blue_led Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) ma scoate din minti roata spate . la "prieteneasca lui teo" se invirtea janta in cauciuc - mousse moale fara rim lock. la deva am avut mousse second hand* + rim lock, parea sa fie ok. *am stoc mousse-uri noi, am vrut unul "fragezit" la bacau in pima zi aluneca janta, initial am crezut ca nu mai tine ambreiajul pe urcari mai grele dar era rimlock-ul slabit. l-am strins cu simt de raspundere. a doua zi tot aluneca janta, rimlock-ul fiind strins suficient de tare. solutia finala cred ca va fi tubliss cu mousse, tublissu sa tina cauciucul pe janta si mousse-ul sa nu fac pana. daca nici asa nu sta, pun suruburi pe toata circumferinta si ... iarba cum face Jumba. Editat Mai 30, 2013 de blue_led Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Daca tot vrei mousse fragezit de ce nu pui doua rimlock-uri? Yamaha are din fabrica asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free3ady89 Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Cu doua papioane (rimlock-uri) ai incercat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 ma scoate din minti roata spate . la "prieteneasca lui teo" se invirtea janta in cauciuc - mousse moale fara rim lock. la deva am avut mousse second hand* + rim lock, parea sa fie ok. *am stoc mousse-uri noi, am vrut unul "fragezit" la bacau in pima zi aluneca janta, initial am crezut ca nu mai tine ambreiajul pe urcari mai grele dar era rimlock-ul slabit. l-am strins cu simt de raspundere. a doua zi tot aluneca janta, rimlock-ul fiind strins suficient de tare. solutia finala cred ca va fi tubliss cu mousse, tublissu sa tina cauciucul pe janta si mousse-ul sa nu fac pana. daca nici asa nu sta, pun suruburi pe toata circumferinta si ... iarba cum face Jumba. ce marime este moussu / guma ? nu stiu daca va functiona tubliss(ma gandesc ca vrei numa partea rosie din tubliss , cea care are functie de rimlock ) + mousse , deoarece la montarea tublissului trebuie sa folosesti foarte multa apa cu sapun ca sa se aseze bine guma si restul , in acest caz vei spala toata vaselina de mousse eu am pus anul asta tubliss dupa ce pana acuma am mers numa cu mousse , este destul de ok setup-ul , poti sa incerci sa treci pe tubliss daca vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinTudor Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 nu recomand nimanui tublissul...am avut pe spate si mi s-a tocit protectia aceea dura si mi-a gaurit camera din interior (probabil am mers si eu cu presiune prea mica)..am schimbat camera si la prima iesire s-a spart iara din cauza protectiei din care au iesit niste sarmulite pe partea exterioara...nu se merita banii...go for Mousse !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 nu recomand nimanui tublissul...am avut pe spate si mi s-a tocit protectia aceea dura si mi-a gaurit camera din interior (probabil am mers si eu cu presiune prea mica)..am schimbat camera si la prima iesire s-a spart iara din cauza protectiei din care au iesit niste sarmulite pe partea exterioara...nu se merita banii...go for Mousse !!!! numai din cauza de presiune prea mica se putea intampla ce ai descris tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 Adevarul ca e bine tare, pe noroi sau pe piatra sa ai o presiune scazuta in pneul spate. Daca ai mousse nou, nu ai aderenta mai deloc, cand se inmoaie ai aderenta buna dar risti sa dejantezi sau sa se invarta cauciucul pe janta. Eu am mers mereu cu doua papioane, si nu am dejantat decat o singura data, dar mi-a fost de ajuns. Tubliss-ul pare ok, dar daca intepi un cauciuc nou, ce faci? Il schimbi cand ajungi la garaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Ii pui snur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 chiar daca intepi guma , camera care tine cauciucu pe janta sa nu sara isi face treaba si poti merge si pe pana linistit pana ajungi sa ii pui un 'vierme" de ala de cauciuc,cum se pune si la masina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Stiu ca nu dejanteaza chiar daca e spart, problema e ca fitilul ala nu prea tine intr-un cauciuc umflat doar cu 0,5-0,7 atm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 bah baieti,lasati-ma dracu cu tubliss-ul..am inebunit cu el,la husa asta pe care il am, l-am cumparat cu tubliss,cand ti-e lumea mai draga se dejanteaza,si baga tu 7 atm la pompa in padure.Nu mai departe decat ieri am venit 20 de km pe janta din cauza de "tubliss"..solutie clara ptr topic ca sa nu divagam:2 rim-lock-uri,mousse gaurit si rindeluit,gata,.pedala si da-i la deal... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Tubliss-ul tau nu se potriveste cu janta de la Husaberg, sau janta este stramba, sau marginea cauciucului a fost lezata la montaj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Tubliss-ul tau nu se potriveste cu janta de la Husaberg, sau janta este stramba, sau marginea cauciucului a fost lezata la montaj... in manualul de montaj spune clar ca tubliss-ul se va monta numai pe guma noua ca sa se formeze etansarea corect, altfel apar probleme ca cele descrise mai sus http://www.nuetech.com/Instructions.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 "Recomandăm montarea TUbliss cu anvelope noi, deoarece jantele STANDARD lasă urme pe talonul anvelopelor, în zona unde TUbliss trebuie să etanşeze, iar aceste urme pot cauza pierderi de aer. ORICUM, o anvelopă montată inițial cu TUbliss, POATE fi remontată sau întoarsă fără nici o problemă, deoarece gripster-ul" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Iunie 4, 2013 Autor Share Postat Iunie 4, 2013 (editat) tubliss + mousse o idee creață , de testat. Intre timp o sa pun 3 rimlock-uri la 120 grade pentru a preveni dejantarea. mousse-ul este moale iar cu doua rimlock-uri s-a intimplat sa sara cauciucul peste janta. @stef - eu am pompa de baga 25 bar in amortizorul ala jmeker de pe spate. cu pompa asta Narko si-a umflat o roata la remorca, cam intr-o ora :-) Editat Iunie 4, 2013 de blue_led Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Un mousse moale, cioplit, de 120, bagat intr-o anvelopa de 140, cred ca sa dejanteaza si cu 5 rimloace... E adevarat, pana sa sara ai super-grip. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 @blue led....daca pui dimensiunea de guma corecta, raportat la "starea" musului, nu vei mai dejanta. Nciodata nu am pus 2 papioane, am avut si situatii in care am mai scos din guma doar tocatura de mus dar tot nu am dejantat. De gaz mai trag din cand in cand.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Iunie 11, 2013 Autor Share Postat Iunie 11, 2013 (editat) Am pus 3 rimloace ! Stabilitate crescuta cu 50% fata de varianta cu 2 :-) . Testata solutia la Straja. Deocamdata sunt multumit, 3 rimloace pozitioneaza cauciucul pe janta foarte bine iar efortul pe fiecare este redus cu 66,6 % . Cu un singur rimlock cauciucul a alunecat si cu ajutorul noroiului A POLIZAT janta 1 mm s-a rupt o sirma din talon si mi-a stricat mousse-ul ( vezi pozele ) ; l-am pus asa, sa vad cit rezista. @soso : musu e de 140 ( dar flescait ) in cauciuc de 140. Tractiune foarte buna chiar daca este uzat cauciucul si ar trebui aruncat, are la activ Deva,Bacau,Cislau,"Prieteneasca lui Teo" si acum si Straja. Editat Iunie 11, 2013 de blue_led Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 de ce nu treci la guma de 120 sau 130, dupa care arunci musul? p.s. 4 curse cu o guma?? 1,39 lei/km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Iunie 18, 2013 Autor Share Postat Iunie 18, 2013 La musul asta nu renunt dar o sa schimb cauciucul ( Metzeler 6zile ) GoldenTyre cu 3 papioane si un mus moale = combinatia perfecta pentru mine. Anul trecut am rulat pe GT213 si am fost multimit, tractiune mai buna fata de Michelin EC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Chiar daca este relativ vechi topicul adaug si eu cateva, din experienta. Pana acum am mers cu moussespate FOARTE UZAT cu un singur opritor, cauciucul era deja dejantat cat o palma sa zic asa. Imi fugea spatele la greu pe drum drept si pe accelerari dar la urcari nu era panta la care sa nu o urc fara nici cea mai mica problema. Tractiune 100%. Am schimbat mousse-ul si am pus camera (temporar). Am iesit duminica la o tura si am zis ca innebunesc. Grip 0! La urcari patina in gol! Primul lucru am dat jos camerele. O sa-mi iau saptamana asta tubliss, nu are ce sa nu fie bun! este solutie perfecta si mult mai ieftina ca si mousse-ul pe termen lung. O sa revin saptamana viitoare dupa prima tura cu tubliss! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Cum adica mergeai cu cauciucul dejantat de o palma? E ca si cum ai alerga cu tibia+peroneu fracturate. Sau n-am inteles eu bine.. Eu am folosit numai cauciucuri de 140 si mousse de 140 nou. Aderenta nu e stralucita dar am schimbat vreo 3 cauciucuri si mousse-ul nu da nici un semn de uzura. L-am uns cu fel si fel de chestii: substanta originala, apoi talc, apoi vaselina, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Adica de jur imprejur cauciucul statea pe janta cum trebuie! Era o zona de o palma ca si marime unde cauciucul era desprins de janta. Facea rau de tot, pe asfalt abia puteam sa merg, sa nu mai vorbesc de inclinari Gandeste-te ca mergeam cu el asa moale ca si cand mergi pe pana. Si totusi in padure nu aveam treaba, era super bine si cum spuneam aderenta maxima. Concluzia: un sistem care iti permite sa faci roata cat mai moale fara sa dejanteze, fara sa indoi janta, fara sa faci pana! Mousse-ul este foarte ok, problema la el este ca e prea tare! Cand vin namoalele ii degeaba! Solutia (sper eu) este tubliss! Astept livrarea pe luni la un kit fata spate si apoi prima tura in weekend. O sa va impartasesc si voua experienta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 pe fatza nu mi se pare ok nici tubliss si nici mousse , cel mai mult mi-a placut cu camera , in schimb pe spate am avut si mousse si tubliss , sunt OK amandoua , dar parca un mousse mai vechi tot e mai bun pt grip decat tubliss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 Vreau sa fac si eu o comanda in state pentru un Tubliss spate, 86 USD + 50 transportul. Daca am fi doi, transportul s-ar imparti la doi si ar iesi 86 + 25 USD. Mult mai ieftin decat in Romania. Se mai baga cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.