Sari la conținut

SA SCHIMB MOTORUL SAU SA-L FAC?


Postări Recomandate

N-ai zis ce inseamna "pret Ok"

Eu nu vorbesc despre o persoana ci despre o situatie reala in care reparatia se face bine - cuzineti, arbore, eventual carter lovit. La 929/954 cazatura tare pe stanga se poate solda cu astfel de urmari.

Deci pana la urma ce inseamna pret OK?

Piese + manopera?

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 52
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

P.S. Pana una ala, vorba aia, nu stie niciunul din noi care e defapt problema, omul nu a pus nici macar un video asa ca ... poate fi doar un rulment din cutie spre ex.



N-ai zis ce inseamna "pret Ok"

Eu nu vorbesc despre o persoana ci despre o situatie rreala - cuzineti, arbore, eventual carter lovit. La 929/954 cazatura tare pe stanga se poate solda cu astfel de urmari.

Deci pana la urma ce inseamna pret OK?

Piese + manopera?

O tii pe a ta aiurea, ideea e sa iasa la un pret ok(a se interpreta per total sub pretul unu motor sh cu tot cu montaj) cu reparatia altfel nu se merita sa il repare ci mai degraba cauta un motor sh, de unde stii tu ca motorului ii trebuiesc intradevar cuzineti arbore, si eventual un carter lovit (desi omul nu a specificat nimic de asa ceva).

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbesc despre o situatie ipotetica in conditiile in care ai lansat in discutie sintagma "pret OK". Care ar fi suma in conditiile pe care le-am zis mai devreme?

 

Vad ca o iei randeaua, eu nu cred ca o "tin pe a mea aiurea", te rog sa raspunzi la o intrebare. Daca nu se poate, OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata discutia a plecat de la faptul ca te-ai trezit sa comentezi legat de bani si starea motorului, desi nimeni nu a zis nimic legat de bani iar motorul e inca intreg si functioneaza, nu tocmai corect dar functioneaza; apoi din nou te-ai trezit sa ma intrebi "ipotetic vorbind" ce inseamna ok. Vrei sa iti fac oferta de pret pe elementele respective sau ce, daca tii neaparat iti fac o oferta, am lucrat in service cativa ani astfel incat nu-mi dau cu parerea la chestii de genu ci fac o oferta sau pana acum ti-am lasat impresia ca sunt un alt Gigi de la coltul strazii care repara pe branci. Lucrezi in service, poti sa iti faci si singur oferta.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca m-ai inteles gresit. Era vorba doar de un ordin de marime pt o suma de bani pentru o reparatie. Acuma mai baiete, masoara-ti vorbele, eu nu ma trezesc vorbind, am pus o intrebare. Daca nu esti in stare sa porti o discutie civilizata, te rog sa te abtii.

 

O rectificare - eu nu "lucrez intr-un service" :)

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum ti-ar veni tie "Ok-ul" ala Cezare, Geo practica niste preturi extrem de decente iar calitatea lucrari... pai plm, fara cuvinte.

Probabil cel care a scris "pret ok" s-a referit la o limita psihologica confortabila atunci cand baga mana in buzunar pentru a plati reparatia.

Limita care difera de la om la om.

Editat de wtf?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat inseamna OK la o servisare completa de motor engine overhaul?

Repet - nu e vorba despre Masinuta, Geo, United Motors, Honda, etc. E vorba despre o suma de bani care este echitabila pt o reparatie facuta standard, ca la manual.

Haideti ca ne putem intelege.

 

Inca ceva. Am vazut multe motoare re-facute ca la carte si toate erau la fel, adica mergeau corect.



Probabil cel care a scris "pret ok" s-a referit la o limita psihologica confortabila atunci cand baga mana in buzunar pentru a plati reparatia.

Limita care difera de la om la om.

 

Corect, despre asta e vorba.

Acu sa vad daca iti multumeste daca ai explicat in locul lui :D

 

Hai relax baieti ca atunci cand ni se strica fiorataniile ne iau adevaratele dureri de cap ;)

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok-ul ala se referea initial la reparatie(ca operatiune), m-ai intrebat ce inseamna ok, nu ti-am raspuns exact cantitativ ca suma ce inseamna ci mai degraba la ce se refera notiunea de ok, dupa care brusc "ok-ul" se refera la cuzineti, arbore, etc trebuind sa iti dau o oferta pentru o ipoteza de-a ta asupra a ceea ce inseamna reparatie desi vizavi de topic nu se stiu cauzele problemei. Un fel de "Am pana, sa vad daca e cui, sa vad daca e taiat sau sa schimb cauciucul?" ii recomand sa faca ce e cel mai bine dpv fianciar si vii tu si spui oricum cauciucul e varza si bani nu ai, iti zic ca nu ai de unde sa stii daca cauciucul e intradevar varza dupa care imi ceri o oferta pe cauciuc si montaj ... in fine. Am exagerat si nu era cazul, deasemenea nu trebuia sa imi bat capul, lasand la o parte diferenta de varsta, etc.

