Sari la conținut

Accident Electronicii cu str Heliade


GabaRab
 Share

Postări Recomandate

28 de metri de frana inseamna 7 masini parcurse pe contrasens. Ce depasea rider-ul? Prioritate avea traficul din sens opus fata de auto. Moto nu avea ce sa caute pe contrasens. Pe acolo depasesti daca nu stanjenesti circulatia din sens opus cu obligatia sa revii pe banda ta, nu circuli pe sens opus ca atunci am circula toti pe acolo, ca-i mai liber :D

 

Deci moto vine pe contrasens, vede ca auto ii taie calea, franeaza in panica, blocheaza rotile, se duce sanie in auto, poate putea sa faca o evitare daca dadea drumul la franele de care se tinea atat de tare. Auto ce articol din lege a incalcat? Ce prioritate avea rider-ul? Ca eu nu prea o vad vinovata pe soferita. Nu s-a asigurat intr-o parte din care nu vine traficul, si eu as fi procedat ca ea, recte, nu m-as fi asigurat din spate. Este o singura banda pe sens iar rider-ul a surprins-o, nu a inceput manevra de depasire din spatele ei ci a venit sanie de pe contrasens. Cu ce este vinovata? Va rog sa-mi explicati si mie, civilizat, ca poate-s prost si nu-mi dau seama.

 

legal, neasigurare la schimbarea directiei de mers. si cand depasesti verifici oglinda, dai semnal si apoi te bagi.

daca ai capul la alte prosti sau vorbesti la tel, si iti e lene sa te mai uiti in spate ca creierul iti zice ca nu vine nimic, te bagi

daca motorul vine cu viteza prea mare si nu il vezi, iar te bagi. pentru mine daca as vrea sa stabilesc vinovatia pentru penalizari as stabili viteza de deplasare a motocicletei. daca poate fi vazuta in oglinda, ceea ce nu cred, vina comuna, daca nu poate fi vazuta suficient incat sa-i dai prioritate unde nu are prioritate, motociclistul

 

deci moto incearca sa evite ajungand pe contrasens. blocheaza numai frana spare (care in franare nu are nicio relevana ca urma ptr ca nu se stie cat de incarcata a fost frana fata. trebuie calculat cu furca incarcata complet insa nu pre se intampla asta) se infige in frane cand vede ca vaca/soferita/doamna nu schiteaza nici cel mai mic semn sa opreasca.

 

cu totii am evitat cate o masina ajungand pe contrasens.din pacate burta femeii nu i-a permis sa puna piciorul pe frana - nu fac misto, se misca fatul, apar dureri, etc...

 

n-are cum unu in spatele unui vehicul care are intentia de a vira stanga "sa ajunga" pe contrasens. moto venea de departe cu viteza. femeia cred ca n-a franat deloc. nu cred ca l-a vazut. daca frana erau 2 inmormantari acum

 

daa e sa stabilesc vina, din ceea ce stiu pana acum, 80% primaria, 20% moto

 

 

problema principala AICI a devenit una idioata, CINE E DE VINA! ???????????

 

nu e asta solutia pe forum. daca te omoara unu, chiar nevinovat nu-ti mai incalzeste nimeni familia faptul ca nu mai esti sau faptul ca ala ar face sa zicem, puscarie.

nu trebuie educati TOTI cetatenii patriei sa nu mai incalce regulile, sa mearga legal sub 50km/h, sa aiba retrovizoare cu lupa sa vada la 2km in spate etc, iar noi sa ne dam cu 200km/h pretinzand si gandind ca TOTI ceilalti le respecta.

problema care trebuie sa si-o puna fiecare cititor ar trebui sa fie, "ce-as fi facut eu in locul motociclistului sa evit impactul cu autoturismul?", SI GATA!, vina legala nu mai are sens. femeia o sa ramana marcata, tatal baiatului, acolo nici nu ma pot gandi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 370
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu n-as fi depasit acolo.

