wolfgan Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Așa cum spune și titlul am o problemă electrică la mașină. Mai precis geamurile electrice. De ceva timp am cumpărat un modulator FM. La inceput nu l-am folosit dar de câteva zile încoace l-am încercat. Problema e că după aproximativ o săptămână de folosință, geamul din dreapta a început să functioneze cu întreruperi, adică în momentul în care apăsam butonul să-l las în jos se oprea de 2-3 ori până să intre în portieră. La fel și la ridicare. Azi dimineață când l-am încercat din nou nu a vrut să mai pornească deloc, la fel și cel din stânga. Acum vine întrebarea. Este posibil ca modulatorul să fi provocat vreun scurtcircuit pe traseu care să afecteze doar geamurile? Modulatorul l-am folosit la bricheta de 12V din mașină. Sper să obțin niște lămuriri chiar dacă nu e vorba de o motocicletă. O zi bună în continuare! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Performance Solutions Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 tu esti pe bune? ))) daca da, stai linistit, nu s-au stricat geamurile de la modulatorul vietii... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeusEx1 Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 (edited) Nu are legatura modulatorul, s-a incurcat cablu de la macara si da afara protectia motorasului sau anti-prinderea sistemului, sau cum dracu ii zice ca am un lapsus Sau in cazul fericit mizerie in camasa cablului de pe macara si/sau timonerie. Edited April 25, 2013 by DeusEx1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ctrad Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Nu are legatura modulatorul, s-a incurcat cablu de la macara si da afara protectia motorasului sau anti-prinderea sistemului, sau cum dracu ii zice ca am un lapsus Sau in cazul fericit mizerie in camasa cablului de pe macara si/sau timonerie. Sau nu e reglat bine geamul in cheder / pe macara si trage stramb de unde si declansarea protectiei "anti-prindere" . Sau trebuie unse cablurile si macaraua . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeusEx1 Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Sau nu e reglat bine geamul in cheder / pe macara si trage stramb de unde si declansarea protectiei "anti-prindere" . Sau trebuie unse cablurile si macaraua . Valabil, dar inainte mergea pana la modulatorul blestemat Deci pot sa presupun ca este si era reglat bine si ca problema este de la cablu/timonerie. Dar mai bine zi-ne colegu' cu problema despre ce masina e vorba, banuiesc un reno dupa cum suna problema? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ctrad Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 (edited) Valabil, dar inainte mergea pana la modulatorul blestemat Deci pot sa presupun ca este si era reglat bine si ca problema este de la cablu/timonerie. Dar mai bine zi-ne colegu' cu problema despre ce masina e vorba, banuiesc un reno dupa cum suna problema? Gresit , de cand a bagat "modulatorul blestemat", i-a afectat transmisia macaralei geamurilor . Ce zici de asta ? P.S.: glumesc , posibilele probleme remediabile de tine ti-au fost enumerate . Edited April 25, 2013 by ctrad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeusEx1 Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Stai ma ca vorbim prostii cica geamurile afectate sunt 2, am cititi in diagonala, deci este o posibila problema electrica. Hai sa vedem, wolfgan, baga detalii despre masina. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geo_ZGA Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Sau, varianta cea mai simpla... fir intrerupt in burduful dintre usa si masina. E o coincidenta folosirea modulatorului cu aparitia problemei la geam. Cum spuneau si colegii... ce masina e? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfgan Posted April 25, 2013 Author Share Posted April 25, 2013 Masina e o Skoda Fabia cumparata acum 4 ani din showroom. Pana acum nu am avut nici o problema notabila cu ea. Citind raspunsurile voastre m-am mai linistit putin. Sper sa scap ieftin de data asta, tocmai saptamana trecuta am fost cu ea la inspectie si am bagat mana cam adanc in buzunar. Multumesc pentru raspunsuri. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
