Sari la conținut

problema schimbat viteza la GSX-F din ''92


Postări Recomandate

..Intampin urmatoarea problema:

 

(intai descriu situatia generala-)

moto a functionat ok pana in 2011, inainde sa dea zapada.

apoi nu am mai mers cu ea.. pana azi.

Ea a stat intr-o curte ( cum altfel ??) sub o prelata rezistenta.

dar AFARA.

cand am luat-o la mers, a pornit la cheie, cu relantiu, alea-alea, dar..

 

NU intra mai sus de viteza a doua!

 

incerc sa schimb si dupa ce urc la 6-7 mii rpm dar.. nimic- nu intra a treia!

 

ce poate sa fie??

uleiul sa se fi intarit- a facut gome uleiul?? e posibil sa nu schimbe viteza daca are ceva la uleiul vechi???

oricum, trebuie sa-l schimb dar vreau sa stiu inainte ce poate sa aiba..

 

deci pana la oprirea din circulatie a mers foarte bine!

 

daca stiti ceva despre... spuneti!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 77
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator MoederNuker

da, poti sa-i schimbi uleiul dar sa fie d-ala sfintit

 

posibil sa se fi lipit placile de ambreiaj intre ele(daca zici ca nu avea probleme in toamna), ar trebui sa gasesti greu neutralul si sa smuceasca cand bagi a1-a

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu tot ambreiajul il banuiesc in prima instanta. N-are cum sa se f.uta cutia stand. As recomanda desfacerea abreiajului, spalarea in ulei curat, montare la loc si inlocuit si uleiul din ea cu unul nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Debreierea este vitala, la plecarea din loc , in vit I - ia, restul treptelor se pot schimba chiar si fara debreiere, inelele sincroane avand rolul de a egaliza turatia intre pinioane, respectiv sincroane. Problema poate fii , dupa cum a scris si bn13 hor, sa fii cazut fara stirea ta, trebuie probate si treptele superioare, iar daca si acestea functioneaza, problema este din cutia de viteze, iar sub nici o forma ambreajul. Multa bafta !!! :-L

Editat de leloy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..initial, la discuri lipite m'am gandit si eu, dar intra PERFECT in alea doua in care merge..

si mai sus, nu!

 

am zis sa nu fortzez sa se rupa naibii altceva..

daca ar fi cazut.. (sa zicem) --- se indoia pedala de schimbator??? sau.. ce sa se fi stricat.? :alcy:

ma tot uit in cartile de la haynes.. nu arata nimic la defecte de genu'... :-L

 

..sa se strice.. PE LOC?? stând???

 

...wtf??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

incearca sa schimbi fara ambreiaj.. ridici selectorul in timp ce accelerezi(in a 2-a) si inchizi acceleratia scurt pt 1 sec

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerca sa schimbi vitezele cu motorul nepornit si vezi daca ajunge in alte treapte superioare.

 

Parerea mea e ca dupa ce vei schimba uleiul cutia isi va da drumul.

 

Bafta

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am adus-o mai aproape de casa- era tinuta intr-o curte la cineva, mai departe.

 

m'am uitat la cablu- l'am gresat.

-nici o diferenta!

m'am uitat la cuplajele de la pedala.. nu sunt indoite.

m'am uitat (am incercat) sa vad daca intra si in a treia de pe loc, fara motor pornit- parca ar vrea.. dar din pacate nu aveam unde sa o mai misc inainte-inapoi in garajul ala, si nici timp.

 

cu prima ocazie incerc sa o urc pe stander si o sa incerc sa schimb, cu roata suspendata, daca intra in a treia, si cineva sa se uite unde se blocheaza.

 

si o sa-i schimb si uleiul.. ( sa bag un motul, ceva.. de proba)- poate...

 

daca nici asa, inseamna ca trebuie sa desfac draciile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din simptomele enumerate de tine pare sa fie tija schimbatorului, mai exact Shift Shaft`ul (Exact cum spunea catas_him). E posibil sa nu fie arcul rupt ci doar indoit ceva acolo in capul lui care invarte selectorul de viteze. Mare inginerie sa ajungi la el nu este. Desfaci capacul ce acopera ambreiajul, apoi placa de presiune, scoti placile de ambreiaj (cu ocazia asta le si vezi), indrepti o siguranta, desfaci o piulita( cu pistol pneumatic) si gata ai scos tot ambreiajul, ai vedere la shift shaft pe care il scoti foarte usor tragand pur si simplu de el. Singura parte mai inginereasca este sa il pui inapoi exact cum era.

Cauza ar fi faptul ca a stat mult timp si s-a scurs in baie tot uleiul ce unge acele piese, e putin probabil dar posibil. O alta cauza ar fi schimbatul fara ambreiaj, sau s-a apasat prea puternic pe schimbator

Nu uita sa strangi foarte bine toate suruburile ambreiajului

 

 

Succes!

Editat de rylalex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok. :peace:

 

multumesc.

 

incerc in weekend. :peace:

 

..de indoit ceva prin'nauntru- stiu ce inseamna sa fortezi si de aia NU am fortat niciodata.. mai ales ca n'am mers cu ea... :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e pisibil sa aibe si uzura, cand desfaci o sa vezi.. Dar ca sa stii si tu si cei care citesc, cand cutia ramane blocata intr-o treapta, sau incepe sa opuna rezistenta la down shift, sa verifice intai shift-shaft`ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patit la fel...dupa ce mi-a shezut motorul 5 luni in garaj...nu mai debreia deloc...a trebuit sa-l tot imping fata spate alea alea...turatii in treapta unu ..se lipisera placutele..daca sta mult...e posibil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ambreiajul mediaza schimbatul...eu spun ca exact asa am patit zilele astea cand am scos motorul din garaj...era o ipoteza...apai se poate sa aiba si cutia ceva daca nici cum nu intra in viteza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zisei, bre, ca n'am incercat !!

 

si ca in cursul saptamanii nici nu am cum sa ajung la garajul unde am dus-o,

chiar daca e aproape, ca vin tarziu de la serviciu...

sambata merg la o ,,chestie'' la Hala, in fundeni... deci nici sambata..

cum am timp, merg si incerc asta. (dupa ce ii schimb uleiul..)

 

--si cu motorul oprit (si cu ambreiajul apasat) intra doar in vit. 1 si 2.

 

nu am incercat sa o si hatzai cand sa ii bag pe a treia. o sa incerc.

 

daca nici batzaita nu intra.. tu ce banui ca are???



dar din pacate nu aveam unde sa o mai misc inainte-inapoi in garajul ala, si nici timp.

aici zic

Editat de SUZIE-GSX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atata insista pana intra...dupa ce il pornesti baga in treapta 1 si du-te cu ea pana in blana....ambreiaza-l debreiaza-l..tot asa..numa de nu ti s-au fosilizat rotile in cutie ..:))

vezi dupaia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...