pachemon Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 daca nu e pus pe traiectoria de intrare al cui/surub snurul, in timp va incepe sa scape aer pe acolo. daca e pus corect nu va scapa la incept dar in timp va ceda si snurul. cel mai bine este sa pui un petec. patit si rezolvat in acest mod. spray-ul la fiecare oprire se va aduna in partea de jos a anvelopei si in oras vei simti la fiecare semafor o usoara trepidatie pana la uniformizarea spumei pe interiorul anvelopei la fiecare plecare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 n-as merge cu cauciuc reparat decat pana la vulcanizare unde-mi pun unul nou, tu esti inconstient Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Daca nu a cedat nici nu mai cedeaza.Cum spunea cineva mai sus in timp s-ar putea sa se lase!Eu am mers cu trei snururi in cauciuc si nu s-a lasat niciodata!Am schimbat cauciucul dupa 15-20 000 si stateau bine merci !Totusi ,daca ai timp scoate roata si dute la vulcanizare sa-ti puna petic pe interior!E mai sigur! Vad ca unii dau roata jos la foc automat!Nu la toate se poate chiar usor!Exemplu la maxiscuterul meu,trebuie sa dai jos toba,apoi bascula si pe urma roata! Nu mai zic ca sunt putine vulcanizari si vulcanizatori care sa se bage la moto! Atentie vorbim de intepatura si nu de taietura!Acolo e altceva,minim petic sau de preferat schimbat cauciuc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 (editat) Apropo de snur...... Am luat moto noua,nouta in 2007. In 2008 am luat un holtsurub(tip rigips) in roata spate. Am la mine trusa din Louis cu snur pt.cauciucuri,am bagat atunci un snur,EU PERSONAL,NU LA VULCANIZARE !!! Sapt.asta,dupa cativa ani si vreo 25 K km,snurul a inceput sa piarda aer...........am demontat roata,am fost la o vulcanizare,mi-a pus petec.... Nu merg mai mult de 139 km.h pe autostrada !! Se baga snur la gume de TIR,acolo nu e viteza,da e presiune si greutate la greu si rezista in timp. Editat Mai 4, 2013 de ALEX-CRUISER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 n-as merge cu cauciuc reparat decat pana la vulcanizare unde-mi pun unul nou, tu esti inconstient Tsunamy,tu chiar citesti ce scrii ?? Pai daca face omul 3-4 pene pe an dubleaza valoarea motocicletei .TU asa faci cand ai pana ,cumperi cauciuc nou ??!! ) Uite ca am mai auzit o perla ))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Patit de mine : Michelin 2CT montate azi, urmatoarea zi m-am dus pana in Ilioara -> 3 cuie in roata spate Am fost la vulcanizare, infipt 3 snururi, parcurs gumele pana la sarma fara nicio problema, gume chinuie pe un zx10.. sooo.. daca sunt puse cu simt de raspundere, n-ai nicio treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Patit de mine : Michelin 2CT montate azi, urmatoarea zi m-am dus pana in Ilioara -> 3 cuie in roata spate.... Mare Ghinion !....pe bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Apropo de snur...... Am luat moto noua,nouta in 2007. In 2008 am luat un holtsurub(tip rigips) in roata spate. Am la mine trusa din Louis cu snur pt.cauciucuri,am bagat atunci un snur,EU PERSONAL,NU LA VULCANIZARE !!! Sapt.asta,dupa cativa ani si vreo 25 K km,snurul a inceput sa piarda aer...........am demontat roata,am fost la o vulcanizare,mi-a pus petec.... Nu merg mai mult de 139 km.h pe autostrada !! Se baga snur la gume de TIR,acolo nu e viteza,da e presiune si greutate la greu si rezista in timp. Ai auzit ce a spus Tsunamy,esti ,,incostient " ??! Ai avut bani de mobra noua si la prima pana ai dat fuga sa pui petic in loc sa iei guma noua .Rushinica.)) Iti dai seama ca extrem de multi motociclisti de pe forumul asta te cred ,,Superman" numai pentru ca ai reusit sa dai roata jos ?Daca mai ai tupeul sa spui ca mai si ,,shurubaresti " la ea ,ori iti ridica statuie ori te ard pe rug .Sa vezi cand or ajunge in peco i nu au semnal pe tel sa caute pe goagle ce benzina trebuie sa bage . Lor le-a explicat cineva ca au fost timpuri cand pana se facea pe marginea soselei si la moto si la auto si nu in ,,vulcanizare " ?? Ce generatii frateeeeeeee !!!!!!!!! Uite ca zicea cineva ca nu mai gaseste nimic distractiv pe forum ,s-a inselat ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
