SDragos Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Buna seara. Am rupt bratul oglinzii unei Yamaha FZ6-S2 (brat de fonta - cred). Se poate lipi? Am auzit ca manetele pot fi lipite (de regula sunt din aluminiu - din cate stiu) dar nu sunt sigur de veridicitatea informatiei. Daca se poate lipi, va rog sa-mi dati mai multe detalii: nume adeziv, pret aproximativ, calitatea / rezistenta lipiturii (nu mi-ar placea sa ma trezesc cu oglinda in casca la 140km/h), eventual contactul unei persoane care efectueaza astfel de lipituri. Va multumesc anticipat pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 (editat) O lipitură care să nu se observe din exterior nu ai să reuşeşti, adicătelea să pui nescaiva neam de "Picătura" şi să îmbini cele două suprafeţe. Dacă este chiar atât de scumpă o oglindă, poţi încerca cu soluţii de genul Poxilina, aplicată pe circumferinţa braţului, sau chiar şi un furtun ( de grădină, de ce-o fi ) care să vină bine strâns în jurul braţului şi pe interiorul căruia să pui ceva adeziv. Sau clasicul PowerTape, era să uit de el . Editat Martie 25, 2013 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 O oglinda e destul de ieftina incat sa o inlocuiesti decat sa incerci sudura. Nu merita. Timp + combustibil pt deplasare + bani pt sudura = oglinda noua. Valabil si pt maneete de frana sau de ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 23 de lei e o maneta noua. Cam scuNpa reparatia. Dar ma rog... e dupa gusturi si dupa promovare. Fiecare invarte roata acolo unde are un interes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Nu are rost sa mai spun o data ce am spus deja Singurul lucru care m-ar ingrijra la o oglinda sudata ar fi faptul ca se poate fisura si se poate rupe in mers devenind un proiectiil pt cel din spatele meu - masina sau, mai grav, motocicleta. Interesant, ieftin si bun in acelasi timp, corect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 (editat) Parerea mea sa o lasi mai usor cu sfaturi de carpeala pt ca unele carpeli sunt periculoase. Poate pe moment doar nu iti dai seama. Exemplele cu poarta fabricii sunt total neelocvente in discutia de fata. Cred ca n-ai inteles dspre ce vorbesc. Bratele oglinzilor sunt facute dintr-un aliaj de slaba rezistenta iar sudura, chiar facuta cu spirit de raspundere nu poate fi garantata la astfel de aliaje slabe. Editat Martie 25, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Mai bine te abtineai decat sa dai reply-ul asta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C devil Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 baga un ochi aici ieftin si bun http://www.ebay.com/itm/Side-mirror-10mm-fit-FZ16-S-FZ6-S2-FZ8-FZ1-N-FZ250-Fazer-Black-retangular-Rm41BK-/380607012678?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item589df21f46&vxp=mtr baga un ochi aici ieftin si bun http://www.ebay.com/itm/Yamaha-OEM-Aftermarket-Style-Mirrors-FZ6S-Fazer-06-07-08-09-10-11-FZ6-Black-/300603766382?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item45fd61766e&vxp=mtr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 (editat) Eu am o maneta de frana sudata, nici nu se vede unde a fost rupta. nu pot sa imi dau seama ce are in cap unu' care sudeaza o maneta de frana ori pedala , ceva de la frana sau directie ...daca te uiti la turismele din secolul asta observi ca au 2 pedale de plastic, dar pedala de frana este din metal ... logic de ce Editat Martie 26, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 (editat) Merge de sudat, dar comparand avantajele si dezavantajele, nu cred ca se renteaza efortul , vis-a-vis de un OEM sh, daca chiar e vorba... Oare diblu cu holtzsurub n-ar merge ???? Glumeam, nu ma luati in serios.Alegerea e a initiatorului de topic,sper sa fie cea corecta. Editat Martie 26, 2013 de cry_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 (editat) Merge de sudat, inclusiv antimoniu / stibiu ? Editat Martie 26, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 nu pot sa imi dau seama ce are in cap unu' care sudeaza o maneta de frana ori pedala , ceva de la frana sau directie ...daca te uiti la turismele din secolul asta observi ca au 2 pedale de plastic, dar pedala de frana este din metal ... logic de ce nici nu vreau sa ma gandesc ce frumos ar fi ca pe o frnare "la limita" sa ti se rupa maneta de frana-n mana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 adrenalina stimuleaza forte nebanuite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Player1 Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Lipituri la oglinda nu. Am avut problema asta la scuter, am incercat vreo 4 solutii comerciale (banda adeziva strong, picaturi de varii feluri cu pregatirea suprafetei si poxilina). N-a tinut nici una. Banda adeziva devine maleabila in timp, picatura nu tine la vibratii si socuri, poxilina s-a dus prima. Sudat n-am incercat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Sunt curios cum ai putea sa rupi o maneta de frana, fie ea si sudata, doar apasand pe ea. daca este calita/decalita sau sudataampulea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Imi place ca iti dai cu parerea. Maneta de frana a fost sudata in zona liniei