Sari la conținut

Accident mortal, pe Centura Bucuresti ...


cry_ss
 Share

Postări Recomandate

am trecut de dimineata pe acolo cand urcau MOTOCICLETA nu mopedul pe o platforma

 

merg pe acel drum zilnic din 2005

pentru cei care comenteaza ref la confiscarea masinii / motocicletei pentru abateri grave ii invit sa mearga pe soseau de centura de la a1 pana la chitila LEGAL.......

 

sunt valuri" in carosabil si de 20 cm fata de nivelul asfaltului

coloane de masini dimineata si dupa amiaza de km intregi

 

cand o sa faca O SOSEA atunci sa mi confiste si jucariile

 

daca vrei sa depasesti zecile de carute, buldozere si dacii papuc pline cu fiare pentru remat trebuie sa te urci pe incretiturile asfaltului si sa ocolesti zecile de gropi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 61
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Si acuma sa toarne intrebarile frecvente..da de ce , da cum s-a intamplat. AAAA ,a depasit ala cu motoru , clar un cocalar in slapi , a ba nu cica i-a iesit masina in fata- ce conservar . De parca daca ati afla cum s-a intamplat o sa si puneti in practica ce auziti aici. De aia a murit ca blocat spatele... Oare data viitoare cand sunteti intr-o situatie asemanatoare va aduceti repede aminte de sectiunea Accidente de pe forum , la topicu lui X ca de aia a murit si nu faceti la fel? ca bebele de ies la poarta sa vada de ce se aduna lumea si sa spuna si ele o parere mica. Halal..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am trecut de dimineata pe acolo cand urcau MOTOCICLETA nu mopedul pe o platforma

 

merg pe acel drum zilnic din 2005

pentru cei care comenteaza ref la confiscarea masinii / motocicletei pentru abateri grave ii invit sa mearga pe soseau de centura de la a1 pana la chitila LEGAL.......

 

sunt valuri" in carosabil si de 20 cm fata de nivelul asfaltului

coloane de masini dimineata si dupa amiaza de km intregi

 

cand o sa faca O SOSEA atunci sa mi confiste si jucariile

 

daca vrei sa depasesti zecile de carute, buldozere si dacii papuc pline cu fiare pentru remat trebuie sa te urci pe incretiturile asfaltului si sa ocolesti zecile de gropi

foarte adevarat. subscriu. mai rau este ca pana sa recunoasca cineva ca a murit din cauza drumului sau vina altuia, vine "martorul ocular" si spune : "avea viteza, facea slalom, mergea haotic" si ca peste tot in Romania, mereu si intotdeauna, "mortul e de vina". Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce CRED eu ca s-a intamplat (fac drumul ala de vreo 5 ani jumate si de vreo 3 si cu moto), este ca a depasit coloana (de fapt asta e sigur pentru ca mi-a relatat o colega care se deplasa pe centura cu masina si a fost depasita de motociclist), si a fost surprins de o masina de pe la farmexpert sau ceva din zona aia, care a iesit brusc in centura.

partea nasoala acolo este ca cei care ies de pe drumurile laturalnice, sunt sub nivel cu centura, se si grabesc sa iasa prin fata vreunui TIR si nu ai cum sa vezi decat prea tarziu. eu m-am obisnuit sa nu depasesc in zonele respective, tocmai ca m-am trezit si eu cu cativa in fata in genul asta, iar din cauza diferentei de nivel de care vorbeam si a tiului care practic ne mascheaza unul de altul, nici eu nu il vad ca iese, nici el ca vin (indiferent ca vin cu masina sau moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Asa este. Trebuie sa inveti unde sunt drumurile secundare ca sa-ti permiti sa depasesti in dreptul lor, am vazut cazuri cand faceau stanga de pe soseaua principala pe drumul secundar fara sa semnalizeze. De foarte multi timp spun si sustin, cand depasesti coloana merge foarte bine cate un claxon si un 'flash'(xenon pe ambele faze ajuta E N O R M) la fiecare 2 secunde. Eu asa fac si n-am absolut nicio problema. Nici macar aproape de vreun incident n-am fost. In schimb, multumesc tuturor care imi fac loc si chiar si celor care nu-mi fac. Vizavi de starea drumului, sunt sleaurile alea intr-adevar dar daca te tii bine si mai stii si cu "varza" eu zic ca n-ar trebuie sa fie nicio problema.

