Sari la conținut

Sfat achizitie Enduro Touring


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 93
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

da si tu ceva detalii....viteza de croaziera, inaltime shea, bla bla...felicitari.

de unde ai luat-o si cat a costat?

La primele iti raspund eu:

* viteza de croaziera 110-150 (dupa gust si portofel pentru gaz)

* inaltime sa atat cat sa stai cu ambele calcaie jos de pe la 1,73m in sus cu amortizorul spate pe tare, 1 atm in fiecare amortizor fata si singur pe mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ştiu care e şmecheria la unele cutii cu 6 rapoarte, ai de mult ori turaţii mai mari în ultima treaptă pentru o anumită viteza, raportat la o cutie cu 5 rapoarte. Doar ca să ai cu ce te juca în mers, să tot schimbi între rapoarte de să behăi până ajungi la viteza de croazieră.

Sunt făcute cu 6 rapoarte strict datorită cuplul motorului şi turaţilor la care este dezvoltat acesta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa inteleg ca poti merge cu 130 fara stres si vibratii mari? daca e doar la 6500 de ture a?

da se merge fara stres;si cam asa merg toti posesorii care au scris pe aici (110-130km/h)si fac si touring la greu cu ele.vibratiile sunt prezente dar mici comparativ cu un monocilindru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

De ieri sunt proaspat proprietar al unui KLE din 2007 cu 5900 km.

 

Sunt foarte incantat de el. Se conduce super super ok.

 

Multumesc mult de sfaturi.

 

Pentru poze trebuie sa mai asteptati putin pentru ca nu reusesc sa imi conectez telefonul la pc.

aici gasesti tot ce ai nevoie,de la service pana la tovarasi de calatorie: http://kle500.myforum.ro/service-vf3.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ştiu care e şmecheria la unele cutii cu 6 rapoarte, ai de mult ori turaţii mai mari în ultima treaptă pentru o anumită viteza, raportat la o cutie cu 5 rapoarte. Doar ca să ai cu ce te juca în mers, să tot schimbi între rapoarte de să behăi până ajungi la viteza de croazieră.

Sunt făcute cu 6 rapoarte strict datorită cuplul motorului şi turaţilor la care este dezvoltat acesta ?

Pai...depinde ce vrei de la mobra intr-un anumit moment. Vrei consum mic pentru mers relax la 110, te duci pana-n a 6-a. Vrei putere/cuplu ca sa te mai si descurci printre masini pe DN1 cand e full+ (bonus) frana de motor tapana tot la 110, ramai in a 5-a sau chiar a 4-a.

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aşa o fi, doar că mi se pare mult 6500rpm pentru 130km/h .Bivoliţa mea cu raport standard ţine 130km/h la 6000rpm în viteza a 5-a. Dar şi dunga roşie începe la 8700rpm.

 

Să-ţi folosească vreme îndelungată KLE-ul şi s-aveţi parte de plimbări lipsite de peripeţii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ieri sunt proaspat proprietar al unui KLE din 2007 cu 5900 km.

Super alegere, sa te bucuri de ea! La km aia e ca noua. Pe la greci am vazut destule exemplare, pe la noi...mai deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aşa o fi, doar că mi se pare mult 6500rpm pentru 130km/h .Bivoliţa mea cu raport standard ţine 130km/h la 6000rpm în viteza a 5-a. Dar şi dunga roşie începe la 8700rpm.

Pai vezi, asta-i. 6000 din 9000 la tine inseamna acul la 2/3 din turometru. Asta la KLE ar insemna cam 7500, ca intra pe rosu pe la 11.000. De aici si diferenta. Pe de alta parte a ta urca dealu' la 4000 fluierand, pe cand KLE-ul trebuie tinut macar la 6000 ca sa aiba vana.

Concluzia: motoare absolut diferite dpdv al propulsorului+cutie.

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitari...intrebam de pret in ideea ca l-ai luat din Italia si vroiam sa vad cat te-a ajuns mobra plus transportu...eventual cat ai negociat. ma interesa si pe mine modelu asta....de aia am intrebat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai uite, orientativ: pe al meu am dat acum 4 ani 1700 de euro. E din 99 si avea atunci vreo 50.000 km. Era in stare foarte buna, l-am luat si am mers cu el, n-a avut nevoie de nimic. Din Bucale l-am luat.

Tot ca idee: acum are cam 130.000 km e tot in stare foarte buna (mai putin plasticele care au mai avut de suferit intre timp din motiv de coclau); eu cu mai putin de 1000 nu l-as da, asta in cazul in care as inebuni sui as vrea sa-l dau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io ma tot gandesc sa ma duc prin targ sa iau unu sh ca sa-l pun.

 

Altă variantă, dacă nu vrei grilaj din ţeavă groasă : grilajul interior din cuptorul aragazelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...