Sari la conținut

Indian Motocycle corner


fhchth
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 81
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Tu esti copilul minune al customului romanesc. Imi pare rau de Klaus ca s-a lasat, te-ar fi secondat cu brio.

 

Crezi ca reusesti sa-mi faci o replica de furca de BMW R4?

salut mihai ,

copilul minune :crack:

 

Mihai , azi seara am aflat sa tocmai sa deschis o pista de sare si in europa ( http://www.pendinelrc.com/) , prima cursa va fii anul asta in 3 sapt !

 

Gata , de azi nu mai am somn , categoric nu mai am timp liber pt urmatorii 2 ani , sa nascut o noua idee :) nu ca m-ash gindi sa dobor recordul lui Burt ,

 

ideea este sa fac un un Indian Racing cu care sa ajungem la pista si sa punem stegul tarii si numele nostru in cartile pistei :

 

Proiectul este deja pe roti dar urmeaza sa cautam niste sponsori .. si sa ne apucam de treaba ( of doamne ce ne-au facut astia , nici nu am terminat primul indian si deja imi sta capul la al 2-lea

 

Printre proiectele ce urmeaza a fii preparate pt racing este si un Norton comando/Atlas Hybrid 900 , Un rocket 3 etc ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam asa arata Saltcracker ul in devenire ...

din pacate ne desparte de final inca o suma fabuloasa , dar pina la bani mai este munca multa ( foarte multa ) , Vointa , si persistenta . si in final apar si banii ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu promit nimic, dar fa-mi pana la intalnirea de la Sambata o mapa de prezentare (suna pompos, asta e) si o sa incerc sa atrag fonduri prin sectia moto a RCR. Eventual gandeste-te si la o participare pe 14 septembrie la 2 roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atasez niste poze cu starea initiala a motocicletei ( sau a pieselor ) de la care am inceput reconstructia ...

 

poate imaginile ii vor motiva pe cei care pornesc la un drum de genul ...

Salut, se pare ca nu pot sa-mi raspund la propriile topicuri, si ar mai fi useri in aceiasi situatie.

Multumesc pt aprecieri.

Am pornit nici mai mult nici mai putin de la un cadru gol taiat de R12. Ulterior am mai cumparat una- alta..

Dupa ce gasesc carterul grupului spate voi putea intregi cadrul precum florinvlad la Zundapp cred ca fabricand sectoarele spate local.

Tot ce am cumparat pe bani multi trebuie reparat/refacut, coaxialitate ambielaj in carterul din 2 bucati, suduri, bucsari, camasuiri, ambielajul este si el pauper cu tot felul de chernaruiri la conuri =>nevoie de metalizare, incert la manetoane, carterul cutiei de viteze ca in poza -descurajant, furca fata lipsa, sei lipsa, aripi lipsa, filtru lipsa internele carburatorului lipsa, magnetou cumparat de R12 se dovedeste de altceva deci lipsa si lipsa... o sa-l fac la o vreme :)

 

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu promit nimic, dar fa-mi pana la intalnirea de la Sambata o mapa de prezentare (suna pompos, asta e) si o sa incerc sa atrag fonduri prin sectia moto a RCR. Eventual gandeste-te si la o participare pe 14 septembrie la 2 roti.

 

Multumesc Mihai , nu vreau sa fac asta singur , o sa fac o echipa inainte , dupa ce ne hotarim exact ce si cum vrem sa facem fac acea mapa ( cu asistenta ta , daca binevoiesti) care oricum o sa ne ajute in mai multe locuri pt prezentarea proiectului si atragera de sponsorizari , si ti-o aduc personal cind am drum in Buc , preconizez ca proiectul sa fie gata in 2 ani , si in 2 ani de acu in colo sa ne pregatim de drum inspre pista :mexicanwave: .

Oricum o sa va tin la curent atit aici , cit si pe blogul nostru cu progresul lucrarii ....

 

cel mai interesant lucru de gasit , ce nu am gasit nici pe e-bay inca ( nu am avut nici banii disponibili inca ) ar fi 2 Chiulase de rudge cu 4 valve , sau orice alta marca dar sa fie 2 la fel , sa aibe 4 valve in cap pe exterior , si de pe motor 350/ 500cc ...

daca stiiti fabricanti de reproductii va rog dati-mi un link , macar sa stiu la ce sa ma astept ( am impresia ca o sa dau pe o cliulasa , cit am primit eu pe rudge aproape intreg acu 5 ani :-L )

 

un Carb dellorto am , o admisie marita face Indian Parts Europe , tot de la ei ma gidesc sa iau un stroker kit , came agresive , Cutie burman England in 4 trepte , si daca este aberanta cheltuiala cu chiulasele in 4 Rudge o sa pun supape marite si o sa maresc un pic cubajul cilindrilor ....

 

Oricum sunt o gramada de norme si regulamente de respectat pt a fi lasat sa concurezi pe pista de sare .

 

Pina atunci ginditiva cui redirectionati cei 2% ce altfel se duc la stat , asociatia noastra ii primeste cu bratele deschise :)

 

Have fun , si pe curind

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, se pare ca nu pot sa-mi raspund la propriile topicuri, si ar mai fi useri in aceiasi situatie.

Multumesc pt aprecieri.

Am pornit nici mai mult nici mai putin de la un cadru gol taiat de R12. Ulterior am mai cumparat una- alta..

Dupa ce gasesc carterul grupului spate voi putea intregi cadrul precum florinvlad la Zundapp cred ca fabricand sectoarele spate local.

