a_diaconu Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Dinamica accidentului : motociclistul a intrat in spatele unei dube , a fost aruncat pe contrasens unde a fost lovit de o masina si aruncat in ciotul unui copac de pe marginea drumului. Decesul a fost imediat. Dumnezeu sa-l ierte. Exact asa am inteles si eu ca s-a intamplat accidentul. De la persoana care m-a informat am aflat ca avea 40 de ani, lucra in M.Ap.N si avea categ. A de maxim un an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ursuletzul Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Pe mine unul, ca incepator, sectiunea asta m-a ajutat... M-a ajutat sa imi iau un motor mai linistit pentru inceput... Ma ajuta sa imi iau tot echipamentul pe mine chiar daca e cald afara... Ma ajuta de fiecare data cand ma tenteaza sa bag mana in gaz in localitate... Ma ajuta cand ma mananca sa ma dau rotund pe doua roti... Ma ajuta sa fiu mai atent la masini parcate si la ceilalti participanti in trafic... off topic MARE dreptate ai. Eu de 2 ani, ma dau cu un rf de 400 si sunt super multumit de el, chiar daca multi au zis sa o vand ca e japoneza si nu prea gasesc piese. E super iertatoare si sincer nu am nevoie de 250+ pe A2, imi e suficient si 160-170. Subscriu la ce a zis colegu, de aici am invatat sa nu o ard Rosii, sa belesc ochii la tot, pisici, catei, gropi, etc.........in oras daca mergi 50-60 poti evita multe, daca te dai 90+ ti-o cam iei. on topic........Dumnezeu sa-l ierte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Fratilor, un nume, un numar de inmatriculare nu stie nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nos66 Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Ce conteaza nume , nr de moto , marca Fratilor, un nume, un numar de inmatriculare nu stie nimeni? Saracul om s-a dus in lumea celor drepti si deja aici se abereaza cu niste discutii ce nu mai au nici o legatura cu subiectul . Dumnezeu sa-l odihneasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Cum adica ce conteaza nume si nr inmatriculare? Mai e cineva intreg la minte pe sectiunea asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinS Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Ce conteaza nume , nr de moto , marca Saracul om s-a dus in lumea celor drepti si deja aici se abereaza cu niste discutii ce nu mai au nici o legatura cu subiectul . Dumnezeu sa-l odihneasca Te ai uitat cine intreaba de nume sau nr inmatriculare ? Moto implicata in accident e TDM, cel care a intrebat conduce un TDM, eu am TDM....concluzia ? Ne intereseaza pe noi TDM istii, alti motociclisti care spera sa nu fie un prieten....etc. Daca citeai pe topic "scenarii de film" in care toata lumea isi dadea cu parerea mai intelegeam dar asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexter2011 Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Motocicleta este un TDM 850 negru cu carenele argintii. Pe baiat il chema Neagu Relu, locuia pe undeva prin Dr. Taberei pe la Valea Oltului daca am retinut bine. Carnetul il luase anul asta, iar motocicleta acum o luna si putin. Era in drum spre serviciu. Astea sunt Cateva date sigure aflate de la un coleg de serviciu. Ce mai stiu si este in proportie de 80-90% adevarat este ca era in depasirea coloanei de masini dinspre Rosu spre Chitila, Iar dintre masinile pe care le depasea a aparaut un vehicul de pe o strada sau dint-o curte laturalnica (de pe partea dreapta), se pare ca nu a mai putut-o evita si a intrat in coliziune cu aceasta. Am inteles ca era scooterist de ani de zile si din pacate folosea aceeasi casca chinezeasca. Astazi a fost inmormantat, in urma ramanand sotia si un baiat de 16ani. Colegi lui povestesc ca era un baiat modest dar cu un suflet mare. Dumnezeu sa il odihneasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Motocicleta este un TDM 850 negru cu carenele argintii. Pe baiat il chema Neagu Relu, locuia pe undeva prin Dr. Taberei pe la Valea Oltului daca am retinut bine. Carnetul il luase anul asta, iar motocicleta acum o luna si putin. Era in drum spre serviciu. Astea sunt Cateva date sigure aflate de la un coleg de serviciu. Ce mai stiu si este in proportie de 80-90% adevarat este ca era in depasirea coloanei de masini dinspre Rosu spre Chitila, Iar dintre masinile pe care le depasea a aparaut un vehicul de pe o strada sau dint-o curte laturalnica (de pe partea dreapta), se pare ca nu a mai putut-o