Sari la conținut

:). E verde


JCDenton
 Share

Postări Recomandate

1.post-39658-0-77632200-1364462533_thumb.jpg

2. post-39658-0-32512200-1364461992_thumb.jpg

3. post-39658-0-22432600-1364462200_thumb.jpg

post-39658-0-19069900-1364462220_thumb.jpg

 

 

 

Caracteristici
furtune fata si spate otel
stop leduri
Ce i-am facut:
anvelope noi michelin pilot power
schimbat toba cu una stock
schimbat scarite cu unele stock
schimb filtru ulei si ulei motorex full syntetic 15w50
schimb ulei si semeringuri
ramane de facut
cumparat prinderi carene laterale in partea de jos
inlocuit cu suruburi pe imbus cu saiba de plastic
carburatie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-l stapanesti sanatos, e un model care mie mi-a adus numai satisfactii, deja mi-e dor de el!

 

P.S. N-as fi pus motorex in ea, vezi cum se simte la schimbat vitezele, eu as merge pe noul Bel-Ray sau pe Motul 7100. Vezi cum se simte si la urmatorul schimb incearca si cu astea de iti zic eu, se schimba vitezele mai fin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai experimentat cu Kawasaki + motorex si a fost o imbunatatire fata de motul pentru mine. Tot motorex a avut inainte asa ca am zis hai sa vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

1.attachicon.gifIMAG0201-1.jpg

2. attachicon.gifIMAG0711.jpg

3. attachicon.gifIMAG0716.jpg

attachicon.gifIMAG0713.jpg

 

 

 

Caracteristici
furtune fata si spate otel
stop leduri
Ce i-am facut:
anvelope noi michelin pilot power
schimbat toba cu una stock
schimbat scarite cu unele stock
schimb filtru ulei si ulei motorex full syntetic 15w50
schimb ulei si semeringuri
r

uooo, iote la el. lumea se chinuie sa scoata tot soiul de modele de tobe si scarite racing, si tu pui stock. pai progresu unde e ? in loc sa o faci tunig, o tii asa cum a facut-o japonezu' . ce uameni, macar umpic de rizoma sau un centimetru patrat de carbon :P

Editat de tiranspider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa. Spor la drumuri multe

 

Recomand un parbriz fumuriu si un undertail :).

 

PS: un prieten cu VFR800 a fost dezamagit de ulei Motorex. Patina ambreiajul in veselie. A masurat placile si erau ca noi. Sper sa ai rezultate mai bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuia sa alegi un ulei mai bun stiind ca ai un kawasaki

felicitari ,sa te bucuri de ea,e frumoasa

bine macar ca ai pus cauciucuri noi si mai ales au fost puse unde/cum trebuie ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa. Spor la drumuri multe

 

Recomand un parbriz fumuriu si un undertail :).

 

PS: un prieten cu VFR800 a fost dezamagit de ulei Motorex. Patina ambreiajul in veselie. A masurat placile si erau ca noi. Sper sa ai rezultate mai bune.

Multumesc. Motorex am ales din cauza experientelor anterioare si in comparatie tot cu un Kawasaki dar care inainte sa-i pun Motorex si sa fiu multumit de rezultat, aveam Motul. Daca o sa ma nemultumeasca Motorex o sa trec la Bel Ray. Fumuriu nu vad sa-i pun. Am mai pus un fumuriu pe alt motor si nu stiam cum sa-l pun la loc pe cel clar. Am nevoie de vizibilitate prin parbriz.

 

frumos motor ;) si nu te mai lasa dus in eroare de sfaturile altora cum ca motorex e de kko, eu de 4 ani bag uleiul asta in f3 si isi face treaba brici

 

Multumesc.

JCDenton: manualul ei cere 15W-50?

Sincer nici nu m-am uitat. Parerea mea este ca configuratia de vascozitate a uleiului mai mult conteaza de temperaturile la care expui motorul, vechimea lui, tipul lui si tipul de racire.

