Sari la conținut

pareri www.motomus.ro


unnamed
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 217
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Or fi de "incredere" (ca pana la urma o sa-mi livreze ceea ce-mi apartine) insa dupa experienta pe care inca o am cu ei lasa de dorit.
Pana la uram nu trebuie sa se rezume la "NOROCUL PE CARE IL AI" ci la seriozitatea oferita reciproc.
# CEREM SI OFERIM SERIOZITATE.

Tu ca si multi altii, habar nu aveti de procedura de cumparare, inmatriculare si crezi ca daca bati din picior, in 10 zile ai troaca. La asa cumparatori, asa vanzatori si viceversa.

 

PS: zi-le ca renunti la RAR, sa iti trimita troaca asa, sa vezi ce bucurie pe capul tau daca ajungi la RAR mai devreme de 2 luni

 

Foarte misto, tipic samsarilor. Tot ce sper pentru fericirea ta e ca mobra sa corespunda descrierii.

Luciane, tu bati campii aici fara a fi avut legatura directa cu ei sau macar sa fi citit in detaliu tot. Doar nu vrei sa tina vreodata vanzatorul cu 'casa'. Decat cu a lui. Asta e treaba ta. Si daca tot ai adus vorba de samsareala, piata auto/moto din romania pe asta se bazeaza. Cat ai bagat in mobra de cand ai luat-o? Sa vedem daca ai luat-o de la samsari sau nu. Era o poveste pe aici cum au incercat sa ii bage cuiva pe sub nas un tdm900 cu probleme cu intinzatorul de la distributie (voluntar sau involuntar sa zicem). Si-a dat seama, au reparat, toata lumea multumita. Da' cand vrei la bani de SH din 2000 mobra/auto in stare impecabila, nu se poate. Ce depaseste 2-3 ani, deja e invechit si e posibil sa ceara piese/mentenante suplimentara.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din 3 exemplare care erau expise pa site, l-am ales pe cel mai scump, pe principiul "idiot" ca e mai bun :D.

Am optat pentru un Suzuki Burgman din 2006, kilometrajul nici nu stiu ce sa zic :D (este ca vremea "schibatoare"), ca dotari, important pentru mine era sa aiba spatiu de depozitare, motor si 2 roti, achizitia exclusiv pentru plimbari scurte, marea majoritate prin oras, program de corporatist, sa nu urc cu casca in birou.

 

Uite link-ul.

http://www.motomus.ro/scutere/scutere-second-hand/s1568


» Post actualizat in 21 Apr 2017 14:07

Burgman cumperi colegu'?Preventiv,pana ajunge,sa cumperi un litru de ulei de motor ca sa ai pt prima tura...zic si io...

Ai dreptate, dupa ce am dat avans pentru el, dupa zile de documentari si review-uri am luat la cunostinta ca este devorator de ulei, imi asum.

Multumesc, pentru sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia asta depinde. Un coleg de-al meu, tinerel baiatul, ofiter de marina, avea de toate: scuteras, masina, motoreta, barcuta. Si il intreb ce iti place cel mai mult? El: barcuta. Eu: Pai si alealalte? El: cand e vorba de treaba, 99% din timp, scuterul. Cu masina ii mai iau pe ai mei si daca am timp/chef de plimbare singur, cu moto. A facut vreo 2500km acu 2 ani. Mobra luata de noua. Un hornet.

 

