Sari la conținut

Bataie Motor Cbr600f


nutreț
 Share

Postări Recomandate

Schimba intinzatorul de lant de distributie prima data si vezi ce se mai aude. Verifica si suruburile de la galerile de evacuare, desi putin probabil. Oricum daca se aude si dupa ce schimbi intinzatorul, o sa desfaci motorul ca sa schimbi distributia si atunci te uiti si la "supape".

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e vreo asemanare cu 4 cilindri in line de la masina, suna a bataie de cuzineti, cel putin comportamentul asta il avea la mine la masina: se aude intre turatiile X si Y, in afara lor nu, Se aude asa indiferent daca motorul e cald sau rece?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e vreo asemanare cu 4 cilindri in line de la masina, suna a bataie de cuzineti, cel putin comportamentul asta il avea la mine la masina: se aude intre turatiile X si Y, in afara lor nu, Se aude asa indiferent daca motorul e cald sau rece?

Cand e cald, parca. Dar cand l-am filmat era cam dupa vreo o ora dupa ce l-am oprit ultima oara. Acul era pe rece, dar motorul cred ca inca era caldut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci e cam ''anala'' problema.... Din ce inteleg eu, trebuie dat jos si desfacut motorul, in cazul in care intinzatorul de lant nu e problema?

De asemenea, acum mi-am amintit, la masina am avut un sunet asemanator, enervant, era pompa de apa. Se poate sa fie si aia?

Editat de nutreĂž
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dece sa il schimbe mai bine verifica sa vada in ce stare e a lui si cat mai are pana sa ajunga la maxim dupa care mai poate pune un distantier pentru arcu din interior sau un alt arc mai rigid. Asa macar vede daca e intradevar intinzatorul e vinovat de acel zgomot

Editat de Coste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca cel mai bine mergi cu ea la un mecanic, dar unul mai priceput. Eu am auzit bolt lovit, piston spart, fusta piston sparta, garnitura chiulasa(ultima la service autorizat ford) etc pana m-am enervat si am dat jos baia de ulei si erau cuzinetii rosi. Stiu ca sunt niste baieti prin Otopeni care fac rectificari si alte minuni. Oricum, eu nu as mai merge cu ea,risti sa faci boacana de tot la motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e bataie de la intinzatorul de lant. dar cel mai bine este sa mergi cu ia la specialist. el iti va spune ce are dupa ce o desface.

SPER. Asta e in cel mai bun caz. M-am mai gandit la o posibilitate. Am pus ulei 10w-40, nu prea scump. L-am schimbat acum o luna. Sa-si piarda oare din vascozitate la temperaturi mari?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da la acea bataie care este cumva dependenta de turatia motorului. zgomotul produs de rulmenti este altfel e un zurnait, pe cand acesta se aude cum loveste la alternarea intre turat si deturat. atunci se aude mai pronuntat, cand deturezi.



eu vorbesc despre acel cloncanit , zgomotul produs de rulmenti este altfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu te referi la bataia aia de joasa tonalitate nu?

Da, la aia in principal, dar si la ''tsâc-tsâc-tsâc-tsâc''. Cloncanitul intr-adevar, nu l-am auzit decat dupa ce am inregistrat, si ascultat atent la casti.

Deocamdata, mecanicul e plecat, abia pe saptamana viitoare o duc. O sa va dau de stire cand aflu ce e. Pana atunci mai dati-va cu parerea.

Sper doar atat, ca nu e ceva ireparabil.

Editat de nutreĂž
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nimic nu este ireparabil. eu conduc o yamaha RD care are 37 de ani si ijnca nu am gasit ceva ce sa nu pot repara.



Si stau pe motocicleta din 1975 , nu merg la mecanic de foarte mult timp, imi repar singur motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e sus la tacheti...nu stiu cum se face reglarea---cu lera sau isi face singur prin presiune de ulei---Mergi la un mecanic si ii spui ca vrei o reglare de tacheti (daca se regleaza manual) si teoretic ai scapat.Pot fi uzate axele cu came,rampa de ungere obturata sau pompa de ulei care nu face presiunea necesara.Am avut zxr 750 si pot sa iti spun ca sunetul de distributie era total diferit,mai gros si metalic.Prima data incearca sus la axa cu came sa vezi ce e pe acolo si dupa aceea restu......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lant distributie,intinzator sau (manarit ala vechi)si cam asta ar fi ,lasati prostiile de pe youtube si vrajelile e viata ta in joc.Dupa zgomot cea de a doua bataie pare sa fie din chiulasa.Oricum la inlocuirea lantului este obligatoriu verificarea jocului supapelor si refacerea la parametri standard pentru evitarea altor probleme si verificarea axelor cu came.Mai incetati cu tachetii astia si cu autoreglabilele hidraulice,foarte putine modele si de slabe performante mai au asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Problema a fost rezolvata. A fost doar intinzatorul. Phew! S-a dus tsac-tsac-tsac-ul, nici poc-poc-ul nu l-am mai auzit.

Am avut destui nervi cu ea. Sper sa ma lase in pace o vreme :)

Editat de nutreĂž
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...