Sari la conținut

rezervor frana extragere suruburi


Postări Recomandate

Salut, cele doua suruburi de la rezervorul de frana fata sunt in stea si le-am tocit si nu pot sa mai dau jos capacul Cine imi da si mie o idee cum extrag cele doua suruburi de la rezervorul de lichid de frana... sunt in stea, subtiri si nu ies din profilul capacului de lichid de frana.

 

multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iei o daltita mica si un coicanel si in sensul de desfacere lovesti surubelele in capsau iei un dremel si sapi cu panza un sant in surub sa intre o surubelnita lata si ciocanesti usor in surubelnita pentru a debloca filetul.Spor.(la mine a functionat de fiecare data)Apoi pui suruburi noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iei o daltita mica si un coicanel si in sensul de desfacere lovesti surubelele in capsau iei un dremel si sapi cu panza un sant in surub sa intre o surubelnita lata si ciocanesti usor in surubelnita pentru a debloca filetul.Spor.(la mine a functionat de fiecare data)Apoi pui suruburi noi.

 

cu dalta e o treaba, dar cu bomfaier strica capacul (suruburile sunt cu cap ingropat);

cred ca cel mai usor e gauresti capul surubului pana trece capacul peste surub

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bate in el un torx si fortezi. merge de fiecare data

Da, in general suruburile alea sunt moi si merge. Daca nu, cum zicea Zeus, gauresti capul pana poti sa scoti capacul si dupa cu patentul scoti restul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iei o daltita mica si un coicanel si in sensul de desfacere lovesti surubelele in capsau iei un dremel si sapi cu panza un sant in surub sa intre o surubelnita lata si ciocanesti usor in surubelnita pentru a debloca filetul.Spor.(la mine a functionat de fiecare data)Apoi pui suruburi noi.

mumtumesc, intentionez sa pun suruburi pe imbus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mumtumesc, intentionez sa pun suruburi pe imbus

Problema nu e tipul de surub, am patit si la suruburi cu imbus in cazul capacelor pompelor de frana, problema e ca oamenii strang ca berbecii cat pot de tare. Ia-ti o surubeltia de impact(o intorci in sensul desfacerii si bati in ea si se desface surubul singur), era 10 euro pe louis sau ~50 de lei prin comert. Daca ii dai din prima cu aia merge fara probleme.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te grabi si nu forta prea tare,stiu caz in care a lovit cam tare in suruburi si a crapat gemuletul ala mic prin care vezi nivelu la lichid. Apoi a trebuit sa cumpere alta pompa de frana cu tot ansamblu pt ca nu merge inlocuit doar"gemuletu".

Mai poti pune cate 1 strop de lichid de frana peste sau dai cu WD 40 sa merga cat mai usor desfacute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi trebuit sa folosesc surubelnita de impact mi-am mai zis cineva

 

Am tesit suruburile cu bormasina, mi-am dat singur una in nas cand am tras de capac in sus cu surubelnita. Dupa ce a iesit capacul suruburile le-am dat jos cu degetele. Cam asta e treaba. Mi-ar placea ceva cu imbus dar gasesc sigur la un prieten suruburi normale pe care nu le mai strang ca un nenoocit.

 

17052013%2528001%2529.jpg

 

17052013%2528002%2529.jpg

 

17052013%2528003%2529.jpg

 

17052013%2528004%2529.jpg

 

17052013%2528005%2529.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa parerea mea suruburile alea mergeau scoase si cu o surubelnita normala, eventual incercat cu diversi biti, unul trebuia sa fie destul de 'ascutit' cat sa prinda bine. Am scos mult mai rele: Surubelnita normala pusa pe pozitie, batuta o data cu ciocanul si apasat pe ea cand desurubai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Indiferent ce suruburi alegi sa pui la loc, unge-le cu ceva (ulei, vaselina) inainte, ca sa le poti scoate omeneste ;)

sa stii ca stiam regula asta doar ca uneori si atunci cand conteaza, uit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Nu este legat de subiectul topicului dar am vazut motocicleta ta cand inca era la vanzare in Brasov si am observat ceva ciudat. La ralanti, cand aprindeam farul, turatia scadea cu 2-300 de ture. Daca si acum face asa, poti verifica mufele de pe traseul sistemului de incarcare. Nu cunosc cauza problemei dar macar sa stii de ea. Poate nu ar strica nici o verificare amanuntita a bateriei, releului si alternatorului.

 

Plimbari placute!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Nu este legat de subiectul topicului dar am vazut motocicleta ta cand inca era la vanzare in Brasov si am observat ceva ciudat. La ralanti, cand aprindeam farul, turatia scadea cu 2-300 de ture. Daca si acum face asa, poti verifica mufele de pe traseul sistemului de incarcare. Nu cunosc cauza problemei dar macar sa stii de ea. Poate nu ar strica nici o verificare amanuntita a bateriei, releului si alternatorului.

 

Plimbari placute!

hehe in mare este buna mobra, motorul nu bate, nu consuma ulei, merge cu 160-170 pe bord

bateria era cam la pamant ce-i drept am luat una noua ca aia veche mai mult de o luna nu m-a tinut

probleme la partea electrica s-au rezolvat, cauza? contacte oxidate; solutia? spray de contacte bagat de la semnalizare pana la relee de incarcare pornire etc; voltajul de incarcare este normal 14.5 v, nu fluctueaza turatia daca aprind luminile

relantiul era reglat mult prea jos oricum pe la 500-700rpm, s-a rezolvat cu doua degete

pe langa niste rahaturi mici care oricum mi-a facut placere sa le repar singur, mobra e buna a fost confirmat si de cineva cu experienta

 

plimbari placute si tie si tuturor

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si al meu statea la 1000-1100, dar e prea jos as zice eu. Dupa o tura am lasat motorul pornit, pe loc, pana a intrat ventilatorul si atunci l am reglat la 1400.

cand trebuie sa intre ventilatorul? mai mult de 60% nu mi-a aratat acul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa experienta de care ti am zis. Mergi cateva zeci de km cu ea, apoi opreste te, pune o pe cric si lasa motorul la relanti. Urmareste indicatorul de temperatura, sigur va urca si la apr. 70-80 la suta va intra ventilatorul, o sa il auzi sigur daca iti dai casca jos. Mi se pare ca schimba mult mai bine vitezele cu relantiul reglat astfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...