Nu neg ca sunt rare situatiile astea si sansele ca toate mobrele de la cei dinainte numiti sa aiba (da-l naibii) vesnicul 30.000. Insa eu le-am zis sa imi faca si un test de compresie si valorile alea erau, care le-au trecut ei in carte. Si parca am vazut ca se ofereau sa faca si la altele teste de compresie, inclusiv la asta al colegului. Dar pt. a cere un test de compresie trebuie sa te pricepi un pic. Ceea ce 95% din oameni, nu se pricep. Nu cred ca te refuza sa te duci cu mecanicul dupa tine si sa le zici ce vrei sa faci (normal ca unele defecte chiar nu ai cum sa le observi, dar intra la riscul de SH). Oamenii nu se documenteaza, nu se intereseaza inainte sa bata din picior (da-o incolo de treaba ca e de ajuns sa te uiti la stiri in ianuarie 1 zi si sa stii ca e jale la RAR si inmatriculari), sunt spalati pe creier cu kilometrajul (ca de-asta se si ofera) si prefera un km mic si o stare incerta decat una intretinuta si km mai multi, nu isi stiu drepturile si nici obligatiile (legea permisiva are si ea vina ei uneori), se c.aca pe ei pt. 200-300 de lei sa plateasca un mecanic si dupa chitaie ca nu merge fierul si ca ii costa de 10 ori pe-atat reparatie. Firmele sunt axate pe profit, cerere/oferta. Unii mai seriosi, unii mai putini. Dar daca TU ca si cumparator nu te respecti, sa nu crezi ca are grija strainul de tine. ATat am avut de zis.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luciane, tu bati campii aici fara a fi avut legatura directa cu ei sau macar sa fi citit in detaliu tot. Doar nu vrei sa tina vreodata vanzatorul cu 'casa'. Decat cu a lui. Asta e treaba ta. Si daca tot ai adus vorba de samsareala, piata auto/moto din romania pe asta se bazeaza. Cat ai bagat in mobra de cand ai luat-o? Sa vedem daca ai luat-o de la samsari sau nu. Era o poveste pe aici cum au incercat sa ii bage cuiva pe sub nas un tdm900 cu probleme cu intinzatorul de la distributie (voluntar sau involuntar sa zicem). Si-a dat seama, au reparat, toata lumea multumita. Da' cand vrei la bani de SH din 2000 mobra/auto in stare impecabila, nu se poate. Ce depaseste 2-3 ani, deja e invechit si e posibil sa ceara piese/mentenante suplimentara.

Nu bat niciun camp sau campie. Mobra am luat-o cu 2300, deja inscrisa. Accesorii la ea: scut (home-made), coburi plastic (cu suporti home-made), aripa spate si cam atat. Am bagat in ea cca 500 euro pana acum pe chestii evidente: cauciucuri (900 lei), crash-bar (455), polish parbriz (70), deflector reglabil (140), service total furca (470), revizie completa motor (ulei, filtre, bujii, lichid frana, urmeaza antigel si buson baie magnetic)- cca 250 lei, topcase + placa metal GIVI (370), ham relee far )50 lei), LED pe toate pozitiile (cca 40-50 lei) + strobe frana (12 lei), risere SW-Motech (130 lei), oglinzi Aprilia (150 lei), bobine pentru bascula (40 lei), ungator manual (cam 30 lei). Mai sunt chestii, dar nu imi mai aduc aminte.

Acum stau si ma intreb: cate din chestiile astea nu le faci si la mobrele luate "mint condition"? Nu servisezi furca? Ba da, chiar daca ala se jura ca in urma cu 3 luni a servisat-o. Urmeaza si kit-ul de lant, care insa mai merge o perioada. Ala nu se schimba oare? Normal ca da, costa cca 650 lei (depinde de magazin). Placutele de frana costa cca 320-350 lei, alea merg pana freaca fier pe fier?! Cati dintre cei care ati luat mobre nu le-ati facut NIMIC? Bine, cu inconstienta se poate merge si fara nicio investitie. La o mobra de touring mai e nevoie si de minim o priza (tip bricheta si una-doua USB), proiectoare (utile in diverse situatii) + alte minuni care toaca bani.

Da, am luat-o mai ieftin decat altele in stare mai buna, dar stiam mobra de vreo doua luni si i-am si facut un mic test-ride in perioada in care eram in cautare de V-strom. Stiam la ce ma bag, stiam cum a fost "intretinuta", am avut timp sa o "inspectez" in unele ocazii. Adica nu mi-a fost trantita in brate: co@e, asta e mobra, banii i-ai dat, pa si pusi! De aia prefer sa iau de la persoana fizica mobra, nu ma complic cu samsari, care promit marea cu sarea, dar la final se lasa cu nervi. Stiu ca n-am luat mobra perfecta, are diverse defecte, dar nimic cat sa-mi rapeasca placerea plimbarii. Merge bine, trage frumos, porneste usor, nu haleste benzina ca apucata, am destula vizibilitate in trafic. O singura chestie ma scoate din rabdari, si anume claxonul, care suna aproape ca unul de scuter. Rezolv si cu ala.

