Sari la conținut

Compresie slaba cilindrii


Postări Recomandate

Va salut,

 

Am aflat recent de la un mecanic la care am dus motorul pentru curatat/reglat carburatoarele ca nu are o compresie buna in cilindrii 1 si 4. E vorba de un Suzuki GSF 600F '93. Motorul e intr-o conditie buna, un singur proprietar in tara si unul in Italia.

 

Poate sa fie alta cauza decat faptul ca cilindrii sunt stricati (mecanicul nu prea mi-a dat detalii, nici nu prea ma pricep la chestiile astea) ? Stiti cam cat ar costa alezarea motorului ?

 

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 65
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Poate fi chiuloasa. Depuneri pe supape. I-ai compresia inca o data, dar inainte de asta toarna in cilindrul respetiv putin ulei. Daca se observa o crestere usoara a compresiei, de vina sunt segmentii, cilindrii, daca nu, supapele scapa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alezarea cilindrilor nu costa cine stie ce...numai sa gasesti persoana potrivita pt asta.

inainte de a merge cu blocul motor la alezat trebuie sa cumperi pistoane noi la cota urmatoare, toate 4 nu numai 2.

eu zic inainte sa te apuci de cumparat una alta cauta si mergi la un service sa faca inca odata rata de compresie si o revizie amanuntita ca sa nu te apuci de niste reparatii care probabil nici nu trebuie facute.

bafta.

Editat de Burg_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merg dupa sarbatori la inca un mecanic. Acesta zicea ca e putin probabil sa fie asa grav... totusi sunt cam dezamagit acum.



kevin77 din acte asa rezulta. ultimul proprietar a luat-o prin ceva firma de leasing si a avut-o 6 ani. arata bine pentru varsta ei si e functionala, am mers anul acesta cam 1000 km fara sa am probleme

Editat de johnny_laslo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probleme nu o sa ai daca mergi cu ea asa, cel mai probabil jocul la supape e cauza, am patit la un f3 aceeasi treaba doar ca problema era pe toti cilindrii nu numai pe 2. Intrebarea e alta ce inseamna compresie proasta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unu stiu ca la banditul meu mecanicul i-a verificat compresia in cilindri dupa ce a refacut jocul la supape. Deci daca supapele nu sunt reglate in prealabil de ce sari direct la cilindri? Sau poate vorbesc eu prosti.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presiune din carte e 11 si zicea ca pe cilidrii 1&4 e 3 si pe 2&3 e 8. Nu mi-a zis daca a facut testul la cald sau rece sau daca a pus putin ulei si sa retesteze daca a crescut putin presiunea. Deci trebuie verificat mai in detaliu motorul, asta am inteles.

 

Inca o intrebare mai am, presiunea scazuta dauneaza in mare masura motorului, daca il folosesti asa ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca sunt reale datele masuratorilor atunci repede la mecaniceala,motorul ala consuma benzina degeaba.Compresia minima e 8.Se incepe cu jocul la supape -scaune supape-segmenti.Spor.Dar inainte de toate mai masori odata compresia,la rece,fara ulei, cu bateria incarcata si gazul tras la maxim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presiune din carte e 11 si zicea ca pe cilidrii 1&4 e 3 si pe 2&3 e 8. Nu mi-a zis daca a facut testul la cald sau rece sau daca a pus putin ulei si sa retesteze daca a crescut putin presiunea. Deci trebuie verificat mai in detaliu motorul, asta am inteles.

 

Inca o intrebare mai am, presiunea scazuta dauneaza in mare masura motorului, daca il folosesti asa ?

Mi se pare ireal de mica compresia aia, culmea si pe 2 cilindri aceeasi. Iti recomand sa refaci testul eventual in alt service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar inainte de toate mai masori odata compresia,la rece,fara ulei, cu bateria incarcata si gazul tras la maxim.

Nimic mai gresit.

Compresia se masoara dupa ce motorul ajunge la temperatura de lucru, adica dupa deschiderea termostatului.

Daca masori compresia la rece este irelevant, segmentii nu au apucat sa se dilate suficient ca sa poate etansa corect la momentul aprinderii.

Daca nu poti masura compresia la cald, atunci masori compresia prin introducerea unei mici cantitati de ulei (cativa mililitri, io pun cam 5 ml), ca sa-ti poti face o idee.

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am masurat zilele astea compresia la un motor in V:

- la rece: 50 psi

- cu ulei : 150 psi

- la cald: 145 psi

Trage si tu concluziile!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

43.000km are

 

poate cu un 1 in fata...

