tot pasul si moartea este pasager tot timpul! Dar se pare ca ce nu au reusit milioane de conservari ,au reusit cativa functionari cretini ,sustinuti de tot felul de idioti(cativa prezenti si pe aici)! Dar cu plasticul in buzunar e usor sa sustii examinari restrictive si scoli prohivitive pentru cei care ar vrea sa impartaseasca aceasta pasiune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Legea e buna, va face mai putine victime, e bine cu pasager..etc E ca si cum ai da examen cu 8 persoane pe locuri in masina sau pe un tir incarcat cu 20 de tone, ca asta permit respectivele categorii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Ipocriti multi (ca deobicei) cu plastic in buzunar,dar mai catolici ca papa! Efect imediat:scoli putine,instructori si mai putini,preturi foarte mari! Efect pe termen lung:motociclisti putini cu acte (nu ca am fi prea multi acum) si multi care oo vor arde ilegal! Vad tot felul de prostalai sustinund sus si tare ca bine,foarte bine,ca asa si pe dincolo(nu am rabdare sa reproduc toate aberatiile)! Desteptilor,sunt cateva sute de mii care au obtinut carnetul cu vechea metoda(si voi printre ei) iar numarul mortilor(foarte multi nu din vina lor) este de cateva sute!Raportat la traficul ,prostia si infrasctructura de rahat din Romania ,nu sunt putini ci foarte putini!Nu mai zic ca existenta catorva circuite ar face miracole in statistici!Cat de (cuvant urat) sa fi , sa nu intelegi ca nu belitul ala de examen in poligon este problema? Iar pentru toti cei care cred ca noua metoda de examinare va face miracole:va face o laie!Doar vor fi mai putini cei care pot accesa aceasta pasiune nebuneasca! Pasiune care o impartasim cu toti ,cu toate MARILE riscuri care le prezinta! Iar RISCUL,PERICOLUL SI MOARTEA sunt definitia motociclismului! Risti tot timpul, pericole la tot pasul si moartea este pasager tot timpul! Dar se pare ca ce nu au reusit milioane de conservari ,au reusit cativa functionari cretini ,sustinuti de tot felul de idioti(cativa prezenti si pe aici)! Dar cu plasticul in buzunar e usor sa sustii examinari restrictive si scoli prohivitive pentru cei care ar vrea sa impartaseasca aceasta pasiune! Tu esti de-a dreptul retardat ... sincer. Poti sa-mi dai report, cred ca merit un punct de warn doar pentru ca am spus ceva atat de evident ... Multi, asemeni tie, au impresia ca motociclismul este o pasiune ... da, este pasiune cand faci hard enduro, cross, trial, motociclism viteza, nu cand mergi pe strada ... pe strada, motocicleta este autovehicul iar tu, ca motociclist te supui codului rutier. Riscurile de care zici tu sunt fix pentru ca n-ai experienta sau nu cunosti legea sau esti de-a dreptul retardat ca tine si creierul tau nu poate sa anticipeze un eventual pericol. Putinele accidente, alea de mananci tu cacao despre ele, sunt intr-adevar din vina conservarilor sau a infrastructurii ... dar v-ati intrebat de ce? De ce exista si alti motociclisti care au sute de mii de km si inca mai traiesc? De ce exista si alti motociclisti care au trevut prin de mii de ori mai multe situatii critice si inca mai traiesc? Daca traiesti in tara asta de cacao cu conservari prosti si drumuri proaste, ori adaptezi viteza si belesti ochii, ori du-te in (organ de reproducere) mea in germania si las-ne in pace. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi_pci Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Ipocriti multi (ca deobicei) cu plastic in buzunar,dar mai catolici ca papa! Efect imediat:scoli putine,instructori si mai putini,preturi foarte mari! Efect pe termen lung:motociclisti putini cu acte (nu ca am fi prea multi acum) si multi care oo vor arde ilegal! Vad tot felul de prostalai sustinund sus si tare ca bine,foarte bine,ca asa si pe dincolo(nu am rabdare sa reproduc toate aberatiile)! Desteptilor,sunt cateva sute de mii care au obtinut carnetul cu vechea metoda(si voi printre ei) iar numarul mortilor(foarte multi nu din vina lor) este de cateva sute!Raportat la traficul ,prostia si infrasctructura de rahat din Romania ,nu sunt putini ci foarte putini!Nu mai zic ca existenta catorva circuite ar face miracole in statistici!Cat