nutreț Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Nu stiu ce e. Am pus un clip. Stiu ca intinzatorul de lant va trebui sa-l schimb curand. Insa nu cred ca acesta bate. Pareri? E safe to ride? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 (editat) Schimba intinzatorul de lant de distributie prima data si vezi ce se mai aude. Verifica si suruburile de la galerile de evacuare, desi putin probabil. Oricum daca se aude si dupa ce schimbi intinzatorul, o sa desfaci motorul ca sa schimbi distributia si atunci te uiti si la "supape". Editat Aprilie 26, 2013 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 parerea mea, ceea ce se aude acolo e bataie de supapa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noobzor Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Daca e vreo asemanare cu 4 cilindri in line de la masina, suna a bataie de cuzineti, cel putin comportamentul asta il avea la mine la masina: se aude intre turatiile X si Y, in afara lor nu, Se aude asa indiferent daca motorul e cald sau rece? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oancealex Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 exact asa facea si motorul meu , vreo 500 de km mai tarziu ...tacheti , supape si arbore cotit ...sparte....rupte...s.a.m.d....da-i fuga cu ea la un mecanic ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutreț Postat Aprilie 26, 2013 Autor Share Postat Aprilie 26, 2013 Daca e vreo asemanare cu 4 cilindri in line de la masina, suna a bataie de cuzineti, cel putin comportamentul asta il avea la mine la masina: se aude intre turatiile X si Y, in afara lor nu, Se aude asa indiferent daca motorul e cald sau rece? Cand e cald, parca. Dar cand l-am filmat era cam dupa vreo o ora dupa ce l-am oprit ultima oara. Acul era pe rece, dar motorul cred ca inca era caldut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOSU WEST Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 parerea mea e k se aude de la pastilele de la culbutori ( tacheti ) uleiu cum e nu tre sa il schimbi daca nu atunci vezi la pastila poate tre sa o schimbi. Bafta sa ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutreț Postat Aprilie 26, 2013 Autor Share Postat Aprilie 26, 2013 (editat) Deci e cam ''anala'' problema.... Din ce inteleg eu, trebuie dat jos si desfacut motorul, in cazul in care intinzatorul de lant nu e problema? De asemenea, acum mi-am amintit, la masina am avut un sunet asemanator, enervant, era pompa de apa. Se poate sa fie si aia? Editat Aprilie 26, 2013 de nutreĂž Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Nu o da acuma in paranoia. Mergi la un mecanic si schimba prima data intinzatorul. Daca nu e ala, oricum trebuie dar jos motorul si o sa vezi ce e in el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 (editat) Dece sa il schimbe mai bine verifica sa vada in ce stare e a lui si cat mai are pana sa ajunga la maxim dupa care mai poate pune un distantier pentru arcu din interior sau un alt arc mai rigid. Asa macar vede daca e intradevar intinzatorul e vinovat de acel zgomot Editat Aprilie 26, 2013 de Coste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MoederNuker Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 CUZINETI ! direct la fier vechi, reparatia costa mai mult decat motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noobzor Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Cred ca cel mai bine mergi cu ea la un mecanic, dar unul mai priceput. Eu am auzit bolt lovit, piston spart, fusta piston sparta, garnitura chiulasa(ultima la service autorizat ford) etc pana m-am enervat si am dat jos baia de ulei si erau cuzinetii rosi. Stiu ca sunt niste baieti prin Otopeni care fac rectificari si alte minuni. Oricum, eu nu as mai merge cu ea,risti sa faci boacana de tot la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian_gh Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 nu cred ca e intinzatorul, ala suna altfel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutreț Postat Aprilie 27, 2013 Autor Share Postat Aprilie 27, 2013 (editat) Am dat o tura cu ea. Cand motorul e rece se aude normal. Cum se incalzeste, incepe... Editat Aprilie 27, 2013 de nutreĂž Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toderel Dumitru Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 e bataie de la intinzatorul de lant. dar cel mai bine este sa mergi cu ia la specialist. el iti va spune ce are dupa ce o desface. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutreț Postat Aprilie 27, 2013 Autor Share Postat Aprilie 27, 2013 e bataie de la intinzatorul de lant. dar cel mai bine este sa mergi cu ia la specialist. el iti va spune ce are dupa ce o desface. SPER. Asta e in cel mai bun caz. M-am mai gandit la o posibilitate. Am pus ulei 10w-40, nu prea scump. L-am schimbat acum o luna. Sa-si piarda oare din vascozitate la temperaturi mari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toderel Dumitru Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 nu nui asta cauza. e intinzatorul de lant mai mult ca sigur. nu mai fa experiente de acestea ca nu faci decat sati cheltui banii si sa iti creezi si alte probleme suplimentare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian_gh Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 tu te referi la bataia aia de joasa tonalitate nu? parca seamana putin cu zgomotul notoriu produs de rulmentul de la ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toderel Dumitru Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 da la acea bataie care este cumva dependenta de turatia motorului. zgomotul produs de rulmenti este altfel e un zurnait, pe cand acesta se aude cum loveste la alternarea intre turat si deturat. atunci se aude mai pronuntat, cand deturezi. eu vorbesc despre acel cloncanit , zgomotul produs de rulmenti este altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutreț Postat Aprilie 27, 2013 Autor Share Postat Aprilie 27, 2013 (editat) tu te referi la bataia aia de joasa tonalitate nu? Da, la aia in principal, dar si la ''tsâc-tsâc-tsâc-tsâc''. Cloncanitul intr-adevar, nu l-am auzit decat dupa ce am inregistrat, si ascultat atent la casti. Deocamdata, mecanicul e plecat, abia pe saptamana viitoare o duc. O sa va dau de stire cand aflu ce e. Pana atunci mai dati-va cu parerea. Sper doar atat, ca nu e ceva ireparabil. Editat Aprilie 27, 2013 de nutreĂž Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toderel Dumitru Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 nimic nu este ireparabil. eu conduc o yamaha RD care are 37 de ani si ijnca nu am gasit ceva ce sa nu pot repara. Si stau pe motocicleta din 1975 , nu merg la mecanic de foarte mult timp, imi repar singur motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIUKAWA Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Problema e sus la tacheti...nu stiu cum se face reglarea---cu lera sau isi face singur prin presiune de ulei---Mergi la un mecanic si ii spui ca vrei o reglare de tacheti (daca se regleaza manual) si teoretic ai scapat.Pot fi uzate axele cu came,rampa de ungere obturata sau pompa de ulei care nu face presiunea necesara.Am avut zxr 750 si pot sa iti spun ca sunetul de distributie era total diferit,mai gros si metalic.Prima data incearca sus la axa cu came sa vezi ce e pe acolo si dupa aceea restu...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Lant distributie,intinzator sau (manarit ala vechi)si cam asta ar fi ,lasati prostiile de pe youtube si vrajelile e viata ta in joc.Dupa zgomot cea de a doua bataie pare sa fie din chiulasa.Oricum la inlocuirea lantului este obligatoriu verificarea jocului supapelor si refacerea la parametri standard pentru evitarea altor probleme si verificarea axelor cu came.Mai incetati cu tachetii astia si cu autoreglabilele hidraulice,foarte putine modele si de slabe performante mai au asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutreț Postat Mai 6, 2013 Autor Share Postat Mai 6, 2013 (editat) Problema a fost rezolvata. A fost doar intinzatorul. Phew! S-a dus tsac-tsac-tsac-ul, nici poc-poc-ul nu l-am mai auzit. Am avut destui nervi cu ea. Sper sa ma lase in pace o vreme Editat Mai 6, 2013 de nutreĂž Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.