JCDenton Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 1. 2. 3. Caracteristici furtune fata si spate otel stop leduri Ce i-am facut: anvelope noi michelin pilot power schimbat toba cu una stock schimbat scarite cu unele stock schimb filtru ulei si ulei motorex full syntetic 15w50 schimb ulei si semeringuri ramane de facut cumparat prinderi carene laterale in partea de jos inlocuit cu suruburi pe imbus cu saiba de plastic carburatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Sa-l stapanesti sanatos, e un model care mie mi-a adus numai satisfactii, deja mi-e dor de el! P.S. N-as fi pus motorex in ea, vezi cum se simte la schimbat vitezele, eu as merge pe noul Bel-Ray sau pe Motul 7100. Vezi cum se simte si la urmatorul schimb incearca si cu astea de iti zic eu, se schimba vitezele mai fin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Martie 28, 2013 Autor Share Postat Martie 28, 2013 Am mai experimentat cu Kawasaki + motorex si a fost o imbunatatire fata de motul pentru mine. Tot motorex a avut inainte asa ca am zis hai sa vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 (editat) 1.IMAG0201-1.jpg 2. IMAG0711.jpg 3. IMAG0716.jpg IMAG0713.jpg Caracteristici furtune fata si spate otel stop leduri Ce i-am facut: anvelope noi michelin pilot power schimbat toba cu una stock schimbat scarite cu unele stock schimb filtru ulei si ulei motorex full syntetic 15w50 schimb ulei si semeringuri r uooo, iote la el. lumea se chinuie sa scoata tot soiul de modele de tobe si scarite racing, si tu pui stock. pai progresu unde e ? in loc sa o faci tunig, o tii asa cum a facut-o japonezu' . ce uameni, macar umpic de rizoma sau un centimetru patrat de carbon Editat Martie 28, 2013 de tiranspider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Martie 28, 2013 Autor Share Postat Martie 28, 2013 Daca vrei niste scarite racing pe cioparul tau, da-mi de veste. Cred ca au 100 de g amandoua. Sigur castigi ceva cai in plus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 frumoasa. Spor la drumuri multe Recomand un parbriz fumuriu si un undertail . PS: un prieten cu VFR800 a fost dezamagit de ulei Motorex. Patina ambreiajul in veselie. A masurat placile si erau ca noi. Sper sa ai rezultate mai bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 frumos motor si nu te mai lasa dus in eroare de sfaturile altora cum ca motorex e de kko, eu de 4 ani bag uleiul asta in f3 si isi face treaba brici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Billy Boy Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 JCDenton: manualul ei cere 15W-50? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 JCDenton: manualul ei cere 15W-50? Da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 trebuia sa alegi un ulei mai bun stiind ca ai un kawasaki felicitari ,sa te bucuri de ea,e frumoasa bine macar ca ai pus cauciucuri noi si mai ales au fost puse unde/cum trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Foarte frumoasa motoreta. Felicitari, sa te bucuri de ea si la cit mai multe plimbari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Aprilie 3, 2013 Autor Share Postat Aprilie 3, 2013 (editat) frumoasa. Spor la drumuri multe Recomand un parbriz fumuriu si un undertail . PS: un prieten cu VFR800 a fost dezamagit de ulei Motorex. Patina ambreiajul in veselie. A masurat placile si erau ca noi. Sper sa ai rezultate mai bune. Multumesc. Motorex am ales din cauza experientelor anterioare si in comparatie tot cu un Kawasaki dar care inainte sa-i pun Motorex si sa fiu multumit de rezultat, aveam Motul. Daca o sa ma nemultumeasca Motorex o sa trec la Bel Ray. Fumuriu nu vad sa-i pun. Am mai pus un fumuriu pe alt motor si nu stiam cum sa-l pun la loc pe cel clar. Am nevoie de vizibilitate prin parbriz. frumos motor si nu te mai lasa dus in eroare de sfaturile altora cum ca motorex e de kko, eu de 4 ani bag uleiul asta in f3 si isi face treaba brici Multumesc. JCDenton: manualul ei cere 15W-50? Sincer nici nu m-am uitat. Parerea mea este ca configuratia de vascozitate a uleiului mai mult conteaza de temperaturile la care expui motorul, vechimea lui, tipul lui si tipul de racire. trebuia sa alegi un ulei mai bun stiind ca ai un kawasaki felicitari ,sa te bucuri de ea,e frumoasa bine macar ca ai pus cauciucuri noi si mai ales au fost puse unde/cum trebuie Pentru mine este un ulei bun. Sa vad si cum se comporta. De ce la Kawasaki trebuie ulei mai bun? Multumesc. Foarte frumoasa motoreta. Felicitari, sa te bucuri de ea si la cit mai multe plimbari. Multumesc frumos. Editat Aprilie 3, 2013 de JCDenton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Billy Boy Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Sincer