 

In concluzie: una e sa te tot amane firma ca-ti aduce mobra la data de... si sa nu stii nimic despre ea, doar sa crezi aburelile dealerului, alta e sa o iei de la un particular, ai pus laba direct pe ea, negociezi pretul, vezi ce are (sau afli pe parcurs :D ), poti lua un mecanic cu tine ca sa o inspecteze mai bine etc. In rest, sanatate si virtute, eu in locul omului as fi apelat la Biris.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu bat niciun camp sau campie.

legat de astia, vorbesti din auzite, la asta ma refeream. Asculti de toti care nu stiu sa isi lege un siret si dupa arunca pisica in ograda vecinului. Nu ca vecinul nu ar avea si el pisici moarte. Eu am lucrat personal cu ei si am avut 2 prieteni care si-au luat de la ei mobre. Inteleg modalitatea in care lucreaza si mi-am asumat riscurile (sa le zicem calculate totusi).

 

Acum stau si ma intreb: cate din chestiile astea nu le faci si la mobrele luate "mint condition"?

Tocmai man, aici voiam sa ajung!

 

Stiam la ce ma bag, stiam cum a fost "intretinuta", am avut timp sa o "inspectez" in unele ocazii. Adica nu mi-a fost trantita in brate: co@e, asta e mobra, banii i-ai dat, pa si pusi! De aia prefer sa iau de la persoana fizica mobra, nu ma complic cu samsari, care promit marea cu sarea, dar la final se lasa cu nervi. Stiu ca n-am luat mobra perfecta, are diverse defecte, dar nimic cat sa-mi rapeasca placerea plimbarii. Merge bine, trage frumos, porneste usor, nu haleste benzina ca apucata, am destula vizibilitate in trafic. O singura chestie ma scoate din rabdari, si anume claxonul, care suna aproape ca unul de scuter. Rezolv si cu ala.

 

In concluzie: una e sa te tot amane firma ca-ti aduce mobra la data de... si sa nu stii nimic despre ea, doar sa crezi aburelile dealerului, alta e sa o iei de la un particular, ai pus laba direct pe ea, negociezi pretul, vezi ce are (sau afli pe parcurs :D ), poti lua un mecanic cu tine ca sa o inspecteze mai bine etc. In rest, sanatate si virtute, eu in locul omului as fi apelat la Biris.

Iarasi ai deviat. Nu poti face chestia asta si la motomus de exemplu? De ce sa nu o verifici? Eu am platit-o cand inca eram la 6000 de km de casa, nu am vazut mobra, insa pretul era destul de ok incat sa risc, mai ales ca imi si doream ceva de genul ala si pe piata nu era cine stie ce. Le-am zis ce vreau, cand o vreau. Au intarziat si pe la mine am impresia cu RAR-ul cateva zile, insa nu a fost deranj mare. Cum se face ca tot felul de oameni au probleme cu tot felul de firme (cum era vb si cu amaratii aia cu telefonul), insa ei nu au in vedere toate aspectele? Pai tocmai de-asta sunt si firmele cum sunt. Solutii sunt, insa mare procent din populatie nu e in stare sa priceapa cum merge societatea si dau rateuri si tot ei sunt aia care fac galagie. Solutia se poate rezolva frumos si usor cum am zis mai sus: storno pe valoarea RAR-ului (515 parca luau) si luat mobra si ocupat singur. Sau stai ca boierul linistit ca si asa e frigul de pe lume si astepti sa termine bezmeticii RAR-ul (ca nu degeaba mananca rahat astia la TV de la inceputul anului cu taxa p.lii si ca e aglomeratie si la inmatriculari si la RAR - vezi termenele pe net) si dupa vine mobra direct la poarta, mare rahat cateva zile in plus. Ca doar nu se dau astia de la motomus cu mobra si te fraieresc pe tine. Biris... da, jos palaria, putini oameni ca ei, insa au si ei un termen de livrare, nu ti-o aduc de pe azi pe maine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ajungem la un numitor comun, dar oarecum ne intelegem. Sa zcem ca nu imi place sa fiu dus cu zaharelul, iti aduc azi mobra, ba nu, saptamana viitoare, stai un pic, amanam cu peste doua saptamani livrarea. Cand am avut de facut identificarea anul trecut la ER5, am suit mobra in remorca si tuleo la RAR, unde facusem programare cu ceva timp in urma. Asta cu toate ca motorul avea drept de circulatie, dar nu eram eu in regula (nu terminasem scoala). Parca suna aiurea sa iti tot manevreze cineva mobra, platita integral. Eu sunt oarecum Toma Neincrezatorul.