 

asta zici acum, la "rece", fara sa te certi cu familia care poate te-ar fi amenintat ca iti ia motocicleta ca ai luat un 3 la fizica, fara sa locuiesti in zona si fara sa mai fi facut manevra, iar cand ai facut-o ti-ar fi iesit de fiecare data, iar creierul a invatat ca "se poate face"

 

oricare dintre noi ne autosurprindem ca facem lucruri prostesti cateodata fara sa ne gandim la urmari. astia de mai putem sa scriem am fost ajutati de noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata prieteni opriti ajunge cer putin respect mai multe jigniri si impresiiiii decat ripu ri hai sa aflam unde sau cand are loc inmormantarea hai sa ne strangem si hai sa l conducem pe ultimul drum asa cum se cuvine si asa cum merita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaa si voi sunteti aia de va salutati de fiecare data cand va vedeti pe strada iar pe forumuri va dati in cap tare ca sa nu ramana cumva cineva dator...

Hai la mai multe pagini cu discutii interminabile despre viteza si gravida inconstienta care conduce incet si preventiv poate si asta a fost cauza accidentului, DACA intra mai tare in intersectia aia nu se intampla nimic...

Dar DACA motociclistul circula regulamentar se mai intimpla ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce-am inteles din textele de pana acum,

 

cel mai daunator, a plecat sa-i dea goarna dupa o cearta in familie

 

apoi, depasire in intersectie (era pe contrasens in mom in care a lovit masina in lateral in spatele soferului).

 

 

locul impactului, motocicleta fata / autoturism lateral stanga spate, si pozitia pe strada (contrasens), arata ca masina putea fi devansata pe partea dreapta.

de aici se poate concluziona si viteza si neatentia, nu de la inghetarea turometrului.

 

 

ce e de invatat?

neatentia se plateste uneori al dracu de scump.

in trafic nu treci peste limita de reactie_constienta (nu te bazezi pe reflex) daca tii la viata

Hai mai Tsunami, sa fim seriosi! Si eu ma urc pe motor si-o tai, cand sunt nervoasa sau suparata. Nu zic ca e bine, dar nici nu este o vina in asta. Cat priveste depasirea, ea, de regula, pe un drum cu o singura banda pe sens, se face pe contrasens, logic. Eu din ce s-a prezentat pe aici (nu cunosc zona), tind sa cred ca baiatul era deja angajat in depasire, cand desteapta aia a virat stanga. Si e clar ca nu s-a asigurat nicio secunda. Asta cu "nu l-a vazut", e vrajeala! Da-o-n ma-sa, ca nu era supersonic! Sa-ti explic de cate ori m-au vazut pe mine in oglinzi, s-au uitat in ochii mei si mi-au taiat fata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai mai Tsunami, sa fim seriosi! Si eu ma urc pe motor si-o tai, cand sunt nervoasa sau suparata. Nu zic ca e bine, dar nici nu este o vina in asta.

 

Exact asta e de invatat.

Greseala pe motor e al dracu de dureroasa. Si da, obligatia ta este sa fii pregatita sa eviti greselile altora. Nu legal, ci moral in fata celor care te iubesc.

Din pacate motociclistii, in special astia de ajung la sectiunea asta, presupun ca TOTI ceilalti merg corect si judeca exact ca la jocurile pe calculator.. "ala merge corect daca nu, o sa fie vinovat!"

 

Legal, desi ma intereseaza mai putin primaria e cea mai vinovata.

La piata Alba Iulia imi reduce viteza de la 60 la 30 ca intru in rond, acolo insa nu e nici un semn. Nu zic, tipul era din zona, ar fi trebuit sa stie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BAIIIIII pe bune nimeni nu stie ce si cum opriti va ce drak la sfaturi si scos ochii suntem geniali am postat ceva mai sus, sa aflam cand este inmormantarea sa ne organizam dar vad ca nimanui nu i pasa va pasa doar sa va postati sfaturile care oricum nu l ajuta pe cel in cauza ok am discutat ne am spus parerile o data de 2 ori gata hai sa vedem ne organizam sau plm vorbim doar asa ca sa nu ne plictisim sincer cred ca va doare n cot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru a intelege dinamica accidentului va invit sa vizitati acea intersectie!!!

