Te salut,
Dai gaura mai mare (vezi ce dimensiuni de aerisitoare ai la dispozitie), pana iese tot aerisitorul, pana cand iese metal din corpul etrierului. In gaura bagi o bila de plumb de diametrul gaurii si infiletezi bine aerisitorul nou. Merge fara probleme.
salut,
poti sa imi dai un pret, te rog?
https://www.ebay.com/itm/295343721191?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=711-127632-2357-0&ssspo=GfgbSxeKSri&sssrc=2349624&ssuid=SrTKoJvkTfu&var=&widget_ver=artemis&media=WHATS_APP
Frumoase jucariile acestea, un mic sfat: nu mai face astfel de afirmatii pe forumurile publice; vezi:
Art. 42 Legea 407/2006 Vanatorii Răspunderi şi sancţiuni
Am gresit putin valorile tensiunii masurate la firele statorului, ma corectez ca sa nu induc pe careva in eroare; astfel, la mobra asta, valorile masurate intre infasurari trebuie sa fie intre 20-40 V la 4000 rpm.
Verifica in functionare (la 4000rpm) ce tensiune ai intre firele galbene de la stator verifici 1-2, 2-3, 1-3 ar trebui sa ai valori intre 60 si 80 v, cu diferente mici intre cele 3 verificari (daca la una din masurari ai diferenta de ordinul voltilor fata de celelalte, ai o infasurare a satorului arsa).
In 80% din cazuri la vfr, problema este de la stator.
Daca totusi statorul este ok si iti trebuie un releu, am unul nou, ti-l dau cu 150 lei.
Nu se desface, trebuie taiat si mufat cu furtunul, ideea e sa folosesti cotul filtrului vechi pentru a nu se gatui furtunul la filtrul nou. Se poate face foarte usor si functioneaza fara ca originalul.
S-a mai duscutat subiectul
Filtrul de combustibil se potriveste de la auto producator MANN: MWK44. Este aceeasi dimensiune doar ca trebuie sa ii adaptezi cotul acela de 180 grade, pe care poti sa il folosesti de la filtrul vechi.
Am cumparat si eu de la dl. Norbert; impresii:
Descrierea produsului, nota 10
Disponibilitate/cooperare, nota 10
Livrare, nota 10
Ma declar foarte multumit.