Gogule Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 @TNG -daca nu te superi, care a fost problema Shadow-ului? sau cum ai rezolvat problema? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 @TNG -daca nu te superi, care a fost problema Shadow-ului? sau cum ai rezolvat problema? multumesc! La el asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentino1 Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 Geo problema e rezolvata 100%.....nu imi place mie ca au disparut bubuielile pe decelerare dar se pare ca motorului da...nu mai exista DELOC bubuieli... Tobele sunt Highway Hawk si suna intr-un mare fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 Hmm, la un motor pe injectie e aceeasi problema? Si in ce fel dauneaza mersului, motorului, etc????? Nu de alta, dar a mea zici ca e lansator de rachete in decelerare Am o toba mivv... Am raspuns mai in spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icey Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 Sa inteleg ca PAIR VALVE la honda este similar cu AIS (air induction system) la Yamaha. Care ar fi explicatia pt care multi posesori de Yamaha Bulldog isi elimina acest sistem spunand ca motorul functioneaza mai lin/constant si vibratiile se reduc ? Bulldog-ul este tot un V2 si se intampla sa am si eu pocniturile astea pe care deocamdata tobele stock le amortizeaza bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 Sunt o gramada de sisteme denumite diferit, mod de actionare si eliminare diferit . Comun la toate sistemele este ca fiecare dintre ele introduce aer curat in evacuare in asa fel sa dilueze noxele cu amestec de oxigen. Cum face asta? Fiecare a ales sistemul lui,cu control pe vacum,electric,sau chiar gestionate de ecu toate fac acelasi lucru. Acum modul de eliminare este diferit asa cum este si modul de functionare. Daca la unele moto sunt necesare doar un capac, la altele este nevoie sa fie scoase din soft. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 (editat) Performanta unui sistem de evacuare la un chopper pe frana de motor.... :D Ma ia de cap ce imi este dat sa citesc pe motodobrism. A fost nostim Sa inteleg ca PAIR VALVE la honda este similar cu AIS (air induction system) la Yamaha. Care ar fi explicatia pt care multi posesori de Yamaha Bulldog isi elimina acest sistem spunand ca motorul functioneaza mai lin/constant si vibratiile se reduc ? Bulldog-ul este tot un V2 si se intampla sa am si eu pocniturile astea pe care deocamdata tobele stock le amortizeaza bine. Orice istem EGR la motorete "fura" aer din airbox si il trimite in evacuare. E nostim cum se chinuie producatorii sa bage presiune cat mai mare in airbox si apoi monteaza si supapa asta. La motoretele sport se elimina pt un plus de performanta. Se pun capace simple sau se sudeaza direct duct-urile de pe capacele chiulaselor. Pt rateurile date pe decelerare eu nu mi-as face griji. Sunt periculoase doar pt cardiaci Deocamdata nu se fac teste de emisii la ITP pt motociclete, se pot elimina valvele EGR Editat Martie 25, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 al meu intruder nu da rateuri pe frana de motor nici sa vreau. si chestia este ca tobele chiarnu-s deloc perfect etanse, fasaie si la imbinarea dintre ele si laimbinarea cu galeriile... ce-i fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Iubesc pocniturile pe decelerare, e ceva deosebit la un motor in V, am incercat sa le obtin si la vulcan cu 20 de randuri de site m-am jucat si la carburatoare, dar nu am reusit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 al meu intruder nu da rateuri pe frana de motor nici sa vreau. si chestia este ca tobele chiarnu-s deloc perfect etanse, fasaie si la imbinarea dintre ele si laimbinarea cu galeriile... ce-i fac? Etanseitatea galeriilor nu prea are nici o legatura, Transalpul are din fabrica o gaura in toba stoc pe unde se scurge apa... Probabil nu prea mergi tu in frana de motor.. la vale tragi ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Etanseitatea galeriilor nu prea are nici o legatura, Transalpul are din fabrica o gaura in toba stoc pe unde se scurge apa... Probabil nu prea mergi tu in frana de motor.. la vale tragi ambreiajul. tocmai asta-mi place la intruderu de 600. este destul de sportiv... si cam 90% din franare o fac pe frana de motor... si bulangioaica nu vrea sa bubuie nici de-a draqu... la vara o sa ma joc un pic cu tobele sa vad ce-i fac... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Da, air-cut-off valves care sunt actionate de air-cut-off membranes. membrane actionate de fluctuatiile de presiune din airbox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avakano1 Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Salutare Am si eu un Shadow de 600 pe carburator. Bubuiturile, din cate am inteles, sunt carburant ne-ars care ajunge pe galeria de evacuare si se aprinde acolo. O posibila cauza este nesincronizarea carburatoarelor. Am avut si eu problema asta, destul de accentuata (la orice frana de motor puscau artificiile). Am fost cu ea la mecanic si acum s-a remediat destul de mult problema (nu perfect, dar aproape). Este posibil sa nu poti sincroniza 100% cele 2 carburatoare, de acolo si pocniturile ocazionale. La cele pe injectie e sigur tot o problema de carburant ajuns pe galerie. Rezolvarea insa ma depaseste... Salutare, CC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jules13 Postat Iunie 6, 2022 Share Postat Iunie 6, 2022 La 24.03.2013 la 13:34, B.B. a spus: Daca motoreta aia nu mai scoate absolut nici o pocnitura cu tobe sport in frana de motor eu iti dau premiul Nobel pentru pace. Cred ca exagerezi putin din nevoia ta de a fi perfectionist. Am un intruder 800cc. Tobe aftermarket.. ( tevi goale) nu mi dă backfire in nici o situație... Am re reglat carburația după ce le am pus. Totul merge perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.