de (cuvant urat) sa fi , sa nu intelegi ca nu belitul ala de examen in poligon este problema? Iar pentru toti cei care cred ca noua metoda de examinare va face miracole:va face o laie!Doar vor fi mai putini cei care pot accesa aceasta pasiune nebuneasca! Pasiune care o impartasim cu toti ,cu toate MARILE riscuri care le prezinta! Iar RISCUL,PERICOLUL SI MOARTEA sunt definitia motociclismului!Risti tot timpul,pericole la tot pasul si moartea este pasager tot timpul! Dar se pare ca ce nu au reusit milioane de conservari ,au reusit cativa functionari cretini ,sustinuti de tot felul de idioti(cativa prezenti si pe aici)! Dar cu plasticul in buzunar e usor sa sustii examinari restrictive si scoli prohivitive pentru cei care ar vrea sa impartaseasca aceasta pasiune! Tot ce s-a intamplat pana acum, se numeste selectie naturala! Care a fost mai cumpatat si a avut motiv sa traiasca, traieste si DA...vorbesc aia care au luat plasticul pe vechea metoda de examinare si totusi acum vorbesc cu tine...ce intelegi din asta??? PS: mai usor cu replicile astea acide Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Am citit in diagonala pe aici si vad ca se sustine inca cu tarie ideea ca la examen sa fii obligat sa ai pasager, argumentul suprem fiind acela ca "motocicleta este prevazuta din constructie cu doua locuri". Desi am mai spus-o, o repet: este o ineptie! Eu nu merg cu pasager pentru ca nu ma simt pregatit pentru asta. Eu nu voi merge cu pasager niciodata pentru ca nu voi fi niciodata pregatit sa risc viata altei persoane. De ce ar trebui sa fiu obligat sa am pasager la examen? Chiar nu vedeti cat sunteti de ipocriti? Toti de pe topicul asta care sustineti aberatia asta sunteti intre cei care aveti deja permis de conducere. Priviti-va in oglinda, fiti sinceri cu voi insiva si raspundeti-va la urmatoarea intrebare: daca nu ati avea permis de conducere si ati fi nevoiti sa sustineti acum examen dupa aceste reguli aberante (care sper sa nu fie aprobate) ati mai fi asa vehementi in sustinerea lor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi_pci Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Am citit in diagonala pe aici si vad ca se sustine inca cu tarie ideea ca la examen sa fii obligat sa ai pasager, argumentul suprem fiind acela ca "motocicleta este prevazuta din constructie cu doua locuri". Desi am mai spus-o, o repet: este o ineptie! Eu nu merg cu pasager pentru ca nu ma simt pregatit pentru asta. Eu nu voi merge cu pasager niciodata pentru ca nu voi fi niciodata pregatit sa risc viata altei persoane. De ce ar trebui sa fiu obligat sa am pasager la examen? Chiar nu vedeti cat sunteti de ipocriti? Toti de pe topicul asta care sustineti aberatia asta sunteti intre cei care aveti deja permis de conducere. Priviti-va in oglinda, fiti sinceri cu voi insiva si raspundeti-va la urmatoarea intrebare: daca nu ati avea permis de conducere si ati fi nevoiti sa sustineti acum examen dupa aceste reguli aberante (care sper sa nu fie aprobate) ati mai fi asa vehementi in sustinerea lor? Eu as zice sa nu mai urci cu tine pe nimeni nici in masina...de ce sa risti viata persoanei respective!?!?! Bine ca nu esti sofer la RATB!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
licinius Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 @ adiy 32 : "Efect imediat:scoli putine,instructori si mai putini,preturi foarte mari! Efect pe termen lung:motociclisti putini cu acte (nu ca am fi prea multi acum) si multi care oo vor arde ilegal" 1 e obligatoriu sa fie o mie de scoli si de instructori de toata jena? Permisul este cumva obligatoriu sau este o optiune? 