 

Nimic mai gresit.

Compresia se masoara dupa ce motorul ajunge la temperatura de lucru, adica dupa deschiderea termostatului.

Daca masori compresia la rece este irelevant, segmentii nu au apucat sa se dilate suficient ca sa poate etansa corect la momentul aprinderii.

Daca nu poti masura compresia la cald, atunci masori compresia prin introducerea unei mici cantitati de ulei (cativa mililitri, io pun cam 5 ml), ca sa-ti poti face o idee.

 

compresia se masoara si la rece si la cald. sunt cazuri (rare, ce-i drept) in care diferenta e enorma si troacele nu pornesc decat incalzite, le freci din demaror pana le creste temperatura...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce sunteti multi convinsi ca motorul are suspect de putini km ? Hai sa zicem ca a fost dat kilometrajul inapoi; oare cu 50 mii, 100 mii ? Da cineva km inapoi cu 100 de mii la o motocicleta ?

Un motor cu 90, 100 de mii mai porneste din prima si merge fara probleme ? Mai este el curat in exterior si fara urme de ulei ?

 

43000 km in 20 de ani sunt cam 180km pe luna. Eu in 6 luni am mers 1000. Nu cred ca o motocicleta de viteza o folosesti zilnic pentru a merge la munca sau pentru a face turul tarii anual.

Poate are 10, 20 de mii dati inapoi, nu stiu, dar nu cred ca s-ar apropia de 100 de mii reali.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suzuki gsxf 600 din 94...tocmai a implinit 56.400 compresia max data de manual 212 psi...la rece are 210 psi pe toti cilindri...la cald nu am masurat...deci daca motorul e in regula diferenta de compresie la rece si la cald e foarte mica!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce sunteti multi convinsi ca motorul are suspect de putini km ? Hai sa zicem ca a fost dat kilometrajul inapoi; oare cu 50 mii, 100 mii ? Da cineva km inapoi cu 100 de mii la o motocicleta ?

Un motor cu 90, 100 de mii mai porneste din prima si merge fara probleme ? Mai este el curat in exterior si fara urme de ulei ?

 

Nu cred ca o motocicleta de viteza o folosesti zilnic pentru a merge la munca sau pentru a face turul tarii anual.

Poate are 10, 20 de mii dati inapoi, nu stiu, dar nu cred ca s-ar apropia de 100 de mii reali.

 

 

Da, da... si da.

 

Eu o folosesc pe a mea in fiecare zi, sa merg la munca si orice fac. Anul asta am facut aproape 2000 km in 3 saptamani :laugh: Anul trecut am facut 15000, dar m-a lasat motorul prin septembrie. Acum 2 ani, la fel. Si stiu mobra ca a mea, ingrijita si pusa la punct, care are vreo 140 000 km, si nu s-a umblat in motor. Conteaza cum ai grija de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimic mai gresit.

Compresia se masoara dupa ce motorul ajunge la temperatura de lucru, adica dupa deschiderea termostatului.

Daca masori compresia la rece este irelevant, segmentii nu au apucat sa se dilate suficient ca sa poate etansa corect la momentul aprinderii.

Daca nu poti masura compresia la cald, atunci masori compresia prin introducerea unei mici cantitati de ulei (cativa mililitri, io pun cam 5 ml), ca sa-ti poti face o idee.

 

Sunt manuale care dau valorile compresiei la rece si procedura de test tot la rece. Primul care imi vine in minte acum e vulcanul 1500 cu o diferenta foarte mare intre compresia pe fata si cea de pe spate. nu e nici o problema asa trebuie sa fie.

 

Compresie 2 si sub 8 pe ceilalti cilindri e dezastru cu o singura conditie, sa nu fie distributia sarita de la punct. verifica asta, Eu am luat tras-o cu un bandit de 600 si cred ca si motorul tau e asemanator, daca nu chiar la fel.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima mea motocicleta, Kawasaki GPX, avea compresie la rece 3 3 1 0 .... ghici ce? a mers si cu 200 km/h :laugh: , ma rog, i-a luat ceva pana a atins viteza :D. Singura data cand nu a vrut sa porneasca au fost vreo 2 zile in care a fost extrem de frig. Anul urmator am schimbat bujiile si bateria, si pornea la a 2-a invartire a motorului la orice temperatura. In acelasi timp, mobra de acum, cu compresie 4 4 4 1, n-a vrut sa dea nici macar un rateu. Si cu fisele inversate. Conteaza mult de la motor la motor.

Editat de RedFox200
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...