alin_zbr Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Salut. De cand am cumparat moto (max 2 luni) se aude o bataie la cilindrul spate. Asta doar in momentul in care o pornesc, moto fiind rece. Dupa vreo 4-5 minute de mers, bataia scade in intensitate pana in momentul in care dispare definitiv. Este exact ca in video atasat. La moto am facut urmatoarele: 1. schimbat ulei, pus Motul 5100 10w40 2. schimbat filtru de ulei 3. reglat jocul la supape (culbutorii) 4. sincronizat carburatoarele 5. schimbat bujii Care sa fie problema? Oare daca este vreun simering defect se aude asa? Sau sa fie bataie de bolt, sau nu are ungere buna la iceput.. Nu stiu. Astept pareri. Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PH19KiD Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Fugi la un mecanic bun! Lasa forumul. Succes! P.S. Nu o mai porni pana nu o vede un mecanic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Cred ca e lantul de distributie! Defapt mai mult ca sigur e lantul de distributie dupa cum suna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Aprilie 9, 2013 Autor Share Postat Aprilie 9, 2013 Ala nu se aude ca un zdranganit? Cum sa bata el asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 personal asa imi pare, ca si cum lantul de distributie ar fi foarte foarte slobod...desi, evident, e o parere neavizata nu strica sa verifici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Aprilie 11, 2013 Autor Share Postat Aprilie 11, 2013 Desfacut astazi chiulasa si cilindrul... Parere foarte buna a mecanicului despre motor. Nu are uzura deloc la axul cu came, culbutori, supape, camasa silindrului, piston. Totusi, inca nu si-a dat seama de unde bataia aia urata. Am facut o poza cu ce ni s-a parut putin ciudat, in sensul ca se vad pe vilbrochen culori ciudate, ca si cum acolo ar fi temperaturi foarte ridicate. Cum vi se pare? De asemenea, biela are ceva joc daca o misti in lateral, adica in axa vilbrochenului. Cam de 5 mm sus daca tii de piston. E normal sau aia sa fie buba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Eu aud batai infundate...pare ceva cu rezonanta in carter, este posibil sa fie o uzura in cuzineti de arbore. Trebuie verificat si jocul radial al cuzinetilor de biela. Daca zgomotul este mai ascutit este un joc mare bolt\piston, dar spui ca la piston ai ajuns si este OK!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_joe Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Ai toate tolerantele vilbrochenului in manual la pag.2-7. Culorile de care amintesti sunt si la mine, cred ca sunt urme ale procesului de calire la care a fost supus vilbrochenul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian ionescu Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Desfacut astazi chiulasa si cilindrul... Parere foarte buna a mecanicului despre motor. Nu are uzura deloc la axul cu came, culbutori, supape, camasa silindrului, piston. Totusi, inca nu si-a dat seama de unde bataia aia urata. Am facut o poza cu ce ni s-a parut putin ciudat, in sensul ca se vad pe vilbrochen culori ciudate, ca si cum acolo ar fi temperaturi foarte ridicate. Cum vi se pare? De asemenea, biela are ceva joc daca o misti in lateral, adica in axa vilbrochenului. Cam de 5 mm sus daca tii de piston. E normal sau aia sa fie buba? Daca ai bataie pe verticala in biela unde se prinde pe fusul maneton (adica unde se prinde pe arborele cotit) ai clar cuzinetii dusi.A avut lipsa ungere la un moment dat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Aprilie 11, 2013 Autor Share Postat Aprilie 11, 2013 Toate opiniile binevenite. da, sunt bătăi înfundate. pistonul e în regula. oricum, mâine va sta mecanicul mai mult de el și va lua totul pe rand. Am verificat ambreiajul și nu e el de vina. Nu se simte nimic la debreiere. culorile de pe vilbrochen sunt în regula? Înca nu am desfacut pana la cuzineții de arbore, dar poate fi și ăsta un motiv pentru bătaie. Pana am terminat de scris au mai apărut câteva răspunsuri. scriu de pe telefon. scuze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Verifica cuzineti de biela. Palierul nu prea bate,si pana se uzeaza palierul cei de la biela sunt foaie de