Tot ce am cumparat pe bani multi trebuie reparat/refacut, coaxialitate ambielaj in carterul din 2 bucati, suduri, bucsari, camasuiri, ambielajul este si el pauper cu tot felul de chernaruiri la conuri =>nevoie de metalizare, incert la manetoane, carterul cutiei de viteze ca in poza -descurajant, furca fata lipsa, sei lipsa, aripi lipsa, filtru lipsa internele carburatorului lipsa, magnetou cumparat de R12 se dovedeste de altceva deci lipsa si lipsa... o sa-l fac la o vreme :)

 

Stiu foarte bine ce inseamna asta , si tot respectul pt ceea ce faci Aleco . Toti dealerii de indian cu care am stat la palavre , au spus ca cea mai scumpa varianta de a construi un motor e din bucati pina la urma . asta numai financiar vorbind ... lasind la o parte faptul ca avem o viata ( cu o periada activa de 30 -50 ani depinde de fiecare _ si 3-5 ani sunt procente bune din viata noastra ... si cica cea mai ieftina varianta ar fi sa il iei cit mai complet ...

 

sunt sigur ca stii si tu asta , dar ocscriu poate mai citesc si altii si o iau ca pe un sfat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa aprindem atmosfera , un video facut de BBc , mai telenovela el ( dar na Mass media este fara speranta se pare ) dar fain ... si este un nene cu un indian 741 exact ca al meu , culmea si el fost custom bike builder ... este super filmuletul si mai ales oamenii ...

 

click pe link :

 

bbc speed dreams the fastest place on earth

 

https://www.youtube.com/watch?v=SnJNQIXMYv0

 

https://www.youtube.com/watch?v=AgTkZ2INTU0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu foarte bine ce inseamna asta , si tot respectul pt ceea ce faci Aleco . Toti dealerii de indian cu care am stat la palavre , au spus ca cea mai scumpa varianta de a construi un motor e din bucati pina la urma . asta numai financiar vorbind ... lasind la o parte faptul ca avem o viata ( cu o periada activa de 30 -50 ani depinde de fiecare _ si 3-5 ani sunt procente bune din viata noastra ... si cica cea mai ieftina varianta ar fi sa il iei cit mai complet ...

 

sunt sigur ca stii si tu asta , dar ocscriu poate mai citesc si altii si o iau ca pe un sfat .

foarte corect ce spui mi-ar fi luat mai mult spatiu sa scriu asta.

Spor la acest proiect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu foarte bine ce inseamna asta , si tot respectul pt ceea ce faci Aleko . Toti dealerii de indian cu care am stat la palavre , au spus ca cea mai scumpa varianta de a construi un motor e din bucati, pina la urma . Asta numai financiar vorbind ... lasand la o parte faptul ca avem o viata ( cu o periada activa de 30 -50 ani depinde de fiecare _ si 3-5 ani sunt procente bune din viata noastra ... si cica cea mai ieftina varianta ar fi sa il iei cit mai complet ...

 

Ai mare drepate dar mai trebuie sa iei in considerare si faptul ca unii oameni fac asta doar pentru placerea de a privi motocicleta la sfarsitul proiectului, nu neaparat pentru a o exploata.

Ce faci daca nu gasesti o bucata de motocicleta cat-de-cat completa ?....si piesele originale sunt la "ani-lumina" si ca pret si ca stare ?

 

Succes cu proiectul !

 

In viitorul apropiat dau o fuga pan' la tine (vin cu Piticu') .... poate stam la vreo 2 vorbe daca te gasesc liber de "activitati profesionale".

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mare drepate dar mai trebuie sa iei in considerare si faptul ca unii oameni fac asta doar pentru placerea de a privi motocicleta la sfarsitul proiectului, nu neaparat pentru a o exploata.

Ce faci daca nu gasesti o bucata de motocicleta cat-de-cat completa ?....si piesele originale sunt la "ani-lumina" si ca pret si ca stare ?

 

Succes cu proiectul !

 

In viitorul apropiat dau o fuga pan' la tine (vin cu Piticu') .... poate stam la vreo 2 vorbe daca te gasesc liber de "activitati profesionale".

De privit , privesc de o caruta de ani ... eu m-am saturat de privit , vreau sa iau contact fizic si sa simt ce stie sa faca Trotineta . desi inca tin multe vechituri in atelier care ma hranesc doar Vizual . asta e cu motoarele " functional art .

in afara de rolul lor decorativ , iti pot oferi senzatii mai profunde , decit privitul :)

Valabil si Cu Domnisoarele in fustite obraznice :)

 

Mi-ar face placere sa ne cunoastem intr-o zii .

 

Basty

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi ideal daca pe langa telenovela retro (care e draguta dealtfel) ai posta aici un jurnal de bord cu km facuti (sau mile) si piesele care pica intre timp.

Jurnal nu ma apuc sa fac , dar cam asta trebuie facut : ( zice cartea ) vezi poze

daca iti spun citi Km am cu ea si ca nu m-a lasat o data in drum ,si ca inca nu am fost nevoit sa curat o platina ... nastem noi controverse .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Interesant

f fain ,

 

Noul boss a firmei indian ( bombardier parca ) pare sa fie pe drumul cel bun cu promovarea marcii , au facut si un nou motor ... nu ca si cel vechi, care vindea harley cu sigla si aripi indian ...

 

Mor de curiozitate daca reuseste noul motor indian sa mearga mai repede decit burt .... Putere cred ca are .. mai trebuie oo :)

 

cred ca cea mai de succes firma indian revenita ar fi sa replice un scout 101 si un chief identic ca si cele vechi Dar cu materiale moderne . atunci ar pofti si cunoscatorii , si cei care cumpara pt brand .

 

Basty

 

tot sunt piele de gaina!

foarte tare videoul!

Piele de gaina sa fie :)

 

luni incep cu noul cadru din Cad :)

 

regards

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...