Eu cand am trecut pe acolo am vazut motoru' pe cric si platforma spate in spate cu motoreta, probabil voiau s-o urce pe platforma. M-am utiat special sa vad numarul dar nu se vedea din cauza platformei.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poza la articol e "obligatorie" deoarece "da bine" la SEO !

Nu prea circul pe centura tocmai deoarece stiu ca-i praf in toate aspectele!

Ultima oara cand am mers pe centura - anul trecut - m-am trezit in mijlocul unui viraj la dreapta fara vizibilitate, cu un mare BMW ursulet care depasea un TIR!

Nu vreau sa detaliez aici ce si cum, cert este ca l-am putut evita pe dobitoc strecurandu-ma intre el si TIR al carui sofer a pus o frana de mai ca i-a rabatat cabina ...

 

La cat de bombardata e centura, nu ma mai mira nimic!

Nu mai zic nimic... este foarte usor sa raportam toate accidentele, sau sa le reducem doar la argumente de tip "grabeste-te incet" si alte astfel de tertipuri cu iz de adevar absolut.

 

Din pacate, realitatea este complet alta - am mai spus-o odata.

Nu ma adresez lui cuki per say, dar nestiind ce s-a intamplat acolo, e usor sa tragi concluzii pripite si, din motive de frica si/sau lipsa de experienta pe doua roti motorizate, sa concluzionezi ca trebuie sa si fost "prostie crasa" la mijloc.

 

De parca "realitatea vietii" nu ar mai permite altceva, nu ar mai permite "o surpriza", "un neprevazut" in fata caruia nici infailibila viteza de 50km/h (mult iubita de "ipocritii de serviciu") nu te mai poate ajuta in caz de...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul urasc sa scriu la sectiunea asta, insa scriu in ideea ca dintre cei foarte multi care citesc si dintre multii care comenteaza, poate exista CATIVA suficient de cerebrali incat sa traga concluzia buna in urma celor postate si a accidentului respectiv, si poate-poate, CATIVA vor invata ceva, constructiv.

Dintre cei CATIVA, daca macar UNUL scapa dintr-un accident ca urmare ca s-a temperat si a tras concluzii de aici de pe forum, ei bine, pentru ala, UNUL , sunt multumit ca am postat.

 

E prima și foarte probabil ultima oară când scriu în această secțiune, dar, din partea mea și a celor CATIVA, vreau să-ți zic... merci! Ție și celorlalți care postează în mod obiectiv și nu fac analiză pe text, ca la orele de literatură; să vedem ce a vrut să spună autorul, sau ce a gândit motociclistul, sau cât de buni am fi fost noi în situația respectivă și ce eschive salvatoare făceam.

Pentru specialiștii, cunoscătorii, licențiații și analizatorii de analize... așept să văd și topicurile în care o să fiți voi materialul de studiu; am certitudinea că voi avea această ocazie... neplăcută.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Încă mai există şoferi care se uită doar către stânga când ies din curte apoi tot ei sar cu gura "ce cauţi băi în depăşire?". Problemă de I.Q.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar mai fi un aspect, chiar daca depasesti coloana, chiar si pe centura impuscata asa cum e, macar te asiguri ca si daca dai de vreo belea cum ar fi unul care iese de pe laturalnica si nu te vede / nu vrea sa te vada sa te injuri cu el, eventual sa te tavalesti un pic dar sa nu o dai destul de tare cat sa iasa cu morti.

 

As fi ipocrit sa spun ca nu merg tare pentru oras, ca nu depasesc acolo unde legea spune nu, ca nu ii mai crosetez cateva secunde dupa ce s-au pus in miscare insa cred ca stiti si voi cand spun cu ponderatie.

 

Merg si eu pe centura cate 10 km dus si 10 intors. E rupta grav. Si in zilele cu coloana o depasesc.