hartie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Aprilie 12, 2013 Autor Share Postat Aprilie 12, 2013 azi am dat din nou o tura pe la mecanic. din spusele lui problema este de la ghidul supapei de evacuare, avand uzura mai mare decat in manual. tragand supapa cam 3 cm si miscand-o lateral, jocul este cam de 0,8-1 mm, in conditiile in care in manual limita acestui joc este de 0,1 mm (stem-to-guide clearance, vezi atasamentele "limite supape" si "masurare supape"). Poate fi asta cauza bataii? Si inca o nelamurire: marimile ghidurilor supapelor sunt identice (guide inside diameter din "limite supape"). in atasamentul "chiulasa-explozie", piesa 2 este ghidul pentru admisie. Nu apare insa ghidul pentru evacuare. Tinand cont ca au aceleasi dimensiuni, este una si aceeasi piesa? Se potriveste si pe evacuare? Multam. masurare supape.pdf limite supape.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 La ce mecanic ai fost? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Aprilie 13, 2013 Autor Share Postat Aprilie 13, 2013 andrei de la moto extreme cristian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kris Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 eu zic sa mai consulti si alt mecanic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Aprilie 13, 2013 Autor Share Postat Aprilie 13, 2013 Am mai consultat și tocmai de asta am ajuns acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 De obicei cand pornesti un motor rece si are bataie care scade in intensitate destul de repede sunt de vina cuzinetii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Aprilie 15, 2013 Autor Share Postat Aprilie 15, 2013 Am masurat astazi cotele pistonului, cilindrului, boltului, supapei de evacuare si ghidului acesteia. Toate piesele sunt in parametrii, in afara de ghidul supapei de evacuare, care a depasit cota de acceptabilitate cu aproape 0.02 mm. (in manual jocul dintre supapa si ghid trebuie sa fie maxim 0,1 mm, la mine fiind 0,12-0,13 mm). Am comandat alt ghid si astept sa vad daca asta e solutia problemei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 daca bataia dispare dupa ce motorul se incalzeste este lantul de distributie...intinzatorul nu isi mai face treaba! dar intinzatorul este destul de simplu de verificat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Mai 1, 2013 Autor Share Postat Mai 1, 2013 l-am verificat și funcționează bine. Nu se blochează și are cursa până în capăt. nu este nici ghidul de supapa de vina... l-am schimbat si tot la fel face. sunt un sac de nervi. urmeaza sa desfacem capacul de la ambreiaj sa vedem daca acolo e problema. cu stetoscopul se pare ca de acolo se aude bataia, nicidecum de la cilindrul din spate. intrebare: este posibil ca bataia sa fie din cauza pieselor 1 sau 6 din atasament? e o bataie sacadata care dispare cand se incalzeste motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MoederNuker Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 colegule , eu nu aud nimic in neregula cu motorul din filmulet, am avut dragstar luat de nou si cam asa se aude Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Mai 1, 2013 Autor Share Postat Mai 1, 2013 si eu am auzit dragstar, dar nu bate asa tare. stiu ca motoarele in V sunt ceva mai zgomotoase, dar nu asa. e ceva in neregula cu el si ii dau eu de cap... trebuie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Nu. Daca ai dinti rupti pe pinion sau pe oala ar bate tot timpul. intrebare: este posibil ca bataia sa fie din cauza pieselor 1 sau 6 din atasament? e o bataie sacadata care dispare cand se incalzeste motorul. Eu cred ca bataia respectiva este din cauza cuzinetilor de biela.Oricum, daca ajungi sa dai bielele jos, cumpara si cuzinetii de palier (ai arborelui) ca sa stii o treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 si eu am auzit dragstar, dar nu bate asa tare. stiu ca motoarele in V sunt ceva mai zgomotoase, dar nu asa. e ceva in neregula cu el si ii dau eu de cap... trebuie! Deci, i-ai dat de cap? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin Calinutz Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Ai rezolvat ceva cu motoru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.