Sari la conținut

probleme r6


myry99
 Share

Postări Recomandate

are curent? :)) cu ce ai masurat-o? sunetul de unde vine?

 

ce ai inteles cu punctul vietii? :)) trebuie sa fie de fiecare data cand e pistonul 1 la pms aliniate?

 

p.s. am mai multi ani de motociclism decati ai tu de la primile amintiri...

 

exista aparat de masura! 12,89 !

@myry99 - ca sa "pui la punct" sau sa verifici "punerea la punct", de fapt alinierea corecta a marcajelor de pe arborele cotit si de pe axele cu came trebuie sa desfaci si capacul chiulasei, eventual vreun capac de vizitare, nu stiu cum e la R6.

Exista marcaje pe pinioanele axelor cu came. Cant T de pe arborele cotit se alfa intr-un anumit punct marcajele de pe pinioanele axelor cu came trebuie sa fie si ele intr-o anumita pozitie. Descrierea cred ca e data cat se poate de clar, cu tot cu poze, in manual. Si zici ca-l ai.

(presupun ca R6 are doua axe cu came, habar nu am)

 

Degeaba verifici tu T cu unde se afla pistonul #1, pozitia lui T fata de pistoane n-o sa se modifice in veacul vecilor amin, de cate ori T este in locul specificat pistonul #1 o sa fie la TDC, adica sus.

Tu trebuie sa verifici cum e aliniat T fata de pozitia axelor cu came, singurul "obiect" care face legatura intre pozitia lui T si axele cu came fiind acel lant.. despre care crezi tu ca a sarit de pe pozitie.

da am observat ! multumesc de raspuns

 

Nu cumva tu esti baiatu" cu betzisorul.....si acu esti mai mare ???

 

/index.php?/topic/557755-problema-betisor-de-urechi-scapat-in-cilindru/

 

 

....hai k glumeam

 

nu sunt eu cu "betzisorul" tau..asa ca....si nu am avut RS niciodata..deci...

CE "LACHE " ESTI!

cand am intrebat acum ceva timp(2-3 ani)cum se verifica "masoara" o bobina de inductie mi ai spus: CU RULETA!

PAI SPEcIMENU DE FATA RUPE MOTORASU' ALA PE GHENUNCHI si tot nu ii da de cap cu tot cu tasu' la pachet.

PAREREA MEA!

hac.

auzi?

cum e berea acolo in Norvegia?

asta a fost total ON TOPIC

Nenea....vezi ca faci confuzie...una mare!!! acum 3 ani avea 15 ani eu...si nici nu auzisem de forumul acesta...deci ! 'LACHE" ESTI TUU !!!

=)) ce ma amuz...el da la automat in loc sa invarta la mana...sa vada agata sau ce se intampla acolo

am si spuc ca invart cu cheia....apuca-te de citit !!

 

Eu nu inteleg un lucru ... daca vedeti ca nu il duce ceasu de ce mai bateti capul, lasati-l in prostia lui, nu faceti decat sa da-ti apa la moara si asa chiar ca si-l strica mai tare.

nu ma duce ceasul? unde erati astia destepti..

 

 

 

deci rog toata lumea care a comentat , si v-a comenta aiurea...sa se duca frate si sa comenteze unde vor ei nu aici....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 134
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

exista aparat de masura! 12,89 !

da am observat ! multumesc de raspuns

 

 

nu sunt eu cu "betzisorul" tau..asa ca....si nu am avut RS niciodata..deci...

Nenea....vezi ca faci confuzie...una mare!!! acum 3 ani avea 15 ani eu...si nici nu auzisem de forumul acesta...deci ! 'LACHE" ESTI TUU !!!

am si spuc ca invart cu cheia....apuca-te de citit !!

 

nu ma duce ceasul? unde erati astia destepti..

 

 

 

deci rog toata lumea care a comentat , si v-a comenta aiurea...sa se duca frate si sa comenteze unde vor ei nu aici....

