MANNIX-600 Postat Aprilie 18, 2013 Autor Share Postat Aprilie 18, 2013 cand tocmai eram in magazin sa ii cumpar ulei, am sunat un amic (cu un transalp) sa-l intreb ,,care-i mai bun''.. e, si el imi zise ca pe bidon trebuie sa scrie BIKE sau ceva de motociclete, ca ala pentru auto (benzinare) ,,nu e bun''... chiar daca are ACELASI indicativ 10w 40. e ulei ,,special'' de moto??? a mea e din ''92... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 szpetzial..chiar.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 http://www.uleiurimotociclete.com/ro/ http://www.ulei-moto.ro/ulei_moto.php http://www.motovip.ro/produse/Ulei%20si%20Lubrifianti%20Moto/10W40.htm etc... google..best man's friend. better than dog .. Indicativul il iei din manual. Teoretic 10w-40 daca nu-l consuma ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat Aprilie 21, 2013 Autor Share Postat Aprilie 21, 2013 aia au uleiuri ,,speciale'' pentru cine vrea sa fie mai ,,special''... daca pe fiola scrie 10w40... ala e.. numai ca e ,,de firma''... am intrat pe lincurile alea si cand ajungeam la tipul meu de motocicleta, imi aratau ce au, numa' ca pe fiola NU scria nimic ca e SPECIAL de motocicleta.. sau SI PENTRU motocicleta.. ziceau simplu, 10w40.. si in cartea (cartile, ca am doua diferite..) zice 10w40 dar FARA sa se specifice ca ar fi ,,SPECIAL'' pentru motocicleta.. oricum, la care care sunt pentru forja, circuite de viteza, da, e clar, le trebuie ceva ,,de firma'', dedicate.. lat-edit- trebuie acordata cea mai mare circumspectie ,,informatiilor'' date de gogu'.. nu orice da gogu e bun sau folositor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Daca-n Gogu n-ai incredere ce te face sa ai in sfaturile de pe forum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat Aprilie 21, 2013 Autor Share Postat Aprilie 21, 2013 bine punctat! ..pe gogu nu pot sa-l verific.. si nu pot discuta cu el.. sau sa-l f. in g. daca e cazu' ca ma inseala.. e o diferentza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Daca nu are treaba, de ce agata cand schimbi in cazul in care nu e reglat ambreiajul? Serios intreb! n-au sincroane cutiile de viteza de la motociclete. cu un pic de exercitiu nu agata nimic. dar nu e recomandat. ideea e ca daca prin absurd nu putea sa schimbe din cauza ambreiajului nu-i mergea nici o treapta. el are 1 si 2. bine punctat! ..pe gogu nu pot sa-l verific.. si nu pot discuta cu el.. sau sa-l f. in g. daca e cazu' ca ma inseala.. e o diferentza... uleiurile moto, cel putin teoretic, au aditivi EP pentru cutia de viteze... pentru cativa lei in plus iti recomand ulei moto, chiar daca si numai pentru linistea sufleteasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Da bre, da sa se strice asa peste iarna...stand? daca a stat pe langa vreo honda cu siguranta. nu de la stat s-a stricat. trebuie verificat axul, arcul, selectorul, bla-bla, s-a mai scris... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LKss Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 daca a stat pe langa vreo honda cu siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 aia au uleiuri ,,speciale'' pentru cine vrea sa fie mai ,,special''... daca pe fiola scrie 10w40... ala e.. numai ca e ,,de firma''... am intrat pe lincurile alea si cand ajungeam la tipul meu de motocicleta, imi aratau ce au, numa' ca pe fiola NU scria nimic ca e SPECIAL de motocicleta.. sau SI PENTRU motocicleta.. ziceau simplu, 10w40.. si in cartea (cartile, ca am doua diferite..) zice 10w40 dar FARA sa se specifice ca ar fi ,,SPECIAL'' pentru motocicleta.. oricum, la care care sunt pentru forja, circuite de viteza, da, e clar, le trebuie ceva ,,de firma'', dedicate.. lat-edit- trebuie acordata cea mai mare circumspectie ,,informatiilor'' date de gogu'.. nu orice da gogu e bun sau folositor. Frate, daca tu vrei neaparat sa desenezi un cal (ca tot e la moda) si dedesubt sa si scrii "CAL" ca altfel nu ne-am prinde...e altceva! Deci daca din selectie ti se da vascozitatea si tu mai vrei sa scrie si SPECIAL... ai vazut prea multe desene animate Si manualul iti confirma ca nu e special si tot cu BATMAN .. In functie de buget cumperi ce marca vrei, pe spate/eticheta ai mai multe date/descrieri! Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat Aprilie 22, 2013 Autor Share Postat Aprilie 22, 2013 (editat) daca a stat pe langa vreo honda cu siguranta. EXACT asa fuse!! io-te, bre, a dracu', sa-mi strice mie motorul aiurea.. ..la restul celor spuse, am pricipit. iau, pun, incerc sa vedem cum sta treaba. si va spun cum e. lat edit- prin ,,special'' am zis ca NU SCRIE pe fiola PENTRU motociclete. Editat Aprilie 22, 2013 de SUZIE-GSX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Nu scrie,nu scrie,da nici o trotineta desenata nu vazusi!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat Aprilie 27, 2013 Autor Share Postat Aprilie 27, 2013 am vazut!! corespunde. scrie motorcycle 4T. am vrut sa cumpar dar nu avea decat TREI litri, si eu vreau patru. abia astept zilele alea libere sa vad ce zice .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat Iulie 20, 2013 Autor Share Postat Iulie 20, 2013 Salut. Am fost plecat din oras un timp si n'am mai avut timp sa fac ceva. (sa repar sau sa scriu aici) Am cumparat si pus ulei Motul 4T, (si cu motocicleta pe bidon..). TOT NU intra mai sus de a doua. Pentru cine m'a intrebat, nici macar hatzanata si cu motorul oprit NU intra in altceva. Nu intra si pace. Initial am crezut ca s'au produs galme pe undeva si blocheaza la arcurile alea mici pe la selector- pentru a goli tot uleiul am incalzit motorul in cateva curse si am scurs tot- NU era nimic dubios in ulei, gome sau altceva...uleiul era curat. Nu ma dumiresc cum pisica se poate strica ceva la cutie in timp ce motoreta STA- era parcata intr-o curte, fara risc sa cada (nu sunt indoite chestii pe laterala nicaieri..) si cu ghidonul BLOCAT.. repet pentru a doua oara: cu motorul oprit poti schimba toate treptele?! NU... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 acum intreb si eu.... nu cumva, cat a stat mobra in acea curte, s-a urcat cineva pe ea si s-a "jucat", fortand schimbatorul? ca daca aia nu e, aia nu e, aia nu e.... ceva e, totusi. incearca, cum au spus si altii, sa o iei in mers, cu a 1a, a 2a... si sa incerci sa schimbi mai sus, la diverse turatii. totusi cred ca problema e undeva in cutie. a mea sta de 3 ani cu acelasi ulei si tot intra in viteze. mai greu, dar intra... pe loc, cu motorul oprit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 sa sti ca ar mai fi o optiune care ar rezolva problema.... la un mecanic ai dus-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 cum sa o duca la mecanic, esti nebun? )))))))))))) oamenii in general nu inteleg ca, cel putin in unele cazuri, e mai ieftin si mai rapid sa te duci chiar si la cel mai scump mecanic decat sa tot intrebe pe forumuri si eventual sa strice ei cate ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzu Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 vb cuiva pe aciea,so fi jucat cineva cu schimbatorul si a fortat pana arupt ceva pe acolo care probabil blocheaza schimbatorul,cutia trebuie desfacuta si inspectata ca sa nu faci alte belele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat Iulie 21, 2013 Autor Share Postat Iulie 21, 2013 NU e mai, nimeni in curtea aia sa se ,,joace'' la motor.. Are si baiatul propietarului o Yamaha de o mie, da' nici n'are timp sa se uite la ea.. darmi-te sa faca ,,ceva'' la a mea, care e muuult mai veche ca a lui.. A mea a stat intre doua masini, cu husa din rafie pe ea (sa nu intre apa deloc), protejata