rosii. Am preferat sa o sudez pe asta OEM decat sa iau un stift de maneta de 23-30 de lei.. Din fabrica venea cu o taietura in zona aia. Daca scapi motorul sa nu iti plece toata maneta de frana ci doar o parte mica din ea. Ce am eu in cap este fix treaba mea. De la frana la directie este drum lung. Ca idee, un prieten si-a sudat suportul de scarita, a scapat motorul si ghici de unde s-a rupt, nu, nu de la sudura. De langa sudura. Sunt curios cum ai putea sa rupi o maneta de frana, fie ea si sudata, doar apasand pe ea. acolo nu-i bai, intradevar. insa din ex mea cu sudura pe alu intotdeauna se rupe langa sudura. sudura nu cedeaza... oricum sunt aftermarketuri de calitate sau oem-uri disponibile. intradevar unde ai sudat tu nu este bai ca strangi de mai dincolo de sudura. insa ca idee de maneta tragi destul de tare daca franezi brusc intr-o situatie limita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 26, 2013 Admin Share Postat Martie 26, 2013 sunt curios cum rupi o maneta folosind-o in mod normal...adica franand. Anul trecut ne-am intors dupa unul de-ai nostri care a ratat un viraj si a sarit intr-un morman de zapada pt.ca i s-a rupt maneta de frana in mers! Marele lui bulan este ca a aterizat exact intr-un morman de zapada si nu intr-o rapa, eram pe Bran/Rucar, numai viraje! Tind sa cred ca in trecut scapase mobra exact in maneta aia, metalul s-a deformat structural si la o apasare mai ferma a cedat, vezi AICI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Eu tot n-am aflat care credeti ca ar fi senzatia sa te pocneasca o oglinda desprinsa in mers, ori in casca, ori in gat ori in parbriz sau in radiator. Muclex, nexam nici un raspuns. Mai jucati-va voi cu suduri pe aliaje care abia se sudeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 26, 2013 Admin Share Postat Martie 26, 2013 Vorba unuia atunci..."frate, de-acum nu mai plec la drum fara manete de rezerva"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SDragos Postat Martie 28, 2013 Autor Share Postat Martie 28, 2013 (editat) Nu are rost sa mai spun o data ce am spus deja Singurul lucru care m-ar ingrijra la o oglinda sudata ar fi faptul ca se poate fisura si se poate rupe in mers devenind un proiectiil pt cel din spatele meu - masina sau, mai grav, motocicleta. Interesant, ieftin si bun in acelasi timp, corect? O sudura executata corect nu se rupe. In cel mai rau caz se va rupe elementul sudat, intr-o sectiune apropiata de sudura - asta daca ii este depasita capacitatea de rezistenta -> situatia insa nu corespunde deoarece este imposibil ca presiunea vantului asupra oglinzii, sa induca in brat o stare de eforturi mai mare decat capacitatea de rezistenta a acestuia. Amintesc - SUDURA EXECUTATA CORECT <- asta nu-i chiar greu de realizat. Problema mea este ca bratul este din fonta (si e rupt din articulatie) iar fonta nu se sudeaza. De aceea intrebam de o eventuala lipire. Editat Martie 28, 2013 de SDragos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Si eu care credeam ca despre asta vorbesc Din cate stiu eu, in orice service, atelier, etc, unde se sudeaza, nu se garanteaza ca sudura este executata corect. Sunt doua modalitati pt a certifica lucrul asta. Una este teoretica - sudorul certificat, instruit, calificat isi poansoneaza codul pe lucrare. A doua, cea mai sigura: defectoscopie. Orice sudura este un concentrator de tensiune - corecteaza-ma daca gresesc. Nu-i nevoie de efort peste limita admisibila. E suficient ca sudura executata "corect" sa nu fie facuta cu electrodul potrivit. E suficient ca in exploatare, asamblarea sudata sa vibreze si asa mai departe. Si hop, se rupe! M-as mira foarte tare ca bratul oglinzii sa fie din fonta. Mai mult ca sigur e un aliaj usor cu Al (Zn si Cu posibil pe langa) destul de poros si slab structural. Intr-un cuvant ieftin. Se poate suda dar nu te astepta sa reziste prea bine. Daca tot alegi solutia low cost, confectioneaza-i o eclisa dubla (catusa) si fixeaza cele doua bucati cu suruburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Eu am fost la sudat cu o oglinda rupta ca sa am in ce sa ma uit 2 saptamani pana imi vine alta oglinda. Desi nu am strans surubul de prindere deloc strans, la semafor am vrut sa o aranjez si cum am pus mana pe ea, in mana a ramas. Bine ca nu eram in mers ca am obiceiul sa aranjez oglinzile in mers. Eram la semafor si m-am trezit ca s-a facut verde si cu oglinga in mana dreapta, cert e ca am trecut intersectia asa. Eu nu mai sudez nici o oglinda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SDragos Postat Martie 29, 2013 Autor Share Postat Martie 29, 2013 Eu am fost la sudat cu o oglinda rupta ca sa am in ce sa ma uit 2 saptamani pana imi vine alta oglinda. Desi nu am strans surubul de prindere deloc strans, la semafor am vrut sa o aranjez si cum am pus mana pe ea, in mana a ramas. Bine ca nu eram in mers ca am obiceiul sa aranjez oglinzile in mers. Eram la semafor si m-am trezit ca s-a facut verde si cu oglinga in mana dreapta, cert e ca am trecut intersectia asa. Eu nu mai sudez nici o oglinda. Asta este un sfat bun si la subiect. Multumesc Wawessh. Apreciez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.