Sari la conținut

o sa ia foc?


Postări Recomandate

Salutare. Am o hornetica '02 pe care o tot pregatesc de sezon de ceva vreme. Dupa ce i-am schimbat filtru de aer,bateria,am curatat carburatoarele si bujiile..si m-am asigurat ca benzina e proaspata (cea din rezervor era acolo de vreo 6 luni desi a mers si aia..dar am vrut sa fiu sigur in caz ca nu porneste..nu e din cauza benzinei), a pornit incredibil de bine pentru prima oara dupa aproape jumatate de an. Ok pana aici totul minunat. Inainte sa o inchid in casa..pe ultimu drum facut cu ea incepusem sa simt miros de ars. Am avut bordul spart si am zis ca probabil e ceva pe acolo. Acum am bordul dat jos in schimb mirosul a reaparut. Capacul de la alternator este zgariat si sutureaza foarte putin,deci primul lucru am verificat nivelul uleiului (mai ales ca inainte sa schimb toate cele facea ca toate animalele cand o porneam..ziceai ca ii sar pistoanele..deci am zis sa nu o distrug de tot mergand fara ulei) in schimb nivelul este acelasi ca atunci cand l-am pus (ciudat) . Mentionez ca mirosul nu apare imediat ce pornesc motoru ci apare dupa ce acesta se incinge(20-30 min de mers). Aveam de gand sa schimb si antigelul pentru ca nu l-am schimbat cand am luat-o si clar mi-am pierdut total increderea in vanzatorii care sustin "Acum 100 de km i-am schimbat toate consumabilele frate".. Verific antigelul,care acum pare mai mult apa decat antigel, si era cam cu 3-4 cm sub linia "lower".. Am cumparat antigel si o sa il schimb..dar eram curios daca asta o sa imi rezolve problema.

post-71618-0-53819100-1366292440_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa nu curga ulei pe undeva...cand ajunge pe galerii si se incing incepe sa miroasa urat! uita-te la capace, la buson de ulei! vezi sa nu pice pe acolo...o singura picatura e suficienta sa iti miroasa in ultimul hal!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eh nu sunt o putoare pe 2 roti :)) dar gandeste-te ca eu nu am inca sincronizate carburatoarele si daca cu tot mirosul de benzina eu reusesc sa simt ca miroase a ars..Tocmai ce am scris ca imi sutureaza capacu de la aleternator.. Sa stii ca o sa ma uit daca pica exact pe galerii. Multam' fain

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce am scris ca imi sutureaza capacu de la aleternator..

Am inteles ca sutureaza capacul dar n-am inteles pe cine sau ce sutureaza si cine l-a invatat sa sutureze :crack:

Si mai sunt curios cam la ce raspuns te astepti cand pui o astfel de intrebare pe un forum, insotita de detaliile pe care le-ai dat?

Ai putea macar sa precizezi daca miroase a fir incins sau ulei ars, sau benzina sau.....

Noi nu putem sa mirosim motorul tau prin monitor....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat cam toate detaliile..ma rog e miros de ars..scuza-ma daca nu pot sa identific ce arde de fapt.. Si de invatat sa dea pe afara eu l-am invatat.. :rusinica: Pe mine ma interesa mai mult sa nu miroasa din cauza antigelului ma rog.. Desi ar fi mai usor sa remontez bordu si sa vad daca fierbe.. Dar din cate imi aduc eu aminte pe ultimu drum era ok indicatoru..

Editat de hypnotech24
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot n-ai inteles, verbul "a sutura" nu are legatura cu verbul "a supura" pe care cred ca ai vrut sa-l folosesti.

Daca tu nu poti sa identifici a ce miroase iti dai seama ca noi nu avem nici o sansa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e un pic ciudata explicatia ta. prima data cu capacul la alternator (hornetul fiind un 4 in linie, daca e sa pice pe acolo, cam greu sa ajunga pe galerii), dupa care vorbesti brusc de bord, dupa care muti discutia la antigel.

una peste alta, mirosul de fire arse (camasi de fire electrice), este inecacios si ustura la ochi, plus ca e cam greu sa nu vezi un firicel de fum iesind din bord.

ala de ulei e inecacios si ala dar ...na e greu (sa nu imi gasesc eu cuvintele) sa iti explic cum miroase, si as merge mai degraba pe ulei de la buson, pentru ca ajunge pe galerii si oarecum are sens ce zici ca apare dupa ceva mers, adica dupa ce se incalzeste motorul, se dilata diverse si pica odata de doua ori.

mirosul de antigel incins este dulceag. poate fi si ala, mie imi supureaza pe la rahatul ala de racire din fata motorului (am uitat cum ii zice), si pierd cam 200ml pe sezon, dar in mirosul de esapament nu se simte, mai ales ca pierde foarte incet si se evapora direct de pe motor, nu apuca sa pice pe galerii.

deci prima oara verifica busonul de ulei, cum a zis si colegul mai sus, doua picatur sunt de ajuns sa miroasa ca toti dracii.

bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rock: Scuza-mi agramatismul!! Conteaza ca ai inteles tu ce am vrut sa zic :)) .. Chiar inainte sa postez am verificat daca nu cumva cand am remontat toata smekeria sa nu fii prins vre-un cablu ceva fix pe motor.. Dar nu..si mirosea si inainte sa o demontez.. Oare are vre-o legatura cu faptul ca a inceput sa miroasa dupa ce am cazut motoru :)))? Incepator fiind,iarna aproape 0 grade,am incercat sa ii dau putin gaz sa ies dintr-o curba in timp ce eram aplecat..eram si in a2a si 20-30 la ora,subturat..mi-a fugit spatele am redresat-o dar a intrat in voblaj,am luat o bordura si s-a facut praf motoru de zici ca am dat cu el in zid la 120km/h



deci va zic ca de ulei m-am uitat cam peste tot si nu curge decat din alternator.. Uite daca o tin pe cric pornita si imi curge pe jos 1 picatura doua nu simt nici-un miros.. mirosu se simte fix de sub rezervor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate ca atunci cand i-ai facut revizia, a cazut ulei pe galerii, cand se incalzeste, incepe sa miroasa a ulei ars, se intampla destul de des chestia asta dar se duce relativ repede mirosul dupa cativa km de mers un pic mai tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit un furtun care atarna si probabil picura fix pe galerii.. atat la capatul furtunului cat si pe galerii am un praf ca rugina.. furtunu ajunge undeva pe la rezervoru de antigel dar nu inteleg unde dispare.. o sa pun maine o poza..

Am avut parte de voblaj si la 120km/h si la 30km/h cu acelasi comportament.. ghidonu facea ca toate cele si papa directie..

pai Kevine evita tu bordura cand ai intrat in voblaj in curba si esti tata lor..

Editat de hypnotech24
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate s-a adunat mizerie in timp pe locuri care se incing. A mea miroase a benzina daca odata s-a scurs ceva, si mirosul se duce foarte greu, doar dupa o spalare a motorului (nu cu mare presiune) dispare. Sau poate ai un cadavru de vrabiuta infipt pe undeva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate s-a adunat mizerie in timp pe locuri care se incing. A mea miroase a benzina daca odata s-a scurs ceva, si mirosul se duce foarte greu, doar dupa o spalare a motorului (nu cu mare presiune) dispare. Sau poate ai un cadavru de vrabiuta infipt pe undeva.

 

:crack: (ce alaturare interesanta de cuvinte)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...