 

Semnul de cedeaza trecerea este pe Heliade pentru cei care vor sa intre pe Electronicii. Daca mergi pe Electronicii ai dunga discontinua, nu exista semne, asadar motociclistul putea sa depaseasca in zona aceea pe partea stanga.

 

Probabil era in depasirea altei masini si s-a trezit cu insignia in fata perpendicular pe directia lui de mers.

 

Am stat 15-20 de minute si m-am uitat daca se asigura cineva in spate cand schimba directia de mers, nici macar un sofer nu a folosit oglinda, s-au asigurat doar in fata.

 

Cu siguranta trebuie schimbat ceva acolo, alte marcaje si semne cu prioritati.

stai jos 2

daca o intersectie are semafor, un semn sau mai multe semne de circulatie nu conteaza pe care drum pe cel cu prioritate sau pe cel fara prioritate , daca are semn doar pe cel fara prioritate ....se numeste intersectie dirijara si se depaseste pe dr

ma intreb cine v a dat permisele ...?!?!?!

dar nu ma mir ca sunt atat de multe accidente

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu "nu l-a vazut", e vrajeala! Da-o-n ma-sa, ca nu era supersonic! Sa-ti explic de cate ori m-au vazut pe mine in oglinzi, s-au uitat in ochii mei si mi-au taiat fata?

 

Nu vreau sa starnesc nici o discutie inutila, dar eu m-am trezit de multe ori cu motoare zgomotoase pe care le cautam disperat in oglinzi si nu le vedeam! Asta pentru ca pendulau din stanga in dreapta...

Putem presupune ca la momentul in care motocicleta se deplasa pe cea strada era pe mijlocul benzii ... daca in spatele masini care l-a accidentat mai era 1 masina in acest moment motorul devine INVIZIBIL! e greu sa treci cu vederea prin oglinda din habitaclu prin 2 masini! In momentul in care s-a pus frana in fata sau i-a ajuns din spate motorul a schimbat banda trecand pe contra-sens! Abia aici devine vizibil. Greseala multora este ca ei din momentul in care s-au asigurat NU se mai uita a doua oara! Altfel spus, s-a uitat in oglinda (presupunem ca s-a uitat), trece 1 secunda, se uita in fata si se asigura, mai trece 1, si incepe executia virajului. ce spui? Sunt 2 secunde minim??

Eu recunosc ca mi-am format un reflex si ma uit de 3 ori, adica de 2 ori in partea de unde incep sa ma asigur si intercalat celalalta parte. (ex: 1 data in spate, una in fata si inca una in spate)

 

Luati in considerare reflexele care nu sunt atat de dezvoltate ca la noi la motociclistii, unde luam decizii rapide si suntem invatati sa raspundem rapid la stimuli externi. Femeia gravida, de altfel, in masina, pana s-a asigurat, pana s-a uitat ... au trecut secunde bune. Si 2 si sunt de-ajuns, pentru ca la 70 km/h inseamna cam 20 metri (4 masini lungime) iar daca au trecut 2 secunde e deja foaarte mult.

 

PS: deci exista situatia in care NU la vazut, evident ca e vina ei ca nu s-a asigurat temeinic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BAIIIIII pe bune nimeni nu stie ce si cum opriti va ce drak la sfaturi si scos ochii suntem geniali am postat ceva mai sus, sa aflam cand este inmormantarea sa ne organizam dar vad ca nimanui nu i pasa va pasa doar sa va postati sfaturile care oricum nu l ajuta pe cel in cauza ok am discutat ne am spus parerile o data de 2 ori gata hai sa vedem ne organizam sau plm vorbim doar asa ca sa nu ne plictisim sincer cred ca va doare n cot

pe cel care s-a dus, nu-l mai ajuta nimic, nici pe cei care il cunosteau.

pe cei care INCA nu s-au dus, ii poate ajuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raspunsul la intrebarea cine era de vina este tardiv . A murit un om , a murit un motociclist . Sa-i fie tarana usoara si asfaltul drept acolo unde este . Motociclismul a devenit noua ruleta ruseasca , din pacate .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BAAAIII pe bune nimeni nu stie ce si cum opriti va ce drak la sfaturi si scos ochii suntem geniali am postat ceva mai sus , sa aflam cand este inmormantarea sa ne organizam dar vad ca nimanui nu i pasa , va pasa doar sa va posteti sfaturile care oricum nu l ajuta pe cel in cauza ok am discutat ne am spus parerile o data de 2 ori hai se vedem ne organizam sau plm vorbim doar asa de plictiseala sincer cred ca va doare n cot :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeu sa-l odihneasca si condoleante familiei.

