Black_wolf Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) moto :636 din 2002 revizie efectuata in ianuarie(schimb ulei+ filtre + furca servisat+rulmenti,frine+multa altele) de pe 2 Martie pina a nins din nou a mers impecabil!aproximativ 500 km in regim urban apoi a inundat cilindrul4 (schimbat bujie+bobina)verificat cuiul ponto(inchide) a mers bine 20-30 km dupa care a incebup sa mearga imprastiat. facut sincronizare.merge tot prost. schimbat toate bobinele de inductie ,verificat pompa de benzina ,filtru,fascicolul de cabluri care alimenteaza bobinele. desfacut carburile (nu au nici macar o scama)+ masurat compresie(e in limite normale conf cartii) jegul asta de motor in continuare merge prost!parca nu se alimenteaza. aseara am ajuns cu el mergand bine pina in capul strazii unde locuiesc si iar a inceput sa se opreasca (in mers) ce mortii lui poate sa aibe? Editat Aprilie 4, 2013 de Black_wolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Pompa de benzina sau un cablaj cu contact imperfect? Nu stiu modelul tau, dar la gsxr-ul unui coleg era de vina mufa de la pompa de benzina, nu faceau pinii contact bine. Cand mergea bine, cand intrerupt, cand murea in mers... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Nivelul la caburatoare este reglat corect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Aprilie 4, 2013 Autor Share Postat Aprilie 4, 2013 Pompa de benzina sau un cablaj cu contact imperfect? Nu stiu modelul tau, dar la gsxr-ul unui coleg era de vina mufa de la pompa de benzina, nu faceau pinii contact bine. Cand mergea bine, cand intrerupt, cand murea in mers... alta verificare decat aceea in care scoti furtunul din bateria de carburatoare sa vezi daca baga pompa nu stiu cum sa fac. Nivelul la caburatoare este reglat corect? a fost verificat de carburatorist care a spus ca e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) In manual nu gasesti un debit de X litri / minut? Ala il poti verifica cu furtunul intr-o sticla de 1-2 litri si un cronometru (pe telefon), vezi in cat timp umple sticla si faci calculul la minut. Are ceva senzori pe motor sau evacuare? CDI-ul ai cum sa-l verifici? Nu ma pricep prea bine la mobre, dar principiul de functionare e acelasi la orice motor otto... p.s: compresia cum s-a masurat, cu motorul cald sau rece? A iesit egala pe toti cilindrii? Editat Aprilie 4, 2013 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Aprilie 4, 2013 Autor Share Postat Aprilie 4, 2013 In manual nu gasesti un debit de X litri / minut? Ala il poti verifica cu furtunul intr-o sticla de 1-2 litri si un cronometru (pe telefon), vezi in cat timp umple sticla si faci calculul la minut. Are ceva senzori pe motor sau evacuare? CDI-ul ai cum sa-l verifici? Nu ma pricep prea bine la mobre, dar principiul de functionare e acelasi la orice motor otto... p.s: compresia cum s-a masurat, cu motorul cald sau rece? A iesit egala pe toti cilindrii? compresia afost masurata u motorul rece si nu are valori perfect egale intre cilindri dar nu cred ca asta e pb in cazul de fata. nu are senzori gen sonda lambda iar CDI ul daca crapa nu mai mergea de loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutpopoiu Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 daca afli poate mi zici si mie ca si eu am unu si doamne fereste poate mi se intampla la fel vreodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Aprilie 4, 2013 Autor Share Postat Aprilie 4, 2013 daca afli poate mi zici si mie ca si eu am unu si doamne fereste poate mi se intampla la fel vreodata hahahahahahah o sa scriu aici ce rezolvare are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Verifica galeriile de admisie, cele de cauciuc dintre carburatoare si motor. Daca sunt crapate si trage aer fals pe acolo, poate face pe nebuna si restul sa fie in regula. Nu se alimenteaza pana la o anumita turatie sau in toata plaja face figuri? Daca stai pe loc si o turezi in gol urca in ture cum trebuie? Coboara repede sau incet si mai ramane agatat la vreo turatie anume? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Incearca si cu alte fise.. poate una este intrerupta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Nu perfect egale, dar cat de cat apropiate... nu stiu valorile pt mobra ta, dar daca dau un exemplu: compresie ok 8-8-8... si pe al 4lea cilindru 6-7 (sau chiar mai mica), atunci e o problema. Desi totusi nu cred ca din cauza compresiei sa moara motorul in mers... Senzori de axa, de detonatie... nu obligatoriu Lambda. Momentele cand motorul merge prost (moare) le poti asocia cu ceva? Gen groapa, acceleratie, frana de motor, curba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Aprilie 4, 2013 Autor Share Postat Aprilie 4, 2013 Verifica galeriile de admisie, cele de