si ferita. Asta pare sa fie problema: A STAT. S'o duc la mecanic-- sigur ca da, pentru ORICE trebuie mers IMEDIAT la mecanic!! sigur ca da, ca NUMAI el ,,le are''.. NUMAI EL stie//poate sa intinda un cablu, sa umfle o roata, sa schimbe un bec, sa schimbe uleiul, sa schimbe o bujie.. NUMAI EL. E un ZEU. Restul sunt niste cioturi fara creier care stiu DOAR sa puna numai benzina. NU sunt in stare sa tina o cheie in mana, sa traga o carte de pe net, cu modelul in problema. NU??? Cum sa fie ,,mai iefin la mecanic'' in loc sa intreb pe forum?? Am cartea de reparatzii a modelului, am atelier cu mecanici auto si toate sculele posibile.. Ce, de ,,ieftin'' e vorba?? E vorba de o ,,problema'' ciudata, aparuta dupa o sedere indelungata. Intreb ca sa aflu ce ar putea fi defect, ca poate s'a mai intamplat si altora.. Din carte arata ca la gearshift shaft si pawl lifter- ar putea fi sarite//blocate piesele alea mici.. Dar STAND sa se blocheze?? Referitor la ,,jucat cineva'' la ea- CAT DE TARE poate sa traga de maneta de schimbare si sa NU se strice la viteza 1 si 2 ( care sunt primele la folosit) dar sa se strice la restul...? Eu zic sa astept sa aud ce zice si Sarpe sau Panterra . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 si daca iti zic toti ca e ceva in cutie ce faci?tot intrebi?/oricum trebuie desfacuta..!!!ai un milion de variante fiecare cu probabilitate 1%..restul 99% e efectiv demontarea si inspectarea...sau poate crezi ca cineva o sa iti de-a raspunsul care il astepti defapt.."man,vezi ai o piulita lipsa la pedala.."..si gata...s-a dres tat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 NU e mai, nimeni in curtea aia sa se ,,joace'' la motor.. Are si baiatul propietarului o Yamaha de o mie, da' nici n'are timp sa se uite la ea.. darmi-te sa faca ,,ceva'' la a mea, care e muuult mai veche ca a lui.. A mea a stat intre doua masini, cu husa din rafie pe ea (sa nu intre apa deloc), protejata si ferita. Asta pare sa fie problema: A STAT. S'o duc la mecanic-- sigur ca da, pentru ORICE trebuie mers IMEDIAT la mecanic!! sigur ca da, ca NUMAI el ,,le are''.. NUMAI EL stie//poate sa intinda un cablu, sa umfle o roata, sa schimbe un bec, sa schimbe uleiul, sa schimbe o bujie.. NUMAI EL. E un ZEU. Restul sunt niste cioturi fara creier care stiu DOAR sa puna numai benzina. NU sunt in stare sa tina o cheie in mana, sa traga o carte de pe net, cu modelul in problema. NU??? Cum sa fie ,,mai iefin la mecanic'' in loc sa intreb pe forum?? Am cartea de reparatzii a modelului, am atelier cu mecanici auto si toate sculele posibile.. Ce, de ,,ieftin'' e vorba?? E vorba de o ,,problema'' ciudata, aparuta dupa o sedere indelungata. Intreb ca sa aflu ce ar putea fi defect, ca poate s'a mai intamplat si altora.. Din carte arata ca la gearshift shaft si pawl lifter- ar putea fi sarite//blocate piesele alea mici.. Dar STAND sa se blocheze?? Referitor la ,,jucat cineva'' la ea- CAT DE TARE poate sa traga de maneta de schimbare si sa NU se strice la viteza 1 si 2 ( care sunt primele la folosit) dar sa se strice la restul...? Eu zic sa astept sa aud ce zice si Sarpe sau Panterra . Tu in afara de schimbat uleiul, ai mai facut si altceva la motoreta aia?Daca doar uleiul l-ai schimbat si ai scule cu care sa te apuci de treaba, in loc sa scrii pe forum, atunci singura solutie e sa o mai lasi vreo trei luni sub prelata de rafie ca poate da Doamne Doamne si Sf Ilie si se rezolva de la sine, na, zic si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat Iulie 22, 2013 Autor Share Postat Iulie 22, 2013 Eu stiu niste baieti, care cum cumpara un motor sau o masina au o dambla- desfac motorul ,,ca sa vada ce are in el''.. Eu nu sunt asa, nu desfac prosteste fara sa stiu ce are.. Am inteles acum, nimeni nu are habar ce poate sa fie in cazul problemei