defcon Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Snuru ca snuru , uite minunatie facuta de niste "fani" ai mei . la 1 saptamana dupa ce le-am pus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 E destul de greu sa tai un cauciuc in halul ala, deci fanii tai chiar te apreciaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 IceCube ..asta nu o doresc nici dusmanilor ... Defcon,da stiu ca ai ,,fani" nu gluma.Aia este facuta sa iti rupi gatul nu sa strice .Naspa rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Serghei:trusa de pana este sfanta!O port dupa mine tot timpul!Nu e nevoie sa dau roata jos (am explicat cum e la mine),sa car trusa de scule,petice,rangi si lampa de benzina(petic cald nu?),compresor ! Culmea e ,ca de cand am cumparat-o am folosit-o numai pentru altii si niciodata pentru mine! Sfatul meu este ca trusa de pana sa nu lipseasca!Are tot ce trebuie sa te scoata din pana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 (editat) Serghei:trusa de pana este sfanta!O port dupa mine tot timpul!Nu e nevoie sa dau roata jos (am explicat cum e la mine),sa car trusa de scule,petice,rangi si lampa de benzina(petic cald nu?),compresor ! Culmea e ,ca de cand am cumparat-o am folosit-o numai pentru altii si niciodata pentru mine! Sfatul meu este ca trusa de pana sa nu lipseasca!Are tot ce trebuie sa te scoata din pana! Ok,am inteles ca exista si situatii in care muncesti o zi sa dai o roata jos .Eu unul nu am intalnit dar sunt constient ca exista .Numai ca tu ti-ai batut capul sa cumperi un kit de pana si mai mult ai invatat si cum se face .Altii se urca pe capra ,paie si bataie..poc roate ..tel sa vina duba si toate astea pentru ca nu-i duce memeaca .Sunt rau ca spun asta ? Trebuia sa deschida topicul cu intrebarea : cum fac pana la mobra model etc etc ?? Si primea sfaturi ,indicatii ..nu-l mai lua nimeni in balon .Nu anunta PANA si apoi intreba daca poate sa merga cu warp 3 cu snurul in poponeatza.Este de curca topicul. Eu am ,,roatele " pe camere si stau cu petice si tubul de solutie ,hartie abraziva (smirgher) leviere mici in cob cand plec din orash dar este adevarat am experienta ,,vremurilor"de mult apuse ..(am facut Bucuresti-Constanta cu masina in 8 ore si 3 pene ....) cand vulcanizai camera pe marginea soselei cu ,,petice calde". Editat Mai 4, 2013 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Eu cred in teoria "cand iti iei umbrela, nu ploua", de aceea la fiecare drum lung am kit-ul de pana, care m-a ferit de incidente. Sunt sigur ca exact atunci cand nu il voi lua o sa se intample sa am pana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Apropo de snur...... Am luat moto noua,nouta in 2007. In 2008 am luat un holtsurub(tip rigips) in roata spate. Am la mine trusa din Louis cu snur pt.cauciucuri,am bagat atunci un snur,EU PERSONAL,NU LA VULCANIZARE !!! Sapt.asta,dupa cativa ani si vreo 25 K km,snurul a inceput sa piarda aer...........am demontat roata,am fost la o vulcanizare,mi-a pus petec.... Nu merg mai mult de 139 km.h pe autostrada !! Se baga snur la gume de TIR,acolo nu e viteza,da e presiune si greutate la greu si rezista in timp. 25.000 km? Sincer nici la masina nu imi rezista atat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Tsunamy,tu chiar citesti ce scrii ?? Pai daca face omul 3-4 pene pe an dubleaza valoarea motocicletei .TU asa faci cand ai pana ,cumperi cauciuc nou ??!! ) Uite ca am mai auzit o perla ))))) la virago nu e nici un pericol, la vitezana se schimba treaba. 3-4 pene pe an? eu imi pun cauciucuri noi nu resapate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 ))) Ce sa-i faci omule,fiecare dupa buget Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 (editat) Pana una alta, spray-ul e sfant! Si la masina si la motocicleta. Editat Mai 4, 2013 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 25.000 km? Sincer nici la masina nu imi rezista atat... Pe bune cam atat are !!! Nu merg peste 140 dar am pus greutate la drumuri lungi,2 persoane,bagaje la greu. Acum a inceput sa se intinda gaura si de aia a inceput sa piarda aer,am scos roata ieri,am fost la o vulcanizare normala si cu 25 ron+5 la baiat am pus petec pe interior. Oricum trebuie tinut sub observatie