cauciuc dintre carburatoare si motor. Daca sunt crapate si trage aer fals pe acolo, poate face pe nebuna si restul sa fie in regula. Nu se alimenteaza pana la o anumita turatie sau in toata plaja face figuri? Daca stai pe loc si o turezi in gol urca in ture cum trebuie? Coboara repede sau incet si mai ramane agatat la vreo turatie anume? "burdufele" alea sunt ok. de mers merge normal pina se opreste. adica urca bine in ture si coboara la fel de bine DAR dupa cativa km pur si simplu parca ramane fara gaz (rezervorul nu face vid,lucreaza supapa de buson) am incarcat si fara filtru de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) Interesant faptul ca a inceput sa se manifeste asa dintr-o data. Tind sa cred ca ceva se blocheaza pe acolo pe traseul de alimentare cand si cand. Eventual ce poti incerca, cand sesizezi ca da sa moara, trage socul repede. Daca se tureaza si ramane turata, teoretic e problema in carburi, daca moare chiar si cu benzina de pe traseul de soc, atunci e inainte de carburi, pe pompa undeva. Eventual incearca sa fii pe faza si la bord, daca face ceva figuri, gen iti cade curentul / turometrul dintr-o data, caz in care poate fi un contact imperfect la releul de pornire, am mai vazut problema asta pe un R6 si puteai sa juri ca are un pitic mic si negru in ea. Murea din senin cand iti era lumea mai draga. Editat Aprilie 4, 2013 de RedFox200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Aprilie 4, 2013 Autor Share Postat Aprilie 4, 2013 Interesant faptul ca a inceput sa se manifeste asa dintr-o data. Tind sa cred ca ceva se blocheaza pe acolo pe traseul de alimentare cand si cand. Eventual ce poti incerca, cand sesizezi ca da sa moara, trage socul repede. Daca se tureaza si ramane turata, teoretic e problema in carburi, daca moare chiar si cu benzina de pe traseul de soc, atunci e inainte de carburi, pe pompa undeva. Eventual incearca sa fii pe faza si la bord, daca face ceva figuri, gen iti cade curentul / turometrul dintr-o data, caz in care poate fi un contact imperfect la releul de pornire, am mai vazut problema asta pe un R6 si puteai sa juri ca are un pitic mic si negru in ea. Murea din senin cand iti era lumea mai draga. la faza cu turometru esti ft aproape am montat un kit bixenon si unul din balasti e inghesuit in fata bordului (intre parbriz si bord) si de cateva ori o data cu aprinderea luminilor cade si acul turometrului la zero si ramane acolo. am asociat pb asta ca fiind ceva "interferente " intre bord si balast. deci verificam sii releul de pornire.dar releul ala functioneaza tot timpul sau doar la pornire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) Tot timpul, pe acolo trece practic plusul spre motor. Daca acolo sunt probleme, iti moare pur si simplu motocicleta. Cat despre turometru este destul de ciudat. Nu sunt in masura sa spun daca poate exista o astfel de interferenta, desi intr-adevar curentul generat de balast e destul de mare. Tind sa cred ca totusi este un contact imperfect undeva. Tie in mers iti poate da senzatia de alimentare proastra, deoarece dupa ce ii taie scanteia, tu daca tragi de acceleratie tot ai impresia ca se mai intampla ceva acolo deoarece roata inca invarte motorul si inca genereaza vacuum. Editat Aprilie 4, 2013 de RedFox200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 kitul ala (ma rog, kiturile) cum sunt alimentate? oricum nu de acolo e buba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Aprilie 4, 2013 Autor Share Postat Aprilie 4, 2013 kitul ala (ma rog, kiturile) cum sunt alimentate? oricum nu de acolo e buba... din mufele existente pt faruri + un cablu de + tras separat de la baterie (au fost montate de un electrician) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Desi nici eu nu cred sa fie de acolo problema... stiu ca te-ai plans de xenon, ia incearca sa-l scoti si sa mergi o zi fara el (pui halogenul la loc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_bro Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 eu cred ca problema electrica: verifica toate legaturile la masa, nu e normal sa cada turometrul pe zero cand aprinzi farurile. asta e simptoma de masa intrerupta. daca era interferenta su balastul xenoanelor, indica aberatii, dar nu cadea pe zero. la fel se poate intampla si cu alte conexiuni la masa. succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Player1 Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Dupa ce moare mai pleaca la automat? Ai avut vreodata probleme de incarcare? Ai verificat daca releul incarca corect bateria (intre 13.5-14.5 la 3500 de ture)? Ai verificat fusebox-ul, sa nu ai vreo siguranta cu contacte oxidate? Am avut o problema asemanatoare pe ZZR cu papucii de la bobine. Din cauza faptului ca airboxul era direct langa