Sari la conținut

xvs 1100 cimp de trageri


u4iteli
 Share

Postări Recomandate

buna ziua tuturor!!!

 

am si eu o problema, rezolvarea careia sper sa o gasesc aici!

 

este vorba de o Yamaha xvs 1100 care impusca de o ia dracu. fenomenul apare doar atunci cind dau drumul la maneta de acceleratie si la frinele de motor.

la motorul pornit, pe relant dar si la accelerare, merge perfect, dar numai incep sa frinez si trag ambreajul pentru a trece intr-o viteza mai mica zici ca incepe razboiul II mondial si mai iese citeodata si flacara din esapament.

 

am incercat sa reglez carburatoarele, gindindu-ma ca poate amestecul nu e bun - dar fara efect ?!?

 

cum credeti, care ar pute fi problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai esapamente after market , nu-i asa? Comportamentul este normal. Cu tobele stock nu se aud "rateurile" mai deloc.

 

Este posibil ca motoreta ta sa aiba un sistem de injectare aer proaspat imediat dupa supapa de evecuare, aer care faciliteaza apreinderea gazelor nears. A mea asa are. Ceva cu poluarea, norme, alea.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica iei o cheie si o surubelnita, te uiti in manual si-l demontezi. Adica il dai jos. Sau, cum se mai spune in unele zone ale tarii, il iei jos. Astupi toate gaurile ramase si traiesti fericit pana la adanci batraneti.

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna ziua tuturor!!!

 

am si eu o problema, rezolvarea careia sper sa o gasesc aici!

 

este vorba de o Yamaha xvs 1100 care impusca de o ia dracu. fenomenul apare doar atunci cind dau drumul la maneta de acceleratie si la frinele de motor.

la motorul pornit, pe relant dar si la accelerare, merge perfect, dar numai incep sa frinez si trag ambreajul pentru a trece intr-o viteza mai mica zici ca incepe razboiul II mondial si mai iese citeodata si flacara din esapament.

 

am incercat sa reglez carburatoarele, gindindu-ma ca poate amestecul nu e bun - dar fara efect ?!?

 

cum credeti, care ar pute fi problema?

PAIR Valve

Elimin-o si nu o sa mai ai probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

multumesc tuturor pentru sfat! incerc sa fac modificarea si revin cu un replay!



salutare din nou!

 

AIS deconectat! impuscaturilel continua!!! ar insemna ca tre sa mai regulez carburatoarele? amestecul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zici ca ai incercat sa reglezi carburatoarele....

cum?

poate le-ai dereglat intre timp, si eliminarea PAIR-ului nu mai are efectul scontat...

oricum, puscaturile in evacuare sunt absolut normale cu tobe after-market sau stock gaurite/golite :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca esapamentul este destul de scurt si absolut gol pe interior nu vei reusi sa scapi de rateurile pe decelerare......la ture mai mari ma refer si cu espament 'liber' este si normal....nu este normal sa rateuri la ralanti sau la ture mici, asta insemnand amestec sarac!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc tuturor penru raspunsuri.

da, am tobe goale after market. din cite inteleg este un efect normal si ma emotionez degeaba. ma deranjeaza doar ca sunt prea galagioase. sau mai bine zis nu pe mine ci pe vecinii mei :-) mai ales noaptea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...