nici nu m-am uitat. Parerea mea este ca configuratia de vascozitate a uleiului mai mult conteaza de temperaturile la care expui motorul, vechimea lui, tipul lui si tipul de racire. Nu vreau sa par o placa stricata, dar chiar ar fi bine sa respecti ce spune manualul. (btw: ai vrut sa zici "depinde" in loc de "conteaza" cred ) Daca fabrica recomanda 10W-40 nu vad nici un motiv sa pui 15W-50 decat nu stiu,daca stai intr-o zona cu temperaturi foarte ridicate constant, prin Africa undeva..... Eu mi-am schimbat motorul la motocicleta, recent, si am pus intai (de proba) Motul 5100 10W-40 (desi manualu recomanda 15W-50). L-am pus pt ca n am gasit in momentu ala 15W-50. De atunci merg cu uliul ala (10W-40) (adica de 3 saptamani). Dar intentionez sa-l schimb urgent...cu 15W-50 (cat recomanda manualul).Nu e problema acum,pt ca oricum inca e rece afara, dar vreau sa-l schimb. Important e sa pui vascozitatea impusa de manual si sa-l verifici MEREU, REGULAT. Asta e mai important decat daca pui Motorex,Motul, Bel Ray etc... (parerea mea)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Deci daca nu pui Castrol sau 10W 40, esti mancat? Relax, Billy, nu-i face nici un rau 15W 50. Din contra, o sa fie perfect cand va veni canicula prin minunata capitala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Manualu' e ala de l-a pus Cesar ca si eu l-am avut tot in portugheza. Deci cand aud ca nu merge decat 15W50 ma ia capu'. Vedeti clar acolo ca merg toate, merge si ulei de la bunica. Plus ca manualu' e facut acum 13 ani, probabil cel mai bun ulei pe piata era Castrol R4 Superbike ala.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 (editat) In specificatiile de pe kawasaki.com pentru ZX-9R F se mentioneaza 10w40; conform manualului de utilizare se pot pune si alte vascozitati in functie de temperaturile de afara, conform graficului: Eu merg pe Motul 300v 10w40 de aproape 4 ani si nu am avut nici cea mai mica problema. E drept totusi ca schimb uleiul dupa cam 4000 de km, cu tot cu filtru de fiecare data. Editat Aprilie 3, 2013 de X-eL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 ...................... Grija mare la strangerea suruburilor de la carena. Foloseste o cheie dinamometrica si strange la valorile din manual ca altfel face implozie motorul si creeaza o mica singularitate. Nu chiar tot ce scrie in manual se urmareste la sange. Unele chestii sunt sfinte, altele necesita interpretare si documentatie din alte parti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Ai perfecta dreptate la capitolul cultura moto. Intretinerea nu consta doar din schimb ulei si placute. Remarca o mentin in continuare. Nu imi place cand aud idei neavizate cand sunt intentionate ca sfaturi la fel de ieftine ca sarcasmul. De carena lui Crazy nu comentez. Nu i-am vazut vreodata motorul dar parca e un 916 sau 996 ce nu sunt tocmai ducati pentru romani. Imi cer scuze pentru offtopic. Inca o data, frumos motor. Ca si curiozitate, are ceva spatiu de pus lucruri mici sub seaua pasagerului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Aprilie 4, 2013 Autor Share Postat Aprilie 4, 2013 Oho. De cel putin 2 ori mai mare decat era cel pe vfr 800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 asta mi-a placut la vitezanele mai vechi: sunt si practice. Incearca sa pui ceva sub saua de pasager la 1000RR asta 2009+ Un pachet de tigari + bricheta sau 4 pixuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Billy Boy Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Un pachet de tigari + bricheta sau 4 pixuri. depinde de pachet. daca-s din alea slim,mai lungi,s-ar putea sa ai probleme )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Cesar, la 954 zici ca doar un pachet intra sau 4 pixuri? Eu aveam aparat foto point and shoot, manusi de schimb si suc la 0.5l in "portbagaj" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 954 are loc suficient sub saua spate Eu am reusit sa bag o trusa de scule compacta draper, o inelara cotita 14/15, si un kit de pana cu flacoane de CO2. Ingramadite dar au intrat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Billy Boy Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 JCDenton: tu parca ai avut un VFR 800 albastru,nu? Generatia '98-'02. Cum de-ai trecut de la ala, la asta... Ca-n esenta,sunt cam la fel de vaci ambele Ce te-a nemultumit la VFR? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 JCDenton: tu parca ai avut un VFR 800 albastru,nu? Generatia '98-'02. Cum de-ai trecut de la ala, la asta... Ca-n esenta,sunt cam la fel de vaci ambele Ce te-a nemultumit la VFR? Ca nu tragea si era cu 40 de kg mai grea,cred ca de aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.