Andrei/KLX Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 CAPRA MEA VERDE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 cat a fost pestele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Frumoasa. Ai cumparat-o de noua, sau sh? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budulea Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Ce supermoto fain ar iesi din motoreta asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei/KLX Postat Martie 31, 2013 Autor Share Postat Martie 31, 2013 5300 Euro noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Tare. Sa o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Cum se mai comporta jucaria? Spune-ne ceva date despre ea, cum se comporta la drum, cam ce autonomie ai cu un rezervor (consumul de benzina). Este de doua persoane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei/KLX Postat Noiembrie 23, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2013 Cum se mai comporta jucaria? Spune-ne ceva date despre ea, cum se comporta la drum, cam ce autonomie ai cu un rezervor (consumul de benzina). Este de doua persoane? "Jucaria" nu prea e jucarie la 140kg. Pe asfalt se simt crampoanele, saua e tare si ingusta in partea din fata, dar suspensia e moale. Frana fata nu e brutala si incepe sa vibreze cand e aproape de a se bloca roata, frana spate pe de alta parte nu se prea simte si nu da nici un semn inainte de a se bloca. Pe teren accidentat trage ca un tractoras, are forta, dar acceleratia nu surprinde, e liniara, nu ii prea plac noroiul adanc si pietrisul fin. E de 2 locuri, dar pasagerul e bine sa fie de maxim 50Kg, altfel va sta cu fundul pe geanta cu scule sau cu picioarele atarnand pentru ca scaritele pasagerului sunt amplasate foarte sus. Rezervorul este de numai 7,7 litri, consumul de vara cand e cald e de 3,1 L/100Km adica o autonomie de aproape 250Km cu un plin, consumul de toamna si primavara e de 3,5 L/100Km adica o autonomie de 220Km cu un plin. La aproape 6000Km, 70% asfalt si 30% teren mai mult sau mai putin accidentat, anvelopa spate mai avea profil pe mijloc doar 3mm asa ca am schimbat-o. Uitati aici anvelopa noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 Marfa de tot, chiar daca poate sunt optiuni mai bune la banii astia, tot asta imi captase atentia. Am fost aproape sa imi iau una si eu, dar nu am reusit sa dau nici una dintre vechituri ca sa pun de un avans sanatos si ca nu am vrut sa ma intind cu rate & dobanzi, am renuntat o vreme la idee. Cred ca se descurca pe orice drum si e f distractiva, mai ales ca are o greutate destul de mica (e drept ca se putea si mai bine). Banuiesc ca masa maxim admisa e 140 kg +~150kg nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei/KLX Postat Noiembrie 23, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2013 Marfa de tot, chiar daca poate sunt optiuni mai bune la banii astia, tot asta imi captase atentia. Am fost aproape sa imi iau una si eu, dar nu am reusit sa dau nici una dintre vechituri ca sa pun de un avans sanatos si ca nu am vrut sa ma intind cu rate & dobanzi, am renuntat o vreme la idee. Cred ca se descurca pe orice drum si e f distractiva, mai ales ca are o greutate destul de mica (e drept ca se putea si mai bine). Banuiesc ca masa maxim admisa e 140 kg +~150kg nu? Masa proprie e 140Kg, masa maxim admisa e 319Kg conform talonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 DaSchmutz cred ca a vrut sa intrebe de sarcina maxima ... O alta optiune in segmentul asta e Honda CRF 250 l . Tot de 250, tot inmatriculabila, tot pentru off road. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Sau Yamaha WR250R, care pare sa fie cea mai buna din segmentul asta... Vezi aici un comparativ: http://www.motorcycle-usa.com/276/15787/Motorcycle-Article/2013-Yamaha-WR250R-Comparison.aspx Din pacate, nu se vand pe la noi si nu inteleg de ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 CAPRA MEA VERDE Smart choice! Cum s-ar comporta asta mic cu 100kg pe el? Are cuplu destul? Cutia e scurta, fenteaza bine lipsa de cilindree? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei/KLX Postat Decembrie 16, 2013 Autor Share Postat Decembrie 16, 2013 Cutia e lunga la inceput, treptele de viteza 1, 2, si devine scurta in treptele superioare 5, 6. Raportul final stock e 14/42 adica 3, asta inseamna 150Kg forta la roata in treapta 1 la 7000Rot/Min. Eu am avut 14/50 adica 3,571, si mi se pare cel mai bun compromis forta vs viteza, 178Kg forta la roata in treapta 1 la 7000Rot/Min, viteza maxima 127Km/h. Acum am 13/50 adica 3,846, rapoartele sunt acum cu adevarat scurte, 191Kg forta la roata in treapta 1 la 7000Rot/Min, viteza maxima 115Km/h. La 100Kg ale mele nu simt lipsa de forta, dar putere nu are decat 18Cp la roata la 8000Rot/Min, acceleratia e liniara si nu e brutala nici in treapta 1 de viteza. Cel mai bine trage intre 5000 si 8000Rot/Min, sub 4000Rot/Min vibreaza la accelerare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Cutia e lunga la inceput, treptele de viteza 1, 2, si devine scurta in treptele superioare 5, 6. Raportul final stock e 14/42 adica 3, asta inseamna 150Kg forta la roata in treapta 1 la 7000Rot/Min. Eu am avut 14/50 adica 3,571, si mi se pare cel mai bun compromis forta vs viteza, 178Kg forta la roata in treapta 1 la 7000Rot/Min, viteza maxima 127Km/h. Acum am 13/50 adica 3,846, rapoartele sunt acum cu adevarat scurte, 191Kg forta la roata in treapta 1 la 7000Rot/Min, viteza maxima 115Km/h. La 100Kg ale mele nu simt lipsa de forta, dar putere nu are decat 18Cp la roata la 8000Rot/Min, acceleratia e liniara si nu e brutala nici in treapta 1 de viteza. Cel mai bine trage intre 5000 si 8000Rot/Min, sub 4000Rot/Min vibreaza la accelerare. Care este consumul mixt/urban/ off road, cu rapoartele originale? Cum a evoluat consumul pe masura ce ai schimbat raportul final la 14/50 si apoi la 13/50??? Cum il simteai in off road pe urcari cu raportul original??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei/KLX Postat Decembrie 17, 2013 Autor Share Postat Decembrie 17, 2013 Cu raportul original consumul pe asfalt era de 2,5L/100Km la o viteza medie de 90Km/h, in off road si urban nu l-am calculat niciodata. Cu raportul original pe urcari abrupte era greu de controlat si trebuia patinat mult ambreiajul si pornirile in rampa pe off road erau o problema, simteam ca lipseste o treapta de viteza. Cu raportul 14/50 consumul pe asfalt era de 3L/100Km la o viteza medie de 95Km/h. Nici o problema in off road in afara de urcari abrupte cu bolovani sau cu trepte. Cu raportul actual de 13/50 consumul pe asfalt il estimez la 3,3L/100Km la o viteza constanta de 90Km/h. Acum nu mai sunt probleme in off road, desi uneori tot mai trebuie patinat ambreiajul. Pentru calculul rapoartelor si a vitezei maxime recomand: www.gearingcommander.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Multumesc pentru informatii!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 (editat) 5300 Euro noua. Vad ca asta e pretul de lista. Andrei, nu ai incercat sa negociezi putin cu ei? Editat Decembrie 26, 2013 de robertkiran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foyosu' Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 Ce supermoto fain ar iesi din motoreta asta! Asta e a prietenului meu Lok Pare fun ;-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.