Sari la conținut

Virago xv 700 rateuri in frana de motor...


Postări Recomandate

Hmm, la un motor pe injectie e aceeasi problema? Si in ce fel dauneaza mersului, motorului, etc????? Nu de alta, dar a mea zici ca e lansator de rachete in decelerare :shootingsmilie:

Am o toba mivv...

Am raspuns mai in spate...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca PAIR VALVE la honda este similar cu AIS (air induction system) la Yamaha. Care ar fi explicatia pt care multi posesori de Yamaha Bulldog isi elimina acest sistem spunand ca motorul functioneaza mai lin/constant si vibratiile se reduc ? Bulldog-ul este tot un V2 si se intampla sa am si eu pocniturile astea pe care deocamdata tobele stock le amortizeaza bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt o gramada de sisteme denumite diferit, mod de actionare si eliminare diferit .

Comun la toate sistemele este ca fiecare dintre ele introduce aer curat in evacuare in asa fel sa dilueze noxele cu amestec de oxigen.

Cum face asta? Fiecare a ales sistemul lui,cu control pe vacum,electric,sau chiar gestionate de ecu toate fac acelasi lucru.

Acum modul de eliminare este diferit asa cum este si modul de functionare.

Daca la unele moto sunt necesare doar un capac, la altele este nevoie sa fie scoase din soft.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Performanta unui sistem de evacuare la un chopper pe frana de motor.... :D :D

Ma ia de cap ce imi este dat sa citesc pe motodobrism.

 

A fost nostim :P



Sa inteleg ca PAIR VALVE la honda este similar cu AIS (air induction system) la Yamaha. Care ar fi explicatia pt care multi posesori de Yamaha Bulldog isi elimina acest sistem spunand ca motorul functioneaza mai lin/constant si vibratiile se reduc ? Bulldog-ul este tot un V2 si se intampla sa am si eu pocniturile astea pe care deocamdata tobele stock le amortizeaza bine.

 

Orice istem EGR la motorete "fura" aer din airbox si il trimite in evacuare. E nostim cum se chinuie producatorii sa bage presiune cat mai mare in airbox si apoi monteaza si supapa asta. La motoretele sport se elimina pt un plus de performanta. Se pun capace simple sau se sudeaza direct duct-urile de pe capacele chiulaselor. Pt rateurile date pe decelerare eu nu mi-as face griji. Sunt periculoase doar pt cardiaci

Deocamdata nu se fac teste de emisii la ITP pt motociclete, se pot elimina valvele EGR

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

al meu intruder nu da rateuri pe frana de motor nici sa vreau.

si chestia este ca tobele chiarnu-s deloc perfect etanse, fasaie si la imbinarea dintre ele si laimbinarea cu galeriile...

ce-i fac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iubesc pocniturile pe decelerare, e ceva deosebit la un motor in V, am incercat sa le obtin si la vulcan cu 20 de randuri de site m-am jucat si la carburatoare, dar nu am reusit.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

al meu intruder nu da rateuri pe frana de motor nici sa vreau.

si chestia este ca tobele chiarnu-s deloc perfect etanse, fasaie si la imbinarea dintre ele si laimbinarea cu galeriile...

ce-i fac?

 

Etanseitatea galeriilor nu prea are nici o legatura, Transalpul are din fabrica o gaura in toba stoc pe unde se scurge apa...

 

Probabil nu prea mergi tu in frana de motor.. :D la vale tragi ambreiajul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Etanseitatea galeriilor nu prea are nici o legatura, Transalpul are din fabrica o gaura in toba stoc pe unde se scurge apa...

 

Probabil nu prea mergi tu in frana de motor.. :D la vale tragi ambreiajul.

 

tocmai asta-mi place la intruderu de 600. este destul de sportiv...

si cam 90% din franare o fac pe frana de motor... si bulangioaica nu vrea sa bubuie nici de-a draqu...

 

la vara o sa ma joc un pic cu tobele sa vad ce-i fac...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, air-cut-off valves care sunt actionate de air-cut-off membranes. :)

membrane actionate de fluctuatiile de presiune din airbox :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am si eu un Shadow de 600 pe carburator. Bubuiturile, din cate am inteles, sunt carburant ne-ars care ajunge pe galeria de evacuare si se aprinde acolo. O posibila cauza este nesincronizarea carburatoarelor.

Am avut si eu problema asta, destul de accentuata (la orice frana de motor puscau artificiile). Am fost cu ea la mecanic si acum s-a remediat destul de mult problema (nu perfect, dar aproape).

Este posibil sa nu poti sincroniza 100% cele 2 carburatoare, de acolo si pocniturile ocazionale.

La cele pe injectie e sigur tot o problema de carburant ajuns pe galerie. Rezolvarea insa ma depaseste...

 

Salutare,

CC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 years later...
La 24.03.2013 la 13:34, B.B. a spus:

 

Daca motoreta aia nu mai scoate absolut nici o pocnitura cu tobe sport in frana de motor eu iti dau premiul Nobel pentru pace.

Cred ca exagerezi putin din nevoia ta de a fi perfectionist. :hug:

Am un intruder 800cc. Tobe aftermarket.. ( tevi goale) nu mi dă backfire in nici o situație... Am re reglat carburația după ce le am pus. Totul merge perfect 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...