2. Cei care vor sa o arda ilegal o fac si acum si dupa si indiferent de lege... Da am luat si eu permisul pe legea veche si totusi constientizez cat de proasta era. Daca te incalzeste cu ceva ma duc sa sustin din nou examenul pe legea noua ... sa nu mai crezi ca vreau doar sa moara capra vecinului. La ce limbaj folosesti e de inteles pozitia ta vis-a-vis de tot ce se discuta aici... Asa cum am mai zis-o -MOTOCICLISMUL TREBIUE SA FIE UN MOD DE VIATA SI NU O FORMA DE TERIBILISM ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Ca o paranteza ... Ieri a venit o colega la mine in birou sa-mi zica ca a luat examenul moto (in bucuresti si nu conteaza numele scolii) ... era atat de fericita, m-a rugat sa-i caut un motor micut ca pentru ea ... pentru ca-i plac ss-urile i-am aratat un cbr de 125 si un r125 ... n-am avut prea mult timp sa discutam ieri, insa azi, acum 5 minute am fost cu ea la tigara si mi-a povestit cum a fost la examen ... din vorba in vorba am ajuns la notiuni elementare gen "contraviraj" sau "frana spate" ... de care habar nu are. Instructorul nu i-a pomenit niciodata de asa ceva ... Singurul lucru pe care pot sa-l fac pentru ea e sa-i daupe dvd cele 2 file de la twist of the wrist ... si sa ies cu ea pe strazi cand isi va lua motor ... Cum poti frate sa lasi niste oameni pe strada cu motocicleta ... fara sa le vorbesti despre notiuni elementare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manutza Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Sunt curios cum o sa dea examenul un cursant care cantareste in jur de 60-65kg cu un instructor de 85kg in spate pe un motor de 600cc (170-180kg) ! Eu sunt de parere ca ar trebui politistul sa stea in spate din moment ce isi doresc asa mult sa existe un pasager ! dar daca ar primi pur si simplu permisul si dupa aia ar iesi la plimbare cu sora sau fiica ta ca pasager ? Inseamna ca scoala moto unde am facut eu se va inchide. Nu avea decat o Jawa de 350 si o Yamaha XT 125! Ambele sub 600 cmc si ambele sub 180 de kg! sau isi cumpara motorete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Eu as zice sa nu mai urci cu tine pe nimeni nici in masina...de ce sa risti viata persoanei respective!?!?! Bine ca nu esti sofer la RATB!!! Stii ce nu-mi place mie? Nu-mi place cand se judeca cu doua masuri si exact asta faci tu acum. Sa-ti explic. Peste tot pe forumul asta, dar mai ales pe la accidente, obisnuim sa spunem ca nu ne inteleg "conservarii", ca ei nu pricep ca o masina se conduce diferit fata de o motocicleta, ba ca se franeaza diferit, ba ca se abordeaza curbele diferit, etc. Deci peste tot se explica cum o motocicleta se piloteaza diferit fata de un autoturism. Iar acum tu vii sa combati ceea ce am spus eu incercand sa pui pe planuri egale masina si motocicleta...nu e corect. Daca nici acum nu intelegi ma pierzi de interlocutor, no offence! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 (editat) [...] Chiar nu vedeti cat sunteti de ipocriti? Toti de pe topicul asta care sustineti aberatia asta sunteti intre cei care aveti deja permis de conducere. Priviti-va in oglinda, fiti sinceri cu voi insiva si raspundeti-va la urmatoarea intrebare: daca nu ati avea permis de conducere si ati fi nevoiti sa sustineti acum examen dupa aceste reguli aberante (care sper sa nu fie aprobate) ati mai fi asa vehementi in sustinerea lor? Iti raspund eu, foarte obiectiv ... este un paradox... Imi aduc aminte cum de prin 2002-2004 tresaream si imi crestea tensiunea si mi se zbarlea pielea cand auzeam un SS, chopper sau enduro trecand ... intorceam capul dupa ele mai rau ca dupa femei ... Imi aduc aminte cum m-am suit pe prima motocicleta si am mers singur, fara permis ... imi aduc aminte cum nu aveam nicio notiune de motociclit si mergeam cu o motocicleta de 1000 fara frana fata ... si era sa mor ... imi aduc aminte cat de teribilist eram inainte sa am permisul si in primii ani supa ce l-am avut ... imi aduc aminte prima cazatura si primii bani dati pe reparatii ... Daca vreti sa invatati in stilul "trial and error" n-aveti decat ... insa unii n-ajung sa traiasca si sa se bucure ... In primii ani, tentatia de a fii teribilist este foarte mare ... tot atunci, posbilitatea de a face accident, de a ramane in scaun cu rotile sau de a muri este la fel de mare. Stiu... costa mult scoala, asa este ... si probabil va costa mai mult, insa decat sa muriti ca mustele, mai bine o lege care sa va trieze si sa faca scolarizarea mai buna. Bottom line, daca as avea mintea si experientele de acum si n-as avea permis, nu v-as da dreptate cum ca legea e aspra ... Editat Martie 21, 2013 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.