si am facut oricum comanda de gume noi,astea sunt cele originale din fabrica,DOT 2006(merg cu ele din Mai 2007) Apropo de dat roata jos...e destul de greu sa o faci in mijlocul strazii,cel putin la mine e destul de complicat,nu are cric central,axul a iesit destul de greu,plus o multitudine de scule,asa ca trusa de pana din Louis e bine sa fie la bord. Cand umblam cu cele "socialiste"sau cu DR-ul 650,la fel umblam cu prenandez,petice,pompa,camera,leviere...etc Referitor la rezistenta snurului,daca e bagat cum trebuie,ar trebui sa tina fara probleme. Am incercat si spray la cauciucul unui camion in care intrase in holtsurub si pierdea aer,am ridicat masina pe cric,desumflat roata de tot,bagat tot spray-ul,pornit masina si cateva minute am lasat sa se invarta roata in gol ca sa se aseze spuma ,dupa care am umflat roata,dar camionul are compresor !!! Pana una alta, spray-ul e sfant! Si la masina si la motocicleta. E bun dar sa ai unde umfla roata daca sa lasat !! Trusa de pana din Louis are si 3 capsule de umflat,foarte utile daca ai pierdut presiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 Plec la mare pe autostrada la Cernavoda constat ca pe spate cauciucul era pe jumatate lasat.Ma'ntorc in Fetesti si gasesc o vulcanizare...acum, nenea ala nu mi-a dat roata jos ca nu stia (si nici eu nu ma pricep) si-mi pune un snur(aveam o intepatura de la un cuisor cam cat un bat de chibrit).M-aw dus la mare, m-am intosc, viteza, de la legal pana mult peste limita, nu am avut probleme. Cauciucul arata ok. Acum intrebare: pot sa merg in continuare cu snurul acolo, sau sa ma duc sa dau roata jos sa-i pun un petec pe interior? La masina mai foloseam spray-ul ala cu spuma cand nu aveam chef sa schimb roata.Pot folosi si la moto? (mi-as cumpara unu sa-l am in rucsac la urmatorul drum lung). Care ai facut pana si te pricepi, da-mi un sfat, te rog! Merci! Daca e pus la mine la Fetesti.....te tine o viata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
euforiu Postat Mai 5, 2013 Autor Share Postat Mai 5, 2013 Daca e pus la mine la Fetesti.....te tine o viata Garantie pe viata, daca ai zile putine )) e pus la nea caisa, ala de pe varianta, din curba. Cei mai buni 6ron pe care i-am investit, 10, cu spaga )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DunavatuManuel Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Chestia asta mi s-a intamplat si mie la ATV acuma ceva timp, mai exact 2 ani. Mi-a intrat un cui in roata si aia de la vulcanizare au bagat snur. Pana in zilele de azi nu s-a intamplat nimic cu roata, precizez ca am mers pe asflat + offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Am scos Acum a inceput sa se intinda gaura si de aia a inceput sa piarda aer,am scos roata ieri,am fost la o vulcanizare normala si cu 25 ron+5 la baiat am pus petec pe interior. Oricum trebuie tinut sub observatie si am facut oricum comanda de gume noi,astea sunt cele originale din fabrica,DOT 2006(merg cu ele din Mai 2007) Am facut ieri Buc-CT-Buc cu guma cu petec,doua persoane+ceva bagaj si nu am avut surprize,a fost OK. L-am verificat pe drum de cateva ori.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 la virago nu e nici un pericol, la vitezana se schimba treaba. 3-4 pene pe an? Am un amic (cu vtezana) mai "norocos", care in decurs de vreo 15.000 km s-a pricopsit cu vreo 3 cuie in guma spate In mom asta are snur pt fiecare cui luat si nu a avut probleme (inlusiv la viteze mari) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achilles Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Din experienta proprie: La masina am facut pana cu un holzsurub in anvelopa cu care probabil am facut ~1000km ( avea capul polizat bine si nu scapa chiar asa mult aer cum ai crede). Am fost la o vulcanizare cat de cat ca lumea, un pus snur, toate bune si frumoase. La nici 3 zile, intr-o dimineata pe la 6 montam roata de rezerva. Noroc ca la benzinarie a observat cineva ca am pana. Pana la urma am pus petec si nu am mai avut probleme. Din cate am aflat, la snur conteaza mult "manopera". In cazul meu cica nu ar fi facut gaura suficient de bine cu burghiul si nu s-a asezat snurul cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.