 

Insa poti sa o faci cu 80-90 ca si cum ar fi banda ta pana cand te "contrazice" unul sau poti sa o faci cate 3-4 masini la rand cu 30-40. Aici vine vorba de alegere. De ajuns mai repede decat cei cu masini, ajung, insa probabil mai tarziu decat as "putea". Insa incerc sa ajung "de fiecare data"

 

Postul nu este la adresa accidentului, n-am idee cum s-a intamplat, este la adresa celorlalte comentarii.

 

Daca stirea se adevereste, Dumnezeu sa-l odihneasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru specialiștii, cunoscătorii, licențiații și analizatorii de analize... așept să văd și topicurile în care o să fiți voi materialul de studiu; am certitudinea că voi avea această ocazie... neplăcută.

 

prietene poate tu ai treaba si noi te retinem

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru cei care comenteaza ref la confiscarea masinii / motocicletei pentru abateri grave ii invit sa mearga pe soseau de centura de la a1 pana la chitila LEGAL.......

 

sunt valuri" in carosabil si de 20 cm fata de nivelul asfaltului

coloane de masini dimineata si dupa amiaza de km intregi

 

cand o sa faca O SOSEA atunci sa mi confiste si jucariile

 

daca vrei sa depasesti zecile de carute, buldozere si dacii papuc pline cu fiare pentru remat trebuie sa te urci pe incretiturile asfaltului si sa ocolesti zecile de gropi

 

Nu prea are legatura sula cu prefectura cum nici confiscarea vehiculelor cu starea drumurilor. Daca drumul e plin de gropi nu inseamna ca nu mai trebuiesc respectate regulile de circulatie. Daca e bine sau nu sa se confiste vehiculele pentru abateri grave e o alta discutie si nu isi are rostul aici.

 

Si acuma sa toarne intrebarile frecvente..da de ce , da cum s-a intamplat. AAAA ,a depasit ala cu motoru , clar un cocalar in slapi , a ba nu cica i-a iesit masina in fata- ce conservar . De parca daca ati afla cum s-a intamplat o sa si puneti in practica ce auziti aici. De aia a murit ca blocat spatele... Oare data viitoare cand sunteti intr-o situatie asemanatoare va aduceti repede aminte de sectiunea Accidente de pe forum , la topicu lui X ca de aia a murit si nu faceti la fel? ca bebele de ies la poarta sa vada de ce se aduna lumea si sa spuna si ele o parere mica. Halal..

 

Da. Ai sa razi, dar asa e construita mintea omului. De ce crezi ca intotdeauna stirile negative au mult mai mare succes decat stirile pozitive? Si nu e cazul doar in Romania sa zici ca suntem noi vre-un popor cu atractie pentru morbid.

Cred ca e o metoda de autoconservare. Creierul isi creaza un fel de baza de date cu tot felul de situatii periculoase. Noi ca oameni gandim in pattern-uri. De aia si cliseele prind foarte bine pentru ca sunt usor de recunoscut. Cand creierul depisteaza un pattern pe care il are in baza de date emite si un semnal de pericol. Ca de multe ori nu ne ascultam instinctul de conservare, ca ne credem de multe ori indestructibili, ca avem impresia ca noua nu ni se poate intampla ci doar altora... dar creierul tot inregistreaza pe undeva chestiile astea.

 

De exemplu, daca vezi la TV ca a aterizat un avion pe Otopeni plin cu olimpici la matematica s-ar putea sa schimbi canalul plictisit. Daca vezi ca a aterizat pe Otopeni un avion plin cu "indieni" returnati de prin Franta sau Geramania pentru ca s-au saturat aia de furtisagurile lor, s-ar putea sa te gandesti sa cumperi un lant mai gros cu care sa-ti ancorezi motocicleta si s-ar putea ca ulterior sa te feliciti ca ai facut-o.

 

Ar mai fi un aspect, chiar daca depasesti coloana, chiar si pe centura impuscata asa cum e, macar te asiguri ca si daca dai de vreo belea cum ar fi unul care iese de pe laturalnica si nu te vede / nu vrea sa te vada sa te injuri cu el, eventual sa te tavalesti un pic dar sa nu o dai destul de tare cat sa iasa cu morti.