bobine (deasupra lor) si al dracu de greu de pus la loc, cateodata mutam din loc cate un papuc. In timp ala s-a slabit si s-a oxidat. In mers cand ii veneau hachitele fie murea direct fie schelalaia si mergea in 2 pistoane. Alta problema care se manifesta oarecum similar cu a ta: un releu de incarcare care atunci cand se incalzea nu mai incarca. Dupa cateva minute de mers, motorul mergea din ce in ce mai prost, scadeau luminile in intensitate si pana la urma se oprea. Din cauza releului care avea o problema atipica. Perverse creaturi... Oricat de pulbere ar fi carburatia, nu ti se opreste motorul din senin. Ce ai tu acolo nu cred ca e de la carburatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Ba se poate opri si aproape din senin, cand nu mai culiseaza cuiele cum trebuie, scade nivelul subit si chestii de genul asta. Am patit pe un GPX. La accelerari puternice ma trezeam ca moare sub mine. Pana am incercat faza cu socul, ramanea cat de cat pornit, pana isi reveneau toate cele pe acolo si se umplea din nou camera. Si nu se intampla tot timpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Interesant faptul ca a inceput sa se manifeste asa dintr-o data. Tind sa cred ca ceva se blocheaza pe acolo pe traseul de alimentare cand si cand. Eventual ce poti incerca, cand sesizezi ca da sa moara, trage socul repede. Daca se tureaza si ramane turata, teoretic e problema in carburi, daca moare chiar si cu benzina de pe traseul de soc, atunci e inainte de carburi, pe pompa undeva. Eventual incearca sa fii pe faza si la bord, daca face ceva figuri, gen iti cade curentul / turometrul dintr-o data, caz in care poate fi un contact imperfect la releul de pornire, am mai vazut problema asta pe un R6 si puteai sa juri ca are un pitic mic si negru in ea. Murea din senin cand iti era lumea mai draga. Nu vreau sa ma contrazic dar sunt cateva inadvertente in ce zici tu. 1. - La majoritatea motoarelor incalzite daca tragi socul se opresc instant. Deci metoda de testare nu e tocmai buna. 2. Releul de pornire nu are nici o legatura, dar absolut deloc cu functionarea motorului dupa ce acesta a pornit. Ala alimenteaza electromotorul si-atat. Tu faci confuzie, exact langa releul de pornire este pusa de obicei si siguranta principala de 30A, dar care nu are absolut nimic de-a face cu releul. Daca siguranta aia face figuri, sau soclul unde e montata.. care intamplator e langa releul de pornire, face contact imperfect atunci pot aparea intreruperi totale ale tensiunii de alimentare pe toata motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Aprilie 4, 2013 Autor Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) tot ce a fost facut pina acum a fost aproape exclusiv pe partea de alimentare cu benzina(carburatoare) de maine (ca nu am motorul la mine azi) o sa plec pe zona de electrica si va tin la curent ce si cum . daca aveti hinturi pt mine va rog sa le expuneti inca o data mentionez faptul ca pb a survenit dupa o PAUZA DE O SAPTAMANA.timp in care motorul a stat parcat in atelier(ferit de ploaie si frig) Editat Aprilie 4, 2013 de Black_wolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Nu vreau sa ma contrazic dar sunt cateva inadvertente in ce zici tu. 1. - La majoritatea motoarelor incalzite daca tragi socul se opresc instant. Deci metoda de testare nu e tocmai buna. 2. Releul de pornire nu are nici o legatura, dar absolut deloc cu functionarea motorului dupa ce acesta a pornit. Ala alimenteaza electromotorul si-atat. Tu faci confuzie, exact langa releul de pornire este pusa de obicei si siguranta principala de 30A, dar care nu are absolut nimic de-a face cu releul. Daca siguranta aia face figuri, sau soclul unde e montata.. care intamplator e langa releul de pornire, face contact imperfect atunci pot aparea intreruperi totale ale tensiunii de alimentare pe toata motocicleta. Da, la partea cu releul este omisiunea mea, soclul in sine poate face figuri si de acolo lipsa de alimentare generala. La partea cu socul treaba sta cam asa.... da, intr-adevar daca tragi socul la un motor incalzit ai sanse sa moara, datorita faptului ca traseul socului alimenteaza cu mai multa benzina, DAR daca exista o problema de alimentare pe traseul principal, si cand da sa moara tragi socul, in teorie benzina de pe traseul de soc va suplimenta lipsa de benzina de pe traseul principal. Am zis sa faca asta de test deoarece am mai patit asa ceva. Nu spun ca se aplica la toate motoarele. Si daca se aplica iti poti da oarecum seama sau poti elimina o necunoscuta. Gresesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Player1 Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Dar nu si de praf si alti agenti care au tendinta sa oxideze contacte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.