mele, singura idee care le trece prin cap e ,,cutia''.. Pai e la mintea gainii ca e ,,in cutie'', intrebarea pusa este CE s'a defectat IN CUTIE?? Bun, si desfac, sa zicem, cutia.. Si TOTUL e cum trebuie la locul potrivit. E, si atunci?? am desfacut prosteste cutia?? de fapt, MOTORUL..? ..la mecanic?? pai ,,mecanicul'' abia asteapta tartani cu banu', ca trebuie sa traiasca si el..! ca are famelie, copii, casa de tinut.. Tocmai am vorbit cu cineva care avea motorul facut de un tip care e bun in meserie si apoi, de tampit, a chemat un ,,mester'' de la service.. care l'a pus sa schimbe TOT ce era nou- arbore cotit NOU (pe care cica l'a vazut ca e stricat, FARA sa il dea jos sau sa-l masoare cumva..) si alte alea.. si a cerut si o poala de bani, ca.. ,,manopera e scumpa domne''.. Voi, care mergeti la ,,mecanic''- ia ziceti- cati mecanici sunt ,,pe bune'', cu firma, care dau chitantza si garantie pe acte, la manopera?? si cati la ,,mitica'' care are ,,atelier si se pricepe''..? unu' Pe bune, stiu doar la Metrotehnica. catas_him: mai, bine zici.. se vede ca ai cugetat adanc.. e ceva gen- da, fa-i sa nu faci, ca sa nu ramana nefacut.. jmecherie ieftina sau bagare in seama, pentru un post in plus?? ce, daca am scule si mecanici ma apuc sa desfac asa, prosteste?? tu asa faci?? desfaci ca sa vezi ce are?? .fara sa STII SIGUR ce e defect??. -Eu zic ar fi bine sa nu isi mai dea cu parerea tot boboru' care habar n'are (ca de aia si zice ,,mecanic'' ca robotul stricat-incontinuu) si sa se exprime doar cei care STIU PE BUNE-- gen Panterra si Sarpe. Fara mistouri, sa fie nevoie sa se stearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Eu stiu niste baieti, care cum cumpara un motor sau o masina au o dambla- desfac motorul ,,ca sa vada ce are in el''.. Eu nu sunt asa, nu desfac prosteste fara sa stiu ce are.. Am inteles acum, nimeni nu are habar ce poate sa fie in cazul problemei mele, singura idee care le trece prin cap e ,,cutia''.. Pai e la mintea gainii ca e ,,in cutie'', intrebarea pusa este CE s'a defectat IN CUTIE?? Bun, si desfac, sa zicem, cutia.. Si TOTUL e cum trebuie la locul potrivit. E, si atunci?? am desfacut prosteste cutia?? de fapt, MOTORUL..? ..la mecanic?? pai ,,mecanicul'' abia asteapta tartani cu banu', ca trebuie sa traiasca si el..! ca are famelie, copii, casa de tinut.. Tocmai am vorbit cu cineva care avea motorul facut de un tip care e bun in meserie si apoi, de tampit, a chemat un ,,mester'' de la service.. care l'a pus sa schimbe TOT ce era nou- arbore cotit NOU (pe care cica l'a vazut ca e stricat, FARA sa il dea jos sau sa-l masoare cumva..) si alte alea.. si a cerut si o poala de bani, ca.. ,,manopera e scumpa domne''.. Voi, care mergeti la ,,mecanic''- ia ziceti- cati mecanici sunt ,,pe bune'', cu firma, care dau chitantza si garantie pe acte, la manopera?? si cati la ,,mitica'' care are ,,atelier si se pricepe''..? unu' Pe bune, stiu doar la Metrotehnica. catas_him: mai, bine zici.. se vede ca ai cugetat adanc.. e ceva gen- da, fa-i sa nu faci, ca sa nu ramana nefacut.. jmecherie ieftina sau bagare in seama, pentru un post in plus?? ce, daca am scule si mecanici ma apuc sa desfac asa, prosteste?? tu asa faci?? desfaci ca sa vezi ce are?? .fara sa STII SIGUR ce e defect??. -Eu zic ar fi bine sa nu isi mai dea cu parerea tot boboru' care habar n'are (ca de aia si zice ,,mecanic'' ca robotul stricat-incontinuu) si sa se exprime doar cei care STIU PE BUNE-- gen Panterra si Sarpe. Fara mistouri, sa fie nevoie sa se stearga. Nu desfac, ma duc des la biserica, tin post, ma impartasesc, tin sarbatorile, ma duc adesea la Sfintele Moaste si bunul Care o fi pe sus imi trimite in vis defectiunea la motor.Iti recomand procedeul asta, iar pentru a fi treaba buna si sa stii ca visul se adevereste ii dai si cu un pic de apa