Ba ... dai in gropi, nu esti in stare sa citesti un manual calumeam daramite sa mai repari motorul si mai ai si tupeul sa comentezi. Prefer sa nu imi bat capul decat sa incerc sa iti explic cum ti-au explicat altii si totusi degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca Black_wolf nu cu tine vorbea... daca te-ai uita mai atent inainte sa te nervozezi, ai vedea ca vorbea cu alt user.

Si Performance Solutions o fi el mai acid asa, putin, dar daca esti atent extragi niste sfaturi bune de el ;)

De asta te ia lumea la misto, ca sari cu gura aiurea. E interesul tau pana la urma sa iti dea oamenii sfaturi, nu al lor sa ti le dea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ma apuc de citit? esti si retard? eu doar reproduc ce scoti tu din tastatura aia a ta magnifica !

Revin..astazi m-am gandit sa ridic pistonul 1 sus ( bagand o sarma de electrod pe cilindru si a vedea cand ajunge sus , pentru a vedea unde este T-ul) ...am scos bujiile si ca bagat sarma de electrod, iar cand dau la automat "clanc , clanc.." blocat motorul...cand verific lantul intr-o parte este slab si intr-o parte foarte strans..deci ceva blocheaza ( probabil pistonul loveste in supape )

 

Acum...am tot citit de acesc T , dar nu stiu unde ar trebui sa vina..la ce semn pe carter?

 

am pus o poza :

clanc , clanc.. ...

e naspa cand te incurci in prostii.

Editat de O_Stefan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Player1

Topicul asta e de wall of fame. Langa baiatul cu betigasul.

 

Ma mir ca nu ti-a zis nimeni pana acum sa verifici pasul la relanti, sa nu fi cazut in baia de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Topicul asta e de wall of fame. Langa baiatul cu betigasul.

 

Ma mir ca nu ti-a zis nimeni pana acum sa verifici pasul la relanti, sa nu fi cazut in baia de ulei.

cred ca o sa imi cada in furca mie...

 

revin...am desfacut astazi si sunt duse 6 supape de admisie...in rest totul e ok! cilindrii arata impecabil , uzura minima..pistoanele ok!

acum o sa desfac si cutia maine sau poimaine si urmeaza sa le asamblez dupa ce iau piesele !

 

multumesc tuturor! voi reveni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca o sa imi cada in furca mie...

 

revin...am desfacut astazi si sunt duse 6 supape de admisie...in rest totul e ok! cilindrii arata impecabil , uzura minima..pistoanele ok!

acum o sa desfac si cutia maine sau poimaine si urmeaza sa le asamblez dupa ce iau piesele !

 

multumesc tuturor! voi reveni.

Toata lumea iti spune ca ai supape strambe,si tu nimic ..batman batman! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A zis ca are supape duse, da duse asta e greu de interpretat, poate doar curg poate au jocul prea mic, desi intradevar tind sa cred ca si voi ca sunt strambe destul de evident, altfel nu cred ca se prindea el care e problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze .. poze.

 

Ca fara poze ... cam greu.

poze cu el ! ca la supape nu am apucat sa fac ...se descarcase bateria camerei!

 

Toata lumea i-a spus ca si-a luat tzapa cu motoru el nu batman batman :D

bine ca am luat eu teapa...fiti voi aia destepti !!!

 

A zis ca are supape duse, da duse asta e greu de interpretat, poate doar curg poate au jocul prea mic, desi intradevar tind sa cred ca si voi ca sunt strambe destul de evident, altfel nu cred ca se prindea el care e problema

 

imi dau si eu seama...si imediat cum am dat carburatoarele s-au vazut 2..si cand am dat chiuloasa le-am verificat cu benzina si mai curg inca 4 restul se si vad ca arata bine si nu curg

100% a cedat be.si.na aia de intinzator, ca nu ar avea de la ce asa cu tranc si poc.

nu stiu ..tatal meu spunea ca e bun si cauza fiind sutul acela ca am pus frana in viteza..

post-73291-0-17730200-1364587293_thumb.jpg

post-73291-0-20327900-1364587329_thumb.jpg

post-73291-0-72380000-1364587440_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are nici o treaba "socul" ca ala nu e nici un soc, soc e cand ii dai din 4-3 si dai drumul brusc la ambreiaj, ala il poti considera soc pentru distributie. Ia si verifica intinzatorul bine, faptul ca tine la mana nu inseamna ca e bun.

