Jump to content
Sign in to follow this  
bogdan_st

Porneste Intr-un Cilindru!

Recommended Posts

Salut,

 

Un prieten are o Yamaha Special de 400cc si are urmatoarea problema:

- cand porneste motorul, functioneaza doar un cilindru. Motorul e in doi cilindrii in linie dispusi transversal pe lungimea motocicletei.

- dupa 5-10 minute de la pornire, dupa ce s-a incalzit motorul, intra si al doilea cilindru in functiune!

 

Nu se pune problema pornirii pe timp rece, deoarece problema e din vara.

 

Daca are cineva ceva ideii, ar fi de folos!

 

Multumesc de ajutor,

 

Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bujii?

 

Are 2 carburi? Un carb fara benzina? Aprinderea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bujiile sunt noi! Asa ne-am gandit si noi ca ar fi bujia de vina, dar dupa ce le-am schimbat nu s-a intamplat nimic!:lol:

Are doua carburatoare! La carburatoare, recunosc, nu ne-am uitat!

 

Dar totusi, dupa 5 minute intra si al doilea! Daca bujia nu ar fi buna nu ar mai fi mers de loc al doilea! NU?

 

Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

E posibil ca la cilindrul cu buba sa ai ccompresia slaba, iar cand e rece motorul sa fie insuficienta pt a se aprinde amestecul, iar in momentul cand se incalzeste compresia mai creste un pic si o ia.

Sau ai probleme cu fisa si/sau bobina respectiva ,poate o scanteie prea slaba pt a aprinde amestecul cand motorul e rece

Share this post


Link to post
Share on other sites

scoate bujiile, pune degetul pe chilasa, peste gaura bujiei si vezi daca se simte vreo diferenta de compresie. in mod normal, la nici unul nu ar trebui sa poti tine degetul deasupra gaurii cand urca pistonul.

si eu cred ca este o problema de compresie si cum e normal, cand se incalzeste motorul, metalul, de orice fel ar fi el, se dilata si compresia e mai buna.

sa faci testul pe care ti l-am zis eu cu motorul rece.

bafta!

si sfatul cel mai important: nu apela la "serviceuri de incredere". du-te la yamaha, cand nu te mai descurci!

Edited by GSK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca bujiile sunt noi incearca sa dai la automat cu bujiile "rezemate" de cilindrii si observa daca aspectul scanteii este acelasi la amandoua ca sa elimini problema aprinderii.

Avand in vedere faptul ca ai doua carburatore, cel mai probabil este ca cel de la cilindrul cu problema sa fie reglat prea bobat si sa innece in faza de pornire.

Am patit si eu la fel de vreo doua trei ori dar s-a intamplat iarna, cu socul tras la maxim asa ca din nou ajungem la carburatie. Probabil ca rezolvarea ar fi sa-i dai mai mult aer carburatorului respectiv, chestie care ar fi bine sa o faci corelata cu o sincronizare cu vacuumetre. :peace:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...