Sari la conținut

1986 Suzuki GSX 250 E - Pe masa de operatie


bad florentina
 Share

Postări Recomandate

Cum dracu? Pentru ce a dat-o la fier vechi? Ce oameni...

 

Asa pot sa le lipesc si eu pe ale mele, ca nu is intr-o stare chiar atat de proasta, dar as prefera sa iau unele in stare buna. Sau sa ii adaptez alte carburatoare.

Galeria de admisie o ai? O cumpar eu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Spor la treaba...eu am acelasi model dar cu 4 cilindri GSX400F.Am cumparat-o in 1993, acum zace in depozit facuta bucati,pana voi avea timp sa ma ocup de ia.Membranele de carburator le-am schimbat noi acum 6-7ani si le-am platit 200 euro, asta era pret de lista deorece pe atunci lucram in service Suzuki.

Ca sa incepem cu inceputul. Pe 8 Martie am plecat cu directorul tehnic de la firma la care lucrez pana in Constanta ca sa cautam ceva oferte de cazare pentru muncitori pentru ca urma sa inceapa un proiect aici. Am gasit pana la urma la un complex turistic, unde am vazut o motocicleta veche si rapciugoasa. Arata bine, am observat-o din prima zi si de atunci am zis ca as vrea sa o am.

Pe 12 Martie m-am mutat si eu in Constanta si am tot vazut motocicleta in medie de 2-3 ori pe saptamana. Intr-o zi m-am gandit sa iau numarul de la receptie (eu sunt cazat in alta parte) si sa sun. Evident a intervenit ceva si nu am apucat sa sun, dar numarul a ramas acolo.
In alta zi (cred ca Sambata) ma plictiseam teribil la birou si am zis sa dau un telefon. Sun la receptie, raspunde o "dom'soara".
-Saru'mana, ma cheama X si voiam sa va intreb despre motocicleta de la receptie, daca e de vanzare.
-Ah, pai nu stiu, va dau numarul patroanei, dar nu cred ca e!
-OK.

Ma rog, ca sa o scurtez un pic, am sunat-o pe patroana, bineinteles ca nici ea nu stia daca e de vanzare, pentru ca de fapt ii apartinea fiului ei. Mi-a dat numarul lui, l-am sunat si seara ne-am intalnit sa vorbim.
Ne-am inteles la un pret si abia apoi m-am uitat si eu la ea. Vesti destul de proaste: Roata spate blocata, cutia blocata, motorul blocat, frana pe fata lipsa, cablul de acceleratie blocat, capacul de la rezervor lipsa (deci vreo 2 ani a plouat acolo), o bujie lipsa (deci vreo 2 ani a plouat acolo) si asa mai departe.
I-am dat banii, am luat motocicleta, Luni seara am urcat-o in camion spre Ploiesti.
Marti pe la pranz a ajuns in Ploiesti, la un atelier, unde deja s-au apucat sa demonteze la ea. Ieri si azi, cat au lucrat la ea, au reusit sa ii deblocheze cutia, motorul si roata de pe spate. Am inteles ca nu ar fi atat de grav cum credeam.
Vestea buna e ca motocicleta functiona cand a fost abandonata in fata receptiei complexului timp de 2 ani.
Deocamdata mai au sa se uite la carburatoare si la instalatia electrica si apoi o sa incerce sa o porneasca. Daca porneste si functioneaza acceptabil (nu perfect, dar macar sa porneasca) o sa o demontam pe toata ca sa o curatam/revopsim.

Mai jos cateva poze. Inca nu am poze cu ea demontata (cutia/motorul/roata spate) pentru ca inca nu am ajuns la atelier si nici nu am fost curios sa le cer poze. O sa ii fac in weekend, cand ajung acasa.


Si acum, m-am luat cu povestitul si am uitat sa spun despre motocicleta.
Suzuki GSX-250E fabricata in 1986, motor in 2 cilindri cu 2 carburatoare, esapamentul pare sa fie modificat, cel original parca arata altfel.
Are indicator de treapta de viteze stock, jantele par a fi cele de "facelift".
P.S.: Inca oscilez intre a o lasa originala si a o face cafe racer. Sunt in mare dubiu...

attachicon.gifdescărcare.jpgattachicon.gifdescărcare (1).jpgattachicon.gifdescărcare (2).jpgattachicon.gifdescărcare (3).jpgattachicon.gifdescărcare (4).jpgattachicon.gifdescărcare (5).jpgattachicon.gifdescărcare (6).jpgattachicon.gifdescărcare (7).jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce bafta pe tine...

