Sari la conținut

Noile reguli (definitive) ale examenului moto:


Cyba
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 223
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

unde pot sa imi expun dispretul fata de atitudinea lor si noua metodologie?

hm...nu prea stiu sa-ti zic, ai putea cauta pe net.

 

Esti liber sa o faci si aici dar ..doar sa te descarci (nicio sansa sa schimbi ceva) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare anul acesta ..se mai fac examinari ? .. cine este responsabil de piedicile intampinate cu aceasta lege... ? cine despagubeste .. cine este responsabil de acest prejudiciu ?

 

 

dada... nu au nici o responsabilitate... dor cetateanul o are..

 

 

am intrebat si pe la scolile de soferi si nici ei habar nu au

Nu raspunde nimeni, nu despagubeste nimeni... Dar incepusera sa faca dosare penale pentru AM cand legal n-ai cum sa dobandesti AM...

 

De 4 luni nu poti da examen pentru A-uri pentru ca oamenii pusi sa-si faca treaba pe la Transporturi si Administrarea Circulatiei nu se pricep sa faca un partait de reglulament sau au alte treburi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoala de categ A inainte era o porcarie... Te facea posesor de A, in nici un caz motociclist. Stati linistiti ca toti pustanii dupa ce iau A-ul vor mai repede motor de 600. La asta cred ca s-au gandit si ei, sa se asigure ca sunt capabili sa faca orice cu ditamai motorul in trafic. Eu personal la 18 ani mi-am luat motor de 600, am fost si am plecat de la examen calare pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salut tuturor si bine v-am gasit. De la ultima postare si pana acum s-a publicat metodologia, iar pe la jumatatea lunii trecute m-am inscris si eu la scoala moto, pe 17 iunie facand prima ora practica, iar miercuri pe 17 iulie am examenul la Ilioara

 

Examenul pentru A se va da in felul urmator: proba teoretica ca si pana acum... minim 17 din 20 de puncte, la proba practica se da poligonul la fel ca si pana acum, dupa care......daca il treci cu brio, la iesirea din poligon se urca instructorul cu tine pe motor, iar politaiul va sta in spatele tau intr-o masina din cadrul scolii condusa cel mai probabil de un instructor auto. Comunicarea dintre politai si examinat se face prin statii de emisie receptie (walkie talkie), examinatul avand conectate la statie doua difuzoare/casti montate in casca moto. Din cate am vazut....pe firul ce duce la difuzoarele din casca, pare a fi montat un microfon cu un alt fir cu buton push to talk care se poate monta pe ghidon, iar cand vrei sa vorbesti cu politaiul il apesi, altfel politaiul nu te aude. Dar...in timpul iesirilor in trafic nu l-am avut montat, banuiesc ca nici la examen nu o sa fie montat.

 

Acum sa va spun si parerea mea legata de noua metoda de examinare. Din punctul meu de vedere este foarte bine, am inceput pe suzuki gs 125cc, apoi pe 250, honda cb 500, in a 7-a sedinta urcand pe Honda Seven Fifty 750cc, care este mult mai manevrabila decat CB500. In a 9-a sedinta faceam poligonul complet pe 750cc fara nici o problema . A 11-a sedinta am iesit in trafic, dar asta dupa ce instructorul s-a urcat pe 750cc ca pasager, am facut 2 ture prin ilioara, un poligon ca la examen si i-am dat drumul in trafic, unde am ajuns in treapta a 4-a si mers lejer pe Cheiul Dambovitei. In poligon nu apuci sa ii dai a 3-a.

 

Consider ca traficul trebuia introdus de mult timp, pentru ca aici vezi daca ai invatat ceva in poligon, o ocolire de obstacol, o franare de urgenta ca iti mai sare unul in fata, incadrari pe banda, cum sa te asiguri etc...., pentru cei cu B-ul este mai usor ca stim unele reguli nescrise si unghiurile in care multi nu se uita cand fac manevre. Partea putin mai grea este sa ai un instructor care nu prea a stat ca pasager, sta prea in spate, iti provoaca un usor balans uneori....sau poate le face intentionat ca sa te inveti cu aceste lucruri. In poligon iti ingreuneaza manevrele la opturi si jaloane daca nu se lasa cu tine.....dar...toate acestea te fac sa te concentrezi mai mult si sa inveti acele situatii, ceea ce consider ca este un plus, fata de un incepator care facea doar poligonul si atat, cand iese pe strada ii da un gura ca doar are permis acum....iar la primul obstacol (trecere de pietoni, semafor etc) nu stie cum sa opreasca mai repede. Pana acum nu am scapat nici un motor pe jos, sper sa nici nu o fac, iar iesirile in trafic le-am facut cu 2 instructori diferiti.

 

Sper sa decurga totul ok miercuri si sa ne vedem curand cu bine in trafic. Asfalt uscat tuturor si bafta celor care dau examen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Traseu va fi exact cum spune in prima pagina a acestui post (am sustinut orasu acu 4 luni): instructor pe post de pasager, nena "Garcea" cu masinuta in spatele tau si iti spune fa dreapta, stanga prin statie. In rest atentie la trafic si la conservari chiar de vad ca scrie scoala, examen tot se vor baga in tine. In rest mult noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...