 

 

Nu inteleg de ce atatea discutii si controverse in ceea ce priveste vina conducatoarei auto atata timp cat daca a semnalizat corespunzator (50m) intentia de a vira la stanga si s-a incadrat langa axul drumului, colegul trebuia sa o depaseasca prin partea dreapta ceea ce banuiesc ca nu a mai putut sa faca din cauza unei viteze de deplasare mai mari decat cea pentru a putea efectua aceasta manevra.

 

Cred ca multi fac confuzia ca intr-o intersectie dirijata (cum este si aceasta) unde este permisa depasirea, se poate depasi oricum,.................. se poate depasi dar in niste conditii :

"NOUL COD RUTIER 2013 - Depasirea se efectueaza numai pe partea stânga a vehiculului depasit. Tramvaiul sau vehiculul al carui conducator a semnalizat intentia si s-a încadrat corespunzator parasirii sensului de mers spre stânga se depaseste prin partea dreapta"

Daca conducatoarea auto a respectat cele mentionate mai sus nu vad ce vina ar avea decat cea de conduita preventiva, iar gresala este a colegului care nu s-a putut concentra la situatia din acel moment.

 

Ce trebuie sa intelegem noi din acest eveniment este ca orice greseala de concentrare/condus ne poate costa foarte scump, ...deci anticipare si prudenta.

 

Toate bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca e prima oara cand se intampla asta, dar sunt de aceeasi parere cu Klux :))

 

bea, in ce depasire era angajat baiatu? incepuse depasirea de la intersectia precedenta de a lasat 28m de frana pana sa loveasca masina?

 

in plus, cand esti intr-o intersectie, langa axul drumului si te pregatesti sa faci stanga, cati se uita in oglinda retrovizoare? da, e o chestie safe sa faci asta, dar in mod normal nu ar trebui sa vina nimic prin stanga ta - cine vrea sa depaseasca in conditiile alea o face prin dreapta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legal, neasigurare la schimbarea directiei de mers. si cand depasesti verifici oglinda, dai semnal si apoi te bagi.

daca ai capul la alte prosti sau vorbesti la tel, si iti e lene sa te mai uiti in spate ca creierul iti zice ca nu vine nimic, te bagi

daca motorul vine cu viteza prea mare si nu il vezi, iar te bagi. pentru mine daca as vrea sa stabilesc vinovatia pentru penalizari as stabili viteza de deplasare a motocicletei. daca poate fi vazuta in oglinda, ceea ce nu cred, vina comuna, daca nu poate fi vazuta suficient incat sa-i dai prioritate unde nu are prioritate, motociclistul

 

 

n-are cum unu in spatele unui vehicul care are intentia de a vira stanga "sa ajunga" pe contrasens. moto venea de departe cu viteza. femeia cred ca n-a franat deloc. nu cred ca l-a vazut. daca frana erau 2 inmormantari acum

 

daa e sa stabilesc vina, din ceea ce stiu pana acum, 80% primaria, 20% moto

 

 

problema principala AICI a devenit una idioata, CINE E DE VINA! ???????????