 

Pana la urma cate supape ai strambe si cate curg? Inainte sa desfaci ai verificat daca e la punct? Ai verificat un joc la supape? daca tot ai crapat motorul sa il faci o data si bine ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are nici o treaba "socul" ca ala nu e nici un soc, soc e cand ii dai din 4-3 si dai drumul brusc la ambreiaj, ala il poti considera soc pentru distributie. Ia si verifica intinzatorul bine, faptul ca tine la mana nu inseamna ca e bun.

 

Pana la urma cate supape ai strambe si cate curg? Inainte sa desfaci ai verificat daca e la punct? Ai verificat un joc la supape? daca tot ai crapat motorul sa il faci o data si bine ...

de acolo i s-a tras !! 100% pai 2 se vedeau cu ochiul ca sunt putin indoite si cand am dat chiuloasa , se mai vedeau inca 3 un pic ..si cand am pus benzina curgeau alea 3 si una de langa...deci curg de la pistonul 2,3,4 toate pe admisie ! da ca tot este dar jos ii dau si cutia ...am o mica problema la a2-a ...smunceste in turatii mari !

 

Deci daca pui frana in viteza se strica supapele :blink:

 

cam asa ceva !!

Pun si eu o intrebare de profan. Valvele nu s-au strambat in urma impactului cu pistoanele? Pistoanele mai sunt in regula dupa ce lovesc valvele?

da. pistoanele nu au absolut nimic..

 

 

 

 

sa fiu sincer nu stiu cum sa explic..mi-a explicat tatal meu exact ce s-a intamplat...dar nu stiu cum sa explic...si pot spune ca are ceva sute de motoare la activ...si motoare de masini...tractoare nu mai spun...si tractoare cu motoare 12 in v...care 1 cilindru e cot motorul la mobra...asta e o joaca!!

Editat de myry99
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate intampla ca pistoanele sa nu sufere prea mult la impactul cu supapele.

nu au nimic...deci nici urme pe calamina nu au ramas..nu au absolut nimic ! deja am si gasit supapele !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU are cum sa fie de la frana aia ce spui tu, eu cred ca motorul avea ceva probleme dinainte, aia a fost cumva o mica coincidenta fiind foarte putin cauzata de tine.

da ! cred ca se trage...adica era uzat probabil din inainte...dar asta "a pus capat" sa zic asa..

 

spunea cineva mai sus..intinzatorul nu poate fi impins cu mana...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ! cred ca se trage...adica era uzat probabil din inainte...dar asta "a pus capat" sa zic asa..

 

spunea cineva mai sus..intinzatorul nu poate fi impins cu mana...

nu poate fi impins cu mana, trebuie sa scoti surubul acela din capul lui, cu o cheie de 10, iti trebuie o "tablita", cheita in forma literei T, sau o surubelnita subtire, prin invartire se retrage.Vezi ca ti-a spus si Tunderbyte, el poate parea, bun, dar eu sunt convins ca s-a rupt spira din interior, si a cedat, il poti repara, dar nu garantez cat tine, sau cumperi altul nou, de recomandat.Stiu ca e in jur de 750 Ron, iar supapele erau in jur de 100 Ron/bucata, asa ca fa un calcul sa vezi la cat te duce cheltuiala, + garnitura chiuloasa, plus pastile pt jocul la supape, doar daca nu o sa mai folosesti din cele existente......