 

As fi ipocrit sa spun ca nu merg tare pentru oras, ca nu depasesc acolo unde legea spune nu, ca nu ii mai crosetez cateva secunde dupa ce s-au pus in miscare insa cred ca stiti si voi cand spun cu ponderatie.

 

Merg si eu pe centura cate 10 km dus si 10 intors. E rupta grav. Si in zilele cu coloana o depasesc.

 

Insa poti sa o faci cu 80-90 ca si cum ar fi banda ta pana cand te "contrazice" unul sau poti sa o faci cate 3-4 masini la rand cu 30-40. Aici vine vorba de alegere. De ajuns mai repede decat cei cu masini, ajung, insa probabil mai tarziu decat as "putea". Insa incerc sa ajung "de fiecare data"

 

Postul nu este la adresa accidentului, n-am idee cum s-a intamplat, este la adresa celorlalte comentarii.

 

Daca stirea se adevereste, Dumnezeu sa-l odihneasca.

 

In teorie se spune ca ar trebui sa mergi cu maxim 30-40km/h fata de viteza coloanei. Nu se stie niciodata ce se inampla. Chiar daca coloana sta pe loc, poate ii vine unuia chef sa deschida usa de la masina si nu se gandeste sa se uite si in oglinda (ca deh, dupa mintea lui toata lumea sta pe loc cum sta si el). Cand coloana se deplaseaza, chiar si cu viteza melcului, sunt alte pericole - unul vrea sa schimbe benzile, unul se hotaraste brusc sa intoarca sau sa iasa pe un drum lateral, unul vrea sa ocoleasca o groapa... toate sunt manevre bruste si bineinteles ca soferii nu le semnalizeaza.

Daca mergi asa cum ai zis, bravo tie. E un obicei foarte bun. Unde se poate merge cu viteza ok, unde nu se poate nu se poate. Nu merita sa iti risti viata pentru cateva minute pe care le-ai castiga.

 

 

 

Eu cred ca de vre-o 2-3 ani n-am mai mers pe centura. Atunci era vai de ea, plina de gropi si de sleauri si super aglomerata. Daca n-a reparat nimeni nimic la ea aproape ca nu pot sa-mi inchipui cum arata acum.

Norocul meu ca nu am treaba pe acolo. Dar mi se pare o bataie de joc incredibila sa nu se sinchiseasca nimeni de drumul asta, sa nu-l repare de atata timp. Pana la urma asta cred ca e cea mai aglomerata sosea din Romania. Daca de asta nu au grija, atunci de care?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu stiu ce s-a intamplat acolo si probabil nimeni de pe aici inca nu stie. Eu doar comentam postul unui coleg care dadea de vina drumul in cazul accidentelor

Nu stiu daca e vorba de mine, nu cred, nu am dat vina pe nimeni si nimic. Dar cand am citit unde s-a intamplat accidentul, mi-am adus aminte ca mergeam odata pe banda de circulatie in directie Chitila, care e (sau era) foarte bun. M-am angajat intr-o depasire de un TIR, si m-am trezit intr-un cu canal format pe banda de contrasens. Si am facut un mic hop ca sa ies din el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Ai sa razi, dar asa e construita mintea omului. De ce crezi ca intotdeauna stirile negative au mult mai mare succes decat stirile pozitive? Si nu e cazul doar in Romania sa zici ca suntem noi vre-un popor cu atractie pentru morbid.

Cred ca e o metoda de autoconservare. Creierul isi creaza un fel de baza de date cu tot felul de situatii periculoase. Noi ca oameni gandim in pattern-uri. De aia si cliseele prind foarte bine pentru ca sunt usor de recunoscut. Cand creierul depisteaza un pattern pe care il are in baza de date emite si un semnal de pericol. Ca de multe ori nu ne ascultam instinctul de conservare, ca ne credem de multe ori indestructibili, ca avem impresia ca noua nu ni se poate intampla ci doar altora... dar creierul tot inregistreaza pe undeva chestiile astea.

 

 

:10:

 

Exact. Asta este, poate, cea mai buna postare pe care am citit-o.