sfintita, peste tot.Poti pune si in rezervor un pic de aghiazma, dar numai de aia de la manastiri, nu de la toti pochii care inmoaie busuiocu in cazanul de argint ca aia nu e buna. Vrei sfaturi pe forum sa-ti repari motorul, ai ce am scris mai sus. Vrei sa-ti repari motorul si tu esti varza in mecanica, du-l la un mecanic. Vrei sa-ti intri in viteza, ai incercat vreo varianta (sfat) in afara de schimbat uleiul si nu era aia/ ala bun? Eu zic sa o lasi asa ca la cat te pricepi sigur ea intra in restul vitezelor, tu nu stii sa le schimbi. PS.Nu te apuca de reparat la ea, in schimb iti poti face poze sa te dai artist ca ai motoreta, chiar si cate un filmulet, in neutral o poti baga. Toate bune si fii rabdator, carpanos deja esti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Eu stiu niste baieti, care cum cumpara un motor sau o masina au o dambla- desfac motorul ,,ca sa vada ce are in el''.. Eu nu sunt asa, nu desfac prosteste fara sa stiu ce are.. Am inteles acum, nimeni nu are habar ce poate sa fie in cazul problemei mele, singura idee care le trece prin cap e ,,cutia''.. Pai e la mintea gainii ca e ,,in cutie'', intrebarea pusa este CE s'a defectat IN CUTIE?? Bun, si desfac, sa zicem, cutia.. Si TOTUL e cum trebuie la locul potrivit. E, si atunci?? am desfacut prosteste cutia?? de fapt, MOTORUL..? ..la mecanic?? pai ,,mecanicul'' abia asteapta tartani cu banu', ca trebuie sa traiasca si el..! ca are famelie, copii, casa de tinut.. Tocmai am vorbit cu cineva care avea motorul facut de un tip care e bun in meserie si apoi, de tampit, a chemat un ,,mester'' de la service.. care l'a pus sa schimbe TOT ce era nou- arbore cotit NOU (pe care cica l'a vazut ca e stricat, FARA sa il dea jos sau sa-l masoare cumva..) si alte alea.. si a cerut si o poala de bani, ca.. ,,manopera e scumpa domne''.. Voi, care mergeti la ,,mecanic''- ia ziceti- cati mecanici sunt ,,pe bune'', cu firma, care dau chitantza si garantie pe acte, la manopera?? si cati la ,,mitica'' care are ,,atelier si se pricepe''..? unu' Pe bune, stiu doar la Metrotehnica. catas_him: mai, bine zici.. se vede ca ai cugetat adanc.. e ceva gen- da, fa-i sa nu faci, ca sa nu ramana nefacut.. jmecherie ieftina sau bagare in seama, pentru un post in plus?? ce, daca am scule si mecanici ma apuc sa desfac asa, prosteste?? tu asa faci?? desfaci ca sa vezi ce are?? .fara sa STII SIGUR ce e defect??. -Eu zic ar fi bine sa nu isi mai dea cu parerea tot boboru' care habar n'are (ca de aia si zice ,,mecanic'' ca robotul stricat-incontinuu) si sa se exprime doar cei care STIU PE BUNE-- gen Panterra si Sarpe. Fara mistouri, sa fie nevoie sa se stearga. ba...tu esti un om foarte tzaranoi...si ai o atitudine de 2 lei..ingrat ce esti...exista lucruri care s epot specula dar nu se stiu 100%...intr-un motor exista si chestiuni de genul asta...atunci asteapta pana ti-a ploua din nori cauza problemei tale...si DA MA...DESFACI FARA SA STII CE ARE DAR DESFACI CA SA VEZI CE ARE!! sa stearga careva postul asta inutil cu problema asta futila si cu atitudinea asta ostila... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Desfa capacul de la ambreiaj, urmareste tija schimbatorului, si vezi sa nu ai arcul rupt, piesa 6, din imaginea atasata. @Mannix-600 - Te oftici degeaba si aberezi la greu. Ai o posibila cauza indicata inca de la inceputul topicului. Ai verificat ce ti-a zis omul in postul pe care l-am citat ? Nu trebuie sa desfaci motorul sau cutia pentru treaba asta. Daca tu ai impresia ca a da capacul de la ambreiaj jos inseamna sa desfaci un motor, inteleg de ce ti se pare ca bonul fiscal de la service garanteaza o treaba bine facuta. Esti pe langa subiect, nu vrei sa recunosti ca nu te pricepi si te oftici inclusiv cand ti se dau solutii mura in gura. Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.