edi Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Geamurile au o unitate de comanda(de asta coboara sau urca de tot daca ti mai mult pe buton si doar putin daca doar atingi butonul). Mergi la service cu masina ca nu ai ce sa repari acasa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geo_ZGA Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 Pai? De ce sa n-ai ce repara acasa? Ai impresia ca "service-ul" exceleaza in pricepere? E un sistem simplu... ori cablaj intrerupt, ori comanda de geamuri defecta. Astea se pot verifica de orice electrician auto sau cineva priceput cat de cat. Poate ai varianta sa probezi cu o alta comanda de geamuri, de la alta Fabia ca a ta. Daca nu te pricepi, du-te la cineva care se pricepe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted April 26, 2013 Admin Share Posted April 26, 2013 Ti-a intrat cumva apa in masina ? Verifica plimband palma peste mochete.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taz Asg Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 Așa cum spune și titlul am o problemă electrică la mașină. Mai precis geamurile electrice. De ceva timp am cumpărat un modulator FM. La inceput nu l-am folosit dar de câteva zile încoace l-am încercat. Problema e că după aproximativ o săptămână de folosință, geamul din dreapta a început să functioneze cu întreruperi, adică în momentul în care apăsam butonul să-l las în jos se oprea de 2-3 ori până să intre în portieră. La fel și la ridicare. Azi dimineață când l-am încercat din nou nu a vrut să mai pornească deloc, la fel și cel din stânga. Acum vine întrebarea. Este posibil ca modulatorul să fi provocat vreun scurtcircuit pe traseu care să afecteze doar geamurile? Modulatorul l-am folosit la bricheta de 12V din mașină. Sper să obțin niște lămuriri chiar dacă nu e vorba de o motocicletă. O zi bună în continuare! La fel patesc si eu la solenza, si tot la geamul de pe dreapta. Io creca ala modulatorul emite in 3.14 Gicaherti si interfereaza cu unele bobine din unitatea centrala de comanda. care bobine is fix pe circuitul de deschidere geamuri. Musai de la ala e , ca atunci cand casetofonul e oprit si contactul e luat nu am problema cu geamul. Daca vrei o comparatie legata de cum influenteaza undele radio diverse electronice gandeste-te la aparatul de radio care face ca toti dracii cand primesti telefon. SWi la asta e la fel numa ca nu se aude. Io zic sa iti cumperi un casetofon de ala fain, am vazut eu unu in targ, Panasoanic exploud, cu intrare de usebe si scapi de modulator Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfgan Posted April 26, 2013 Author Share Posted April 26, 2013 @ l.u.v - masina nu e batrana. chederele, tabla, etc, sunt in conditii foarte bune. am verificat si nu a intrat apa. @ tiranspider - nu ma pricep foarte bine la electronica dar nu cred ca frecventele pot interfera in asa fel incat sa iti strice motorasul de la geam. @ Geo_ZGA - pana la urma ma voi duce la service. oricum masina e inca in garantie. chiar azi am sunat la reprezentanta si m-am programat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted April 26, 2013 Admin Share Posted April 26, 2013 @ l.u.v - masina nu e batrana. chederele, tabla, etc, sunt in conditii foarte bune. am verificat si nu a intrat apa. Intamplator am Audi, am umblat destul pe forumurile vw/audi si cunosc problemele. La toate modelele de a6, a4, a8, Skoda Octavia si Superb exista o mica hiba, de fapt doua: 1.Scurgerea de la aer conditionat de sub masina se infunda din cauza unui mic viciu de fabricatie. 2.Toamna si primavara mai ales se infunda scurgerile care elimina apa stransa in compartimentul bateriei, aceasta se aduna acolo si intra pe linga cablajul cablului capotei in habitaclu. Ambele vicii au acelasi efect, se aduna apa pe podea si cum majoritatea calculatoarelor sunt amplasate acolo ai surprize de genul. Ca idee, calculatorul de confort care-ti comanda luminile ambientale, de interior, geamurile si inchiderea centralizata se afla sub scaunul soferului si aceasta este afectat primul de inundatie. Fiind construite pe platforme si conceptii identice sau apropiate, si la Skoda Fabia este cam la fel. Eu nu spun ca de acolo vine problema ta, dar mai bine stii si esti informat decit sa nu cunosti aceste lucruri. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taz Asg Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 @ tiranspider - nu ma pricep foarte bine la electronica dar nu cred ca frecventele pot interfera in asa fel incat sa iti strice motorasul de la geam. pai nu cu motorasul interfereaza, ci cu unitatea centrala de comanda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geo_ZGA Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 Intamplator am Audi, am umblat destul pe forumurile vw/audi si cunosc problemele. La toate modelele de a6, a4, a8, Skoda Octavia si Superb exista o mica hiba, de fapt doua: 1.Scurgerea de la aer conditionat de sub masina se infunda din cauza unui mic viciu de fabricatie. 2.Toamna si primavara mai ales se infunda scurgerile care elimina apa stransa in compartimentul bateriei, aceasta se aduna acolo si intra pe linga cablajul cablului capotei in habitaclu. Ambele vicii au acelasi efect, se aduna apa pe podea si cum majoritatea calculatoarelor sunt amplasate acolo ai surprize de genul. Ca idee, calculatorul de confort care-ti comanda luminile ambientale, de interior, geamurile si inchiderea centralizata se afla sub scaunul soferului si aceasta este afectat primul de inundatie. Fiind construite pe platforme si conceptii identice sau apropiate, si la Skoda Fabia este cam la fel. Eu nu spun ca de acolo vine problema ta, dar mai bine stii si esti informat decit sa nu cunosti aceste lucruri. Fabia nu are nici o treaba cu modelele enumerate de tine Nu bag mana in foc, dar nu cred sa aiba calculator de confort. E o masina low-low-low cost (bine, nu chiar ca Tata ), doar diverse "prostioare" sunt la fel in grupul VAG... si unele din aceste prostioare sunt si butoanele de geamuri. Sau cel putin asa erau la modelele anterioare. Octavia e pe platforma de A4, Superbul pe platforma de A6... si cam atat. In cel mai bun caz, Fabia e pe platforma de Polo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B.B. Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 pai nu cu motorasul interfereaza, ci cu unitatea centrala de comanda Bai du-te cu interferentele tale si cu unitatea centrala de comanda, nu exista asa ceva In primul rand nu exista nici o unitate de comanda care sa comande geamurile, pur si simplu butoanele de "automat" au contacte in 2 trepte, apesi normal se duce geamul numai cat tii apasat, apesi mai tare se duce geamul automat pana jos. @ Geo_ZGA - pana la urma ma voi duce la service. oricum masina e inca in garantie. chiar azi am sunat la reprezentanta si m-am programat. Daca masina e inca in garantie de ce-ti mai faci probleme? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bn13hor Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 ascula ce iti spun eu daca actionand butonul nu auzi zgomote ciudate in usa si dupa ce ai verificat ca nu ti-e oxidata mufa rotunda ce face legatura cablajului din usa cu caroseria schimba butonul ca aia este in 90 la suta din cazuri defectiunea ce poate aparea la o masina de 4 ani de modulator fm nu am auzit sa influenteze ceva dar mp3 player montat incorect pe vw polo 2006 am vazut cand dedeai drumul la radio nu mai functiona centralizata din telecomanda sper sa-ti fi fost de ajutor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfgan Posted April 29, 2013 Author Share Posted April 29, 2013 Salutare lume! Tocmai am fost astazi la reprezentanta cu masina. Am fost intampinat frumos de unul dintre angajati, i-am explicat problema, dupa care a preluat masina. Mi s-a oferit chiar si acces in service (chair daca este interzis). Dupa ce au testat putin geamurile au desfacut portierele. Concluzia: "butoanele e de vina dom'le!". Se pare ca bn13hor a vazut ceva in globul de cristal. Toata treaba a durat aproximativ o ora in conditiile in care am cerut sa schimbe firele si contactele, vreau sa fiu sigur ca nu mai ajung pe la ei. Costul: 100 ron. De acum pot folosi linistit "modulatorul groazei" . O zi buna va doresc! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.