Nu de putine ori mi s-a intamplat ca, in anumite situatii (de regula la depasiri, in curbe, cand merg paralel cu alte masinii sau cand vad animale pe marginea drumului), sa imi vina in minte fragmente de imagini (vazute pe net sau asa cum mi le-am imaginat eu din descrierile accidentelor), in care iese o masina din coloana, sau unul deschide usa (asta mi se intampla frecvent cu bicla), sau nu pot sa iau curba din cauza vitezei (destul de mica la mine) si ies pe contrasens, sau cainele imi sare in fata, ceea ce ma face instinctiv sa reduc viteza.

Tocmai sectiunea asta m-a ajutat sa imi aleg motocicleta asta si tocmai sectiunea asta ma va face sa imbatranesc pe motocicleta, sper eu.

Asa ca orice ar spune oricine de aici, rubrica de accidente are un puternic caracter educational (pentru cei care vor sa bage la cap) fara a avea legatura cu necrofilia sau orice alti termeni care se mai vehiculeaza pe aici.

 

Felicitari Dstar.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Ai sa razi, dar asa e construita mintea omului. De ce crezi ca intotdeauna stirile negative au mult mai mare succes decat stirile pozitive? Si nu e cazul doar in Romania sa zici ca suntem noi vre-un popor cu atractie pentru morbid.

Cred ca e o metoda de autoconservare. Creierul isi creaza un fel de baza de date cu tot felul de situatii periculoase. Noi ca oameni gandim in pattern-uri. De aia si cliseele prind foarte bine pentru ca sunt usor de recunoscut. Cand creierul depisteaza un pattern pe care il are in baza de date emite si un semnal de pericol. Ca de multe ori nu ne ascultam instinctul de conservare, ca ne credem de multe ori indestructibili, ca avem impresia ca noua nu ni se poate intampla ci doar altora... dar creierul tot inregistreaza pe undeva chestiile astea.

 

De exemplu, daca vezi la TV ca a aterizat un avion pe Otopeni plin cu olimpici la matematica s-ar putea sa schimbi canalul plictisit. Daca vezi ca a aterizat pe Otopeni un avion plin cu "indieni" returnati de prin Franta sau Geramania pentru ca s-au saturat aia de furtisagurile lor, s-ar putea sa te gandesti sa cumperi un lant mai gros cu care sa-ti ancorezi motocicleta si s-ar putea ca ulterior sa te feliciti ca ai facut-o.

Nu confunda tiparele de care vb tu cu bunu simt si simtu de conservare. Daca vrei sa depasesti tu in curba cu vizibilitate zero nu cred ca intai te gandesti ca x-ulescu de pe forum , la topicu 1500 a murit ca a depasit. Te gandesti cu creierasu tau fara tipare. Tiparele ti le faci singur in functie de experientele tale. Se cheama invatatura de minte. O iei in bot o data facand asta si data viitoare nu mai faci. Nu din cauza la ce a patit X sau Y. Experienta ta face cat zece mii de posturi si topicuri la un loc. Si nu , nu cred ca imi urc motoru in casa ca a venit avionu cu tigani :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu confunda tiparele de care vb tu cu bunu simt si simtu de conservare. Daca vrei sa depasesti tu in curba cu vizibilitate zero nu cred ca intai te gandesti ca x-ulescu de pe forum , la topicu 1500 a murit ca a depasit. Te gandesti cu creierasu tau fara tipare. Tiparele ti le faci singur in functie de experientele tale. Se cheama invatatura de minte. O iei in bot o data facand asta si data viitoare nu mai faci. Nu din cauza la ce a patit X sau Y. Experienta ta face cat zece mii de posturi si topicuri la un loc. Si nu , nu cred ca imi urc motoru in casa ca a venit avionu cu tigani :)

 

Foarte de acord cu tine.

Dar nu invatam totul doar din experienta personala. De aia exista carti si scoala. Sa mai invatam si din experienta altora.

Si nah, unele experiente nici n-as vrea sa le traiesc pe propria piele

 

Nici mie nu imi plac tzatzismele si certurile interminabile care se intampla pe forumul asta, mai ales la sectiunea de accidente. Dar nah, e democratie, libertatea opiniei... fiecare are voie sa se exprima. Citesc si eu pe diagonala si retin doar ce cred eu ca merita retinut. Eu personal am avut cate ceva de invatat din relatarea accidentelor altora, mai ales cand eram la inceput si experienta era zero

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeu sa il odihneasca !!!

