Sari la conținut

consum mare srad injectie


Postări Recomandate

Salut!

 

Am si eu un gsxr 750 din 98, pe injectie. In toamna motoreta a suferit un accident, in urma caruia i-a fost inlocuit cadrul.

Cand a fost scoasa de la iernat, am observat ca motoreta a inceput sa consume suspect de mult(peste 15l/100km). A fost dusa la sincronizat,

inlocuit filtru aer, bujii, verificat regulator presiune, senzor temp, furtune, rezervor. Printre altele motoreta intrerupe pana in 4000 rpm, nu rau dar suficient cat sa mearga ca o caprioara la o viteza constanta. Peste 4000rpm se comporta perfect si trage f bn. Pe esapament se cunoaste funinginea specifica amestecului bogat. Precizez ca motoreta nu da nici o eroare in dealer-mode.

 

Daca are cineva vreo idee sau teorie... ca mie mi-a scos peri albi :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la el am fost si am facut sincronizarea, dar observ ca nu s-a schimbat problema consumului in urma ei, asa ca am luat la mana ce am spus mai sus. sincer, nu dispun de finante pt o servisare amanuntita :(

pot fi de vina bobinele in asa fel incat sa influenteze consumul, dar totusi sa functioneze bine in turatie?

Editat de eclipsaus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum am vorbit si la "fata locului" problema ta nu este doar sincronizarea injectiei!

Ai probleme interne de motor,modificarile facute in instalatia electrica ,etc etc..

Ti-am spus si atunci,prima data trebuie sa ai baza solida si in conditie buna asta inseamna sa ai compresie buna ,supape care inchid bine,instalatia electrica etc.

Legat de sincronizare eu mi-am facut treaba.si mai mult de atat...

post-15340-0-16995600-1369584542_thumb.jpg

post-15340-0-54975500-1369584560_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am obiectat nimic :), ba chiar am fost f multumit de lucrare, mai ales ca am vazut ca ai mai si curatat unele contacte si etc. dar totusi si daca sunt pb cu compresie si/sau valve e normal sa manance in halul asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sezonul trecut cand a intrat la hibernat nu mancase deloc. la sincronizare s-a constatat uleiul la min, desi nu cred ca s-a mers 100km intre timp. s-a completat pana la max, iar acum dupa aprox 300km uleiul este tot la max

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Player1

Banuiesc ca TNG ti-a facut si presiunea in pneuri? Daca nu, si asta se poate adauga la consum. Dupa cum arata bujiile tale nu cred ca e doar atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea este ca iti si consuma ulei.

geo ti-a zis corect, chiulasa nu mai e in parametri si cred eu ca nici segmentii....

adevarat ca servisatul complet si corect al unui motor de varsta lui e costisitor dar.... fiecare stie cel mai bine pt el.

 

Stai putin, acum vad e pe injectie :)

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si e normal ca asta sa se intample peste noapte? adica la sfarsitul sezonului trecut sa consume 7, iar cand a fost scoasa de la iernat sa consume `18 ?

Daca ar fi stat doar la iernat era una dar din ce am inteles i s-a schimbat sasiul, adica motor, injectie, instalatie, senzori desfacuti ... Mergi la ala care ti-a schimbat sasiul si roaga-l sa il puna pe ala vechi, de la asta i se trage :))

 

Ia zi mai "preformance" cum era aia cu Honda?

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar fi stat doar la iernat era una dar din ce am inteles i s-a schimbat sasiul, adica motor, injectie, instalatie, senzori desfacuti ... Mergi la ala care ti-a schimbat sasiul si roaga-l sa il puna pe ala vechi, de la asta i se trage :))

 

Ia zi mai "preformance" cum era aia cu Honda?

 

honda? e o MIZERIE de firma de motociclete! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca dupa cum banuiam, nu din cauza ca ar fi motorul uzat era consumul exagerat si etc probleme

dupa o consultare cu manualul de service, am descoperit ca mufa senzorului AP era inversata cu mufa senzorului IAP, pam-pam... restul e cancan :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Practic mufele sunt la fel pentru ambi senzori.Ideea este ca,daca nu ar fi fost modificari pe instalatia electrica,matisajul firelor nu ti-ar fi dat voie sa inversezi mufele,lungimea firelor este stabilita sa nu se intample asta.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect... modificari tampite (pot spune) in instalatia electrica ... totusi ma mir ca nu ai avut eroare in bord...

post-45510-0-52135800-1370376948_thumb.jpg

Editat de cry_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Practic mufele sunt la fel pentru ambi senzori.Ideea este ca,daca nu ar fi fost modificari pe instalatia electrica,matisajul firelor nu ti-ar fi dat voie sa inversezi mufele,lungimea firelor este stabilita sa nu se intample asta.

 

tocmai asta este problema, ca instalatia avand modificari taraniste, firele de la ambele mufe au aceeasi lungime.

 

 

 

Corect... modificari tampite (pot spune) in instalatia electrica ...

nu dadea nici o eroare. din cate am obs, senzorii sunt identici, doar ca,bineinteles, IAP are conectat furtunasul de vacuum, iar celalalt masoara direct pres atmosferica, deci nu ar fi avut de ce sa dea eroare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate face cu o simpla agrafa in mufa de sub saua spate...

 

post-45510-0-28223300-1370377181_thumb.jpg

Editat de cry_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate face cu o simpla agrafa in mufa de sub saua spate...

 

attachicon.gif7suzuki.jpg

 

 

mersi de informatie, dar stiam de treaba cu agrafa de hartie. asa am verificat si eu daca da eroare sau daca este TPS dereglat.

E bine că ai rezolvat-o dupa incidentul urât. Ne vedem în poligon să mai vorbim. :)

 

bineinteles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...