 

nu e asta solutia pe forum. daca te omoara unu, chiar nevinovat nu-ti mai incalzeste nimeni familia faptul ca nu mai esti sau faptul ca ala ar face sa zicem, puscarie.

nu trebuie educati TOTI cetatenii patriei sa nu mai incalce regulile, sa mearga legal sub 50km/h, sa aiba retrovizoare cu lupa sa vada la 2km in spate etc, iar noi sa ne dam cu 200km/h pretinzand si gandind ca TOTI ceilalti le respecta.

problema care trebuie sa si-o puna fiecare cititor ar trebui sa fie, "ce-as fi facut eu in locul motociclistului sa evit impactul cu autoturismul?", SI GATA!, vina legala nu mai are sens. femeia o sa ramana marcata, tatal baiatului, acolo nici nu ma pot gandi...

hai sictir ca ma indragostesc de tine :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu recunosc ca mi-am format un reflex si ma uit de 3 ori, adica de 2 ori in partea de unde incep sa ma asigur si intercalat celalalta parte. (ex: 1 data in spate, una in fata si inca una in spate)

 

asta cere experienta.

un alt habit pe care l-am observat nu numai in romania, se da semnal si dupa aia se uita, chiar daca te vede ca vii, RAMANE CU SEMNALUL ACTIV.

eu ori franez ori merg cat mai in stanga si accelerez. dar populatia si-a facut un obicei sa treaca. creierul invata.

greseala este dubla, a celui care vrea sa schimbe directia de mers dar SI a celui care depaseste intrand in depasire cand vehicului care urmeaza a fi depasit are semnalul pus.

nu de putine ori e periculos sa franezi cand vezi semnal stga si esti in depasire, daca in spate ai alt viteaz care vrea si el sa se bage.

 

grijanie mare.

daca nu scriu zilnic prin ce trec este pentru ca mi-a intrat in sange sa feresc EU si nu mai consider important, nici nu mai iau in seama situatiile care se pot intampla daca nu as feri.

la un accident cel mai important ne este "cui apartine vina?", ci urmarile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

crezi ca daca avea 50 era salvat?

Cu siguranta era salvat! Sau se poate intampla sa ai frana de 30 de metri si te arunca la 8 metri cand mergi cu 50? Eu cred ca avea peste 120.

Nu conteaza cine a fost vinovat, insa daca gravida semnaliza si era inscrisa pe axa drumului, motociclistul nu trebuia sa depaseasca pe acolo. Nimeni n-ar trebui sa conduca daca condusul ii este influentat de o cearta sau e intr-o stare proasta.

 

Accelerarea rapida si viteza mare duc la doua consecinte neplacute:

- lipsa fizica a timpului de reactie si limitarile tehnice ale motorului tau (franele nu opresc unde vrei, dinamica, echilibrul sunt incontrolabile datorita acceleratiei foarte mari dezvoltate in timp scurt, plus ca totul se intampla foarte repede)

- ceilalti nu te pot vedea la timp (ei se uita , se asigura, se inscriu: 3-5 secunde, dar tu apari din neant si intri in ei...)

 

Nevoia de adrenalina non-stop poate duce la mari accidente. A conduce prin oras mobre de circuit e o greseala.

Pacat ca s-a dus.

Editat de Proxi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator cris79sbk

Inainte de a face acest coment vreau sa precizez ca am fost ieri la ora 19:50 cu masina la aceasta intersectie nenorocita.

Soarele la acea ora bate in directia strazii Electronicii si te cam orbeste cand te uiti in oglinda. Oricum in cele 20min petrecute acolo poate ca doar 1 din 10 soferi care faceau stanga si-a indreptat putin privirea spre retrovizoare, ei fiind atenti daca vine cineva din stanga pt a sti daca ocolesc centrul intesectiei sau vireaza repede pe contrasens sa taie putin curba. CLAR conducatoarea auto nu l-a vazut pt ca sunt 2 posibilitati oi nu s-a uitat ori daca s-a uitat i-a intrat soarele in ochi.

Motociclistul are si el o problema cu soarele asta din spate pt ca semnalizarile autoturismelor nu prea se disting si nu realizezi daca cineva semnalizeaza sa faca stanga acolo si asta indiferent de viteza, bine poate vezi daca mergi cu 40km/h si te uiti fix in stopurile mainii din fata ta.

Despre viteza nu vreau sa discut, personal cu masina am accelerat pe linia dreapta si am ajuns cu masina la 80-90 la ora pt ca voiam sa vad cam cat pot prine pe distanta aceea. Irelevant deoarece pe motoreta e cu totul altceva.

Problema lui au fost cele doua socuri din accident primul cu masina si cel dea-al doilea care, din nefericire..., a fost cu bordura. Distanta a fost relativ mica, se vede din pozele pe care le am de la un martor, dar bordura este de obicei foarte dura si neiertatoare. Am cazut la peste 100km/h, am zburat cam la 10m de mobra si am scapat cu ceva lovituri bune. Din fericire eram pe circuit unde asfaltul e la fel de tare dar nu exista borduri, capete de pod, garduri si cu siguranta NU EXISTA GRAVIDE LA VOLAN!!!!!

Nu vreau sa comentez mai multe, insa i-as ruga pe cei care comenteaza sa mearga intai in acea intersectie sa stea 10 min si sa analizeze si poate sa invete ceva pentru ei.

 

Dragi prieteni care ne salutam pe strada cand ne intalnim sunt atat de neiportante toate acestea: vinovatie, viteza, conserva, turometru blocat, frane sau orice ale lucruri gasiti interesante de discutat acum PE LANGA FAPTUL CA OMUL ASTA NU MAI ESTE PRINTRE NOI.

 

DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA IN PACE!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator cris79sbk

Deci auto din fata ta, la minim 28 de metri incepe virajul stanga si tu eviti pe contrasens si ajungi in portiera spate? Am chiulit eu de la scoala dar sa-mi fie scuzat, da cu virgula.

poza atasata de tine este gresita. Strada spre stanga are exact directia in care ai pus masina. Este un unghi mai mare de 90 grade. De asta conservarii se baga repede si el a ajuns in usa din spate. Daca ar fi fost intersectia asa cum ai desenat-o tu probabil nu se mai producea accidentul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 pagini de comentarii! Nu-i chiar o problema, am vazut si mai multe, doar pentru asta e facut, sau gresesc? Forum moto, sectiunea accidente, accident, mai mult decat organizat. Un rider, unul dintre noi, si-a pierdut viata. Pana aici sper ca sunteti de acord cu mine, daca gresesc sa ma corectati. De ce a murit? Pentru el nu mai conteaza, iar pentru noi doar 2,3 zile, ca sigur isi mai pierde viata careva, si tot asa, cum spunea Oresti Marmara "sunt o gramada de morti care asteapta pe forumuri ca cineva sa isi aduca aminte de ei. Nu avem timp, ca trebuie sa-i plangem pe cei ce vor muri maine." S-a postat accidentul pentru a invata ceva. Daca voi credeti ca ala a vrut sa moara, si ea sa il omoare sunteti niste tampiti. El credea ca toti dintre noi, nu cred ca o sa mi se intample tocmai mie. Unii tot intreaba avea echipament? de care hard, soft, colorat? cat de bine i-a stat casca-n cap? a cazut pe flit sau a stat pe spate? si sa nu uitam Ce viteza avea? Prietenasi le-a avut pe toate suficient, incat a murit. Daca era fratele unuia dintre cei care puneti asemenea intrebari cu siguranta era cel mai bun, cu experienta cumpatat, doar e de-al vostru. Oameni buni, ala e fratele, copilul, nepotul, sau sotul cuiva? Toti avem bune si rele. Ii o pierdere, indiferent cum era, ca era descult in curu gol, doar e om si el. Iar femeia, daca ea a gresit, sigur regreta, ce mai poate face?

Cand te urci pe motor sa sti ca tu dai cu brozba, nu altcineva. Mori cu dreptatea-n mana! Ce folos? Iti lasi in lacrimi parintii, care te-au crescut o viata, oferindu-ti ce-i mai bun. Rolul forumului ii sa invatam: daca femeia a gresit din punct de vedere legal, cu ce ii ajuta pe cei dragi ai lui acest lucru? El nu mai e! Dute frate linistit, fii paranoic! daca iti intoarce femela in fata sa nu mori. Nu-i prima data cand cauza accidentului a fost asta. Nu a cazut un OZN in fata lui.

Asta ar fi o varianta, dar daca iti spun ca poti depasi cu 50km/h te acroseaza, ti se-ntoarce ghidonul si iti sparge aorta ce mai poti face?! Iubesti sportu asta? Ai grija de tine si de cei dragi ai tai!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...