Ne oprim aici din discutia despre samsari, pardon, dealeri moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca ai platit serviciul, de ce sa nu ti-o manevreze? Nu vrei, nu platesti serviciul, te descurci singur. Si stai linistit ca nu se suie nimeni pe ea :crack: Cat timp inmatricularile la noi nu sunt o stiinta exacta, trebuie sa fii dispus sa lasi de la tine (daca citesti contractele <in general, fara legatura cu subiectul> sunt si clauze de 'forta majora'). Legat de RAR, aceeasi procedura se aplica si acum, insa cum e a 4-a oara cand ma repet, programarile se fac peste mai mult timp, ca isi inmatriculeaza toti cotoarbele aduse din afara tarii, de asta e nevoie de un pic de ingaduinta. Nu mai e cu programare pt. a 2-a zi sau cum mergea pana acum. Tu stii ce stii, insa esti prea inversunat, in necunostinta de cauza si prea rautacios (ca mare parte din populatia acestei tari pe care cu parere de rau am lasat-o in urma). Cum se face ca unii colaboreaza atat de usor (fiind vorba de ambele parti implicate), iar altii numai un scandal pe ei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt inversunat, doar ca tepele sunt in proportie mai mare decat clientii multumiti. Nu am cumparat si nu voi cumpara nimic de la ei, dar aveam un prieten interesat nevoie mare de un Burgman de prin 2004 de la ei, pana a citit topicul despre ei (si alte pareri de pe net).

Cu programarile stiu cum este, dar de ceva vreme nu mai e nevoie de identificare pentru mobrele deja inmatriculate in tara, deci o economie substantiala de bani si timp, plus avantajul de a putea circula direct cu agregatul. Daaa, stiu, e frig si e naspa acum, nimeni nu se da cu mobra. Nu despre asta e vorba.

 

Ma intorc la editat, cu tine nu mai termin fotografiile nici luni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat anul trecut Sprint St-ul de la ei. A fost 90% ca in descriere. Mici zgarieturi pe sub carena(care nu se vedeau nici in poze), si o prindere crapata la o carena(am vazut asta cand am dezgolit mobra acasa). RAR-ul l-au facut tot ei parca pe 520 de lei.Revizia facuta la ei cu ce consumabile am dorit eu(nu imi dadeau garantie fara), consumabilele vechi le-am primit la pachet. Bateria a fost singurul lucru care l-am negociat. I-am pus sa imi faca video cu pornirea la rece, si mi se parea ca invarte cam greu. Le-am zis ca fara baterie noua nu o iau. Au fost de acord.Am mai obtinut un filtru de aer KN la un pret foarte bun. Mai pot socoti minus faptul ca au zis cauciucuri noi , dar doar cel de fata era 2015, cel de spate era 2013, dar intradevar erau noi. Eu am fost multumit una peste alta.Oricum am desfacut si verificat tot acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg care e problema...

 

Mi se pare corect sa nu te programeze la RAR pana nu achiti integral mobra. Priveste problema din punctul lor de vedere: daca tu te razgandesti si ceri avansul inapoi, practic ei pierd o programare pe care ar fi putut s-o foloseasca pentru un client care si-a achitat motocicleta si s-a tinut de cuvant. Cine are de pierdut? Tu? Nu, pt ca tu te-ai retras din afacere, ci firma lor.

 

Ce sa stipuleze in contract? Ca au explodat timpii de programare la RAR si ca daca nu te poti programa, ei nu pot oferi serviciul pentru care tu ai platit, ceea ce automat duce la intarzierea timpului de livrare? Ce-ar mai trebui sa scrie? Ca apa e uda?

 

Inteleg sa te plangi daca gasesti hibe ascunse la motocicleta, operatiuni de mentenanta facturate dar "uitate" sau alte chestii de genul, dar nu pt ceva ce nu depinde de ei.

 

Nu mi-am luat vreo motocicleta de la ei, nu am nici cea mai mica treaba cu MotoMus, dar mi se pare aberant motivul pt care te plangi de ei.