evita si a intrat in coliziune cu aceasta. Am inteles ca era scooterist de ani de zile si din pacate folosea aceeasi casca chinezeasca. Astazi a fost inmormantat, in urma ramanand sotia si un baiat de 16ani. Colegi lui povestesc ca era un baiat modest dar cu un suflet mare. Dumnezeu sa il odihneasca. In sfarsit, o postare la subiect.., ma dureau ochii de la atata citit de aberatii. se pare ca era incepator, Dumnezeu sa l odihneasca. Va spun sincer, nu as avea vreodata curajul sa merg zilnic cu motoreta in traficul asta bucurestean. Sansele de a ti se intampla vreun accident cu oase rupte sau si mai rau, sunt uriase! prefer sa ies in weekend sau noaptea dupa ce ajung meltenii pe la casele lor. Nici nu vreau sa ma gandesc la suferinta familiei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexter2011 Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 In sfarsit, o postare la subiect.., ma dureau ochii de la atata citit de aberatii. se pare ca era incepator, Dumnezeu sa l odihneasca. Va spun sincer, nu as avea vreodata curajul sa merg zilnic cu motoreta in traficul asta bucurestean. Sansele de a ti se intampla vreun accident cu oase rupte sau si mai rau, sunt uriase! prefer sa ies in weekend sau noaptea dupa ce ajung meltenii pe la casele lor. Nici nu vreau sa ma gandesc la suferinta familiei! Multumesc frumos, asa ar trebuii sa procedeze toti, nu sa insire... avea viteza supersonica, nu a avut creier, bizonii din trafic, a intrat int-o duba si a fost aruncat pe contrasesns unde a fost lovit frontal de omasina si aruncat intr-un copac dupa care a cazut din copac in santul plin cu apa, s-a ridicat dar din cauza ca era ud a alunecat pe marginea santului si a dat cu capul de asfalt si a murit pe loc. Cunosteam cateva din detalii dar am vrut sa ma asigur ca nu incep sa scriu aberatii. Ce este de retinut din acest accident si de invatat (cred ca din acesta motiv si exista acest topic) este ca in momentul in care depasim o coloana de masini oprita sau care nu se deplaseaza fluent, trebuie sa o facem cu viteza redusa pentru a putea evita sau chiar oprii in cazul in care suntem surprinsi de vehicule, persoane sau chiar animale care pot patrunde printre vehiculele aflate in coloana in banda pe care ne deplasam. Sunt sigur ca se vor gasi unii care sa comenteze, dar parerea mea este ca "VITEZA FACE DIFERENTA....", fiecare intelege acest motto in felul lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 (editat) @Dexter2011 : Ce este de retinut din acest accident si de invatat (cred ca din acesta motiv si exista acest topic) este ca in momentul in care depasim o coloana de masini oprita sau care nu se deplaseaza fluent, trebuie sa o facem cu viteza redusa pentru a putea evita sau chiar oprii in cazul in care suntem surprinsi de vehicule, persoane sau chiar animale care pot patrunde printre vehiculele aflate in coloana in banda pe care ne deplasam. Sunt sigur ca se vor gasi unii care sa comenteze, dar parerea mea este ca "VITEZA FACE DIFERENTA....", fiecare intelege acest motto in felul lui. - Concluzia este cea de mai sus ! As adauga doar ca : inainte de a depasi,asigura-te ca pe stanga sau pe dreapta pe sectiunea necesara depasirii sa nu fie strazi laterale, porti de intrare la firme sau Peco, deoarece in viraj stanga fara asigurare si semnal din timp, cel depasit te poate lua cu el, iar din dreapta poate iesi din vreo curte masina in scurt virand stanga asa ca in cazul de fata. Fata de conducerea masinii unde multe accidente iti dau o sansa, in motociclism o simpla ezitare, doar o scapare, te pot omori direct si deabinelea. Odihneasca-se in pace ! Editat Mai 12, 2013 de fast_arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 " Adaptarea vitezei la conditiile de drum".., ce cliseu, ar zice unii.., pt mine, dupa fix 20 ani de soferie din care 17 taximetrie, pot spune ca e de un adevar crud. Am auzit undeva, demult, zicala, pe care eu mi am insusit o in totalitate..," A conduce inseamna a anticipa'. Domnilor, in aceasta fraza e cuprinsa ESENTA 'soferitului" corect.., mai ales pe doua roti. Stiu, e foarte obositoare metoda, dar odata insusita, va spun din experienta mea, nu ve ti mai putea conduce altfel nici daca a ti dori. Ride safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lorentziu Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 absolut corect..! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.