 

Sectiunea Accidente nu este o sectiune pentru toata lumea , trebuie sa intelegi si altceva decat titlul si citit primul si ultimul comentariu , la fiecare accident trebuie sa tragi semne de intrebare daca si tu ai procedat ca decedatul sau persoana ranita intr-un accident moto ca sa iti inbunatatesti cunostintele stradale si pericolele care se afla in jungla de beton , eu am tras diferite concluzii de pe sectiunea accidente si mi-am temperat arogantele in trafic , am citit multe topicuri postate pe diferite sectiuni ale forumului si mi-am format o baza de date in creier care mi-a salvat poponeata in diferita peripeti in trafic , un bun exemplu pot da , accidentul cu cainele care a facut valva pe forum , mi-a iesit un caine in fata kamikaze si am fost pe punctul de a pune frana fata cand pe fractiune de secunda ceva m-a facut sa iau mana dupa frana si sa tin ghidonul mai puternic , mi-a crapat doar aripa fata , sunt multe chestii care le poti invata din greselile altora , dar as prefera sa vad pe sectiunea accidente doar accidente cu Happy End , urasc sa invat din accidente mortale , dar dupa cum au spus multii de aici , daca unu din 10 scapa este un inceput si nu isi pierd timpul ca au scris aici .

 

Eu unu vreau sa multumes tuturor care au scris ceva educativ pe forumul asta si au ajutat pe colegi lor pe 2 rotii sa ajunga acasa ! asfalt uscat si sanatate !!!

Editat de yusuf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dinamica accidentului : motociclistul a intrat in spatele unei dube , a fost aruncat pe contrasens unde a fost lovit de o masina si aruncat in ciotul unui copac de pe marginea drumului. Decesul a fost imediat. Dumnezeu sa-l ierte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prietene poate tu ai treaba si noi te retinem

 

Puștiu', am băut noi vr-o bere împreună, de suntem așa buni prieteni încât să-mi faci tu mie program?

Spor la butonat în continuare, eu chiar am treabă și nu o să pierd vremea citind... nimic; din tot ce ai scris aici, ce ar trebui să rețin, cu ce ai contribuit tu la acest topic în afară de faptul că ți-ai făcut reclamă la blog?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva macar ce culoare avea TDM-ul?

Salut. Din ce mai tin minte era modelul negru cu gri cu farurile lipite si dreptunghiulare, nu ca cel din poza ta de profil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Din ce mai tin minte era modelul negru cu gri cu farurile lipite si dreptunghiulare, nu ca cel din poza ta de profil.

Seamana cu al meu ? Nu gasesc nici o info pe nicaieri...info cu poze.

 

B.49.KOT ...RIP

Asta e sigur nr de inmatriculare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Quote

Seamana cu al meu ? Nu gasesc nici o info pe nicaieri...info cu poze.

Da, ala e modelul. Parca avea totusi mai mult negru pe carenele din jurul farurilor.

Editat de littlekriminal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puștiu', am băut noi vr-o bere împreună, de suntem așa buni prieteni încât să-mi faci tu mie program?

Spor la butonat în continuare, eu chiar am treabă și nu o să pierd vremea citind... nimic; din tot ce ai scris aici, ce ar trebui să rețin, cu ce ai contribuit tu la acest topic în afară de faptul că ți-ai făcut reclamă la blog?

 

nu-mi place sa intru in polemici. vreau sa-ti zic doar atat: avand in vedere ca a murit un rider nu cred ca e locu potrivit (nu ca ar fi un loc potrivit pentru asta) unde sa postezi ce-ai postat tu mai jos:

Pentru specialiștii, cunoscătorii, licențiații și analizatorii de analize... așept să văd și topicurile în care o să fiți voi materialul de studiu; am certitudinea că voi avea această ocazie... neplăcută.

 

in fine, e pacat ca se intampla atatea accidente si poate ca citind toate threadurile astea macar cativa vor casca ochii-n 16, nu doar in 4

Editat de ciubix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 50 de postari poate cineva sa spuna si niste date referitoare la accident? Din cate citesc ar fi vorba de un tdm 900 negru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...