 

Si asa e urat afara, calmeaza-te ca o sa ai destul timp sa te plimbi cu noua achizitie :cheers: Nu cred ca vrei tu sa iti faci programare pe la RAR, sa ti se lungeasca urechile de la atata asteptat. Acum vreo saptamana ma jucam cu functia de programare online pe site-ul drpciv, iar in Bucuresti gasisem prima zi libera pentru o inmatriculare pe undeva prin iunie parca...

Editat de gogO.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt inversunat, doar ca tepele sunt in proportie mai mare decat clientii multumiti. Nu am cumparat si nu voi cumpara nimic de la ei, dar aveam un prieten interesat nevoie mare de un Burgman de prin 2004 de la ei, pana a citit topicul despre ei (si alte pareri de pe net).

Cu programarile stiu cum este, dar de ceva vreme nu mai e nevoie de identificare pentru mobrele deja inmatriculate in tara, deci o economie substantiala de bani si timp, plus avantajul de a putea circula direct cu agregatul. Daaa, stiu, e frig si e naspa acum, nimeni nu se da cu mobra. Nu despre asta e vorba.

Iar schimbi subiectul si o dai in altele, vorbeam de ungurii de la motomus nu de identificare la fier luat din tara, ca si aici e cu dus si intors. Eu de concurenta stiam de probleme, de astia nu prea am auzit atatea pe cat le 'lauzi' tu. A nu se intelege ca ii consider ingerasi si buricu' targului, ca si pe mine m-au enervat cu o figura: dupa ce dacartasem o caciula de bani si le-am zis eu (sau ne-am consultat sa zicem) ce sa imi schimbe la revizie, tot m-am pomenit cu un cablu de ambreiaj reparat cu kit din ala, in care eu nu aveam incredere. Cablu - despre care nici nu stateam pe ganduri/la discutii cu ei daca imi propuneau sa il schimb. Am pierdut si eu ceva zile cu el, dar da-o incolo ca nu e un capat de tara. Se emit pretentii absurde (uite ca a zis colegul de mai sus si legat de programarea la RAR dupa platirea integrala a fierului - pai ce fac ei daca ei iti scot carte si tu de decizi ca nu mai vrei fierul si ceri banii si faci scandal pt. banii platiti la RAR?) si se vorbeste in necunostinta de cauza. Acum nu o sa fac ca 'cristosul' motocicletelor sa zic "incurajati dealerii ca sunt vai mama lor", insa prin comportamentele astea (enumerate mai sus) asa se incurajeaza tot felul de practici dubioase si aia care lucreaza serios au de suferit. Eu aveam parere f buna despre cocmotors (parca, scuze daca le mai incurc) si am auzit de o motoreta la vanzare care nu aducea deloc spre anuntul cu care era prezentata. Speedline motors (daca or mai fi) mai sunt/erau odata destul de ok. Si mai erau vreo 2 firme serioase. Plus Birisii, de nota 10. Pe cand la altii se vad motoarele facute din bucati diferite, adunate de cine stie unde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am nimic cu respectivii unguri, nici nu stiam ca-s unguri. Fiecare padure are uscaturile ei. Parerea mea a fost enuntata si asta e. Daca ma gandesc bine, si ER5-ul meu parca tot de la motomus a fost luat, din ce mi-a zis Dan (cel de la care l-am luat), motorul decent, nu mi-a facut probleme. Asa ca se mai intampla sa o dea si ei bine.

 

Ia uite ce zice RAR Neamt, nu e asa mare omor. Acuma, nu stiu cum o fi la altii...

post-92464-0-64018100-1492796608_thumb.png

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum vad ca am scris despre drpciv in loc de RAR in ultimul paragraf din postul de mai sus, din greseala. Ma gandeam la ale mele :lol:
la RAR asa sta treaba:

Quote
In acest moment, prima zi cu locuri libere la reprez. R.A.R. BUCURESTI GRIVITA este:
>>> miercuri, 24 mai 2017 (2 locuri, primul la ora 14:00-14:30)


deci o luna si 2-3 zile tot stai pe bara, cel putin in capitala :) Editat de gogO.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am nimic cu respectivii unguri, nici nu stiam ca-s unguri. Fiecare padure are uscaturile ei. Parerea mea a fost enuntata si asta e. Daca ma gandesc bine, si ER5-ul meu parca tot de la motomus a fost luat, din ce mi-a zis Dan (cel de la care l-am luat), motorul decent, nu mi-a facut probleme. Asa ca se mai intampla sa o dea si ei bine.