Eu deocamdata o sa o mai las putin pe dreapta pentru ca am pe cineva care imi tot lucreaza prin curte si se face praf mult si in garaj cu usile inchise nu pot lucra. Probabil peste doua saptamani o sa ma apuc de ea. Nu stiu ce sa fac de rezervor, ma gandeam sa fac unul mai mic, de tabla, care sa se potriveasca oarecum in cel vechi si pe cel vechi sa il chituiesc si sa il las doar asa, de design. Evident, nu o sa fie prea bine ca o sa am rezervorul foarte mic, dar e cea mai buna solutie la care am putut sa ma gandesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Deocamdata am facut niste schimbari prin curte si pe la casa deci am tot avut muncitori aici si nu am avut timp de ea deloc, plus ca era foarte mult praf prin curte. Intre timp m-am mai uitat dupa galerie de admisie (care nu se gaseste sub nicio forma) si carburatoare sau membrane pentru carburatoare. La fel, si ele se lasa greu rau de tot, nu le gasesc si unde le gasesc sunt extraordinar de scumpe, preturi pe care nimeni nu le-ar plati, din punctul meu de vedere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, promit sa postez aici! Deocamdata ma gandesc cum sa fac rezervorul. Din cum am evaluat eu situatia pana acum, decat sa il schimb cu unul original, mai bine cumpar unul neruginit de la alta motocicleta pe care il tai / il sudez si il fac cum vreau eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.

 

P.S.: Va rog inca o data sa nu mai aduceti discutii legate de pret! Important e ca acum e la mine si e oarecum functionala.

 

Si eu cred ca mai bine cauti un rezervor care sa iti placa la aspect si il adaptezi la prinderile de pe motocicleta ta.

Daca tot o modifici macar o faci pana la capat. Eu asa as face.

Si eu vreau sa cumpar o vechitura si sa o fac sa mearga. Am gasit un Kawasaki de 500 in 4 pistoane din "83. Omul cere pe ea 400 de euro.

E la fel de stata in ploaie ca si a ta. Cam de 10 ani sta in ploaie.

Nu inteleg de unde vine secretomania asta cu pretul. Eu eram curios doar sa stiu cam la ce preturi se invart aceste motociclete.

Dar daca e secret inteleg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum incepusei topicul pe 4t am avut impresia ca in 1-2 luni e gata... dar vad ca mai ai destul. cum ti-am spus si acolo, e posibil sa nu merite investitia...

rezervorul trebuie sudat etans, nu e chiar asa simplu. chiar nu gasesti pe ebay un rezervor? sau adapteaza unul asemanator, dar fara sa-l tai... adaptezi doar prinderile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Last, nu e un secret neaparat, doar ca nu am spus nimanui pana acum si prefer sa ramana asa. Am luat-o destul de ieftin, oricum. Mai putin de 400 de euro, poftim.

 

@Geo, daca era gata in 1-2 luni era vis umed! :))) Din pacate piesele se gasesc foarte greu, meseriasii se gasesc greu (mai ales cei care vin la domiciliu si care nu cer bani doar ca sa se uite la ea si sa iti spuna ca nu stiu ce are).

Teoretic daca ii pun cablu de frana, cablu de ambreiaj, cablu de acceleratie, furtun de frana si rezervor (rezervorul oricum e optional, pot sa ii pun un bidon de plastic - provizoriu) pot sa plec cu ea pe strada, dar cumnatul meu, care ma ajuta extraordinar de mult sa lucrez la ea, are o vorba: Daca vrei sa o faci sa mergi cu ea pe camp o facem in 2 zile! Daca vrei sa o faci sa iei itp-ul cu ea si sa o tii de weekenduri ai de asteptat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu si te inteleg... si eu ma tarai cu a mea de ~6 luni... imediat vine august, septembrie... si trece sezonul.

doar ca incepusei bine. azi ai luat-o, in 3 zile era la service demontata. elimina "intermediarii" pe cat posibil, adica mecanicii, si incearca sa inveti sa faci singur. multe lucruri sunt elementare, mai ales daca ai un garaj si scule, le faci usor.

bafta in continuare, sunt curios ce mai faci la ea... mai pune poze si detalii cu stadiul actual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum spuneam, am reusit sa o facem sa mearga. Adica i-am deblocat motorul, i-am deblocat cutia de viteze, i-am deblocat roata spate si i-am curatat carburatoarele care aveau pamant pe ele, pe langa multe depuneri care s-au curatat extraordinar de greu. Dupa aia am inceput sa renovez curtea si chiar nu am stat de ea. Dupa calculele mele cu vreo 10 milioane as putea sa o aduc pe linia de plutire, dupa aia restul sunt detalii. Dar se stie ca detaliile mananca cel mai mult, deci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

Caut de o groaza de vreme un set de galerii de admisie. Nu gasesc pe nicaieri, am cautat de mi-au iesit ochii din cap de aproape 6 luni pe ebay, aliexpress si alte site-uri. Am cautat si la alte motociclete, dar se pare ca niciuna nu are dimensiunile pe care le are motoreta mea.


Are cineva idee pe unde pe planeta asta as putea gasi doua galerii de admisie?


Sau vreo solutie inlocuitoare (daca exista).


M-am tot gandit sa le fac la strung si apoi sa pun un adaptor de cauciuc, ceva, intre ele si carburatoare. Are cineva vreo idee mai buna?


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • 5 months later...

Dupa 2 ani si mult praf adunat pe husa motocicletei, m-am hotarat sa incep din nou lucrul la ea.

 

Am reusit sa gasesc pacatoasele alea de galerii de admisie (sper ca asa se numesc, nici acum nu sunt sigur).

Vineri ma apuc din nou de ea in forta, sper sa am mai mult succes de data asta :))

Editat de mihai.sandu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...