Geo_ZGA Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Vezi ca Black_wolf nu cu tine vorbea... daca te-ai uita mai atent inainte sa te nervozezi, ai vedea ca vorbea cu alt user. Si Performance Solutions o fi el mai acid asa, putin, dar daca esti atent extragi niste sfaturi bune de el De asta te ia lumea la misto, ca sari cu gura aiurea. E interesul tau pana la urma sa iti dea oamenii sfaturi, nu al lor sa ti le dea... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
O_Stefan Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 (editat) Sa ma apuc de citit? esti si retard? eu doar reproduc ce scoti tu din tastatura aia a ta magnifica ! Revin..astazi m-am gandit sa ridic pistonul 1 sus ( bagand o sarma de electrod pe cilindru si a vedea cand ajunge sus , pentru a vedea unde este T-ul) ...am scos bujiile si ca bagat sarma de electrod, iar cand dau la automat "clanc , clanc.." blocat motorul...cand verific lantul intr-o parte este slab si intr-o parte foarte strans..deci ceva blocheaza ( probabil pistonul loveste in supape ) Acum...am tot citit de acesc T , dar nu stiu unde ar trebui sa vina..la ce semn pe carter? am pus o poza : clanc , clanc.. ... e naspa cand te incurci in prostii. Editat Martie 28, 2013 de O_Stefan Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Player1 Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Topicul asta e de wall of fame. Langa baiatul cu betigasul. Ma mir ca nu ti-a zis nimeni pana acum sa verifici pasul la relanti, sa nu fi cazut in baia de ulei. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Martie 29, 2013 Autor Share Postat Martie 29, 2013 Topicul asta e de wall of fame. Langa baiatul cu betigasul. Ma mir ca nu ti-a zis nimeni pana acum sa verifici pasul la relanti, sa nu fi cazut in baia de ulei. cred ca o sa imi cada in furca mie... revin...am desfacut astazi si sunt duse 6 supape de admisie...in rest totul e ok! cilindrii arata impecabil , uzura minima..pistoanele ok! acum o sa desfac si cutia maine sau poimaine si urmeaza sa le asamblez dupa ce iau piesele ! multumesc tuturor! voi reveni. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Poze .. poze. Ca fara poze ... cam greu. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 cred ca o sa imi cada in furca mie... revin...am desfacut astazi si sunt duse 6 supape de admisie...in rest totul e ok! cilindrii arata impecabil , uzura minima..pistoanele ok! acum o sa desfac si cutia maine sau poimaine si urmeaza sa le asamblez dupa ce iau piesele ! multumesc tuturor! voi reveni. Toata lumea iti spune ca ai supape strambe,si tu nimic ..batman batman! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
O_Stefan Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Toata lumea i-a spus ca si-a luat tzapa cu motoru el nu batman batman Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Pana la urma de ce a sarit lantul? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 A zis ca are supape duse, da duse asta e greu de interpretat, poate doar curg poate au jocul prea mic, desi intradevar tind sa cred ca si voi ca sunt strambe destul de evident, altfel nu cred ca se prindea el care e problema Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Pana la urma de ce a sarit lantul? 100% a cedat be.si.na aia de intinzator, ca nu ar avea de la ce asa cu tranc si poc. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Martie 29, 2013 Autor Share Postat Martie 29, 2013 Poze .. poze. Ca fara poze ... cam greu. poze cu el ! ca la supape nu am apucat sa fac ...se descarcase bateria camerei! Toata lumea i-a spus ca si-a luat tzapa cu motoru el nu batman batman bine ca am luat eu teapa...fiti voi aia destepti !!! A zis ca are supape duse, da duse asta e greu de interpretat, poate doar curg poate au jocul prea mic, desi intradevar tind sa cred ca si voi ca sunt strambe destul de evident, altfel nu cred ca se prindea el care e problema imi dau si eu seama...si imediat cum am dat carburatoarele s-au vazut 2..si cand am dat chiuloasa le-am verificat cu benzina si mai curg inca 4 restul se si vad ca arata bine si nu curg 100% a cedat be.si.na aia de intinzator, ca nu ar avea de la ce asa cu tranc si poc. nu stiu ..tatal meu spunea ca e bun si cauza fiind sutul acela ca am pus frana in viteza.. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Nu are nici o treaba "socul" ca ala nu e nici un soc, soc e cand ii dai din 4-3 si dai drumul brusc la ambreiaj, ala il poti considera soc pentru distributie. Ia si verifica intinzatorul bine, faptul ca tine la mana nu inseamna ca e bun. Pana la urma cate supape ai strambe si cate curg? Inainte sa desfaci ai verificat daca e la punct? Ai verificat un joc la supape? daca tot ai crapat motorul sa il faci o data si bine ... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Deci daca pui frana in viteza se strica supapele Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Martie 29, 2013 Autor Share Postat Martie 29, 2013 (editat) Nu are nici o treaba "socul" ca ala nu e nici un soc, soc e cand ii dai din 4-3 si dai drumul brusc la ambreiaj, ala il poti considera soc pentru distributie. Ia si verifica intinzatorul bine, faptul ca tine la mana nu inseamna ca e bun. Pana la urma cate supape ai strambe si cate curg? Inainte sa desfaci ai verificat daca e la punct? Ai verificat un joc la supape? daca tot ai crapat motorul sa il faci o data si bine ... de acolo i s-a tras !! 100% pai 2 se vedeau cu ochiul ca sunt putin indoite si cand am dat chiuloasa , se mai vedeau inca 3 un pic ..si cand am pus benzina curgeau alea 3 si una de langa...deci curg de la pistonul 2,3,4 toate pe admisie ! da ca tot este dar jos ii dau si cutia ...am o mica problema la a2-a ...smunceste in turatii mari ! Deci daca pui frana in viteza se strica supapele cam asa ceva !! Pun si eu o intrebare de profan. Valvele nu s-au strambat in urma impactului cu pistoanele? Pistoanele mai sunt in regula dupa ce lovesc valvele? da. pistoanele nu au absolut nimic.. sa fiu sincer nu stiu cum sa explic..mi-a explicat tatal meu exact ce s-a intamplat...dar nu stiu cum sa explic...si pot spune ca are ceva sute de motoare la activ...si motoare de masini...tractoare nu mai spun...si tractoare cu motoare 12 in v...care 1 cilindru e cot motorul la mobra...asta e o joaca!! Editat Martie 29, 2013 de myry99 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 se poate intampla ca pistoanele sa nu sufere prea mult la impactul cu supapele. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Martie 29, 2013 Autor Share Postat Martie 29, 2013 se poate intampla ca pistoanele sa nu sufere prea mult la impactul cu supapele. nu au nimic...deci nici urme pe calamina nu au ramas..nu au absolut nimic ! deja am si gasit supapele !! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 NU are cum sa fie de la frana aia ce spui tu, eu cred ca motorul avea ceva probleme dinainte, aia a fost cumva o mica coincidenta fiind foarte putin cauzata de tine. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Martie 29, 2013 Autor Share Postat Martie 29, 2013 NU are cum sa fie de la frana aia ce spui tu, eu cred ca motorul avea ceva probleme dinainte, aia a fost cumva o mica coincidenta fiind foarte putin cauzata de tine. da ! cred ca se trage...adica era uzat probabil din inainte...dar asta "a pus capat" sa zic asa.. spunea cineva mai sus..intinzatorul nu poate fi impins cu mana... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 da ! cred ca se trage...adica era uzat probabil din inainte...dar asta "a pus capat" sa zic asa.. spunea cineva mai sus..intinzatorul nu poate fi impins cu mana... nu poate fi impins cu mana, trebuie sa scoti surubul acela din capul lui, cu o cheie de 10, iti trebuie o "tablita", cheita in forma literei T, sau o surubelnita subtire, prin invartire se retrage.Vezi ca ti-a spus si Tunderbyte, el poate parea, bun, dar eu sunt convins ca s-a rupt spira din interior, si a cedat, il poti repara, dar nu garantez cat tine, sau cumperi altul nou, de recomandat.Stiu ca e in jur de 750 Ron, iar supapele erau in jur de 100 Ron/bucata, asa ca fa un calcul sa vezi la cat te duce cheltuiala, + garnitura chiuloasa, plus pastile pt jocul la supape, doar daca nu o sa mai folosesti din cele existente...... Gata, nu mai scriu nimic....Spor la lucru Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Lasa ca yamaha e multe si se gasesc pe toate drumurile pese ... stiu pe cineva care dezmembreaza un motor(doar motorul, nu motocicleta). Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 (editat) Cel mai bine ar fi sa faci o conversie - de la 4 cilindri de motocicleta, la monocilindru de tractor (ai zis ca sunt cam acelasi lucru). In felul acesta, vei sti exact cum se rezolva potentialele probleme, pentru ca ai experienta pe utilajul respectiv. Un beneficiu ar fi ca poti folosi vitezele 2-6 pentru autostrada si viteza 1 pentru a planta porumb. P.S. Daca vrei sa repari motorul respectiv, ideal ar fi sa folosesti piese noi deoarece este probabil sa intampini piese uzate ce sunt in aceeasi stare ca si ale tale. Daca tot ai desfacut motorul, poti verifica si: - rulmenti - arbore (trebuiesc schimbate suruburile bielelor dupa ce le desfaci) - cuzineti - integritatea tuturor pieselor. Editat Martie 29, 2013 de mexykanu Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Martie 30, 2013 Autor Share Postat Martie 30, 2013 nu poate fi impins cu mana, trebuie sa scoti surubul acela din capul lui, cu o cheie de 10, iti trebuie o "tablita", cheita in forma literei T, sau o surubelnita subtire, prin invartire se retrage.Vezi ca ti-a spus si Tunderbyte, el poate parea, bun, dar eu sunt convins ca s-a rupt spira din interior, si a cedat, il poti repara, dar nu garantez cat tine, sau cumperi altul nou, de recomandat.Stiu ca e in jur de 750 Ron, iar supapele erau in jur de 100 Ron/bucata, asa ca fa un calcul sa vezi la cat te duce cheltuiala, + garnitura chiuloasa, plus pastile pt jocul la supape, doar daca nu o sa mai folosesti din cele existente...... Gata, nu mai scriu nimic....Spor la lucru l-am desfacut asa! Lasa ca yamaha e multe si se gasesc pe toate drumurile pese ... stiu pe cineva care dezmembreaza un motor(doar motorul, nu motocicleta). da am gasit multe Cel mai bine ar fi sa faci o conversie - de la 4 cilindri de motocicleta, la monocilindru de tractor (ai zis ca sunt cam acelasi lucru). In felul acesta, vei sti exact cum se rezolva potentialele probleme, pentru ca ai experienta pe utilajul respectiv. Un beneficiu ar fi ca poti folosi vitezele 2-6 pentru autostrada si viteza 1 pentru a planta porumb. P.S. Daca vrei sa repari motorul respectiv, ideal ar fi sa folosesti piese noi deoarece este probabil sa intampini piese uzate ce sunt in aceeasi stare ca si ale tale. Daca tot ai desfacut motorul, poti verifica si: - rulmenti - arbore (trebuiesc schimbate suruburile bielelor dupa ce le desfaci) - cuzineti - integritatea tuturor pieselor. unde dai unde crapa...off... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 nu stiu ..tatal meu spunea ca e bun si cauza fiind sutul acela ca am pus frana in viteza.. asta e una din cele mai mari tampenii pe care le-am auzit in domeniul mecanic! nu de locul 1 dar in top 3 cu siguranta!!! .Stiu ca e in jur de 750 Ron, iar supapele erau in jur de 100 Ron/bucata, asa ca fa un calcul sa vezi la cat te duce cheltuiala, + garnitura chiuloasa, plus pastile pt jocul la supape, doar daca nu o sa mai folosesti din cele existente...... Gata, nu mai scriu nimic....Spor la lucru nu-i 750 de ron mizeria aia de intinzator! Cel mai bine ar fi sa faci o conversie - de la 4 cilindri de motocicleta, la monocilindru de tractor (ai zis ca sunt cam acelasi lucru). In felul acesta, vei sti exact cum se rezolva potentialele probleme, pentru ca ai experienta pe utilajul respectiv. Un beneficiu ar fi ca poti folosi vitezele 2-6 pentru autostrada si viteza 1 pentru a planta porumb. =))))))))))) si asa agricultura are nevoie de orice ajutor! )) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
O_Stefan Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 (editat) myry99, on 29 Mar 2013 - 22:04, said:nu stiu ..tatal meu spunea ca e bun si cauza fiind sutul acela ca am pus frana in viteza..Performance Solutionsasta e una din cele mai mari tampenii pe care le-am auzit in domeniul mecanic! nu de locul 1 dar in top 3 cu siguranta!!! Editat Martie 30, 2013 de O_Stefan Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Martie 30, 2013 Autor Share Postat Martie 30, 2013 numai destepti pe forumurile astea...nu stiu cum arata o cheie de 10 si vorbesc de mecanica...pff.. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate