bogdan_st Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 Salut, Un prieten are o Yamaha Special de 400cc si are urmatoarea problema: - cand porneste motorul, functioneaza doar un cilindru. Motorul e in doi cilindrii in linie dispusi transversal pe lungimea motocicletei. - dupa 5-10 minute de la pornire, dupa ce s-a incalzit motorul, intra si al doilea cilindru in functiune! Nu se pune problema pornirii pe timp rece, deoarece problema e din vara. Daca are cineva ceva ideii, ar fi de folos! Multumesc de ajutor, Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 Bujii? Are 2 carburi? Un carb fara benzina? Aprinderea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 bujiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motormouse Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 bujii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_st Postat Noiembrie 20, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2006 Bujiile sunt noi! Asa ne-am gandit si noi ca ar fi bujia de vina, dar dupa ce le-am schimbat nu s-a intamplat nimic! Are doua carburatoare! La carburatoare, recunosc, nu ne-am uitat! Dar totusi, dupa 5 minute intra si al doilea! Daca bujia nu ar fi buna nu ar mai fi mers de loc al doilea! NU? Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 20, 2006 Share Postat Noiembrie 20, 2006 E posibil ca la cilindrul cu buba sa ai ccompresia slaba, iar cand e rece motorul sa fie insuficienta pt a se aprinde amestecul, iar in momentul cand se incalzeste compresia mai creste un pic si o ia. Sau ai probleme cu fisa si/sau bobina respectiva ,poate o scanteie prea slaba pt a aprinde amestecul cand motorul e rece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorita Postat Decembrie 2, 2006 Share Postat Decembrie 2, 2006 incearca un mecanic cu incredere:0723446040 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Decembrie 3, 2006 Share Postat Decembrie 3, 2006 (editat) scoate bujiile, pune degetul pe chilasa, peste gaura bujiei si vezi daca se simte vreo diferenta de compresie. in mod normal, la nici unul nu ar trebui sa poti tine degetul deasupra gaurii cand urca pistonul. si eu cred ca este o problema de compresie si cum e normal, cand se incalzeste motorul, metalul, de orice fel ar fi el, se dilata si compresia e mai buna. sa faci testul pe care ti l-am zis eu cu motorul rece. bafta! si sfatul cel mai important: nu apela la "serviceuri de incredere". du-te la yamaha, cand nu te mai descurci! Editat Decembrie 3, 2006 de GSK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Decembrie 4, 2006 Share Postat Decembrie 4, 2006 Daca bujiile sunt noi incearca sa dai la automat cu bujiile "rezemate" de cilindrii si observa daca aspectul scanteii este acelasi la amandoua ca sa elimini problema aprinderii. Avand in vedere faptul ca ai doua carburatore, cel mai probabil este ca cel de la cilindrul cu problema sa fie reglat prea bobat si sa innece in faza de pornire. Am patit si eu la fel de vreo doua trei ori dar s-a intamplat iarna, cu socul tras la maxim asa ca din nou ajungem la carburatie. Probabil ca rezolvarea ar fi sa-i dai mai mult aer carburatorului respectiv, chestie care ar fi bine sa o faci corelata cu o sincronizare cu vacuumetre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.