 

trebuia sa alegi un ulei mai bun stiind ca ai un kawasaki

felicitari ,sa te bucuri de ea,e frumoasa

bine macar ca ai pus cauciucuri noi si mai ales au fost puse unde/cum trebuie ;)

Pentru mine este un ulei bun. Sa vad si cum se comporta. De ce la Kawasaki trebuie ulei mai bun? Multumesc.

 

Foarte frumoasa motoreta.

 

Felicitari, sa te bucuri de ea si la cit mai multe plimbari.

Multumesc frumos.

Editat de JCDenton
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nici nu m-am uitat. Parerea mea este ca configuratia de vascozitate a uleiului mai mult conteaza de temperaturile la care expui motorul, vechimea lui, tipul lui si tipul de racire.

 

Nu vreau sa par o placa stricata, dar chiar ar fi bine sa respecti ce spune manualul. (btw: ai vrut sa zici "depinde" in loc de "conteaza" cred :) )

 

Daca fabrica recomanda 10W-40 nu vad nici un motiv sa pui 15W-50 decat nu stiu,daca stai intr-o zona cu temperaturi foarte ridicate constant, prin Africa undeva.....

 

Eu mi-am schimbat motorul la motocicleta, recent, si am pus intai (de proba) Motul 5100 10W-40 (desi manualu recomanda 15W-50). L-am pus pt ca n am gasit in momentu ala 15W-50. De atunci merg cu uliul ala (10W-40) (adica de 3 saptamani). Dar intentionez sa-l schimb urgent...cu 15W-50 (cat recomanda manualul).Nu e problema acum,pt ca oricum inca e rece afara, dar vreau sa-l schimb.

 

Important e sa pui vascozitatea impusa de manual si sa-l verifici MEREU, REGULAT. Asta e mai important decat daca pui Motorex,Motul, Bel Ray etc... (parerea mea)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manualu' e ala de l-a pus Cesar ca si eu l-am avut tot in portugheza.

 

Deci cand aud ca nu merge decat 15W50 ma ia capu'. Vedeti clar acolo ca merg toate, merge si ulei de la bunica. Plus ca manualu' e facut acum 13 ani, probabil cel mai bun ulei pe piata era Castrol R4 Superbike ala....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In specificatiile de pe kawasaki.com pentru ZX-9R F se mentioneaza 10w40; conform manualului de utilizare se pot pune si alte vascozitati in functie de temperaturile de afara, conform graficului:

 

79287801.jpg

 

Eu merg pe Motul 300v 10w40 de aproape 4 ani si nu am avut nici cea mai mica problema. E drept totusi ca schimb uleiul dupa cam 4000 de km, cu tot cu filtru de fiecare data.

Editat de X-eL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

......................

Grija mare la strangerea suruburilor de la carena. Foloseste o cheie dinamometrica si strange la valorile din manual ca altfel face implozie motorul si creeaza o mica singularitate. :wacko: :wacko: :wacko: Nu chiar tot ce scrie in manual se urmareste la sange. Unele chestii sunt sfinte, altele necesita interpretare si documentatie din alte parti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai perfecta dreptate la capitolul cultura moto. Intretinerea nu consta doar din schimb ulei si placute.

 

Remarca o mentin in continuare. Nu imi place cand aud idei neavizate cand sunt intentionate ca sfaturi la fel de ieftine ca sarcasmul. De carena lui Crazy nu comentez. Nu i-am vazut vreodata motorul dar parca e un 916 sau 996 ce nu sunt tocmai ducati pentru romani.

 

Imi cer scuze pentru offtopic. Inca o data, frumos motor. Ca si curiozitate, are ceva spatiu de pus lucruri mici sub seaua pasagerului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

JCDenton: tu parca ai avut un VFR 800 albastru,nu? Generatia '98-'02. Cum de-ai trecut de la ala, la asta...

 

Ca-n esenta,sunt cam la fel de vaci ambele :) Ce te-a nemultumit la VFR?

Ca nu tragea si era cu 40 de kg mai grea,cred ca de aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...