Legat de ultima intrebare, raspunsul ramane acelasi, intre noi 2 fie vorba nu cred ca trebuie sa stau eu sa caut in Honda EPC coduri pentru piese si sa aproximez manopere + alte operatiuni cand asta o poti face si singur => Nu vad rostul intrebarii tale adresate mie.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum ti-ar veni tie "Ok-ul" ala Cezare, Geo practica niste preturi extrem de decente iar calitatea lucrari... pai plm, fara cuvinte.

Probabil cel care a scris "pret ok" s-a referit la o limita psihologica confortabila atunci cand baga mana in buzunar pentru a plati reparatia.

Limita care difera de la om la om.

Poate nici sa nu fie in limita psihologica confortabila ideea e care solutie renteaza mai mult reparatul sau schimbatul. Una peste alta logic ca o sa fii mai impacat psihic(daca tot pune problema asa) cu o suma mai mica dar cu care se poate remedia problema. Topicul se refera la reparare sau schimbare dar doar cezar a pus problema repararii.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte , foarte posibil ca motorul original sa fi fost trintit, spart carterul, gasit un motor plesnit si inlocuit bucata de carter distrusa la accident. Se intimpla des la 929 954. Cuzinetii nu se vor mai potrivi ever la un asemenea motor.

Carterul se toarna intr-o singura bucata, este scos din matritza si taiat in 2. De aceea carterele superior si inferior merg impreuna numai daca au fost taiate din acelasi carter turnat in fabrica. Eo mare loterie cumparea unui asemenea mode de motor, forma lor foarte bombata in exterior , le face vulnerabile la o cazatura minora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-mi voie sa te contrazic un pic,carterele se toarna separat numai ca sunt imperecheate si prelucrate impreuna,de aici sunt masurate si stantate cu codurile necesare pentru cuzineti.

Editat de Indian73
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cand am avut biela dusa la scuter am cumparat tot motorul sh din targ,am platit jumate pretul si am lasat talonul garantie, l-am montat, testat intai, apoi dupa cateva zile am achitat diferenta de bani. celalalt motor l-am dezmembrat, mi-am scos banii pe cel bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt din BUC,am trecut motorul la financiar doar..nu am apucat sa fac inca actele s-o trec pe numele meu:D..ideea e ca dupa ce il voi desface sapt asta..voi analiza fff bine..costurile reparatiei..voi pune in balanta..fie cumpararea unui moto sh..fie sa-l repar pe asta..ASTA IN SITUATIA IN CARE INTRADEVAR SE DOVEDESTE A FI GRAV..ARBORE..CUZINETI..DAR ACUM VA INTREB..CU NAIBA AS PUTEA PROBA UN MOTO SH?MAI ALES..CA AM GASIT MULTE IN TARA..IN HARGHITA,CLUJ..NU AM CUM NU?E O LOTERIE?VA MAI INTREB CEVA..AR PUTEA FI NUMAI DINTRU-UN RULMENT,CEVA BULIT LA CUTIA DE VITEZE?ORICUM SPER CA SAPT CE VINE PANA VINERI SA AM UN RASP..O SA VA ANUNT..A-TI MAI PATIT ASA CEVA?SAU CUNOASTETI PE CINEVA?SA AIBE UN HURUIT IN SARCINA DUPA O ANUMINTA TURATIE?SA TRAGA LA FEL?SI INTRADEVAR SA FIE DE LA ....CUTIE?ORICUM...INDIFERENT..CE BUBA AR FI..IL FAC ..KATEGORIC..NU POT STA FARA MOTOR:) ASTA E CLAR..AST RAS VOASTRE VIZAVI DE INTREBARILE MELE..O ZI BUNA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sa recapitulam,omu a zis in primul post ca are o parere de mecanic,becul de ulei se stinge-se aprinde la ralanti,e un inceput,bataile se pronunta in ture si mai ales in sarcina.Undeva e piedere de presiune ulei.Unde se poate pierde?arbore-cuzineti sau lagare-axe distributie si ar mai fi ceva ungatoare,pompa,canale de comunicare.

Se poate verifica un motor asa cat de cat prin verificarea starii uleiului pe la busonul de golire(impuritati,culoare)dupa o buna incalzire in prealabil,o ascultare cu stethoscopul si o verificare a presiunii uleiului cu manometrul(vezi manual)masurare compresie.I-ti pot scrie o poveste intreaga despre cum verific un motor la cererea cumparatorului (daca e ok plateste cumparatorul sau se inteleg)

Editat de Indian73
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU-S batai..asta dupa spusele celor care au ascultat motorul..care s-au dat cu el..eu un..harait..hrr ceva de genul..NU POATE FI DE LA CUTIE?TOT AUD VARIANTA ASTA..?RULMENT CEVA?NU CRED A FI DE LA ,LANUTL PRIMAR..A FOST VERIFICAT NU E IN PERFECTA STARE..DAR NU-I DE ACOLO..TOT DUPA PAREREA A MAI MULTOR..BAIETI..POATE FI SONDA BULITA?ASTA AM MAI AUZITO..DISTIBUTIA A FOST VERIFICATA..NU-I DE ACOLO..AM SKIMBAT LANTUL DISTRIBUTIE..INTINZATORUL E UNUL MANUAL ACUM..PATINA BUNA CONTRAPATINA OK..SI TRAGE..TRAGE IN PARAMATRII LUI,..ASTA DUPA TESTE A UNOR PRIETENI TOT CU 929..NU PAPA ULEI..NU SCOATE FUM..PORNESTE IMEDIAT..NU DA RATEURI..COMRESIE 12.5 PE TOTI CILINDRII...

 

Pai sa recapitulam,omu a zis in primul post ca are o parere de mecanic,becul de ulei se stinge-se aprinde la ralanti,e un inceput,bataile se pronunta in ture si mai ales in sarcina.Undeva e piedere de presiune ulei.Unde se poate pierde?arbore-cuzineti sau lagare-axe distributie si ar mai fi ceva ungatoare,pompa,canale de comunicare.

Se poate verifica un motor asa cat de cat prin verificarea starii uleiului pe la busonul de golire(impuritati,culoare)dupa o buna incalzire in prealabil,o ascultare cu stethoscopul si o verificare a presiunii uleiului cu manometrul(vezi manual)masurare compresie.I-ti pot scrie o poveste intreaga despre cum verific un motor la cererea cumparatorului (daca e ok plateste cumparatorul sau se inteleg)



Adineauri a plecat de la mine un prieten..am pus moto pe stand..roata spate suspendata..i-am dat 1 .2 .3 4.5.6..3000..4000...7000rpm..si nimik....nu se aude absolut deloc acel sunet..fix dupa 13min dupa ce s-a incalzit motorul..mi s-a aprins si becul de presiune..care sta aprins numai la relantii..ce-am observat azi..cum ii dau un pic de turatie..imediat se stinge..dupa 15-20 min..dupa ce moto era suficient de cald..i-am desfacut busonul de la ulei..si nimik..in sensul ca nu am gasit nicio impuritate..culoare cidata..doar uleiul..care are..cam 300km..REPSOL 10w40..am pus uleiul la loc..acum ast sa vad ce fac sapt ce vine..pareri?vizavi de acest mic test?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune omule un manometru pe rampa si stabilesti o data ce este cu presiunea de ulei!!!

Cel pitin pe mine m-a obosit topicul asta.

Ai avut o gramada de sfaturi bune daca nu tii cont nu inteleg de ce mai intrebi atat.

Problema se descopera prin excludere.

Daca ai dubii la presiune ulei masori pe ceas si gata...este sau nu..o stergi de pe lista si mergi mai departe.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..VAZUT DE MULTI MECANICI...

Acum mi-am adus aminte...sa nu aiba sindromul 'valentyn' (asa il chema? :) )

 

Ady, aveti mecanici buni prin bucuresti pe acolo, de ce nu dai o fuga la unul serios? Au si scule, au si cunostinte de mecanica, e pacat sa iti toci nervii degeaba. Asa macar afli problema si dupa vezi ce strategie adopti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune omule un manometru pe rampa si stabilesti o data ce este cu presiunea de ulei!!!

Cel pitin pe mine m-a obosit topicul asta.

Ai avut o gramada de sfaturi bune daca nu tii cont nu inteleg de ce mai intrebi atat.

Problema se descopera prin excludere.

Daca ai dubii la presiune ulei masori pe ceas si gata...este sau nu..o stergi de pe lista si mergi mai departe.

Sti care e problema omule?ca unde am fost cu moto..pe la toti mecanicii de aici in buc..NU AVEAU CEAS PT PRESIUNE DE ULEI...intelegi?te-a obosit topicul?ocoleste-l..ai tu?manometru?cat ma costa?sa-mi verifici presiunea la ulei..stati linistiti vizavi de sindromuri..sunt doar suparat..am zis doar ca sapt viitoare il voi duce la un service..care..tot asa nu are ceas...pt presiune ulei..ti-am dat msg si pe mes..DA-MI PM SI ZI-MI DACA POT VENII LA TINE CU MOTO..SI CAT MA COSTA..CONSTATAREA..+VERIFACRE PRESIUNE ULEI.AST RASP tnt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stati linistiti vizavi de sindromuri..sunt doar suparat.

Incercam sa te mai binedispun un pic. Am trecut si eu prin asta cu motorul, se intampla, se repara. Apeleaza cu incredere la TNG, eu zic ca o sa iti rezolve problemele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-mi voie sa te contrazic un pic,carterele se toarna separat numai ca sunt imperecheate si prelucrate impreuna,de aici sunt masurate si stantate cu codurile necesare pentru cuzineti.

Detaliaza te rog. Daca te duci la dealerul Honda si incerci sa comanzi SEPARAT carter inferior sau superior, ti se va spune ca nu este posibil asa ceva. Si bielele se fac la fel, dupa care se sparg in doua. Trebuie sa cumperi carterul complet, separat nu exista. Incearca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Indianul nu te-a contrazis, carterul nu se poate desperechea, insa nu pentru ca e turnat dintr-o bucata ci pentru ca este prelucrat ca atare (lagarele de palier). Aceeasi metoda se practica si la chiulase, pentru lagarele axelor cu came.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...