 

Gata, nu mai scriu nimic....Spor la lucru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine ar fi sa faci o conversie - de la 4 cilindri de motocicleta, la monocilindru de tractor (ai zis ca sunt cam acelasi lucru). In felul acesta, vei sti exact cum se rezolva potentialele probleme, pentru ca ai experienta pe utilajul respectiv. Un beneficiu ar fi ca poti folosi vitezele 2-6 pentru autostrada si viteza 1 pentru a planta porumb.

 

P.S. Daca vrei sa repari motorul respectiv, ideal ar fi sa folosesti piese noi deoarece este probabil sa intampini piese uzate ce sunt in aceeasi stare ca si ale tale.

Daca tot ai desfacut motorul, poti verifica si:

- rulmenti

- arbore (trebuiesc schimbate suruburile bielelor dupa ce le desfaci)

- cuzineti

- integritatea tuturor pieselor.

Editat de mexykanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu poate fi impins cu mana, trebuie sa scoti surubul acela din capul lui, cu o cheie de 10, iti trebuie o "tablita", cheita in forma literei T, sau o surubelnita subtire, prin invartire se retrage.Vezi ca ti-a spus si Tunderbyte, el poate parea, bun, dar eu sunt convins ca s-a rupt spira din interior, si a cedat, il poti repara, dar nu garantez cat tine, sau cumperi altul nou, de recomandat.Stiu ca e in jur de 750 Ron, iar supapele erau in jur de 100 Ron/bucata, asa ca fa un calcul sa vezi la cat te duce cheltuiala, + garnitura chiuloasa, plus pastile pt jocul la supape, doar daca nu o sa mai folosesti din cele existente......

 

Gata, nu mai scriu nimic....Spor la lucru

l-am desfacut asa!

 

Lasa ca yamaha e multe si se gasesc pe toate drumurile pese ... stiu pe cineva care dezmembreaza un motor(doar motorul, nu motocicleta).

 

da am gasit multe

Cel mai bine ar fi sa faci o conversie - de la 4 cilindri de motocicleta, la monocilindru de tractor (ai zis ca sunt cam acelasi lucru). In felul acesta, vei sti exact cum se rezolva potentialele probleme, pentru ca ai experienta pe utilajul respectiv. Un beneficiu ar fi ca poti folosi vitezele 2-6 pentru autostrada si viteza 1 pentru a planta porumb.

 

P.S. Daca vrei sa repari motorul respectiv, ideal ar fi sa folosesti piese noi deoarece este probabil sa intampini piese uzate ce sunt in aceeasi stare ca si ale tale.

Daca tot ai desfacut motorul, poti verifica si:

- rulmenti

- arbore (trebuiesc schimbate suruburile bielelor dupa ce le desfaci)

- cuzineti

- integritatea tuturor pieselor.

unde dai unde crapa...off...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu ..tatal meu spunea ca e bun si cauza fiind sutul acela ca am pus frana in viteza..

 

asta e una din cele mai mari tampenii pe care le-am auzit in domeniul mecanic! nu de locul 1 dar in top 3 cu siguranta!!!

 

.Stiu ca e in jur de 750 Ron, iar supapele erau in jur de 100 Ron/bucata, asa ca fa un calcul sa vezi la cat te duce cheltuiala, + garnitura chiuloasa, plus pastile pt jocul la supape, doar daca nu o sa mai folosesti din cele existente......

 

Gata, nu mai scriu nimic....Spor la lucru

 

nu-i 750 de ron mizeria aia de intinzator! :)

 

Cel mai bine ar fi sa faci o conversie - de la 4 cilindri de motocicleta, la monocilindru de tractor (ai zis ca sunt cam acelasi lucru). In felul acesta, vei sti exact cum se rezolva potentialele probleme, pentru ca ai experienta pe utilajul respectiv. Un beneficiu ar fi ca poti folosi vitezele 2-6 pentru autostrada si viteza 1 pentru a planta porumb.

 

=))))))))))) si asa agricultura are nevoie de orice ajutor! :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...