 

Ia uite ce zice RAR Neamt, nu e asa mare omor. Acuma, nu stiu cum o fi la altii...

Pai Neamtul nu prea e fruncea. In centru+bucale e jale. Nu i-ai vazut si pe aia la inmatriculari de au ajuns si la batai?

 

Dar se pot obține numere provizorii pt o perioada de max 90 de zile, timp in care poate fi utilizat motorul legal așteptând programarea RAR.

Am impresia ca au modificat acum, e 90 de zile/numar. Chiar nu mai stiu cum e figura cu astea si in ce conditii se elibereaza(trebuia parca carte si ceva talon de itp odata?). Oricum, e cost suplimentar, se elibereaza probabil de la inmatriculari si tot degeaba, aceleasi cozi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai Neamtul nu prea e fruncea. In centru+bucale e jale. Nu i-ai vazut si pe aia la inmatriculari de au ajuns si la batai?

Sincer, nu prea sunt la curent cu stirile. Dar stim cu totii ca aia de la inmatriculari sunt majoritatea niste comozi de numa-numa. La V-strom a mers destul de rapid, am stat un sfert de ora la rand, numarul l-am primit dupa vreo 3 ore (am stat la rand vreo 45 minute). Asta se intampla prin februarie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt numere provizorii ai nevoie doar de ctr vânzare cumpărare, document din străinătate de identificare al motorului, RCA si copie Ci cu care mergi la Poliție/Înmatriculări. Costa 30 de lei cu totul pe care ii plătești la ghișeu iar la mine a durat sapt trecută in București mai putin de 1 minut sa stau la coada/ghișeu (poate am avut noroc). Copiile actelor plus polița RCA le-am făcut langa sediul Politiei deci am făcut un singur drum. nici prin cap nu mi-a trecut ca va fi atât de simplu. La Rar sunt programat abia la sf lui Mai dar având drept de circulație cu numerele roșii nu mi se pare o mare problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg care e problema...

 

Mi se pare corect sa nu te programeze la RAR pana nu achiti integral mobra. Priveste problema din punctul lor de vedere: daca tu te razgandesti si ceri avansul inapoi, practic ei pierd o programare pe care ar fi putut s-o foloseasca pentru un client care si-a achitat motocicleta si s-a tinut de cuvant. Cine are de pierdut? Tu? Nu, pt ca tu te-ai retras din afacere, ci firma lor.

 

Ce sa stipuleze in contract? Ca au explodat timpii de programare la RAR si ca daca nu te poti programa, ei nu pot oferi serviciul pentru care tu ai platit, ceea ce automat duce la intarzierea timpului de livrare? Ce-ar mai trebui sa scrie? Ca apa e uda?

 

Inteleg sa te plangi daca gasesti hibe ascunse la motocicleta, operatiuni de mentenanta facturate dar "uitate" sau alte chestii de genul, dar nu pt ceva ce nu depinde de ei.

 

Nu mi-am luat vreo motocicleta de la ei, nu am nici cea mai mica treaba cu MotoMus, dar mi se pare aberant motivul pt care te plangi de ei.

 

Si asa e urat afara, calmeaza-te ca o sa ai destul timp sa te plimbi cu noua achizitie :cheers: Nu cred ca vrei tu sa iti faci programare pe la RAR, sa ti se lungeasca urechile de la atata asteptat. Acum vreo saptamana ma jucam cu functia de programare online pe site-ul drpciv, iar in Bucuresti gasisem prima zi libera pentru o inmatriculare pe undeva prin iunie parca...

 

Citez din cele scrise mai devreme si as fi de acord cu acesta conditie daca s ar pune problema de la bun inceput in felul urmator, insa lucrurile au stat putin alt fel, nu conform asteptarilor, deci:

Draga MOTOMUS, as intelege daca ati fi incepatori in acest domeniu, dar voi aveti ceva experienta in spate, va recomand cu tarie, sa mai treceti o clauza la contract, care sa zica urmatoarele, nu sunt jurist dar cred ca aveti unul si o formuleaza el cum trebuie:
Daca optezi pentru efectuarea RAR, cheltuielile v-or fi scazute din avans, cazul in care "CUMPARATORUL" se suceste si nu mai vrea RAR-ul deja efectuat, asta e "CUMPARATORULE", ai semnat un contract in care esti de acord cu cheltuielile pentru RAR, si daca vrei banii inapoi, tii dam, mai putin pentru RAR"
Despicand firul in 4, sunt de acord sa suport cheltuielile pentru RAR, indiferent de faptul ca ma sucesc dupa si nu mai vreau motoreta, IMI ASUM RESPONSABILATEA CONTRACTUALA, si temenii stabiliti si scadenta asa zisei facturi, cu atit mai mult, tot ei m-au rugat "Va rog sa ne anutati cu 10 zile inainte de a achita in totalitate factura ca sa ne organizam" si asa am facut i-am anuntat. Si dupa ce am facut plata pe 29.03. mi-au zis ca pe 20.04 e programarea. Tot in aceeasi zi am intrat pe rarom.ro sa vad care este cea mai apropiata data pentru programare la RAR, si era pe 19.04, mai merita sa da innapoi pentru o zi? nu cred.
Daca ar fi ceva in genul cred ca procedura de vanzare, cumparare, procedura RAR, livrare ar dura mai putin, ca idee, 15.02 am dat avansul, la o saptamana hai sa fie 2 sa zicem 01.03. poate sa ia legatura cu cumparatorul sa-i ia pulsul sa mai vada ce planuri are, respectiv sa programeze, sau poate chiar sa-i zica "Domnule client stiu ca vrei RAR-ul, sa stii ca e HAOS la ei, ce facem ai dam drumu' la treaba?" mi se pare normal ca in vanzari sa ai o legatura cu clientul, sa nu stau asa ca prostu sa nu stiu ce se intampla, automat castigi timp daca clientul raspunde pozitiv, cu atit mai mult, conform contractului aveam obligatia sa achit motoreta in totalitate, alt fel daca nu o achitam, citez din contract:

Art.2. Prețul contractului. Modalitatea de plată.

2.4. În cazul în care plata prețului nu se va efectua conform dispozițiilor prezentului articol, Cumpărătorul va plăti o penalitate de 1% pe zi de întârziere, calculată la valoarea scadentă și neachitată.

Art.5. Răspunderea contractuală.

5.3. În situația în care Cumpărătorul nu va efectua plata în condițiile stabilite la art. 2, Vânzătorul poate considera prezentul contract reziliat de plin drept fără punere în întârziere și fără orice alte formalități prealabile (Pact Comisoriu - art. 1553, alin. (1) N.C.C.), iar sumele achitate de către Cumpărător vor fi reținute de către Vânzător cu titlu de clauză penală, fără ca Cumpărătorul să fie îndreptățit la vreo dezdăunare sau reparație. Cumpărătorul renunță în mod expres la prevederile art. 1553, alin. (2) N.C.C., anume la punerea în întârziere, aceasta rezultând din simplul fapt al neexecutării obligațiilor de plată, la scadentă.

Cu alte cuvinte Avansul pe care l-am dat nu-l mai recuperez daca NU OFER SERIOZITATE, si, chetuielile pentru RAR sunt acoperite.
Am oferit acea seriozitate am respectat clauzele contractuale si in schimb nu mi sa oferit acea presupusa seriozitate.
intelegi ce zic?
Indiferent de, faptul oricum este consumat.

» Post actualizat in 21 Apr 2017 19:16

Oho, timp berechet de mesterit cate ceva pe la ea... A mea era gata de drum inainte de ITP (identificarea nu o pun, ca oricum nu aveam permis).

:) daca ai la ce

» Post actualizat in 21 Apr 2017 19:19

Dar se pot obține numere provizorii pt o perioada de max 90 de zile, timp in care poate fi utilizat motorul legal așteptând programarea RAR.

Am cerut sa le faca, au zis ca nu are rost, ca platesti bani aiurea... am mers pe mana profesionistului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul asta tot ce iti pot spune eu este ca pentru a nu fi dezamăgiti trebuie doar sa nu mai avem așteptări asa de mari de la serviciile prestate in Romania (nici măcar de la ardeleni sau unguri). Sa speram măcar ca știu sa aleagă motociclete fără bube care sa funcționeze ok si in siguranța. Pe de alta parte daca au încălcat contractul (nu am citit cu atenție postările) cere-le daune calm fără nervi si sânge rău. In plus am observat ca firmele dau atenție comentariilor negative de pe Facebook. Poate merita sa faci presiune acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...