silver.alecs Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Salut, am un Suzuki GSXR 600 K7. Sezonul acesta l-am input bine. I-am schimbat bujii, filtru aer, placute frana, lichid frana. Insa , dupa mai multe plimbari, am observat ca nu prea pot controla acceleratia / deceleratia oricat de fin as incerca. Cand ciupesc putin acceleratia, ma da pe spate, si aud roata de pe spate cum scartaie un pic ( probabil din cauza transferului mare de putere ), iar cand ii opresc alimentarea, ma impinge in fata ( si din nou aud roata pe spate cum scartaie ), singurul mod in care pot sa am si eu o plimbare "confortabila" este sa o mentin la aceeasi viteza / turatie, insa in Bucuresti este greu. Initial am crezut ca am lantul prea intins, insa nici vorba de asa ceva. Cu mine pe motor, lantul are un joc de 1-2 cm. Lantul l-am intretinut, l-am uns si l-am curatat ( nu l-am dat niciodata jos de pe motor si nici nu am umblat la roata sa zici ca e descentrata ). Motocicleta o am de 1 an si nu stiu cand i-a fost schimbat lantulultima data. Cineva mi-a mai spus sa mai reglez avansul. Aveti idee de la ce poate fi ? Daca ii cumpar un kit de lant nou, ma va ajuta ? Va multumesc in avans pentru comentariile constructive si informative. Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) e un SS, ai mai mers cu alte mobre? in ce treapta de viteza iti face asa ? sper ca nu faci misto si nici nu esti incepator.. Editat Aprilie 1, 2013 de foxbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Este buna intrebarea baiatului de mai sus.Chiar este prima data cand te urci pe un supersport? Acum nu stiu ce motocicleta ai tu doar una cu turbo mai poate rupe aderenta cu scartit la o ciupeala de acceleratie. Intrebarea mea este ce anvelopa ai pe spate si ce presiune ai in ea? Este bine totusi sa faci o verificare a injectiei.,si daca tot se pare ca te depaseste atunci se poate softa sa nu mai ai putere...sau cumpara o moto pentru capacitatile tale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 In ce treapta face asa si cel mai important, DE CAND face asa? Adica, pana acum n-ai mai observat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silver.alecs Postat Aprilie 1, 2013 Autor Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) Este cea de-a doua motocicleta. Am avut un GS500F inainte. Merg pe ea de aproape un an, si am facut drumuri in afara. Inainte nu mi se parea mersul atat de inconfortabil, insa acum cred ca s-a agravat. Treapta a doua este cea pe care o folosesc cel mai des. Editat Aprilie 1, 2013 de silver.alecs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 P.s. - nu exista reglaj de avans la motocicleta aia. In ce treapta de viteza face asa? Tu mergi numai in treapta 1 in oras? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silver.alecs Postat Aprilie 1, 2013 Autor Share Postat Aprilie 1, 2013 .s. - nu exista reglaj de avans la motocicleta aia. In ce treapta de viteza face asa? Tu mergi numai in treapta 1 in oras? Folosesc treapta intai sa plec de pe loc si schimb imediat treapta a doua. Am uitat sa mentionez ca de obicei mi se intampla pe la 50 km/h. Nu stiu daca are importanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 o fi avand Nitro ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silver.alecs Postat Aprilie 1, 2013 Autor Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) fi avand Nitro ... Nitro ? Daca incercai o gluma, sa stii ca ai gresit threadul. Editat Aprilie 1, 2013 de silver.alecs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Folosesc treapta intai sa plec de pe loc si schimb imediat treapta a doua. Am uitat sa mentionez ca de obicei mi se intampla pe la 50 km/h. Nu stiu daca are importanta. Tu ori faci misto, ori chiar nu intelegi.. 50km/h IN CE TREAPTA???????? ARE MARE IMPORTANTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 instalatie de aia de fasta & furios:)) cu butelie de no2:)) eii glumesc si eu .. din ce spui tu e normal sa traga un SS . acuma nu poate sti nime cat "de greu" esti la mana dreapta .. tine de finete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silver.alecs Postat Aprilie 1, 2013 Autor Share Postat Aprilie 1, 2013 Tu ori faci misto, ori chiar nu intelegi.. 50km/h IN CE TREAPTA???????? ARE MARE IMPORTANTA! Intre 40 si 60 km/h treapta a doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan1 Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Nu stiu daca raspunsul pe care il astepti il gasesti aici..lumea are chef de mistouri..recomandarea mea e sa te duci la un service si vezi acolo care e treaba nu costa nimic sa se uite la ea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silver.alecs Postat Aprilie 1, 2013 Autor Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) u stiu daca raspunsul pe care il astepti il gasesti aici..lumea are chef de mistouri..recomandarea mea e sa te duci la un service si vezi acolo care e treaba nu costa nimic sa se uite la ea . Imi poti recomanda te rog frumos un service ? Eu de obicei am apelat la MotorTeam si la ElfWorkshop cand am avut nevoie, insa nu as vrea sa dau 100 Ron pe constatare si sa imi spuna ca trebuie sa schimb kit-ul de lant. Editat Aprilie 1, 2013 de silver.alecs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Intre 40 si 60 km/h treapta a doua. GIZAS!! Daca e in treapta a II-a intre 40 si 60 la ora este ABSOLUT NORMAL! Du-te in treapta 3 si ai scapat de problema. Eu cred ca ai chef de glume sau n-ai treaba in seara asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan1 Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Ai pm . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 am primit intrebari de genul de la un prieten care nu era obisnuit cu o sportiva....imi spunea ca e prea brutala....altii se vaita de lipsa de putere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silver.alecs Postat Aprilie 1, 2013 Autor Share Postat Aprilie 1, 2013 GIZAS!! Daca e in treapta a II-a intre 40 si 60 la ora este ABSOLUT NORMAL! Du-te in treapta 3 si ai scapat de problema. Eu cred ca ai chef de glume sau n-ai treaba in seara asta. Probabil ca nu am atat de multa experienta ca si tine. Acesta este motivul pentru care am vrut sa ma informez. Mi se pare ca s-a agravat problema sezonul asta. P.S. - Nu am chef de glume in seara asta. Voi incerca sa tin cont de sfaturile pe care mi le-ati dat in aceasta seara si am sa ma duc la un mecanic sa vad si el ce parere are, oricum trebuie sa merg ca am probleme cu senzorul de la indicatorul de viteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_86 Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Nare domle nimic asa face suzuki e mai nervoasa din fire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciureanu Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 tu mergi cu 2 trepte prin oras... smart. ia ti un maxiscuter , schimba automat :> si nici nu o da in burn-uri. eu cred ca te plictisesti grav cu asemenea post ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Nu s-a agravat nimic. Daca zici ca ai mai avut motocicleta presupun ca stii si sa conduci una. Ai zis ca pleci de pe loc cu treapta I apoi imediat schimbi a II-a.. cand ajungi in a II-a accelerezi pana pe la 40-50 la ora si schimbi imediat in a III-a. Nu ai de ce sa mergi in treapta a doua constant. Cea mai flexibila treapta de viteza de obicei este treapta a III-a, foloseste-o cu incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutpopoiu Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 mana ta nu e destul de fina cu acceleratia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silver.alecs Postat Aprilie 1, 2013 Autor Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) u mergi cu 2 trepte prin oras... smart. ia ti un maxiscuter , schimba automat :> si nici nu o da in burn-uri. eu cred ca te plictisesti grav cu asemenea post ) Răutacioși sunteți. Ma asteptam la ceva mai constructiv, insa ca de obicei, se mai gaseste cate unu. Nu am spus nicaieri ca merg doar cu 2 trepte in oras. As vrea sa te vad cu ce viteza mergi cand e aglomeratie. Sau tu esti unul din aia care o taie pe contrasens si depaseste tot ? Nu s-a agravat nimic. Daca zici ca ai mai avut motocicleta presupun ca stii si sa conduci una. Ai zis ca pleci de pe loc cu treapta I apoi imediat schimbi a II-a.. cand ajungi in a II-a accelerezi pana pe la 40-50 la ora si schimbi imediat in a III-a. Nu ai de ce sa mergi in treapta a doua constant. Cea mai flexibila treapta de viteza de obicei este treapta a III-a, foloseste-o cu incredere. Iti multumesc pentru sfat. Editat Aprilie 1, 2013 de silver.alecs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Verifica daca ai joc la mansonul de acceleratie. Daca nu vrei o comanda on/off pt gaz, lasa-i putin joc. Fa-i reglajul dupa cum te simti cel mai bine in mers, o data, de doua ori, pana gasesti jocul care sa se potriveasca cu stiul de mers si traseele pe care le facci. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) Nu conteaza ce free play ai la acceleratie ideea este ca... cu cat ai jocul mai mare de cat normal, cu atat iti va fi mai greu sa accelerezi mai fin.Pana la urma totul se rezuma la mana si pilot.Totusi in treapta a 2a pe la 50km/ora un 600 are 4/5000 de turatii,adica este putin departe de cuplu sa traga"foarte tare sa rupa aderenta. Nici hayabusa mea in aceste conditii nu rupe aderenta . Eu vad lucrurile asa.Ca sa se intample totusi asa ceva sunt cateva lucruri care ar produce asta. O calcatura foarte scurta la lant O anvelopa veche, uzata,cu presiune foarte mare. O temperatura rece afara si eventual umezeala la sol. Dar nu in ultimul rand o problema de injectie cu lag si explozie mare in acceleratie, fara posibilitate deva accelera liniar,dar mi- e greu sa cred pentru un 600 PS.Se pot scrie in soft alte valori pentru avans,dar ai fi primul 600 la care se scoate avans ca este prea violenta!!!! Editat Aprilie 2, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.