u4iteli Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 buna ziua tuturor!!! am si eu o problema, rezolvarea careia sper sa o gasesc aici! este vorba de o Yamaha xvs 1100 care impusca de o ia dracu. fenomenul apare doar atunci cind dau drumul la maneta de acceleratie si la frinele de motor. la motorul pornit, pe relant dar si la accelerare, merge perfect, dar numai incep sa frinez si trag ambreajul pentru a trece intr-o viteza mai mica zici ca incepe razboiul II mondial si mai iese citeodata si flacara din esapament. am incercat sa reglez carburatoarele, gindindu-ma ca poate amestecul nu e bun - dar fara efect ?!? cum credeti, care ar pute fi problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 /index.php?/topic/692466-virago-xv-700-rateuri-in-frana-de-motor/ Si mie imi pocneste de cand am schimbat toba, mie imi place, ce-i drept nu suna tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
u4iteli Postat Aprilie 15, 2013 Autor Share Postat Aprilie 15, 2013 la mine se aude tare, prea tare. pornesc alarmele masinilor parcate :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Ai esapamente after market , nu-i asa? Comportamentul este normal. Cu tobele stock nu se aud "rateurile" mai deloc. Este posibil ca motoreta ta sa aiba un sistem de injectare aer proaspat imediat dupa supapa de evecuare, aer care faciliteaza apreinderea gazelor nears. A mea asa are. Ceva cu poluarea, norme, alea..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Ca sa nu mai impuste tre' sa zbori sistemul AIS afara, exact ce zice si Choppermaniac... Uite aici http://www.vstar1100.com/jack_phelps/vstar/ais.htm Apeleaza la un mecanic daca nu te descurci singur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Adica iei o cheie si o surubelnita, te uiti in manual si-l demontezi. Adica il dai jos. Sau, cum se mai spune in unele zone ale tarii, il iei jos. Astupi toate gaurile ramase si traiesti fericit pana la adanci batraneti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Voicu Marian Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 atentie la etansarile de la evacuari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 buna ziua tuturor!!! am si eu o problema, rezolvarea careia sper sa o gasesc aici! este vorba de o Yamaha xvs 1100 care impusca de o ia dracu. fenomenul apare doar atunci cind dau drumul la maneta de acceleratie si la frinele de motor. la motorul pornit, pe relant dar si la accelerare, merge perfect, dar numai incep sa frinez si trag ambreajul pentru a trece intr-o viteza mai mica zici ca incepe razboiul II mondial si mai iese citeodata si flacara din esapament. am incercat sa reglez carburatoarele, gindindu-ma ca poate amestecul nu e bun - dar fara efect ?!? cum credeti, care ar pute fi problema? PAIR Valve Elimin-o si nu o sa mai ai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
u4iteli Postat Aprilie 28, 2013 Autor Share Postat Aprilie 28, 2013 multumesc tuturor pentru sfat! incerc sa fac modificarea si revin cu un replay! salutare din nou! AIS deconectat! impuscaturilel continua!!! ar insemna ca tre sa mai regulez carburatoarele? amestecul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 Asta inseamna ca trebuie sa folosesti o forma oarecare de toba de esapament... nu stiu de ce dar am senzatia ca ai doar doua tevi absolut goale?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 zici ca ai incercat sa reglezi carburatoarele.... cum? poate le-ai dereglat intre timp, si eliminarea PAIR-ului nu mai are efectul scontat... oricum, puscaturile in evacuare sunt absolut normale cu tobe after-market sau stock gaurite/golite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 daca esapamentul este destul de scurt si absolut gol pe interior nu vei reusi sa scapi de rateurile pe decelerare......la ture mai mari ma refer si cu espament 'liber' este si normal....nu este normal sa rateuri la ralanti sau la ture mici, asta insemnand amestec sarac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
u4iteli Postat Aprilie 29, 2013 Autor Share Postat Aprilie 29, 2013 multumesc tuturor penru raspunsuri. da, am tobe goale after market. din cite inteleg este un efect normal si ma emotionez degeaba. ma deranjeaza doar ca sunt prea galagioase. sau mai bine zis nu pe mine ci pe vecinii mei :-) mai ales noaptea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Hai cu maneaua!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 sa-lam! =)))))))))))))))))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.